Oh is dat slissen, ik moet altijd denken aan een mug als ik die stem hoor.quote:Op zondag 24 november 2024 14:40 schreef DiegoFuser het volgende:
De altijd slissende Tess Elst die nog nooit op een fiets heeft gezeten vraagt zichzelf af of je het merk op de fiets als het hard waait.
De technisch superieure Tibo stelt toch al weken teleur qua techniekquote:Op zondag 24 november 2024 15:40 schreef DiegoFuser het volgende:
Eli is gigantisch aan het huis houden. Sweeck lijkt zichzelf te hebben opgeblazen en Tibo kan er helemaal niets van in het zand.
https://www.wielerflits.n(...)gheid-meteen-indruk/quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:11 schreef franklop het volgende:
Ik zie Jamie de Beer op de startlijst staan bij de wereldbeker. Oprecht nooit van gehoord, maar rentree in het veld gemaakt na 10 jaar.
Afgelopen weken weinig gekekenReed dus goed op de Koppenberg.
Zo kwam ik dus op de 10 jaar.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)gheid-meteen-indruk/
Zou een stripboek kunnen zijn De Grote Twee en de Crosskabouter.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:06 schreef Faraday01 het volgende:
Deze week zouden we toch informatie krijgen over de programma's van de grote twee? We blijven op onze honger zitten
Altijd al geweest, met af en toe een grote cross door de week op een Belgische feestdag.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:44 schreef VoMy het volgende:
Ligt het aan mij of is de veldritkalender dit jaar behoorlijk leeg? Is het meer een weekendsport geworden of verbeeld ik me dat?
Ook volgend weekend is er slechts één crossquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:46 schreef Faraday01 het volgende:
Met dank aan de ucivandaag geen tv cross
Hoe heeft de uci dat veroorzaakt?quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:46 schreef Faraday01 het volgende:
Exclusieve weken voor een aantal wereldbekers waardoor er geen C1 cross in hetzelfde weekend gehouden mag wordenquote:
Als ze dit niet doen start de meerderheid daar vandaag en haakt de helft daarvan af voor de World Cup.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:46 schreef Faraday01 het volgende:
Je verwacht het niet. Hopen dat Puck wel levert als die weer terugkomt.quote:Op zondag 1 december 2024 14:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Brand verpest het voor de verandering alweer in de eerste ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |