Wasstraat in de buurtquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee,eentje van 5 jaar oud. Deze:
[ afbeelding ]
Een witte. Wat dom is als je aan een dijk met veel landbouwverkeer woont. Maar ja, die kleur is dit exemplaar nou eenmaal.
De rammelkast van mij heeft net zijn 280.000 beurt gehad.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:52 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb ook een zuinigheidsoptie, mn rechter voet.
Morgen m'n auto op 250.000 zetten
Net ingelopenquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:25 schreef z80 het volgende:
[..]
De rammelkast van mij heeft net zijn 280.000 beurt gehad.
Nomnomnom!quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Net twee mensen uitgezwaaid die gesmuld hebben, zij zijn tolken. De ene had ik al eerder willen vragen maar ik dacht dat ze hier niet kon komen want ze heeft MS. Maar met de bus lukte het, samen met een andere tolk. Had groentesoep (dat was al “to die for”), daarna puree, rode kool en draadjesvlees, en ijs met stoofpeertjes. Volgende keer gaat Khaled koken
Ja.quote:
Ja, dat lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 20 november 2024 08:37 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Ik haal wel echt enorm veel voldoening uit het beste logistieke plan, alle losse flodders, zorgen dat je niet nodeloos dingen in de hand hebt en van a naar b verplaatst en dan de meest effectieve planning maken
wishfull thinkingquote:Op woensdag 20 november 2024 11:40 schreef fietsie het volgende:
Ik denk door deze TT steeds in het verkeerde subforum te zitten
Papje maken van water met maïzena.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:29 schreef Barreltje het volgende:
Hoe doen plantbased mensen dat, wat is een alternatief voor het vervangen van een ei in een "schnitzel" ?
Overigens voor niet vegans ook een aanrader bij alle coatings. Werkt veel fijner dan met ei, en wordt zèlf ook crusty, dus je krijgt korst met korst.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:30 schreef mjan het volgende:
[..]
Papje maken van water met maïzena.
Qua topic: als je even zoekt naar het vegan topic, dan zit je goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |