Volgens prof. mr. dr Rik Verbrugghe wellicht wel.quote:Op zondag 17 november 2024 16:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Lore Sas is de nieuwe Marianne Vos volgens jou?
Alleen zonder een van de absolute toppers blijft het behelpen. En die toppers liggen zowel bij de dames als de heren vast komende jaren.quote:Op zondag 17 november 2024 16:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens prof. mr. dr Rik Verbrugghe wellicht wel.
Maar als Ridley er flink wat geld tegenaan gaat gooien dan kom je al snel een heel end buiten het wegwielrennen.
KENNERSPUBLIEKquote:
Nieuwenhuis was vorig jaar na Van der Poel (en normaalgesproken ook achter Van Aert) misschien wel de beste van allemaal.quote:Op zondag 17 november 2024 16:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Alleen zonder een van de absolute toppers blijft het behelpen. En die toppers liggen zowel bij de dames als de heren vast komende jaren.
Neef van Ryan K. ?quote:Een nieuwe saga in het tot dusver vervelende veldritseizoen voor Eli Iserbyt. De West-Vlaming kwam in de Flandriencross in Hamme al vroeg ten val en verscheen na de wedstrijd aangeslagen voor de camera's met een ingetapete vinger. Vooral de oorzaak van de valpartij zat Iserbyt dwars. "Ik werd vol meegepakt door een fotograaf", vertelde hij zelf.
Hij stijgt ondanks niks doen per week op de UCI rankinglijst. Hij staat nu zelfs tweede achter Eli Yserbyt.quote:Op maandag 18 november 2024 13:01 schreef Nober het volgende:
Wanneer komt het programma van Matje uit?
Ik zet in op Hulst (21 december).quote:Op maandag 18 november 2024 13:01 schreef Nober het volgende:
Wanneer komt het programma van Matje uit?
Erg mooi.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:52 schreef DiegoFuser het volgende:
15 december de rentree van Puck in het veld.
[ x ]
Ploeggenoot van de Mat dus misschien is dit ook wel zijn programma en rijdt ie dus het NK!quote:Op woensdag 20 november 2024 18:52 schreef DiegoFuser het volgende:
15 december de rentree van Puck in het veld.
[ x ]
Dan zit hij waarschijnlijk al weer in Spanje om het WK en het wegseizoen verder voor te bereidenquote:Op donderdag 21 november 2024 10:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Ploeggenoot van de Mat dus misschien is dit ook wel zijn programma en rijdt ie dus het NK!
De Mat begint volgens mij in Hulst. En slaat het NK over.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Ploeggenoot van de Mat dus misschien is dit ook wel zijn programma en rijdt ie dus het NK!
Zit er waarschijnlijk in ja maar volgens mij nog nergens bevestigd. Wout heeft een trainingskamp van Visma-LAB van 10 tot 20 december. Dan zal hij wellicht in Hulst starten ook.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De Mat begint volgens mij in Hulst. En slaat het NK over.
Het is inderdaad wel vervelend dat Cant weer zoveel in beeld komt. Die stijl kunnen we missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:04 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Tja, deelnemersveld bij de vrouwen is wel erg jammer vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |