Inderdaad, lijkt wel of er op uiterlijk geselecteerd werd deze wedstrijd.quote:
‘Wijf?’quote:Op maandag 18 november 2024 14:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Toen ik het bericht las was echt mijn eerste gedachte wat "mankeert" er aan haar? Is het een vent, is ze gehandicapt, heeft ze littekens?
Het feit dat je achterdochtig wordt als een lekker wijf een verkiezing van het lekkerste wijf wint geeft al aan hoe ver we zijn afgezakt als maatschappij.
Als je achterdochtig moet zijn of miss universe geen grote harige balzak heeft hangen vind ik dat een achteruitgang van de maatsschappij ja.quote:Op maandag 18 november 2024 14:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
‘Wijf?’
En dan heb jij het over een afgezakte maatschappij?
Als je zo geobsedeerd bent van trans mensen dat het winnen van Miss Universe al een dig jegens trans mensen moet zijn, dan kan dat niets anders dan pure haat zijn.quote:
Ik heb gewoon een voorkeur voor vrouwen zonder piemel en dat zullen de meeste mannen met mij delen.quote:Op maandag 18 november 2024 14:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als je zo geobsedeerd bent van trans mensen dat het winnen van Miss Universe al een dig jegens trans mensen moet zijn, dan kan dat niets anders dan pure haat zijn.
Het gaat hier ook niet over *jouw* vrouwen.quote:Op maandag 18 november 2024 14:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een voorkeur voor vrouwen zonder piemel en dat zullen de meeste mannen met mij delen.
Haat? Nee hoor. Ik wil alleen geen piemel aan mijn vrouwen.
Alsof een vrouw je bezit is met je 'mijn vrouwen'quote:Op maandag 18 november 2024 14:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een voorkeur voor vrouwen zonder piemel en dat zullen de meeste mannen met mij delen.
Haat? Nee hoor. Ik wil alleen geen piemel aan mijn vrouwen.
Haar handicap: het ontbreken van een penis.quote:Op maandag 18 november 2024 14:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Toen ik het bericht las was echt mijn eerste gedachte wat "mankeert" er aan haar? Is het een vent, is ze gehandicapt, heeft ze littekens?
quote:Op maandag 18 november 2024 14:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het gaat hier ook niet over *jouw* vrouwen.
Mevrouw wint Miss Universe, dus dat wordt herleid naar "trans vrouw heeft niet gewonnen!!!! World is healing!!!"
Echt, heropvoedingskampen voor dit soort obsessies zijn zo slecht nog niet.
Ah, we gaan er een semantische discussie van maken. Het gaat weer eens over de toonquote:Op maandag 18 november 2024 14:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Alsof een vrouw je bezit is met je 'mijn vrouwen'Iets respectvoller mag wel hoor.
Rot op. Ik ben gewoon Starhopper. Stop eens met mij een kloon te noemen.quote:Op maandag 18 november 2024 14:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
[..]
Ah, we gaan er een semantische discussie van maken. Het gaat weer eens over de toon
Weet je wat respectloos is naar vrouwen? Een hoekige vent met een paardenbek een missverkiezing laten winnen.
Zit je nou met je eigen kloon mij gelijktijdig aan te vallen?
Wat heeft fascisme hiermee te maken? Dat is een politiek systeem.quote:Op maandag 18 november 2024 14:26 schreef Mikeytt het volgende:
Trans mensen leven echt gratis 24/7 in de gedachtes van fascisten
Nee, mensen vinden het leuk dat er een echte vrouw wint, en niet een man die zich voordoet als vrouw. Dat heeft verder niets met 'haat' te maken, maar met zulke verkiezingen voor vrouwen te willen houden.quote:Op maandag 18 november 2024 14:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als je zo geobsedeerd bent van trans mensen dat het winnen van Miss Universe al een dig jegens trans mensen moet zijn, dan kan dat niets anders dan pure haat zijn.
De zes lagen make-up zijn inderdaad wel zichtbaar.quote:Op maandag 18 november 2024 14:38 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind haar een plastic uitstraling hebben. Als je er een vlammetje tegenaan houdt komt er zwarte rook vanaf.
Ah, daar is je link met facisme dusquote:Op maandag 18 november 2024 14:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het gaat hier ook niet over *jouw* vrouwen.
Mevrouw wint Miss Universe, dus dat wordt herleid naar "trans vrouw heeft niet gewonnen!!!! World is healing!!!"
Echt, heropvoedingskampen voor dit soort obsessies zijn zo slecht nog niet.
Waarvan akte.quote:Op maandag 18 november 2024 15:54 schreef Netsplitter het volgende:
Ziet er uit als een veredelde barbi pop.
Geloof jij echt dat er na een geslachtsveranderende operatie van man naar vrouw nog een harige balzak aanhangt? Ziet er appetijtelijker uit dan menige natuurlijke doos.quote:Op maandag 18 november 2024 14:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als je achterdochtig moet zijn of miss universe geen grote harige balzak heeft hangen vind ik dat een achteruitgang van de maatsschappij ja.
Wist je dat ze voor de rest van hun leven moeten dilateren omdat anders hun kunstmatige gleuf dichtgroeit?quote:Op maandag 18 november 2024 16:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ziet er appetijtelijker uit dan menige natuurlijke doos.
Op die eerste zou je in elk geval wel vermoeden dat ze trans is ja.quote:Op maandag 18 november 2024 14:59 schreef Eightyone het volgende:
De foto in de tweet in de OP doet het niet.
Andere foto's, via Google:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 november 2024 14:38 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind haar een plastic uitstraling hebben. Als je er een vlammetje tegenaan houdt komt er zwarte rook vanaf.
Ik heb teveel horrorverhalen gelezen. Ik druk op X bij deze uitspraak.quote:Op maandag 18 november 2024 16:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geloof jij echt dat er na een geslachtsveranderende operatie van man naar vrouw nog een harige balzak aanhangt? Ziet er appetijtelijker uit dan menige natuurlijke doos.
Dat is na de operatie het geval, als de wond moet genezen. Als de wond genezen is hoeft dat niet meer.quote:Op maandag 18 november 2024 16:45 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wist je dat ze voor de rest van hun leven moeten dilateren omdat anders hun kunstmatige gleuf dichtgroeit?
En ze veel ontsteken en dat dilateren aardig pijnlijk is.quote:Op maandag 18 november 2024 16:45 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wist je dat ze voor de rest van hun leven moeten dilateren omdat anders hun kunstmatige gleuf dichtgroeit?
Wel.quote:Op maandag 18 november 2024 16:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is na de operatie het geval, als de wond moet genezen. Als de wond genezen is hoeft dat niet meer.
Elke open wond is pijnlijk, het is ook best een pittige operatie. Maar die harige balzak, die overigens door de hormoonremmers hooguit een glad 'kwarteleitje' zal zijn die hangt er dan niet meer.quote:Op maandag 18 november 2024 16:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En ze veel ontsteken en dat dilateren aardig pijnlijk is.
vast een omgebouwde neger met een omgebouwde naam ook.quote:Op maandag 18 november 2024 13:43 schreef Nober het volgende:
Victoria Kjær Theilvig, 20, Denemarken
Na 20 jaar weer eens een blondine.
[ x ]
Deze man sloopt eventjes het topicquote:Op maandag 18 november 2024 14:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
[..]
Ah, we gaan er een semantische discussie van maken. Het gaat weer eens over de toon
Weet je wat respectloos is naar vrouwen? Een hoekige vent met een paardenbek een missverkiezing laten winnen.
Zit je nou met je eigen kloon mij gelijktijdig aan te vallen?
Nee. Het punt is dat een geslachtsveranderende operatie tegenwoordig niet eens nodig is om als vent mee te doen aan een missverkiezing.quote:Op maandag 18 november 2024 16:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geloof jij echt dat er na een geslachtsveranderende operatie van man naar vrouw nog een harige balzak aanhangt? Ziet er appetijtelijker uit dan menige natuurlijke doos.
...en in hoeverre ze voor de rest nog een beetje intact is, daar heb ik ook m'n twijfels over.quote:Als ik de foto's zie van deze vrouw, dan heb ik niet het idee dat ik naar een menselijk gezicht kijk. Alle menselijkheid is er uit weggeplamuurd en geschilderd. Ik zie een beschilderd porceleinen Venetiaans carnavalsmasker.
Ik krijg er deze vibe bij:quote:Op maandag 18 november 2024 17:11 schreef Eightyone het volgende:
Deze reactie op Nu.nl vond ik wel treffend.
[..]
...en in hoeverre ze voor de rest nog een beetje intact is, daar heb ik ook m'n twijfels over.
Vrouwen laten zich tegenwoordig zelf al zo veel verbouwen met plastische chirurgie dat je het verschil met een trans sowieso niet meer ziet.quote:Op maandag 18 november 2024 14:00 schreef Toine51 het volgende:
Is het écht een vrouw?
Dus geen omgebouwd figuur?
Voordat ik "lekker ding" zeg, wil ik het graag zeker weten....
Ja, dit dus.quote:Op maandag 18 november 2024 17:11 schreef Eightyone het volgende:
Deze reactie op Nu.nl vond ik wel treffend.
[..]
...en in hoeverre ze voor de rest nog een beetje intact is, daar heb ik ook m'n twijfels over.
Laat het haar maar niet horen, ik vermoed dat ze weken wakker ligt van dat jij haar onaantrekkelijk vindt…quote:Op maandag 18 november 2024 14:38 schreef Hexagon het volgende:
Mee eens het is net een pop. Maar als je de makeup weghaalt een knappe vrouw met als pluspunt dat ze geen balzak heeft.quote:Op maandag 18 november 2024 14:38 schreef Hexagon het volgende:
Ik zou der doen.quote:Op maandag 18 november 2024 13:43 schreef Nober het volgende:
Victoria Kjær Theilvig, 20, Denemarken
Na 20 jaar weer eens een blondine.
[ x ]
Denk het niet. Anders zouden wel heel wat mensen niet meer slapen door mijn forumactiviteiten.quote:Op maandag 18 november 2024 17:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laat het haar maar niet horen, ik vermoed dat ze weken wakker ligt van dat jij haar onaantrekkelijk vindt…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |