Van mij mag je dat gerust zeggen hoor. Zeker in een verkiezing die puur over uiterlijk gaat.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 'ik zou zelf de runner up gekozen hebben' en 'de winnares ziet er niet uit'.
Ook weer zoiets typisch. Als je van een te dikke vrouw durft te zeggen dat het ongezond is, dan ben je aan het fatshamen. Maar termen als gratenpakhuizen, plastic fantastic, enz. is natuurlijk wel geaccepteerd. Beetje hypocriet is dat wel.
Tja ik begrijp dat er veel mannen zijn die een andere kijk hebben en haar wel heel aantrekkelijk vinden. Dus zal een uitslag niet altijd degene zijn waar ik heel warm of koud van zal worden. Ik zou haar overigens niet afwijzen voor een avond seks. Al is het maar omwille van haar status. Maar mocht ik de aantrekkelijkste kunnen kiezen uit een zaal vol 100 willekeurige andere vrouwen van haar leeftijd, dan zal ze niet op de shortlist komen waarschijnlijk.quote:Begrijp mij goed, je mag iedereen hier wijs proberen te maken dat als zij jou aandacht zou geven dat je dan je neus voor haar zou ophalen, maar als jij commentaar mag leveren op deze verkiezingen, waarom zou een ander dan niet commentaar mogen hebben op de verkiezingen die vorig jaar zo inclusief waren dat je noch vrouw, noch een beauty moest zijn, wat op zichzelf raar is bij het kiezen van een beauty queen...
We gaan Feyenoord ook niet bij de vrouwen mee laten spelen (wel goed voor hun zelfvertrouwen) en al helemaal geen G team toevoegen aan de eredivisie.
Daar is dan een andere naam voor. Paranoia is achtervolgingswaan. Ik heb het ook niet bedacht.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, paranoïde zijn kan meerdere onjuiste gedachten inhouden, niet alleen achtervolgingswaan. Er zijn meerdere wanen.
Schijnbaar dus ook de waan om achter elke euh boom een transgender te zien. Ofzo.
Lijkt mij een direct gevolg van dat het vorig jaar nogal in het nieuws was dat de Nederlandse inzending een transvrouw betrof.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:50 schreef Hexagon het volgende:
Maar dit jaar dus geen transgender die wint. Dan is het een beetje raar dat veel users het wel nodig vinden om het dan alleen maar over transgenders te gaan hebben. Kennelijk boeit Miss Universe ze geen drol zolang het maar geen transgender is.
Het is ook overmatige achterdocht. (ik heb het even opgezocht...)quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Daar is dan een andere naam voor. Paranoia is achtervolgingswaan. Ik heb het ook niet bedacht.
Achterdocht dat mensen het slecht met je voorhebben wellicht.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is ook overmatige achterdocht. (ik heb het even opgezocht...)
Post-woke verschijnselen.quote:Op maandag 18 november 2024 14:00 schreef Toine51 het volgende:
Is het écht een vrouw?
Dus geen omgebouwd figuur?
Voordat ik "lekker ding" zeg, wil ik het graag zeker weten....
Je hebt het er maar druk mee, hè? Met dit meiske.quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:57 schreef Hexagon het volgende:
Eigenlijk zouden ze een ronde moeten inbouwen waar ze in de ochtend uit bed stappen. Degenen die dan nog mooi zijn gaan door.
Oeh, shots firedquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:51 schreef Noek het volgende:
Dit is gewoon een mooie vrouw. Natuurlijk schopt elke FOK!ker zn hond er vanaf maar die hond maakt dan ook meer kans.
Probeer van mij maar een post te vinden waarin ik transgender vrouwen aantrekkelijk zou vinden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee, hè? Met dit meiske.
Normaal zo'n politiek correcte muil en altijd linksdragend maar als het om een vrouw gaat dan is het geen probleem om 1001 posts te maken over haar uiterlijk wat natuurlijk ontzettend oppervlakkig en tamelijk debiel is. Precies zoals je bent want was ze voorheen Bert geweest dan stond je met je vlaggetje als een downie te wapperen want juist die types moeten het vooral vd kracht van make up hebben en hormonen overigens maar dat is wél echt.
Het is AI.quote:Op maandag 18 november 2024 22:28 schreef Interloper het volgende:
Is het wel een legitieme vrouw, dit keer?
Meer een zucht van verlichting dat de verkiezing (kennelijk) weer ontdaan zijn van gekkigheid lijkt mij.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Achterdocht dat mensen het slecht met je voorhebben wellicht.
De vraag is wat overmatig is. Gezien de titel van dit topic en de reacties op sociale media zijn velen verbaasd dat er gewoon een vrouw is verkozen zonder piemel of overgewicht. Leiden we massaal aan paranoia of is het gewoon terechte en gecultiveerde achterdocht?
quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:51 schreef Noek het volgende:
Dit is gewoon een mooie vrouw. Natuurlijk schopt elke FOK!ker zn hond er vanaf maar die hond maakt dan ook meer kans.
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:51 schreef Noek het volgende:
een 4 is nog hoog, een 2 is mijn max, maar alleen omdat het nog lelijker kan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Ik zou haar niet doen. Voor mij een 4/10 zoals ze er bij de verkiezing uitziet.
Redhead. Uiteraard. AI is de duivel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens ai is dit de mooiste vrouw.
Redheadsquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Redhead. Uiteraard. AI is de duivel.
Haten op redheadsquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Redhead. Uiteraard. AI is de duivel.
Ik zou haar nog wel doen, me verplaatsende in toen ik student was en laat op een feestje nog wilde scoren. Er waren er wel wat lelijkere die toen toch nog leuk genoeg waren. Maar op Tinder zou ik haar dan weer naar links Swipen omdat ze binnen een veel groter aanbod aan vrouwen vooral desinteresse oproept wegens een gebrek aan menselijke uitstraling.quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Ik zou haar niet doen. Voor mij een 4/10 zoals ze er bij de verkiezing uitziet.
Je klinkt nu wel heel erg als een incel…quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zou haar nog wel doen, me verplaatsende in toen ik student was en laat op een feestje nog wilde scoren. Er waren er wel wat lelijkere die toen toch nog leuk genoeg waren. Maar op Tinder zou ik haar dan weer naar links Swipen omdat ze binnen een veel groter aanbod aan vrouwen vooral desinteresse oproept wegens een gebrek aan menselijke uitstraling.
Ze is iig totaal mijn smaak niet. Blijkbaar wel die van een ander. En dat is prima.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |