SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zit niet uit je nek te lullen, Frans. Je zag het gewoon echt niet meer zitten toen de verkiezingswinst voor de PVV huge was"
Ik ben ervan geschrokken dat de PVV zo goed bezig was, daar had ik me écht op verkeken. Ik wist namelijk zeker dat IK premier zou worden en toen dat niet gebeurde, toen lette ik al helemáál niet meer op hoeveel ik at.
Zoiets dus...
quote:Op zaterdag 16 november 2024 07:51 schreef Tjoent het volgende:
Ach jee, er moet weer een zondebok aangewezen worden in de vorm van ',,Ik ben ervan geschrokken hoeveel feller en meer op de man de Haagse politiek geworden was. Daar had ik me écht op verkeken’’, zegt hij. ,,Toen lette ik al helemáál niet meer op hoeveel ik at. Dan ga je van de stress nog meer eten. Op een gegeven moment zag ik het gewoon echt niet meer zitten.’’Dr NowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zit niet uit je nek te lullen, Frans. Je zag het gewoon echt niet meer zitten toen de verkiezingswinst voor de PVV huge was"
Ik ben ervan geschrokken dat de PVV zo goed bezig was, daar had ik me écht op verkeken. Ik wist namelijk zeker dat IK premier zou worden en toen dat niet gebeurde, toen lette ik al helemáál niet meer op hoeveel ik at.
Zoiets dus...![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 07:51 schreef Tjoent het volgende:
Ach jee, er moet weer een zondebok aangewezen worden in de vorm van ',,Ik ben ervan geschrokken hoeveel feller en meer op de man de Haagse politiek geworden was. Daar had ik me écht op verkeken’’, zegt hij. ,,Toen lette ik al helemáál niet meer op hoeveel ik at. Dan ga je van de stress nog meer eten. Op een gegeven moment zag ik het gewoon echt niet meer zitten.’’Ik hoor het hem ook echt zeggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zit niet uit je nek te lullen, Frans. Je zag het gewoon echt niet meer zitten toen de verkiezingswinst voor de PVV huge was"
Zoiets dus...![]()
Tja, als je in Brussel elke dag de duurste wijnen en maaltijden wordt voorgeschoteld, en de rest van dd dag op je luie reet zit, dan gaat het hard...quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Frans, het eerlijke verhaal is: ik vreet mezelf vol en heb geen zelfbeheersing of zelfdiscipline om gezonder te leven.
Maar nee, het is nog net niet de schuld van Wilders dat je tonnetje rond bent.
Dit lijkt mij evident aan het leven. Dat het leven dag bij dag korter wordt.quote:,,Ik wist: als ik zo doorga, wordt mijn leven elke maand korter.’’
Of alcoholist. Ik hoor van veel mensen dat ze niet meer kunnen eten en snoepen en dan gaan drinken als vervanging.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:04 schreef matthijst het volgende:
Frans is wel zo'n gast die over 2 jaar gewoon weer dik is.
Wie?quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die van de Telegraaf is tegenwoordig weer aardig aan de maat.
Politici krijgen veel haat en bedreigingen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:31 schreef Ceviche het volgende:
Tussen het moment dat hij terugkwam naar den haag en de verkiezingen is hij volgens mij echt veel aangekomen, dus ik geloof dat verhaal wel.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Frans, het eerlijke verhaal is: ik vreet mezelf vol en heb geen zelfbeheersing of zelfdiscipline om gezonder te leven.
Maar nee, het is nog net niet de schuld van Wilders dat je tonnetje rond bent.
Zien we straks Frans' hals?quote:Op zaterdag 16 november 2024 07:53 schreef Hexagon het volgende:
Krijgen we snel een gehalveerde Frans
Persoonlijk zou ik dan blijven sporten. Maar waarom moeilijk doen als het ook op de extreem luie manier kan.quote:Mijn hele leven worstel ik met overgewicht. Als ik intensief sportte, verdween het. Maar zodra ik stopte, kwam ik meteen weer veel aan.
Hmm, nee, gelukkig hebben we geen politici die racisme of fascisme spuien in Nederland. Behalve BIJ1 misschien, maar die zijn gelukkig nu uit de Tweede Kamer verdwenen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:10 schreef Harvest89 het volgende:
Boeiend hoor.
Er komt in elk geval geen racistisch en fascistisch gezever uit zijn mond, in tegenstelling tot andere politici.
Hmm, daar is niets van te merken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:06 schreef -XOR- het volgende:
Jammer. Met de combinatie van zijn corpulente, bebaarde voorkomen en zijn superieure intellect krijgt hij de rechtsen altijd zo lekker aan het schuimbekken.
Wel degelijk, maar misschien let je gewoon niet goed op of neem je alles wat Wierd Duk je voorschotelt voor waar aan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, nee, gelukkig hebben we geen politici die racisme of fascisme spuien in Nederland. Behalve BIJ1 misschien, maar die zijn gelukkig nu uit de Tweede Kamer verdwenen.
[..]
Hmm, daar is niets van te merken.
Nee hoor en ik lees de schrijfsels Wierd Dus eigenlijk zelden tot nooit.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wel degelijk, maar misschien let je gewoon niet goed op of neem je alles wat Wierd Duk je voorschotelt voor waar aan.
Is iig minder irritant dan dat constante geplop van Geert bij debatten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Politici krijgen veel haat en bedreigingen.
Iedereen gaat daar anders mee om, en Timmermans gaat dan kennelijk veel eten.
Lijkt me niet onhandig te vertellen, als hij straks ineens flink afgevallen is gaan mensen anders denken dat hij doodziek is.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:36 schreef VEM2012 het volgende:
Begint ook meer en meer een narcist te worden. Good for him dat hij geen fat fuck meer wil zijn, maar laat je persoonlijke shit gewoon thuis. Val je vrouw daarmee lastig…
Do what i say, not what i do.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:14 schreef HSG het volgende:
Timmerfrans: "Europeanen moeten anders eten"
quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:06 schreef -XOR- het volgende:
Jammer. Met de combinatie van zijn corpulente, bebaarde voorkomen en zijn superieure intellect krijgt hij de rechtsen altijd zo lekker aan het schuimbekken schaterlachen.
Dieptriest gedragquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:03 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind Frans Timmermans een hele onsympathieke man. En ik ben normaal gesproken helemaal niet van het fatshamen. Van die ecto's die zichzelf op de borst kloppen ten koste van dikkerdjes, omdat zij niet moddervet worden van die 35 frikandellen speciaal en 8 zakken chips die ze per week verorberen: echt laag, dieptriest gedrag.
Maar voor extreem onsympathieke mensen als Timmerfrans maak ik graag een uitzondering. Dit volgevreten varkentje kan mij niet vaak genoeg gekleineerd en getreiterd worden. Dat doet hij zelf met anderen immers ook aan de lopende band.
Had gewoon in een bijzin gekund. Of een tweet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me niet onhandig te vertellen, als hij straks ineens flink afgevallen is gaan mensen anders denken dat hij doodziek is.
Ik moet bekennen dat dit mijn eerste gedachte was toen ik Herman den Blijker recent weer eens terugzag op tv, die is veranderd zegquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me niet onhandig te vertellen, als hij straks ineens flink afgevallen is gaan mensen anders denken dat hij doodziek is.
Slimmerfransquote:Op zaterdag 16 november 2024 07:53 schreef Hexagon het volgende:
Wie? Waar? Wanneer?quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:03 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind Frans Timmermans een hele onsympathieke man. En ik ben normaal gesproken helemaal niet van het fatshamen. Van die ecto's die zichzelf op de borst kloppen ten koste van dikkerdjes, omdat zij niet moddervet worden van die 35 frikandellen speciaal en 8 zakken chips die ze per week verorberen: echt laag, dieptriest gedrag.
Maar voor extreem onsympathieke mensen als Timmerfrans maak ik graag een uitzondering. Dit volgevreten varkentje kan mij niet vaak genoeg gekleineerd en getreiterd worden. Dat doet hij zelf met anderen immers ook aan de lopende band.
Linkse hypocrisie, je verwacht het nietquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:14 schreef HSG het volgende:
Timmerfrans: "Europeanen moeten anders eten"
Wat een treurige post zeg. Dat gezegd hebbende kan ik wel lachen om die papzakkenquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:03 schreef Lemmeb het volgende:
Bijvoorbeeld mensen met ernstige trauma's als gevolg van criminaliteit gepleegd door Marokkanen, mensen die daardoor PVV stemmen, steevast blijven wegzetten als 'domme racisten'. Of mensen die twijfels hebben bij Timmerfrans' klimaatsprookjes wegzetten als 'domme klimaatontkenners'. Dit zijn slechts een paar voorbeeldjes heh.quote:
ja dat uit eten iedere dag op kosten van de EU is wel verslavendquote:Op zaterdag 16 november 2024 07:38 schreef matthijst het volgende:
Frans Timmermans heeft begin vorige maand een maagverkleining ondergaan
Hij deed ' t niet zelf he, een chirurg heeft dat gedaanquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:19 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind het knap, het is best een ingrijpende operatie
Links is wel gewend dat anderen het werk voor ze doenquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hij deed ' t niet zelf he, een chirurg heeft dat gedaan
Nu het aantal zetels van zijn partij nog.quote:Op zaterdag 16 november 2024 07:53 schreef Hexagon het volgende:
Ja! Wie? Waar? Wanneer?quote:
Die laatste is allang en breed flink afgevallen tongquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:32 schreef tong80 het volgende:
Nu de vetkleppen bij de VVD nog.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de VVD vallen ze niet af maar tegen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:32 schreef tong80 het volgende:
Nu de vetkleppen bij de VVD nog.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben geen ultrabewerkte troep in Europa.quote:Op zondag 17 november 2024 14:33 schreef Peppert het volgende:
We moeten ultrabewerkte troep ook geen voeding meer noemen. We moeten het eetbare fabrieksmiddelen gaan noemen (ik noem het persoonlijk rotzooi) en de term voeding reserveren voor calorieën die het lichaam voeden in plaats van ziek te maken. Definities zijn heel belangrijk voor de beeldvorming van mensen.
Vooral de inname van ultra bewerkt voedsel beperken is een uitdaging anno 2024.quote:Op zondag 17 november 2024 13:28 schreef Peppert het volgende:
Ik ben 33 kilo kwijt in 7 maanden door ultrabewerkte troep uit mijn leven te snijden, het aantal calorieën bij te houden (max. 2500 calorieën per dag), bewust eiwitrijk voedsel te kanen en drie keer per week naar de gym te gaan. Daar was geen maagverkleining voor nodig. We hebben allemaal zelfverantwoordelijkheid, maar het is ook een maatschappelijk probleem als het assortiment in de supermarkt wordt gedomineerd door al die ultrabewerkte rotzooi en honderden fastfoodtenten in een straal van 3 km. Probeer daar maar eens vanaf te kicken als je als kind al verslaafd bent gemaakt aan troep waar ze tekenfilms op verpakkingen gebruiken om kinderen laaiend voor te maken en een shitload aan onnatuurlijk e-nummers en andere troep aan toevoegen
quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Linkse hypocrisie, je verwacht het niet
Hij is vrij vaak op tv, anders wordt er gespeculeerd natuurlijk. Op deze manier in 1 keer open en eerlijk zijn, is dan slimmer.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:36 schreef VEM2012 het volgende:
Begint ook meer en meer een narcist te worden. Good for him dat hij geen fat fuck meer wil zijn, maar laat je persoonlijke shit gewoon thuis. Val je vrouw daarmee lastig…
Waar heb je het over? Kijk eens naar het dieet van de jaren 60 en vergelijk het met die van 2024. We moeten terug naar de basis zoals onze (over)grootouders aten.quote:Op zondag 17 november 2024 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We hebben geen ultrabewerkte troep in Europa.
Obesitas en zwaarlijvigheid ontpoppen zich geleidelijk aan tot een ware globale pandemie met uitzondering van enkele gebieden en landen. Ik ben voorstander om de voedingsindustrie aan te pakken maar de politiek kijkt gerust de andere kant op met wat lobbygeld. Smeerlappen.quote:Op zondag 17 november 2024 15:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooral de inname van ultra bewerkt voedsel beperken is een uitdaging anno 2024.
Die eet ongeveer hetzelfde als dat wij eten, alleen stonden de e-nummers toen gewoon met de hele namen op de verpakking (inclusief een flink aantal die nu verboden zijn) en waren er geen mokerdomme tiktokkers die ieder e-nummer verdacht vinden.quote:Op zondag 17 november 2024 17:44 schreef Peppert het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Kijk eens naar het dieet van de jaren 60 en vergelijk het met die van 2024. We moeten terug naar de basis zoals onze (over)grootouders aten.
[..]
Obesitas en zwaarlijvigheid ontpoppen zich geleidelijk aan tot een ware globale pandemie met uitzondering van enkele gebieden en landen. Ik ben voorstander om de voedingsindustrie aan te pakken maar de politiek kijkt gerust de andere kant op met wat lobbygeld. Smeerlappen.
Mij hetzelfde verhaal, tis na 20 jaar overgewicht eindelijk gelukt om 40kg af te vallen.quote:Op zondag 17 november 2024 13:28 schreef Peppert het volgende:
Ik ben 33 kilo kwijt in 7 maanden door ultrabewerkte troep uit mijn leven te snijden, het aantal calorieën bij te houden (max. 2500 calorieën per dag), bewust eiwitrijk voedsel te kanen en drie keer per week naar de gym te gaan. Daar was geen maagverkleining voor nodig. We hebben allemaal zelfverantwoordelijkheid, maar het is ook een maatschappelijk probleem als het assortiment in de supermarkt wordt gedomineerd door al die ultrabewerkte rotzooi en honderden fastfoodtenten in een straal van 3 km. Probeer daar maar eens vanaf te kicken als je als kind al verslaafd bent gemaakt aan troep waar ze tekenfilms op verpakkingen gebruiken om kinderen laaiend voor te maken en een shitload aan onnatuurlijk e-nummers en andere troep aan toevoegen
Precies. Ik zit inmiddels op 45 kg aan gewichtsverlies (periode 26 april 24 - 22 januari 25 - een keer per maand wegen - het aantal gymsessies opgehoogd na 4 keer per week een uurtje). Ik probeer het spierverlies zoveel mogelijk te minimaliseren door krachttraining en veel eiwitten te eten. Als ik terug denk aan 1,5 jaar geleden dan ging toch wel 4.000/5.000 calorieën op een dag doorheen. Het was gewoon normaal al die lahmacuns, frisdrank, bakken ijs, durum doners en andere vette happen. Het was bij mij een combinatie van slechte voeding, slechte nachtrust en totaal geen beweging die mij omvormden tot een zeer dikke man.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Mij hetzelfde verhaal, tis na 20 jaar overgewicht eindelijk gelukt om 40kg af te vallen.
Ik heb suikers/koolhydraten eruit gesneden. Wat ook zo goed als neerkomt op onbewerkt voedsel. Ook om de dag gaan sporten.
Ik zie nu in hoe verslaafd ik was, en dat raken steeds meer mensen.
Mij ook, veel werken, vroeg op, onderweg veel eten en dan savonds nog wat heftigs zoals kappa met knoffo en dan jarenlangquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef Peppert het volgende:
[..]
Precies. Ik zit inmiddels op 45 kg aan gewichtsverlies (periode 26 april 24 - 22 januari 25 - een keer per maand wegen - het aantal gymsessies opgehoogd na 4 keer per week een uurtje). Ik probeer het spierverlies zoveel mogelijk te minimaliseren door krachttraining en veel eiwitten te eten. Als ik terug denk aan 1,5 jaar geleden dan ging toch wel 4.000/5.000 calorieën op een dag doorheen. Het was gewoon normaal al die lahmacuns, frisdrank, bakken ijs, durum doners en andere vette happen. Het was bij mij een combinatie van slechte voeding, slechte nachtrust en totaal geen beweging die mij omvormden tot een zeer dikke man.
Timmermans had gewoon in Brussel moeten blijven , maar dat zal ie nu zelf ook wel wetenquote:Op zaterdag 16 november 2024 07:38 schreef matthijst het volgende:
Hij had eindelijk zelf ook door dat 't een vetklep was en kon de stress van Den Haag niet aan.
Had beter weg kunnen gaan dan![]()
Bron: AD.nl en FOK! Frontpage
Frans Timmermans heeft begin vorige maand een maagverkleining ondergaan. In een openhartig interview met De Telegraaf zaterdag zegt de leider van PvdA-GroenLinks dat hij aan morbide obesitas leed. ,,Ik wist: als ik zo doorga, wordt mijn leven elke maand korter.’’
Timmermans onderging een operatie voor een “gastric bypass” in het ziekenhuis in Heerlen. Hij legt uit dat er een lang proces aan de operatie voorafging. ,,Mijn hele leven worstel ik met overgewicht. Als ik intensief sportte, verdween het. Maar zodra ik stopte, kwam ik meteen weer veel aan. Ik jojode voortdurend’’, zegt hij.
De overstap van Brussel naar Den Haag vorig jaar was “een van de meest stressvolle dingen” die Timmermans ooit meemaakte. ,,Ik ben ervan geschrokken hoeveel feller en meer op de man de Haagse politiek geworden was. Daar had ik me écht op verkeken’’, zegt hij. ,,Toen lette ik al helemáál niet meer op hoeveel ik at. Dan ga je van de stress nog meer eten. Op een gegeven moment zag ik het gewoon echt niet meer zitten.’’
nou het gratis lunchen in Brussel dat is voorbij he, in Den Haag wordt er niet zo royaal geluncht , dat is meer vegetarisch in de kantinequote:Op zaterdag 16 november 2024 08:04 schreef matthijst het volgende:
Frans is wel zo'n gast die over 2 jaar gewoon weer dik is.
Maar zit je dan op een gegeven moment niet vol? Ik ben zelf een behoorlijke vreetzak, maar ik sport ook zo’n 10 uur per week en ik wandel veel. Op dagen dat ik veel fiets (100+ km) heb ik echt wel veel meer trek, maar op inactieve dagen lukt ‘t me echt niet om zoveel kcal naar binnen te werken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef Peppert het volgende:
[..]
Precies. Ik zit inmiddels op 45 kg aan gewichtsverlies (periode 26 april 24 - 22 januari 25 - een keer per maand wegen - het aantal gymsessies opgehoogd na 4 keer per week een uurtje). Ik probeer het spierverlies zoveel mogelijk te minimaliseren door krachttraining en veel eiwitten te eten. Als ik terug denk aan 1,5 jaar geleden dan ging toch wel 4.000/5.000 calorieën op een dag doorheen. Het was gewoon normaal al die lahmacuns, frisdrank, bakken ijs, durum doners en andere vette happen. Het was bij mij een combinatie van slechte voeding, slechte nachtrust en totaal geen beweging die mij omvormden tot een zeer dikke man.
Als je het hiervan moet hebben is het wel lachwekkend karig hoor.quote:
Tja, als ik de verhalen hoor hoe mijn grootouders leefden vroeger..alles lopend of op een ouwe fiets. Alles uit eigen tuin, zelf slachten..quote:Op zondag 17 november 2024 17:44 schreef Peppert het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Kijk eens naar het dieet van de jaren 60 en vergelijk het met die van 2024. We moeten terug naar de basis zoals onze (over)grootouders aten.
[..]
Obesitas en zwaarlijvigheid ontpoppen zich geleidelijk aan tot een ware globale pandemie met uitzondering van enkele gebieden en landen. Ik ben voorstander om de voedingsindustrie aan te pakken maar de politiek kijkt gerust de andere kant op met wat lobbygeld. Smeerlappen.
Wel links-fascistische gezever.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:10 schreef Harvest89 het volgende:
Boeiend hoor.
Er komt in elk geval geen racistisch en fascistisch gezever uit zijn mond, in tegenstelling tot andere politici.
Verbeeldt Fransie 350kg correct de vieze communist dat ie is. Niemand mag nog iets bezitten maar hij vreet zichzelf vol en vliegt in privé jets heen en neer samen met diederik samsom.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als je het hiervan moet hebben is het wel lachwekkend karig hoor.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 07:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het is wel helemaal hip volgens mij. Hoor het in de werkomgeving ook met regelmaat en zag van de week nog in het dorp een reclame voor afvallen met Ozempic. Ben ik blij dat ik een ecto ben.
Overigens denk ik niet dat het te maken heeft met de stress van Den Haag. De beste man is de slangenkuil van de Unie gewend en daar is het allemaal toch wat corrupter dan hier volgens mij. De toon van de muziek zegt lang niet alles. Ik hoop dat we nog lang profijt mogen hebben van de heer Timmermans.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja dat uit eten iedere dag op kosten van de EU belastingbetaler is wel verslavend
en Rob Jetten vliegt er achteraan en maar klagen over stikstof en de bramenquote:Op zondag 2 februari 2025 10:53 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Verbeeldt Fransie 350kg correct de vieze communist dat ie is. Niemand mag nog iets bezitten maar hij vreet zichzelf vol en vliegt in privé jets heen en neer samen met diederik samsom.
Mwah, aan intellect ontbreekt het zeker niet bij hem. Laten we dus maar niet het voorbeeld volgen wat er vaak te zien is in progressief linkse kringen, namelijk alles en iedereen met afwijkend gedachtegoed als 'dom' weg te zetten. Timmermans is simpelweg een intelligente man.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:54 schreef matspontius het volgende:
En waar blijft zijn hersenvergroting?
ja dat denk ik ook, hij maakt zich schuldig aan dogmatisch denken, dat is een veel voorkomend iets in linkse kringen , het blijven afwijzen van kernenergie, ook al hebben ze kernenergie officieel verwelkomdquote:Op zondag 2 februari 2025 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, aan intellect ontbreekt het zeker niet bij hem. Laten we dus maar niet het voorbeeld volgen wat er vaak te zien is in progressief linkse kringen, namelijk alles en iedereen met afwijkend gedachtegoed als 'dom' weg te zetten. Timmermans is simpelweg een intelligente man.
Ik hoop dat jij er nog lang last van zult hebben ja.quote:
Fijne vent.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij er nog lang last van zult hebben ja.
🤣😅🤣quote:Op zondag 2 februari 2025 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, aan intellect ontbreekt het zeker niet bij hem. Laten we dus maar niet het voorbeeld volgen wat er vaak te zien is in progressief linkse kringen, namelijk alles en iedereen met afwijkend gedachtegoed als 'dom' weg te zetten. Timmermans is simpelweg een intelligente man.
Heel erg intelligent zelfs.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een politicus van formaat , een politiek zwaargewichtquote:Op zondag 2 februari 2025 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die zag ik wel eens voorbij komen ja. Ik heb er met wat verbazing naar gekeken. Hij geeft advies over gewichtsverlies, maar hij heeft volgens mij zelf ook overgewicht.quote:
Zo intelligent ja dat hij bij vrijwel elk debat c.q. in vrijwel elke discussie voor lul staat c.q. in zijn, veel te grote, hemd staat. Chapeau inderdaad 🤓quote:
Lekker de strontgeur van het boerenbedrijf inademen waar meneer vanaf de zijlijn als fractieleider van een oppositiepartij helemaal niks aan kan doen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
fietsen Frans, fietsen door NL
leerzaam en sportief
Zoals je ziet is zelfs dit een brug te ver voor sommige mensen. Vijand=bad. Best sneu.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook gewoon onnodig Ik ben het ook niet eens met veel van de standpunten van Timmermans, maar het is een intelligente man met wie je denk ik prima een biertje kunt doen.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zoals je ziet is zelfs dit een brug te ver voor sommige mensen. Vijand=bad. Best sneu.
En een bitterballetjequote:Op zondag 2 februari 2025 17:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook gewoon onnodig Ik ben het ook niet eens met veel van de standpunten van Timmermans, maar het is een intelligente man met wie je denk ik prima een biertje kunt doen.
Vette happen zijn niet de meest voedzame etenswaren: binnen no time ga je weer verder met kanen. Het was gewoon normaal. Het ging een aantal jaren op die manier door te starten met de studentenjaren en thuisbezorgd. Ik wist op een gegeven moment niet beter en het was een lang proces om het te veranderen: telkens goede voornemens en blijven uitstellen. De mens is een gewoontedier (een neurologische proces waar neurologen je veel meer over kunnen vertellen en welke stoffen/hormonen daarbij komen kijken) en probeer gewoonten hoe klein ook maar eens duurzaam te veranderen. Het was een zeer stroperige proces om mijn gewicht onder controle te krijgen en uiteindelijk serieus aan de slag te gaan met het veranderen van een extreem ongezonde levenspatroon. Ik heb tegenwoordig voldoende aan 2.500 calorieën per dag, maar dat was een combinatie van veel eiwitten en groenten (geven vulling tegenover weinig calorieën) in mijn eetpatroon toevoegen over een periode van maanden en afkicken van de vette hap en suikerwater. Als ik zin heb in iets zoet tegenwoordig dan 250 gram diepvriesfruit en 300 ml volle melk in de blender: dan heb je een extreem goedkope substantie wat in mijn ogen door kan gaan voor een soort zoetachtige ijsachtige genot. Of kauwgum kauwen in plaats van gaan snaaien en vaak een/twee/drie liter thee wegwerken als tussendoortje in de avonduren. Kun je blijven drinken ten koste van nul calorieën. Telkens heel kleine dingen aanpassen in het leven, daar aan wennen en dan weer iets nieuws op pakken en na een jaar kan toch veel zijn veranderd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Maar zit je dan op een gegeven moment niet vol? Ik ben zelf een behoorlijke vreetzak, maar ik sport ook zo’n 10 uur per week en ik wandel veel. Op dagen dat ik veel fiets (100+ km) heb ik echt wel veel meer trek, maar op inactieve dagen lukt ‘t me echt niet om zoveel kcal naar binnen te werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |