quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:04 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Een 27 jarige moeder sturen.
De video is langer paste niet helemaal in dat gifje.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waar heb je deze vandaan getoverd dan, op google en haar insta iig niet.
9 van de 10 keer maakt dat geknutsel je niet knapper.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze heeft duidelijk veel lipfillers in haar lippen.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 05:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vind je dat echt? We weten effectief eigenlijk niet hoe ze eruit ziet gezien de extreme lading makeup en bewerkte fotos. Dit is niet even een mascaraatje en een lippenstift. Dit is echt een full-face.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja daarom lopen op de catwalk allemaal gratenpakhuizen zonder curves, tjah de mannen die oordelen zijn allemaal homoseksueel...quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja dat maakt de discussie erover gewoon leuk. Blijkbaar zijn er toch veel kerels die dit het toppunt van aantrekkelijk vinden.
quote:Op maandag 18 november 2024 16:45 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wist je dat ze voor de rest van hun leven moeten dilateren omdat anders hun kunstmatige gleuf dichtgroeit?
quote:Op maandag 18 november 2024 14:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Weet je wat respectloos is naar vrouwen? Een hoekige vent met een paardenbek een missverkiezing laten winnen.
En heb je je ongenoegen al geuit bij de organisatie?quote:Op dinsdag 19 november 2024 06:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet op de hoogte gelukkig maar vorig jaar stonden er in ieder geval 2 mannen een een dikke vrouw op het miss Universe podium.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja
Dilateren na een darmvaginaplastiek
U start pas met dilateren wanneer u terugkomt op de polikliniek voor uw eerste controle, 2 weken na de operatie. Neem uw dilatatieset dan mee.
Door het dilateren houdt u de overgang tussen de huid en de darm soepel. U start met maat 1 of 2 en maakt daarmee een ‘roerende’ beweging. Het weefsel van de darm hoeft u niet te dilateren, omdat dit deel zo groot blijft als het is.
2 keer per dag
Het eerste jaar na de operatie moet u de overgang van de huid naar de darm 2 keer per dag 30 minuten dilateren. In de meeste gevallen hoeft u daarna niet meer te dilateren.
https://www.radboudumc.nl(...)e-operatie/dilateren
Er is een verschil tussen 'ik zou zelf de runner up gekozen hebben' en 'de winnares ziet er niet uit'.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja niet zo vreemd als je in een topic over een verkiezing die op uiterlijk gaat, het over het uiterlijk van de winnares gaat hebben en niet over transgenders.
Hoe is dat relevant? Het gaat toch gewoon om uiterlijk? Als je als 27 jarige moeder de mooiste bent van de ingeschrevenen...quote:
En weer moeten de verkiezingen van vorig jaar er bij worden gehaald, sommige mannen raken er maar niet over uit gepraat.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 'ik zou zelf de runner up gekozen hebben' en 'de winnares ziet er niet uit'.
Ook weer zoiets typisch. Als je van een te dikke vrouw durft te zeggen dat het ongezond is, dan ben je aan het fatshamen. Maar termen als gratenpakhuizen, plastic fantastic, enz. is natuurlijk wel geaccepteerd. Beetje hypocriet is dat wel.
Begrijp mij goed, je mag iedereen hier wijs proberen te maken dat als zij jou aandacht zou geven dat je dan je neus voor haar zou ophalen, maar als jij commentaar mag leveren op deze verkiezingen, waarom zou een ander dan niet commentaar mogen hebben op de verkiezingen die vorig jaar zo inclusief waren dat je noch vrouw, noch een beauty moest zijn, wat op zichzelf raar is bij het kiezen van een beauty queen...
We gaan Feyenoord ook niet bij de vrouwen mee laten spelen (wel goed voor hun zelfvertrouwen) en al helemaal geen G team toevoegen aan de eredivisie.
Het krijgt natuurlijk weerstand omdat het een schoonheidsideaal zou zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
Ook weer zoiets typisch. Als je van een te dikke vrouw durft te zeggen dat het ongezond is, dan ben je aan het fatshamen. Maar termen als gratenpakhuizen, plastic fantastic, enz. is natuurlijk wel geaccepteerd. Beetje hypocriet is dat wel.
Ook echt mijn eerste gedachtequote:Op maandag 18 november 2024 14:38 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind haar een plastic uitstraling hebben. Als je er een vlammetje tegenaan houdt komt er zwarte rook vanaf.
Bwohhquote:Op dinsdag 19 november 2024 11:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja
Dilateren na een darmvaginaplastiek
U start pas met dilateren wanneer u terugkomt op de polikliniek voor uw eerste controle, 2 weken na de operatie. Neem uw dilatatieset dan mee.
Door het dilateren houdt u de overgang tussen de huid en de darm soepel. U start met maat 1 of 2 en maakt daarmee een ‘roerende’ beweging. Het weefsel van de darm hoeft u niet te dilateren, omdat dit deel zo groot blijft als het is.
2 keer per dag
Het eerste jaar na de operatie moet u de overgang van de huid naar de darm 2 keer per dag 30 minuten dilateren. In de meeste gevallen hoeft u daarna niet meer te dilateren.
https://www.radboudumc.nl(...)e-operatie/dilateren
Tsja, ik zie niet helemaal in waarom jij en @Hexagon daar zo over vallen. Het was onder de vorige leiding een shitshow geworden met als gevolg een faillissement (tenminste, dat staat mij bij).quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:13 schreef MissButterflyy het volgende:
En weer moeten de verkiezingen van vorig jaar er bij worden gehaald, sommige mannen raken er maar niet over uit gepraat.
Tsja, het valt sommige mensen kennelijk zwaar dat slanke vrouwen doorgaans als meest aantrekkelijk worden gezien. Het grote voordeel voor (vrijwel) iedereen is dat je heel veel invloed hebt op je gewicht.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het krijgt natuurlijk weerstand omdat het een schoonheidsideaal zou zijn.
Terwijl die zielige dikkerts al zielig zat zijn omdat ze ook nog eens dik zijn.
Je bent vaak achterdochtig en dat is waar paranode mensen aan lijden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 06:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Paranoia is het gevoel achtervolgd of in de gaten gehouden te worden. Hoewel jij vaak zonder echt een inhoudelijk argument te hebben de neiging hebt toch te reageren op mij zou je inderdaad eenvoudig kunnen denken dat jij mij achtervolgt of in de gaten houdt maar ik vind het vooral erg vermakelijk.
Nee. Paranode is achtervolgingswaan, achterdocht is iets anders.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:33 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Je bent vaak achterdochtig en dat is waar paranode mensen aan lijden.
Naast dat ze geloven in hun eigen denkbeelden.
Is dat verzonnen in Urk, om homo's alsnog op vrouwen te laten vallenquote:
Nee hoor, paranode zijn kan meerdere onjuiste gedachten inhouden, niet alleen achtervolgingswaan. Er zijn meerdere wanen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee. Paranode is achtervolgingswaan, achterdocht is iets anders.
Van mij mag je dat gerust zeggen hoor. Zeker in een verkiezing die puur over uiterlijk gaat.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 'ik zou zelf de runner up gekozen hebben' en 'de winnares ziet er niet uit'.
Tja ik begrijp dat er veel mannen zijn die een andere kijk hebben en haar wel heel aantrekkelijk vinden. Dus zal een uitslag niet altijd degene zijn waar ik heel warm of koud van zal worden. Ik zou haar overigens niet afwijzen voor een avond seks. Al is het maar omwille van haar status. Maar mocht ik de aantrekkelijkste kunnen kiezen uit een zaal vol 100 willekeurige andere vrouwen van haar leeftijd, dan zal ze niet op de shortlist komen waarschijnlijk.quote:Begrijp mij goed, je mag iedereen hier wijs proberen te maken dat als zij jou aandacht zou geven dat je dan je neus voor haar zou ophalen, maar als jij commentaar mag leveren op deze verkiezingen, waarom zou een ander dan niet commentaar mogen hebben op de verkiezingen die vorig jaar zo inclusief waren dat je noch vrouw, noch een beauty moest zijn, wat op zichzelf raar is bij het kiezen van een beauty queen...
We gaan Feyenoord ook niet bij de vrouwen mee laten spelen (wel goed voor hun zelfvertrouwen) en al helemaal geen G team toevoegen aan de eredivisie.
Daar is dan een andere naam voor. Paranoia is achtervolgingswaan. Ik heb het ook niet bedacht.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, paranode zijn kan meerdere onjuiste gedachten inhouden, niet alleen achtervolgingswaan. Er zijn meerdere wanen.
Schijnbaar dus ook de waan om achter elke euh boom een transgender te zien. Ofzo.
Lijkt mij een direct gevolg van dat het vorig jaar nogal in het nieuws was dat de Nederlandse inzending een transvrouw betrof.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:50 schreef Hexagon het volgende:
Maar dit jaar dus geen transgender die wint. Dan is het een beetje raar dat veel users het wel nodig vinden om het dan alleen maar over transgenders te gaan hebben. Kennelijk boeit Miss Universe ze geen drol zolang het maar geen transgender is.
Het is ook overmatige achterdocht. (ik heb het even opgezocht...)quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Daar is dan een andere naam voor. Paranoia is achtervolgingswaan. Ik heb het ook niet bedacht.
Achterdocht dat mensen het slecht met je voorhebben wellicht.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is ook overmatige achterdocht. (ik heb het even opgezocht...)
Post-woke verschijnselen.quote:Op maandag 18 november 2024 14:00 schreef Toine51 het volgende:
Is het cht een vrouw?
Dus geen omgebouwd figuur?
Voordat ik "lekker ding" zeg, wil ik het graag zeker weten....
Je hebt het er maar druk mee, h? Met dit meiske.quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:57 schreef Hexagon het volgende:
Eigenlijk zouden ze een ronde moeten inbouwen waar ze in de ochtend uit bed stappen. Degenen die dan nog mooi zijn gaan door.
Oeh, shots firedquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:51 schreef Noek het volgende:
Dit is gewoon een mooie vrouw. Natuurlijk schopt elke FOK!ker zn hond er vanaf maar die hond maakt dan ook meer kans.
Probeer van mij maar een post te vinden waarin ik transgender vrouwen aantrekkelijk zou vinden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee, h? Met dit meiske.
Normaal zo'n politiek correcte muil en altijd linksdragend maar als het om een vrouw gaat dan is het geen probleem om 1001 posts te maken over haar uiterlijk wat natuurlijk ontzettend oppervlakkig en tamelijk debiel is. Precies zoals je bent want was ze voorheen Bert geweest dan stond je met je vlaggetje als een downie te wapperen want juist die types moeten het vooral vd kracht van make up hebben en hormonen overigens maar dat is wl echt.
Het is AI.quote:Op maandag 18 november 2024 22:28 schreef Interloper het volgende:
Is het wel een legitieme vrouw, dit keer?
Meer een zucht van verlichting dat de verkiezing (kennelijk) weer ontdaan zijn van gekkigheid lijkt mij.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Achterdocht dat mensen het slecht met je voorhebben wellicht.
De vraag is wat overmatig is. Gezien de titel van dit topic en de reacties op sociale media zijn velen verbaasd dat er gewoon een vrouw is verkozen zonder piemel of overgewicht. Leiden we massaal aan paranoia of is het gewoon terechte en gecultiveerde achterdocht?
quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:51 schreef Noek het volgende:
Dit is gewoon een mooie vrouw. Natuurlijk schopt elke FOK!ker zn hond er vanaf maar die hond maakt dan ook meer kans.
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:51 schreef Noek het volgende:
een 4 is nog hoog, een 2 is mijn max, maar alleen omdat het nog lelijker kan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Ik zou haar niet doen. Voor mij een 4/10 zoals ze er bij de verkiezing uitziet.
Redhead. Uiteraard. AI is de duivel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens ai is dit de mooiste vrouw.
Redheadsquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Redhead. Uiteraard. AI is de duivel.
Haten op redheadsquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Redhead. Uiteraard. AI is de duivel.
Ik zou haar nog wel doen, me verplaatsende in toen ik student was en laat op een feestje nog wilde scoren. Er waren er wel wat lelijkere die toen toch nog leuk genoeg waren. Maar op Tinder zou ik haar dan weer naar links Swipen omdat ze binnen een veel groter aanbod aan vrouwen vooral desinteresse oproept wegens een gebrek aan menselijke uitstraling.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Ik zou haar niet doen. Voor mij een 4/10 zoals ze er bij de verkiezing uitziet.
Je klinkt nu wel heel erg als een incel…quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zou haar nog wel doen, me verplaatsende in toen ik student was en laat op een feestje nog wilde scoren. Er waren er wel wat lelijkere die toen toch nog leuk genoeg waren. Maar op Tinder zou ik haar dan weer naar links Swipen omdat ze binnen een veel groter aanbod aan vrouwen vooral desinteresse oproept wegens een gebrek aan menselijke uitstraling.
Ze is iig totaal mijn smaak niet. Blijkbaar wel die van een ander. En dat is prima.
Incels gaan niet naar studentenfeesten.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je klinkt nu wel heel erg als een incel…
Hoezo noch vrouw, noch een beauty? Omdat de vrouw die vorig jaar heeft gewonnen niet aan jouw ideaal van schoonheid voldoet? En verder: niet alle mannen zijn zo dat als ze een slanke vrouw zien, ze er meteen wat van willen. Er is voor veel mensen meer nodig dan enkel een goed figuur. Het kan toch prima zo zijn dat er mensen zijn die deze vrouw niet aantrekkelijk vinden? Al klinkt dat voor jou onrealistisch omdat jij er niet in kan komen dat mensen er geen interesse in hebben, omdat jij het toevallig anders ziet. Niet alle mannen vallen meteen in katzwijm bij een vrouw. Ook niet per se als de vrouw aan algemene schoonheidsideaal voldoet oid.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Begrijp mij goed, je mag iedereen hier wijs proberen te maken dat als zij jou aandacht zou geven dat je dan je neus voor haar zou ophalen, maar als jij commentaar mag leveren op deze verkiezingen, waarom zou een ander dan niet commentaar mogen hebben op de verkiezingen die vorig jaar zo inclusief waren dat je noch vrouw, noch een beauty moest zijn, wat op zichzelf raar is bij het kiezen van een beauty queen...
Bron?quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Incels gaan niet naar studentenfeesten.
Ik heb helemaal geen herinnering aan de winnares van afgelopen jaar… Ik heb het over de toelatingseisen die ervoor zorgden dat je noch vrouw, noch beauty moet zijn om mee te mogen doen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:46 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Hoezo noch vrouw, noch een beauty? Omdat de vrouw die vorig jaar heeft gewonnen niet aan jouw ideaal van schoonheid voldoet? En verder: niet alle mannen zijn zo dat als ze een slanke vrouw zien, ze er meteen wat van willen. Er is voor veel mensen meer nodig dan enkel een goed figuur. Het kan toch prima zo zijn dat er mensen zijn die deze vrouw niet aantrekkelijk vinden? Al klinkt dat voor jou onrealistisch omdat jij er niet in kan komen dat mensen er geen interesse in hebben, omdat jij het toevallig anders ziet. Niet alle mannen vallen meteen in katzwijm bij een vrouw. Ook niet per se als de vrouw aan algemene schoonheidsideaal voldoet oid.
Verder top voor haar dat ze heeft gewonnen. 🙏🏼
Oh dan vatte ik het verkeerd op. Volgens de toelatingseisen mogen er enkel vrouwen meedoen. Als man kom je er niet bij.quote:Op woensdag 20 november 2024 07:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen herinnering aan de winnares van afgelopen jaar… Ik heb het over de toelatingseisen die ervoor zorgden dat je noch vrouw, noch beauty moet zijn om mee te mogen doen.
Ook ten aanzien van de rest van jouw post heb ik het vermoeden dat je erg slecht leest. Ik kan mij prima voorstellen dat je naar deze verkiezing kijkt en een andere favoriet hebt. Dat is iets anders dan beweren dat de winnares lelijk is.
Net zo goed als dat ik verder helemaal niet heb gezegd dat ik haar geweldig vind, laat staan dat ik in katzwijm zou vallen. Om de beginnen ben ik inmiddels op een leeftijd dat het wat dubieus is om met een 21 jarige aan te leggen. Nog afgezien van dat ik sowieso niet van de leg raak van mooie vrouwen.
Vorig jaar mocht je ook meedoen als je biologisch man bent.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:07 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Oh dan vatte ik het verkeerd op. Volgens de toelatingseisen mogen er enkel vrouwen meedoen. Als man kom je er niet bij.
Lelijk vind ik altijd een groot woord en niet ok. Maar ik proefde uit jouw reactie dat je het bijna onmogelijk lijkt te vinden dat er mannen zijn die niet op deze vrouw kunnen vallen (omdat jij het dus een mooie vrouw vindt). Maar iedereen heeft zo z’n eigen voorkeuren en definities. En niet iedereen is zo wanhopig dat ze maar elke slanke vrouw met blond haar en blauwe ogen zouden doen als de kans er is. Niet dat de kans er is in deze, maar je begrijpt me hopelijk wel.
Transvrouwen bedoel je?quote:Op woensdag 20 november 2024 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vorig jaar mocht je ook meedoen als je biologisch man bent.
En mijn reactie echt gericht op de mannen hier die heel vocaal laten weten dat deze winnares toch wel echt te min voor hen is. Dat vind ik wat lachwekkend. Om niet te zeggen: het komt op mij over als een stel poseurs…
Transvrouwen inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:55 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Transvrouwen bedoel je?
Naja het is onnodig. Maar op de een of andere manier vinden mannen het vaak nodig, hoe de vrouw er ook uitziet (dik/dun/etc), om haar te beoordelen op het uiterlijk. Alsof het de vrouw wat interesseert of dat je berhaupt kans maakt (nee dus).
quote:Op woensdag 20 november 2024 09:55 schreef Questular het volgende:
Al die viesvettige nekbaarden hier die stoer lopen te roepen dat deze vrouw een 4/10 is en dat ze nee zouden zeggen
foto's van de vrouw die naast je op de bank zit (als die er uberhaupt is natuurlijk)quote:Op woensdag 20 november 2024 09:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
In een zaal van 100 willekeurige vrouwen zou ze allen mijn aandacht trekken vanwege het nep-gehalte. Echt niet vanwege haar knappe uitstraling.
Prima als dat bij jou anders is overigens. Maar ik zou hier gewoon voor bedanken.
quote:Op woensdag 20 november 2024 10:02 schreef Questular het volgende:
[..]
foto's van de vrouw die naast je op de bank zit (als die er uberhaupt is natuurlijk)
Nee, het probleem zijn de beledigende termen die steeds gebruikt worden. En dat in combinatie met dat jij hier regelmatig vooraan staat om de PC politie te spelen maakt het al helemaal bijzonder.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:29 schreef Hexagon het volgende:
Het schijnt toch moeilijk te begrijpen zijn dat sommige mannen een andere smaak hebben dus minder een voorkeur voor gladde plastic poppetjes.
De overdosis zelfbruiner draagt daar best wel wat aan bij.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het is goed met je. En ja die zit er.
Voor mij een paar 'no's' voor deze meid:
- Ze is 21 maar lijkt bijna 30.
...
Reageer je ook zo tegen mannen die zo reageren op vrouwen als de vrouwen niet in jouw definitie van schoonheid vallen (dus als ze dik zijn, etc etc)? Of ga je dan juist mee in lelijke termen? Ben ik benieuwd naar, omdat je nu steeds aangeeft dat dit een vrouw is die in jouw ogen wel aantrekkelijk is en dat je er daarom niet bij kan dat mensen zo reageren. Althans, zo vat ik het een beetje op!quote:Op woensdag 20 november 2024 10:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, het probleem zijn de beledigende termen die steeds gebruikt worden. En dat in combinatie met dat jij hier regelmatig vooraan staat om de PC politie te spelen maakt het al helemaal bijzonder.
Wat is jou toch ooit aangedaan dat je dit meisje zo tot op het bot wil beledigen?
Dik kan binnen de context prima duiding zijn. Vette pad zou ik in beginsel wel op aanslaan.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:12 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Reageer je ook zo tegen mannen die zo reageren op vrouwen als de vrouwen niet in jouw definitie van schoonheid vallen (dus als ze dik zijn, etc etc)? Of ga je dan juist mee in lelijke termen? Ben ik benieuwd naar, omdat je nu steeds aangeeft dat dit een vrouw is die in jouw ogen wel aantrekkelijk is en dat je er daarom niet bij kan dat mensen zo reageren. Althans, zo vat ik het een beetje op!
Je hoeft als mooie vrouw tegenwoordig ook niet meer fotomodel of miss te worden om iets van je leven te maken. Vrouwen hoeven het niet alleen te hebben van hun uiterlijk.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:21 schreef ems. het volgende:
Ik bedoel, knappe dame enzo maar als een rondje door een Nederlandse stad loopt kom je 9 van de 10 keer toch veel mooiere vrouwen tegen?
Ze ziet er zo standaard "Amerikaans mooi" uit. En ja, ik weet dat ze niet Amerikaans is. Ik heb er niets mee iig. Maar ik weet ook dat bepaalde types dit juist weer helemaal geweldig vinden.
Maargoed, leuk voor haar iig
Ik volg je niet?quote:Op woensdag 20 november 2024 13:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je hoeft als mooie vrouw tegenwoordig ook niet meer fotomodel of miss te worden om iets van je leven te maken. Vrouwen hoeven het niet alleen te hebben van hun uiterlijk.
Wat is hier raar aan?quote:
Je doet net alsof vrouwen aan de ketting lagen ofzo. Voorheen was het ook gewoon zo dat het 'normaal' was dat de vrouwen thuis voor de kinderen zorgen. En om heel eerlijk te zijn: als ik de verloedering van de maatschappij per generatie toe zie nemen dan vraag ik me af of dat construct zo slecht was (en of het dan de man of de vrouw is die thuis blijft dat laat ik even in het midden).quote:Op woensdag 20 november 2024 15:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat is hier raar aan?
Je bereikt als mooie vrouw tegenwoordig meer met juist niet een model te worden, maar te studeren en te werken.
Nog niet zo lang geleden konden vrouwen alleen carrire maken in iets waarbij vooral hun uiterlijk belangrijk was, dus als fotomodel of actrice ofzo.
Verder was de vrouw thuis met het huishouden bezig en onzichtbaar.
En Sterre is het probleem?quote:Op woensdag 20 november 2024 16:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je doet net alsof vrouwen aan de ketting lagen ofzo. Voorheen was het ook gewoon zo dat het 'normaal' was dat de vrouwen thuis voor de kinderen zorgen. En om heel eerlijk te zijn: als ik de verloedering van de maatschappij per generatie toe zie nemen dan vraag ik me af of dat construct zo slecht was (en of het dan de man of de vrouw is die thuis blijft dat laat ik even in het midden).
Tegenwoordig gaat Sterre 5 dagen per week naar de kinderopvang en 's avonds naar opa en oma; want papa en mama moeten sporten na het werken.
Ik doe helemaal niet alsof vrouwen aan de ketting lagen.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je doet net alsof vrouwen aan de ketting lagen ofzo. Voorheen was het ook gewoon zo dat het 'normaal' was dat de vrouwen thuis voor de kinderen zorgen. En om heel eerlijk te zijn: als ik de verloedering van de maatschappij per generatie toe zie nemen dan vraag ik me af of dat construct zo slecht was (en of het dan de man of de vrouw is die thuis blijft dat laat ik even in het midden).
Tegenwoordig gaat Sterre 5 dagen per week naar de kinderopvang en 's avonds naar opa en oma; want papa en mama moeten sporten na het werken.
Beetje een extreem voorbeeld wellicht; maar ik denk echt wel dat een deel van het probleem in de huidige maatschappij te wijten is aan de huidige generatie ouders, die willen wel kinderen (soms zelf 3 of meer) maar willen er niet of nauwelijks tijd voor vrijmaken. Dat gebeurt er een beetje 'bij'. Ik ben heel blij (en dankbaar) dat er 'vroeger' iemand in huis was toen ik van school thuis kwam.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet alsof vrouwen aan de ketting lagen.
En je komt meteen met een wel extreem voorbeeld van een kind wat altijd ergens gedumpt wordt.
Sorry, maar dit is een heel andere discussie.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Beetje een extreem voorbeeld wellicht; maar ik denk echt wel dat een deel van het probleem in de huidige maatschappij te wijten is aan de huidige generatie ouders, die willen wel kinderen (soms zelf 3 of meer) maar willen er niet of nauwelijks tijd voor vrijmaken. Dat gebeurt er een beetje 'bij'. Ik ben heel blij (en dankbaar) dat er 'vroeger' iemand in huis was toen ik van school thuis kwam.
Maar goed komt dat slanke vrouwen als meest aantrekkelijke zien ook niet omdat we voornamelijk in de media deze types voorgeschoteld krijgen. Waarom zouden de mensen van 20.000 jaar geleden voornamelijk beeldjes van volle vrouwen gemaakt hebben?quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, het valt sommige mensen kennelijk zwaar dat slanke vrouwen doorgaans als meest aantrekkelijk worden gezien.
Niets. Ik begrijp alleen niet waarom je mij quote.quote:
Nouja, dat hangt van je definitie van 'meer' af denk ik. Maar eens hoor. Daarom heb ik ook een vrouw die stukken slimmer is dan ik. En ze is nog heet ookquote:Je bereikt als mooie vrouw tegenwoordig meer met juist niet een model te worden, maar te studeren en te werken.
Ik ben bekend met de (recente) geschiedenis maar het ontgaat mij nogmaals wat dat met mijn reactie te maken heeftquote:Nog niet zo lang geleden konden vrouwen alleen carrire maken in iets waarbij vooral hun uiterlijk belangrijk was, dus als fotomodel of actrice ofzo.
Verder was de vrouw thuis met het huishouden bezig en onzichtbaar.
Mooi is relatief, is geblekenquote:Op woensdag 20 november 2024 14:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zoveelste golf feminisme meent dat vrouwen vooral niet mooi mogen zijn voor mannen enzo.
Nee, dat is omdat beelden gemaakt werden van notabelen die zichzelf vol konden vreten.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar goed komt dat slanke vrouwen als meest aantrekkelijke zien ook niet omdat we voornamelijk in de media deze types voorgeschoteld krijgen. Waarom zouden de mensen van 20.000 jaar geleden voornamelijk beeldjes van volle vrouwen gemaakt hebben?
Die beeldjes van volle vrouwen, zoals Venus-beeldjes, werden genterpreteerd als symbolen van vruchtbaarheid en idd overvloed. In een tijd van schaarste was een volle lichaamsvorm misschien meer een ideaalbeeld dan een realiteit? Dus wellicht weerspiegelt het niet alleen rijkdom, maar vooral de waardering voor voortplanting en overleving/leven.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat beelden gemaakt werden van notabelen die zichzelf vol konden vreten.
Het verandert, maar wel binnen een bandbreedte. Slank is een ruim begrip.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:11 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Die beeldjes van volle vrouwen, zoals Venus-beeldjes, werden genterpreteerd als symbolen van vruchtbaarheid en idd overvloed. In een tijd van schaarste was een volle lichaamsvorm misschien meer een ideaalbeeld dan een realiteit? Dus wellicht weerspiegelt het niet alleen rijkdom, maar vooral de waardering voor voortplanting en overleving/leven.
En idd schoonheidsideaal verandert altijd weer.
Ik ben het ook 100% met hem eens, het moet gewoon niet beloond worden dat je jezelf laat aanpassen met plasticquote:Op woensdag 20 november 2024 10:02 schreef Questular het volgende:
[..]
foto's van de vrouw die naast je op de bank zit (als die er uberhaupt is natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1tje waar ze wel wat makeup op heeft en in outfitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodat jij niet als een varkentje in de stront van de slachtofferrol kan wentelen.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:49 schreef bianconeri het volgende:
Een vrouw miss universe?
Dat kan echt niet in 2024!
Waarom is het geen man? Of travo?
quote:Op woensdag 20 november 2024 20:59 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
Ik ben het ook 100% met hem eens, het moet gewoon niet beloond worden dat je jezelf laat aanpassen met plastic
en nou hier, mijn vrouw, foto van eerder dit jaar. Was moeilijk iets te kiezen omdat ik meestal filmpjes maak ipv fotos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1tje waar ze wel wat makeup op heeft en in outfitNiet om het een of het ander, maar hoe is die tweede foto nou anders dan bij deze Miss Universe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, ten eerste is dit cosplay dus een karakter na doen.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander, maar hoe is die tweede foto nou anders dan bij deze Miss Universe?
Nou, ze ziet er in foto twee totaal anders uit vind ik. Voor jou is dat anders omdat jij haar kent, mij kun je prima wijsmaken dat het een andere vrouw is.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:02 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
ja, ten eerste is dit cosplay dus een karakter na doen.
Ten tweede is er niks verbouwd aan haar.
Ten 3de ziet ze er nog steeds uit als de foto zonde makeup.
Dat kun je van die miss niet zeggen.
plastic: kin, neus, tieten
botox: lippen, wangen
nogal een groot verschil heh
Andere style ja, maar de features zijn hetzelfde.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, ze ziet er in foto twee totaal anders uit vind ik. Voor jou is dat anders omdat jij haar kent, mij kun je prima wijsmaken dat het een andere vrouw is.
En weet jij of deze miss aan zich heeft laten sleutelen, of denk je dat alleen maar?
Op zich ben ik ook een liefhebber van puur natuur en mijn vrouw heeft dan ook gelukkig echt 0,0 makeup nodig, waardoor ik echt heel erg hard zou moeten zoeken naar een foto met makeup. Wel zo prettig als je wakker wordt en zin hebt dat de persoon naast je niet eerst een uur in de badkamer nodig heeft om toonbaar te zijn… Maar goed, that’s me.
Voor mij is makeup net zo min puur natuur als alle andere modificaties.
Voor mij klinkt dit vooral als meningen als feiten presenteren.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:27 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
Andere style ja, maar de features zijn hetzelfde.
Je kunt heel duidelijk zien (zeker zonder makeup) dat ze wat dingen heeft laten doen.
Ziet er niet menselijk meer uit, huid staat compleet strak vanwege de extra vulling.
We hebben allemaal ogen, je kunt ook makkelijk zien dat Cher of Simon Cowell plastic heeft.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor mij klinkt dit vooral als meningen als feiten presenteren.
Dat is een mening.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:52 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
We hebben allemaal ogen, je kunt ook makkelijk zien dat Cher of Simon Cowell plastic heeft.
Haar kin en neus zijn heel onnatuurlijk, zeker als je het vergelijkt met die van haar moeder.
was op zoek, maar instagram en reddit werken niet lekker dus gaf het op.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is een mening.
Als je nou een foto hebt van 5 jaar terug waarop ze compleet andere contouren heeft, dan heb je iets feitelijks te pakken.
Voor hetzelfde geld is het gewoon haar vader of de melkboer waar haar neus en kin op lijkt.
Moet iedereen inderdaad zelf weten en is voor mij vergelijkbaar met make up.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:03 schreef Rozenbloem het volgende:
Ze heeft sowieso fillers, kijk maar naar haar wangen. Maar niets mis mee toch? Fijn juist dat mensen hun uiterlijk kunnen ‘verbeteren’ (naar hun eigen wensen) als ze dat graag willen.
En dan hebben we ook nog de Rubens tijd gehad waarbij het schoonheid ideaal ook niet superslank was.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het verandert, maar wel binnen een bandbreedte. Slank is een ruim begrip.
En ook daar is een pens niet gewenst.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En dan hebben we ook nog de Rubens tijd gehad waarbij het schoonheid ideaal ook niet superslank was.
Als we buiten onze blanke bubbel van schoonheid kijken hebben we heden ten dage ook bijvoorbeeld nog een Zuid Amerikaans dikke billen obsessie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |