Dat is de verrassing. Je weet niet wat er onder uit komt als je even met het plamuurmes bezig gaat.quote:Op maandag 18 november 2024 17:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Maar als je de makeup weghaalt een knappe vrouw
Bepaald geen natural beauty inderdaad. Er is wel erg veel van haar uiterlijk aangekocht. Ze had net zo goed trans kunnen zijn met zoveel toevoegingen.quote:Op maandag 18 november 2024 14:38 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind haar een plastic uitstraling hebben. Als je er een vlammetje tegenaan houdt komt er zwarte rook vanaf.
Jeetje. dat is normaal wel anders op instaquote:Op maandag 18 november 2024 19:58 schreef roos94 het volgende:
Ik heb door haar insta gescrold 200+ fotos en er is werkelijk geen 1 foto zonder zwaar makeup of bewerkte of filters eroverheen. Geen enkele.
Op het hele internet is geen normale foto van haar te vinden. Raar.quote:Op maandag 18 november 2024 20:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jeetje. dat is normaal wel anders op insta
En je zou er ook niet opkruipen als ze zichzelf aan je zou aanbieden?quote:Op maandag 18 november 2024 14:38 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind haar een plastic uitstraling hebben. Als je er een vlammetje tegenaan houdt komt er zwarte rook vanaf.
Jawel, tenzij er meer keuze is.quote:Op maandag 18 november 2024 20:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
En je zou er ook niet opkruipen als ze zichzelf aan je zou aanbieden?
Jawel he?
Ik heb door jou ineens veel meer slaappillen gekocht hoorquote:Op maandag 18 november 2024 18:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Denk het niet. Anders zouden wel heel wat mensen niet meer slapen door mijn forumactiviteiten.
Verrek, dat hoofddoekje ben ik vergeten. Net als een lichamelijke beperking.quote:Op maandag 18 november 2024 23:50 schreef Cockwhale het volgende:
Wat een kech, draagt niet eens hoofddoek.
Fout geïnformeerd. Dat moet levenslang.quote:Op maandag 18 november 2024 16:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is na de operatie het geval, als de wond moet genezen. Als de wond genezen is hoeft dat niet meer.
Hangt van het tupe operatie af.quote:Op dinsdag 19 november 2024 00:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Fout geïnformeerd. Dat moet levenslang.
Misschien moet je een keer een psycholoog gaan zoeken als je zo paranoide bentquote:Op maandag 18 november 2024 14:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Toen ik het bericht las was echt mijn eerste gedachte wat "mankeert" er aan haar? Is het een vent, is ze gehandicapt, heeft ze littekens?
Het feit dat je achterdochtig wordt als een lekker wijf een verkiezing van het lekkerste wijf wint geeft al aan hoe ver we zijn afgezakt als maatschappij.
Dit is de blonde versie van 'the Instagram face'. Google er maar op, al vat deze Wiki het ook al goed samen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 01:29 schreef kun_bbongal het volgende:
er zit meer plastic in dat gezicht dan dat er in de oceaan is.
Je moet als jury toch ook wel compleet achterlijk en blind zijn als je die laat winnen.
Op elke foto lijkt het wel een ander persoon en geen van alle is het een mens. Sommige foto's is het net een vent in drag, maar ik heb mannen gezien die er beter uitzien als vrouw als dit wandelend stucwerk.
Jezus wat een gedrochten na dat gezocht te hebben, ik kan me haast niet voorstellen dat iemand dat echt mooi vind. Wat is er nou leuk aan photoshop gezichten?quote:Op dinsdag 19 november 2024 03:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dit is de blonde versie van 'the Instagram face'. Google er maar op, al vat deze Wiki het ook al goed samen.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Instagram_face
In het kort komt dat neer op een ondefinieerbare, deels licht exotische mix van uiterlijke eigenschappen, niet per sé van nature verkregen. Kim Kardashian was de trendsetter.
Maar ze voldoet sowieso aan de klassieke schoonheidsnormen als lang en dun en zo.
Vind je dat echt? We weten effectief eigenlijk niet hoe ze eruit ziet gezien de extreme lading makeup en bewerkte fotos. Dit is niet even een mascaraatje en een lippenstift. Dit is echt een full-face.quote:
Vind ik er ook uitzien als een trans.quote:Op dinsdag 19 november 2024 05:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vind je dat echt? We weten effectief eigenlijk niet hoe ze eruit ziet gezien de extreme lading makeup en bewerkte fotos. Dit is niet even een mascaraatje en een lippenstift. Dit is echt een full-face.
[ afbeelding ]
Doe dan maar d'r moeder:quote:Op dinsdag 19 november 2024 03:48 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
Jezus wat een gedrochten na dat gezocht te hebben, ik kan me haast niet voorstellen dat iemand dat echt mooi vind. Wat is er nou leuk aan photoshop gezichten?
Er zijn zoveel lange en dunne meiden die niet 50 lagen plamuur nodig hebben en er dan uitzien als een drag queen.
Zeker!quote:Op dinsdag 19 november 2024 05:48 schreef kipknots het volgende:
[..]
Doe dan maar d'r moeder:
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Paranoia is het gevoel achtervolgd of in de gaten gehouden te worden. Hoewel jij vaak zonder echt een inhoudelijk argument te hebben de neiging hebt toch te reageren op mij zou je inderdaad eenvoudig kunnen denken dat jij mij achtervolgt of in de gaten houdt maar ik vind het vooral erg vermakelijk.quote:Op dinsdag 19 november 2024 01:57 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Misschien moet je een keer een psycholoog gaan zoeken als je zo paranoide bent
Hoe vaak is een transgender al miss universe geworden?quote:Op dinsdag 19 november 2024 06:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Paranoia is het gevoel achtervolgd of in de gaten gehouden te worden. Hoewel jij vaak zonder echt een inhoudelijk argument te hebben de neiging hebt toch te reageren op mij zou je inderdaad eenvoudig kunnen denken dat jij mij achtervolgt of in de gaten houdt maar ik vind het vooral erg vermakelijk.
Zo goed ben ik niet op de hoogte gelukkig maar vorig jaar stonden er in ieder geval 2 mannen een een dikke vrouw op het miss Universe podium.quote:Op dinsdag 19 november 2024 06:23 schreef kipknots het volgende:
[..]
Hoe vaak is een transgender al miss universe geworden?
Daar komt inderdaad een stuk meer menselijke warmte en karakter vanaf.quote:Op dinsdag 19 november 2024 05:45 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
De NL inzending is imo 100x mooier maar hee, ik zit niet in de jury
Miss Universe of een verkiezing beste atleet van de wereld in weet ik wat voor een sport zijn altijd arbitrair. Hetzelfde geldt voor beste film van het jaar.quote:Op dinsdag 19 november 2024 05:45 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja dat maakt de discussie erover gewoon leuk. Blijkbaar zijn er toch veel kerels die dit het toppunt van aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Miss Universe of een verkiezing beste atleet van de wereld in weet ik wat voor een sport zijn altijd arbitrair. Hetzelfde geldt voor beste film van het jaar.
Nutteloze verkiezingen zijn het.
Ja het is inderdaad wel een ongezonde obsessie om in een topic over de gekozen Miss Universe alleen maar te gaan galbakken over transgenders in plaats van het te hebben over de gekozen Miss Universe.quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:43 schreef -XOR- het volgende:
Als je googlet kun je zien dat Miss Universe altijd gewonnen wordt door een geboren maar de Fokkerjes hebben toch weer een manier gevonden om zichzelf in slaap te huilen.
Aldus een van de personen die het nodig vond om te melden dat hij het eigenlijk maar een onaantrekkelijke vrouw vindt…quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad wel een ongezonde obsessie om in een topic over de gekozen Miss Universe alleen maar te gaan galbakken over transgenders in plaats van het te hebben over de gekozen Miss Universe.
En al het plastic bij het afval natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:57 schreef Hexagon het volgende:
Eigenlijk zouden ze een ronde moeten inbouwen waar ze in de ochtend uit bed stappen. Degenen die dan nog mooi zijn gaan door.
Ja niet zo vreemd als je in een topic over een verkiezing die op uiterlijk gaat, het over het uiterlijk van de winnares gaat hebben en niet over transgenders.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Aldus een van de personen die het nodig vond om te melden dat hij het eigenlijk maar een onaantrekkelijke vrouw vindt…
100%quote:Op dinsdag 19 november 2024 05:48 schreef kipknots het volgende:
[..]
Doe dan maar d'r moeder:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 november 2024 05:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vind je dat echt? We weten effectief eigenlijk niet hoe ze eruit ziet gezien de extreme lading makeup en bewerkte fotos. Dit is niet even een mascaraatje en een lippenstift. Dit is echt een full-face.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een 27 jarige moeder sturen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 05:45 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heb je deze vandaan getoverd dan, op google en haar insta iig niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:04 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Een 27 jarige moeder sturen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |