Dat is de verrassing. Je weet niet wat er onder uit komt als je even met het plamuurmes bezig gaat.quote:Op maandag 18 november 2024 17:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Maar als je de makeup weghaalt een knappe vrouw
Bepaald geen natural beauty inderdaad. Er is wel erg veel van haar uiterlijk aangekocht. Ze had net zo goed trans kunnen zijn met zoveel toevoegingen.quote:Op maandag 18 november 2024 14:38 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind haar een plastic uitstraling hebben. Als je er een vlammetje tegenaan houdt komt er zwarte rook vanaf.
Jeetje. dat is normaal wel anders op instaquote:Op maandag 18 november 2024 19:58 schreef roos94 het volgende:
Ik heb door haar insta gescrold 200+ fotos en er is werkelijk geen 1 foto zonder zwaar makeup of bewerkte of filters eroverheen. Geen enkele.
Op het hele internet is geen normale foto van haar te vinden. Raar.quote:Op maandag 18 november 2024 20:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jeetje. dat is normaal wel anders op insta
En je zou er ook niet opkruipen als ze zichzelf aan je zou aanbieden?quote:Op maandag 18 november 2024 14:38 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind haar een plastic uitstraling hebben. Als je er een vlammetje tegenaan houdt komt er zwarte rook vanaf.
Jawel, tenzij er meer keuze is.quote:Op maandag 18 november 2024 20:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
En je zou er ook niet opkruipen als ze zichzelf aan je zou aanbieden?
Jawel he?
Ik heb door jou ineens veel meer slaappillen gekocht hoorquote:Op maandag 18 november 2024 18:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Denk het niet. Anders zouden wel heel wat mensen niet meer slapen door mijn forumactiviteiten.
Verrek, dat hoofddoekje ben ik vergeten. Net als een lichamelijke beperking.quote:Op maandag 18 november 2024 23:50 schreef Cockwhale het volgende:
Wat een kech, draagt niet eens hoofddoek.
Fout geïnformeerd. Dat moet levenslang.quote:Op maandag 18 november 2024 16:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is na de operatie het geval, als de wond moet genezen. Als de wond genezen is hoeft dat niet meer.
Hangt van het tupe operatie af.quote:Op dinsdag 19 november 2024 00:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Fout geïnformeerd. Dat moet levenslang.
Misschien moet je een keer een psycholoog gaan zoeken als je zo paranoide bentquote:Op maandag 18 november 2024 14:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Toen ik het bericht las was echt mijn eerste gedachte wat "mankeert" er aan haar? Is het een vent, is ze gehandicapt, heeft ze littekens?
Het feit dat je achterdochtig wordt als een lekker wijf een verkiezing van het lekkerste wijf wint geeft al aan hoe ver we zijn afgezakt als maatschappij.
Dit is de blonde versie van 'the Instagram face'. Google er maar op, al vat deze Wiki het ook al goed samen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 01:29 schreef kun_bbongal het volgende:
er zit meer plastic in dat gezicht dan dat er in de oceaan is.
Je moet als jury toch ook wel compleet achterlijk en blind zijn als je die laat winnen.
Op elke foto lijkt het wel een ander persoon en geen van alle is het een mens. Sommige foto's is het net een vent in drag, maar ik heb mannen gezien die er beter uitzien als vrouw als dit wandelend stucwerk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |