abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215611557
twitter
Zonder wrijving geen glans
pi_215611581
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2024 19:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
:')
Naja, ik geloof gewoon heel weinig.

Ik weet dat Zelensky belangen heeft bij dat "Rusland" hem blijft aanvallen, ookal zou dat een friendly fire bom zijn. Levert toch weer goed paar miljard extra op.

Zo sta ik er een beetje in.
Natuurlijk keur ik ook Putins daden niet goed, maar we leven in een online wereld waar ons alles verteld en gepushed kan worden zonder dat wij daadwerkelijk iets kunnen verifiëren. De journalisten in Oekraine zijn allemaal gescreend en mogen alleen rapporteren wat de Zelensky zegt.

Zijn tal van journalisten die verbannen zijn of zelfs op dodenlijsten staan. Het is wat ingewikkelder dan de gemiddelde oorlog. Ik ga niet ontkennen dat Putin ook misdaden heeft begaan of begaat, alleen wat ik wel weet is dat USA/EU ook goed geld verdienen aan deze oorlog.

Ik besteed verder heel weinig aandacht aan de oorlog omdat ik zelf het gevoel heb dat het toch een "wag the dog" oorlog is. Waar wij ook veel propaganda gevoed krijgen.

epicbeardman in BNW / Russia vs Ukraine #73

Deze post van mij heb je ook nog op gereageerd, dat vind ik wel leuke discussies. We kijken naar een film. We horen en zien maar 1 kant van het verhaal.
Maar ik zou nu ophouden, jullie kunnen mij taggen in BNW want anders trigger ik te veel mensen hier met mijn kijk en mening van deze oorlog.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215611598
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 20:07 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Dag Krimbrug. :W :W :W
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215611609
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 19:53 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat Rusland überhaupt aan het fucken is is al een escalatie. Er bestaat niet zoiets als 'een beetje sabotage doen'.
Dan spreek je jezelf tegen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215611612
Ik snap trouwens niet waarom Biden niet gewoon een dirty bom op Oekraïens grondgebied laat knallen? dan hebben wij al helemaal een gegronde reden om Rusland plat te bombarderen? toch?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 17 november 2024 @ 20:13:19 #56
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215611615
quote:
15s.gif Op zondag 17 november 2024 20:09 schreef epicbeardman het volgende:

Ik weet dat Zelensky belangen heeft bij dat "Rusland" hem blijft aanvallen, ook al zou dat een friendly fire bom zijn. Levert toch weer goed paar miljard extra op.
8)7 8)7 8)7
JIj weet, van Sjerrie zeker
knettergek
https://youtube.com/shorts/q9_Fo0a9jnQ?si=0Oi-8FKY-ObP1Gsr
nou de oorlog SMO , is nu met een paar maand afgelopen nu oekraine ook in rusland met raketten mag toeslaan

Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215611618
quote:

[..]

Ik weet dat Zelensky belangen heeft bij dat "Rusland" hem blijft aanvallen, ookal zou dat een friendly fire bom zijn. Levert toch weer goed paar miljard extra op.

Natuurlijk keur ik ook Putins daden niet goed, maar we leven in een online wereld waar ons alles verteld en gepushed kan worden zonder dat wij daadwerkelijk iets kunnen verifiëren. De journalisten in Oekraine zijn allemaal gescreend en mogen alleen rapporteren wat de Zelensky zegt.

Zijn tal van journalisten die verbannen zijn of zelfs op dodenlijsten staan. Het is wat ingewikkelder dan de gemiddelde oorlog. Ik ga niet ontkennen dat Putin ook misdaden heeft begaan of begaat, alleen wat ik wel weet is dat USA/EU ook goed geld verdienen aan deze oorlog.

Ik besteed verder heel weinig aandacht aan de oorlog omdat ik zelf het gevoel heb dat het toch een "wag the dog" oorlog is. Waar wij ook veel propaganda gevoed krijgen.

Deze post van mij heb je ook nog op gereageerd, dat vind ik wel leuke discussies. We kijken naar een film. We horen en zien maar 1 kant van het verhaal.
Maar ik zou nu ophouden, jullie kunnen mij taggen in BNW want anders trigger ik te veel mensen hier met mijn kijk en mening van deze oorlog.
Dit is een serieus subforum. BNW is een deur verder.
pi_215611627
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 19:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
De linkse mindset is dit tegenwoordig, prachtig om die oorlogsmaniakken te lezen hier.

Putin lacht zich kapot. 1 van zijn atoombommen en byebye Oekraine.
Je zal maar plezier en vertier halen en dit het beste nieuws van de week te noemen, ja dan ben je wel ver gone.
zie collega eagles in amv zou ik zeggen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_215611633
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 20:13 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dit is een serieus subforum. BNW is een deur verder.
Mijn mening werd gevraagd, geef ik antwoord is het weer niet goed. _O- 8)7
pi_215611636
quote:
3s.gif Op zondag 17 november 2024 20:12 schreef epicbeardman het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom Biden niet gewoon een dirty bom op Oekraïens grondgebied laat knallen? dan hebben wij al helemaal een gegronde reden om Rusland plat te bombarderen? toch?
We hoeven Rusland niet plat te bombarderen. Rusland dient gewoon met onmiddellijke ingang op te sodemieteren uit Oekraïne. Dat is de kortste route naar vrede. Maar dat wil jouw soort om de een of andere reden nooit begrijpen.
  Moderator zondag 17 november 2024 @ 20:15:48 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215611650
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 19:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hangt er van af wat je onder escalatie verstaat. Als de oorlogsintensiteit opgevoerd wordt of er wat meer sabotageacties komen in het Westen, dan wel, maar strategisch en tactisch gaat het Oekraïne niet heel veel opleveren de laatste paar maanden.

En blijkbaar is Biden daar niet meer bang voor in tegenstelling tot aan aantal maand geleden, want toen wou hij geen groen licht geven voor dit.
Paar maanden _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215611655
Ik zou het trouwens raar vinden als andere raketten niet gebruikt zouden mogen worden.
  zondag 17 november 2024 @ 20:16:50 #63
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215611663
quote:
15s.gif Op zondag 17 november 2024 20:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Mijn mening werd gevraagd, geef ik antwoord is het weer niet goed. _O- 8)7
Nou je gaf niet echt een antwoord. Je liet vooral zien dat jij niet zoveel begrijpt van modern wapentuig waardoor je wat eenvoudige geest dacht dat Rusland helemaal niet bezig is met moorden en het plegen van genocide.
  zondag 17 november 2024 @ 20:18:04 #64
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_215611676
Nou Olaf kom er ook maar in met de Taurus!
  zondag 17 november 2024 @ 20:18:39 #65
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_215611680
quote:
quote:
Ik besteed verder heel weinig aandacht aan de oorlog
Maar je hebt er wel een menig over? Een hele slechte combinatie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 17 november 2024 @ 20:20:37 #66
323876 michaelmoore
pi_215611699
quote:

[..]

Putin: NATO will be 'fighting against Russia' if it lifts Ukraine long-range missile restrictions

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215611736
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 20:20 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Putin: NATO will be 'fighting against Russia' if it lifts Ukraine long-range missile restrictions

Rusland gaat niks doen.
  zondag 17 november 2024 @ 20:25:00 #68
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_215611741
quote:
15s.gif Op zondag 17 november 2024 19:41 schreef epicbeardman het volgende:
Rusland heeft nog niet eens 1% van haar echte leger ingezet.
Feiten-vrij kremlin juich-aapje gespot.
pi_215611749
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 20:18 schreef fjs het volgende:
Nou Olaf kom er ook maar in met de Taurus!
Die kruipt eerder onder het bureau vrees ik
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 17 november 2024 @ 20:26:43 #70
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_215611762
quote:

[..]

Deze oorlog moet in de kiem worden gesmoord, daarover zal eenieder hier het vast eens zijn.
Echter is het misschien toch beter/verstandiger het presidentschap van Trump af te wachten in januari (uiteraard tot na de beëdiging) en die te laten praten met Zelensky.
Waar mogelijk ook met de Russische Federatie (Putin).
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  zondag 17 november 2024 @ 20:28:39 #71
323876 michaelmoore
pi_215611782
quote:
3s.gif Op zondag 17 november 2024 20:26 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Deze oorlog moet in de kiem worden gesmoord, daarover zal eenieder hier het eens zijn.
Echter is het misschien toch eerst beter het presidentschap van Trump af te wachten in januari (uiteraard tot na de beëdiging) en die te laten praten met Zelensky.
Waar mogelijk ook met de Russische Federatie (Putin).
Putin is een type dat wil vechten tegen een tegenstander die een arm op de rug gebonden moet houden,
en hij met een steen in de handschoen mag slaan

En als dat niet mag dan gaat ie een mes pakken
pi_215611786
Tijd om de handschoenen uit te doen en all-in te gaan
  zondag 17 november 2024 @ 20:29:29 #73
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_215611792
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Na de eerste lange afstandsraket heeft Rus nog veel meer ruimte om harder terug te slaan zonder dat de internationale gemeenschap er wat van kan zeggen.

Ja, want normaal trekt putin zich altijd erg veel aan van wat de internationale gemeenschap zegt.
pi_215611795
quote:

[..]

Oekraïne bezet al maanden een stuk Rusland en wat doet Poetin? Niks. En als een paar vliegtuigen worden opgeblazen door ATACMS zou hij ineens *O* gaan doen? Dan wel?
  zondag 17 november 2024 @ 20:30:14 #75
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_215611797
quote:
3s.gif Op zondag 17 november 2024 20:26 schreef Scjvb het volgende:
Echter is het misschien toch beter het presidentschap van Trump af te wachten in januari (uiteraard tot na de beëdiging) en die te laten praten met Zelensky.
Zelensky is de oorlog niet begonnen en gaat hem ook niet stoppen. We moeten met Putin praten, met een geweer op hem gericht.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')