Het blijft echt niet de hele dag droog, volgens mij. Juist niet. Gore gure herfstdag. Hier ook koud met maar 4 gradenquote:Op dinsdag 19 november 2024 06:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nat nachtje. Vanaf nu waarschijnlijk droog. Prima dus, de dag gaat grotendeels gewoon droog zij. Wel wat wind erbij.
Lekker weer om in de plassen te springen en modder te spelen dus
Nouja, nu is het in ieder geval lange tijd droog lijkt hetquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het blijft echt niet de hele dag droog, volgens mij. Juist niet. Gore gure herfstdag. Hier ook koud met maar 4 graden
Hier inderdaad best zacht nu.quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:26 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Grote verschillen als je zo naar buiten gaat
quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sneeuwalleen niet heel erg lekker om erdoor te fietsen
quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:55 schreef INViCTuS het volgende:
Typische donkere dagen voor kerst dit. Tering druk op de weg natuurlijk. Buiten koud, maar de auto verwarming lekker op 24 graden.
In de auto 22-24 graden om even op te warmen als er buiten van die gure graf kou is, dat is wel fijn.quote:
Maar dan is het voor je gevoel weer ijskoud buiten als je uit de auto stapt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In de auto 22-24 graden om even op te warmen als er buiten van die gure graf kou is, dat is wel fijn.
Dan doe je dat.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zeg airco aan of ramen open, blijf je op de juiste temperatuur zonder al die vervelende schommelingen![]()
Meh, dat lijkt me net zo kut als wanneer het buiten flink koud is, je de trein in stapt en ze hebben het daar op boven de 20 graden staanquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In de auto 22-24 graden om even op te warmen als er buiten van die gure graf kou is, dat is wel fijn.
Koffiemeet bij @bloodymary1quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:35 schreef heywoodu het volgende:
Dit soort dingen blijf ik toch ook altijd fascinerend vinden in ons kleine landje
[ afbeelding ]
Koud is het sowieso. Ik moet een halfuur rijden, dus eerst op temperatuur komen en daarna zet ik 'm wel lager. Te warm word ik gaar van. Sowieso met regen en 4 graden geen raam openquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar dan is het voor je gevoel weer ijskoud buiten als je uit de auto stapt.
Ik zeg airco aan of ramen open, blijf je op de juiste temperatuur zonder al die vervelende schommelingen![]()
Mooi koufront en warmtefront.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:35 schreef heywoodu het volgende:
Dit soort dingen blijf ik toch ook altijd fascinerend vinden in ons kleine landje
[ afbeelding ]
Leuk voor een paar dagen, verder vrij kut om te wonen. Omgekeerd ook kut trouwens, de zon die niet ondergaat.quote:
Fijn dat je mijn post zo serieus oppakt.quote:
Ik heb wel eens wat filmpjes van ene Cecillia Blomdahl op youtube zitten kijken. Zij woont dus full-time op Longyearbyen. Wel enorm bizar klimaat om in te wonen, zoiets fascineert me dan wel weer weet je.... zou er zelf huilend depressief wordenquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Leuk voor een paar dagen, verder vrij kut om te wonen. Omgekeerd ook kut trouwens, de zon die niet ondergaat.
Haha nee, raam open vandaag is wel wat overdrevenquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Koud is het sowieso. Ik moet een halfuur rijden, dus eerst op temperatuur komen en daarna zet ik 'm wel lager. Te warm word ik gaar van. Sowieso met regen en 4 graden geen raam open
Daarom, een paar dagenquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat filmpjes van ene Cecillia Blomdahl op youtube zitten kijken. Zij woont dus full-time op Longyearbyen. Wel enorm bizar klimaat om in te wonen, zoiets fascineert me dan wel weer weet je.... zou er zelf huilend depressief wordenmaar om te zien zo vind ik het wel erg fascinerend.
Helaas weer droog en geen foto's want ja werk he. Kan wel kijken of de camera iets heeft opgepakt maar dat moet ik thuis effe bekijken.quote:Op dinsdag 19 november 2024 07:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]foto's ik wil ziennnnnn̈
Hier alleen maar regen![]()
Heb 4 lagen kleding aan, dus nee. Buiten ook wel nodig. Net de kerst/sfeer verlichting hier opgehangen op het park. Wel koude vingersquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oeh ja, wat een verschil. Hebben jullie het koud?
In navolging van je herfst.gif heb ik jou opnieuw gespotquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:10 schreef Nattekat het volgende:
Opbokken met die duisternis
Opbokken met die motregen
Opbokken met die kou
Geen last van, nog steeds een t-shirt aan en geen handschoenen/sjaal op de fiets.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:42 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk rauw weertje vandaag. Grijs & Grauw, waterkoud. Iedereen met de auto, chaos in de steden. Lekker oerhollandsch tafereeltje.
Wil wel een keer naar Alaska, maar geen 3 maanden. Barrow ligt best noordelijk. Barrow kent ook maar 1 seizoen, volgens mij. Vrijwel continu wintersquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Wauw. Daar wil ik wel eens overwinteren.
Voetbalquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In navolging van je herfst.gif heb ik jou opnieuw gespot
[ afbeelding ]
Jaa Alaska lijkt me fantastisch. Ik zou het wel eens mee willen maken voor een tijdje. 3 maanden, weet ik niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wil wel een keer naar Alaska, maar geen 3 maanden. Barrow ligt best noordelijk. Barrow kent ook maar 1 seizoen, volgens mij. Vrijwel continu winters
Hier nog dik 11 graden. Maar de kou lijkt wel onderweg.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:13 schreef INViCTuS het volgende:
Zondag kan het 14/15 graden worden. Lekker man
Momenteel 2 graden met regen en gevoelstemperatuur onder nul. Kansloze treurnis
Aansteller is het met z'n handschoentjes en lange mouwen. Zo ga je toch geen veld opquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voetbal
En deze persoon lijkt er iets te veel van te genieten.
Nu niet meer, hèquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nouja, nu is het in ieder geval lange tijd droog lijkt het
Nee nee Wim, zo werkt dat niet he, niet nu opeens een pussy gaan zijn. Gewoon de korte broek en het t-shirt aan zoals we van je gewend zijn!quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Begint zowaar een klein beetje fris aan te voelen zo in de regen, met best wat wind en drie graden.
Dadelijk moet ik nog overwegen een windjack aan te trekken
Dat heb ik dan ook uiteraard gewoon aan hoor. Geen zorgen, iedereen heeft wel eens rare gedachtes toch..quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee nee Wim, zo werkt dat niet he, niet nu opeens een pussy gaan zijn. Gewoon de korte broek en het t-shirt aan zoals we van je gewend zijn!
quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dat heb ik dan ook uiteraard gewoon aan hoor.
Whutquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:22 schreef Maver24 het volgende:
Buienradar spoort ook niet. Uur geleden nog 11mm voor rotterdam voor morgen. Nu staat het op 73mm 😂😂😂😂😂
Stoer doennerij :p.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hoezo ''?
Ik voel me er prettig bij en heb het dus niet koud, maar gewoon lekker.
Zielquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hoezo ''?
Ik voel me er prettig bij en heb het dus niet koud, maar gewoon lekker.
Met dit weer meerdere uren per dag nog. Ik ben wel bijna altijd echt druk bezig, de motor draait wel dan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Stoer doennerij :p.
Kom je ook amper buiten, gok ik. Voor een normaal menselijk lichaam is het niet goed of gezond om nu lang buiten te zijn in alleen t shirt.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:49 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Zielje slaapt altijd ook met je ogen open zeker?
Vooral die regen!!! Bah bah bahquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:10 schreef Nattekat het volgende:
Opbokken met die duisternis
Opbokken met die motregen
Opbokken met die kou
Dat vind ik gister zo erg dat waterkoude..was een ijsblokje rillend enzo ..vandaag te doen wel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:50 schreef xpompompomx het volgende:
Vanmorgen was het nog lekker warm herfstweer, nu is het waterrrrrrkoud.
@RamboDirk De herfst was al begraven. Graag duiding.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
Verwachting voor zondag nog beter geworden. 17 graden verwachten ze nu. Hopelijk blijft dat zo
Dit is de green deal ten voeten uit. Volgens juffrouw Jetten is kerst op het terras iets wat je niet moet willenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:rambodirk De herfst was al begraven. Graag duiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt heel normaal ook ja voor eind novemberquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
Verwachting voor zondag nog beter geworden. 17 graden verwachten ze nu. Hopelijk blijft dat zo
Hopelijk blijft dat zo voor de rest van de winter.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
Dat zeg ik niet! Maar daarom is het wel aangenaam. Aangenamer dan die die ene graad boven nul van nu. Ook maar 1 dagje.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Echt heel normaal ook ja voor eind november
Meestal zo in Nederland. Of maar heel kort.quote:Op woensdag 20 november 2024 07:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Sneeuw.. blijft alleen niet liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |