Ik zet in op Hulst (21 december).quote:Op maandag 18 november 2024 13:01 schreef Nober het volgende:
Wanneer komt het programma van Matje uit?
Erg mooi.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:52 schreef DiegoFuser het volgende:
15 december de rentree van Puck in het veld.
[ x ]
Ploeggenoot van de Mat dus misschien is dit ook wel zijn programma en rijdt ie dus het NK!quote:Op woensdag 20 november 2024 18:52 schreef DiegoFuser het volgende:
15 december de rentree van Puck in het veld.
[ x ]
Dan zit hij waarschijnlijk al weer in Spanje om het WK en het wegseizoen verder voor te bereidenquote:Op donderdag 21 november 2024 10:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Ploeggenoot van de Mat dus misschien is dit ook wel zijn programma en rijdt ie dus het NK!
De Mat begint volgens mij in Hulst. En slaat het NK over.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Ploeggenoot van de Mat dus misschien is dit ook wel zijn programma en rijdt ie dus het NK!
Zit er waarschijnlijk in ja maar volgens mij nog nergens bevestigd. Wout heeft een trainingskamp van Visma-LAB van 10 tot 20 december. Dan zal hij wellicht in Hulst starten ook.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De Mat begint volgens mij in Hulst. En slaat het NK over.
Het is inderdaad wel vervelend dat Cant weer zoveel in beeld komt. Die stijl kunnen we missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:04 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Tja, deelnemersveld bij de vrouwen is wel erg jammer vandaag.
VDP2 zat te ver en na dat foutje heuvelop is de sjeu er wel afquote:Op zaterdag 23 november 2024 15:34 schreef DiegoFuser het volgende:
Pauwels Sauzen is Alpecin voorzichtig aan het slopen.
Is Knoll niet de dochter van de totaal ontspoorde wappie Tonny de Jong?quote:Op zondag 24 november 2024 12:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Bij de junioren hebben ze bedacht Antwerpen wel onderdeel te laten zijn van de wereldbeker, maar niet meetellend te laten zijn voor het klassement. Hierdoor is het vooral een Belgisch en Nederlands feestje geworden, erg jammer. Cas Timmermans DNS, Michiel Mouris wel voor het eerst van de partij dit jaar. Heeft geen ranking, dus start erg ver van achteren.
Pizzabakker Cabaca is zojuist geklopt door Knoll uit Canada, die het op haar beurt lokaal vaak moet afleggen tegen de hier afwezige Carrier.
Ja.quote:Op zondag 24 november 2024 13:01 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Is Knoll niet de dochter van de totaal ontspoorde wappie Tonny de Jong?
Lars heeft wel aan zijn zandkwaliteiten gewerkt.quote:Op zondag 24 november 2024 15:15 schreef DiegoFuser het volgende:
Lars mist zijn start, water is nat.
Oh is dat slissen, ik moet altijd denken aan een mug als ik die stem hoor.quote:Op zondag 24 november 2024 14:40 schreef DiegoFuser het volgende:
De altijd slissende Tess Elst die nog nooit op een fiets heeft gezeten vraagt zichzelf af of je het merk op de fiets als het hard waait.
De technisch superieure Tibo stelt toch al weken teleur qua techniekquote:Op zondag 24 november 2024 15:40 schreef DiegoFuser het volgende:
Eli is gigantisch aan het huis houden. Sweeck lijkt zichzelf te hebben opgeblazen en Tibo kan er helemaal niets van in het zand.
https://www.wielerflits.n(...)gheid-meteen-indruk/quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:11 schreef franklop het volgende:
Ik zie Jamie de Beer op de startlijst staan bij de wereldbeker. Oprecht nooit van gehoord, maar rentree in het veld gemaakt na 10 jaar.
Afgelopen weken weinig gekekenReed dus goed op de Koppenberg.
Zo kwam ik dus op de 10 jaar.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)gheid-meteen-indruk/
Zou een stripboek kunnen zijn De Grote Twee en de Crosskabouter.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:06 schreef Faraday01 het volgende:
Deze week zouden we toch informatie krijgen over de programma's van de grote twee? We blijven op onze honger zitten
Altijd al geweest, met af en toe een grote cross door de week op een Belgische feestdag.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:44 schreef VoMy het volgende:
Ligt het aan mij of is de veldritkalender dit jaar behoorlijk leeg? Is het meer een weekendsport geworden of verbeeld ik me dat?
Ook volgend weekend is er slechts één crossquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:46 schreef Faraday01 het volgende:
Met dank aan de ucivandaag geen tv cross
Hoe heeft de uci dat veroorzaakt?quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:46 schreef Faraday01 het volgende:
Exclusieve weken voor een aantal wereldbekers waardoor er geen C1 cross in hetzelfde weekend gehouden mag wordenquote:
Als ze dit niet doen start de meerderheid daar vandaag en haakt de helft daarvan af voor de World Cup.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:46 schreef Faraday01 het volgende:
Je verwacht het niet. Hopen dat Puck wel levert als die weer terugkomt.quote:Op zondag 1 december 2024 14:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Brand verpest het voor de verandering alweer in de eerste ronde.
Ff 5 minuten gemist, maar iets meegemaakt?quote:
Lek achteraan.quote:Op zondag 1 december 2024 14:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Ff 5 minuten gemist, maar iets meegemaakt?
Schreiber aan de leiding in de -23 klassement.quote:Op zondag 1 december 2024 14:14 schreef Nober het volgende:
Dacht dat Fem het klassement aanvoerde en niet Schreiber.
Ah oke, en waarom is de 22 jarige Fem te oud voor het -23 klassement?quote:Op zondag 1 december 2024 14:23 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Schreiber aan de leiding in de -23 klassement.
Nu weer op achterstand.quote:
Met Wout zal het nog wel meevallen.quote:Op zondag 1 december 2024 14:53 schreef DiegoFuser het volgende:
Sinds het EK geen leuke cross meer gezien bij de vrouwen.
Gelukkig hebben we de mannen nog totdat de grote twee dat komen verpesten.
Ook een goede Ruben van Gucht bash.quote:Op zondag 1 december 2024 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vermakelijk programma. Dirk de Wolf is mijn favoriete gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |