Grijze wijn - wijn die op papier niet bestaat?quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In marokko een reisleider gehad die, toen we langs wijngaarden reden vertelde dar er rode, witte en grijze wijn geproduceerd werd. Wij allemaal![]()
![]()
Hij had het over pinot gritiotwas niet te overtuigen dat het niet bestond.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Grijze wijn - wijn die op papier niet bestaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Pinot gris/pinot grigioquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In marokko een reisleider gehad die, toen we langs wijngaarden reden vertelde dar er rode, witte en grijze wijn geproduceerd werd. Wij allemaal![]()
![]()
Hij had het over pinot gritiotwas niet te overtuigen dat het niet bestond.
Het was een zeer irritant en uitermate eigenwijs exemplaarquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Grijze wijn - wijn die op papier niet bestaat?
Net als gereformeerden die geen tv hebben maar wel een hele grote kast in de woonkamer hebben staan
Ali B?quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het was een zeer irritant en uitermate eigenwijs exemplaar
Haha, nee, klein, rond en kalend (kamde iedere haar netjes over z’n schedel)quote:
Ik hou van slowcook. Maar 2 weken wachten op mijn eten gaat me wat te ver.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:13 schreef sigme het volgende:
Ik at een ham. Die heeft twee weken in de skikoffer liggen sudderen.
Als jullie nooit meer van mij horen is het niet aan het Marokkaanse eten te wijten.
Nou ja dan koop je 'm niet hequote:Op dinsdag 19 november 2024 19:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
een onbelangrijk ding als een vervoermiddel.
Moet ze dan met de trein of zo?quote:
Boeiend. Ik lees dat het allemaal nogal onbelangrijk isquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moet ze dan met de trein of zo?
*wegduikt*
Doe es lief jijquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend. Ik lees dat het allemaal nogal onbelangrijk is
Als dat toch eens een optie wasquote:
Een Hyundai Ioniq. Een elektrieke met wat meer range dan we nu hebben. En allerlei fancy zuinigheidsopties. Dat laatste vind ik dan weer wel heel leukquote:
Yups! GefeliciTOETquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een Hyundai Ioniq. Een elektrieke met wat meer range dan we nu hebben. En allerlei fancy zuinigheidsopties. Dat laatste vind ik dan weer wel heel leuk
Nee,eentje van 5 jaar oud. Deze:quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Yups! GefeliciTOET
En de kleur?
Deze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |