quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:04 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Een 27 jarige moeder sturen.
De video is langer paste niet helemaal in dat gifje.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waar heb je deze vandaan getoverd dan, op google en haar insta iig niet.
9 van de 10 keer maakt dat geknutsel je niet knapper.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze heeft duidelijk veel lipfillers in haar lippen.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 05:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vind je dat echt? We weten effectief eigenlijk niet hoe ze eruit ziet gezien de extreme lading makeup en bewerkte fotos. Dit is niet even een mascaraatje en een lippenstift. Dit is echt een full-face.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja daarom lopen op de catwalk allemaal gratenpakhuizen zonder curves, tjah de mannen die oordelen zijn allemaal homoseksueel...quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja dat maakt de discussie erover gewoon leuk. Blijkbaar zijn er toch veel kerels die dit het toppunt van aantrekkelijk vinden.
quote:Op maandag 18 november 2024 16:45 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wist je dat ze voor de rest van hun leven moeten dilateren omdat anders hun kunstmatige gleuf dichtgroeit?
quote:Op maandag 18 november 2024 14:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Weet je wat respectloos is naar vrouwen? Een hoekige vent met een paardenbek een missverkiezing laten winnen.
En heb je je ongenoegen al geuit bij de organisatie?quote:Op dinsdag 19 november 2024 06:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet op de hoogte gelukkig maar vorig jaar stonden er in ieder geval 2 mannen een een dikke vrouw op het miss Universe podium.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja
Dilateren na een darmvaginaplastiek
U start pas met dilateren wanneer u terugkomt op de polikliniek voor uw eerste controle, 2 weken na de operatie. Neem uw dilatatieset dan mee.
Door het dilateren houdt u de overgang tussen de huid en de darm soepel. U start met maat 1 of 2 en maakt daarmee een ‘roerende’ beweging. Het weefsel van de darm hoeft u niet te dilateren, omdat dit deel zo groot blijft als het is.
2 keer per dag
Het eerste jaar na de operatie moet u de overgang van de huid naar de darm 2 keer per dag 30 minuten dilateren. In de meeste gevallen hoeft u daarna niet meer te dilateren.
https://www.radboudumc.nl(...)e-operatie/dilateren
Er is een verschil tussen 'ik zou zelf de runner up gekozen hebben' en 'de winnares ziet er niet uit'.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja niet zo vreemd als je in een topic over een verkiezing die op uiterlijk gaat, het over het uiterlijk van de winnares gaat hebben en niet over transgenders.
Hoe is dat relevant? Het gaat toch gewoon om uiterlijk? Als je als 27 jarige moeder de mooiste bent van de ingeschrevenen...quote:
En weer moeten de verkiezingen van vorig jaar er bij worden gehaald, sommige mannen raken er maar niet over uit gepraat.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 'ik zou zelf de runner up gekozen hebben' en 'de winnares ziet er niet uit'.
Ook weer zoiets typisch. Als je van een te dikke vrouw durft te zeggen dat het ongezond is, dan ben je aan het fatshamen. Maar termen als gratenpakhuizen, plastic fantastic, enz. is natuurlijk wel geaccepteerd. Beetje hypocriet is dat wel.
Begrijp mij goed, je mag iedereen hier wijs proberen te maken dat als zij jou aandacht zou geven dat je dan je neus voor haar zou ophalen, maar als jij commentaar mag leveren op deze verkiezingen, waarom zou een ander dan niet commentaar mogen hebben op de verkiezingen die vorig jaar zo inclusief waren dat je noch vrouw, noch een beauty moest zijn, wat op zichzelf raar is bij het kiezen van een beauty queen...
We gaan Feyenoord ook niet bij de vrouwen mee laten spelen (wel goed voor hun zelfvertrouwen) en al helemaal geen G team toevoegen aan de eredivisie.
Het krijgt natuurlijk weerstand omdat het een schoonheidsideaal zou zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
Ook weer zoiets typisch. Als je van een te dikke vrouw durft te zeggen dat het ongezond is, dan ben je aan het fatshamen. Maar termen als gratenpakhuizen, plastic fantastic, enz. is natuurlijk wel geaccepteerd. Beetje hypocriet is dat wel.
Ook echt mijn eerste gedachtequote:Op maandag 18 november 2024 14:38 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind haar een plastic uitstraling hebben. Als je er een vlammetje tegenaan houdt komt er zwarte rook vanaf.
Bwohhquote:Op dinsdag 19 november 2024 11:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja
Dilateren na een darmvaginaplastiek
U start pas met dilateren wanneer u terugkomt op de polikliniek voor uw eerste controle, 2 weken na de operatie. Neem uw dilatatieset dan mee.
Door het dilateren houdt u de overgang tussen de huid en de darm soepel. U start met maat 1 of 2 en maakt daarmee een ‘roerende’ beweging. Het weefsel van de darm hoeft u niet te dilateren, omdat dit deel zo groot blijft als het is.
2 keer per dag
Het eerste jaar na de operatie moet u de overgang van de huid naar de darm 2 keer per dag 30 minuten dilateren. In de meeste gevallen hoeft u daarna niet meer te dilateren.
https://www.radboudumc.nl(...)e-operatie/dilateren
Tsja, ik zie niet helemaal in waarom jij en @Hexagon daar zo over vallen. Het was onder de vorige leiding een shitshow geworden met als gevolg een faillissement (tenminste, dat staat mij bij).quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:13 schreef MissButterflyy het volgende:
En weer moeten de verkiezingen van vorig jaar er bij worden gehaald, sommige mannen raken er maar niet over uit gepraat.
Tsja, het valt sommige mensen kennelijk zwaar dat slanke vrouwen doorgaans als meest aantrekkelijk worden gezien. Het grote voordeel voor (vrijwel) iedereen is dat je heel veel invloed hebt op je gewicht.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het krijgt natuurlijk weerstand omdat het een schoonheidsideaal zou zijn.
Terwijl die zielige dikkerts al zielig zat zijn omdat ze ook nog eens dik zijn.
Je bent vaak achterdochtig en dat is waar paranode mensen aan lijden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 06:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Paranoia is het gevoel achtervolgd of in de gaten gehouden te worden. Hoewel jij vaak zonder echt een inhoudelijk argument te hebben de neiging hebt toch te reageren op mij zou je inderdaad eenvoudig kunnen denken dat jij mij achtervolgt of in de gaten houdt maar ik vind het vooral erg vermakelijk.
Nee. Paranode is achtervolgingswaan, achterdocht is iets anders.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:33 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Je bent vaak achterdochtig en dat is waar paranode mensen aan lijden.
Naast dat ze geloven in hun eigen denkbeelden.
Is dat verzonnen in Urk, om homo's alsnog op vrouwen te laten vallenquote:
Nee hoor, paranode zijn kan meerdere onjuiste gedachten inhouden, niet alleen achtervolgingswaan. Er zijn meerdere wanen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee. Paranode is achtervolgingswaan, achterdocht is iets anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |