abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 november 2024 @ 13:41:59 #51
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215598797
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2024 13:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wie? Waar? Wanneer?
Bijvoorbeeld mensen met ernstige trauma's als gevolg van criminaliteit gepleegd door Marokkanen, mensen die daardoor PVV stemmen, steevast blijven wegzetten als 'domme racisten'. Of mensen die twijfels hebben bij Timmerfrans' klimaatsprookjes wegzetten als 'domme klimaatontkenners'. Dit zijn slechts een paar voorbeeldjes heh.

Het is een beetje hetzelfde als dat 'deplorables' verhaaltje van Hillary Clinton. Zoals die trut dat terug in d'r gezicht heeft gekregen, krijgt Timmerfrans het ook terug. He reaps what he sows.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zaterdag 16 november 2024 @ 13:52:58 #52
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215598906
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 07:38 schreef matthijst het volgende:
Frans Timmermans heeft begin vorige maand een maagverkleining ondergaan
ja dat uit eten iedere dag op kosten van de EU is wel verslavend
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 16 november 2024 @ 18:26:58 #53
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_215601102
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2024 12:19 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind het knap, het is best een ingrijpende operatie
Hij deed ' t niet zelf he, een chirurg heeft dat gedaan :')
pi_215601163
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 18:26 schreef the-eye het volgende:

[..]
Hij deed ' t niet zelf he, een chirurg heeft dat gedaan :')
Links is wel gewend dat anderen het werk voor ze doen :9
  zaterdag 16 november 2024 @ 18:46:31 #55
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_215601234
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 07:53 schreef Hexagon het volgende:
Krijgen we snel een gehalveerde Frans
Nu het aantal zetels van zijn partij nog.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 november 2024 @ 20:32:02 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_215602502
Nu de vetkleppen bij de VVD nog.....

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 17 november 2024 @ 12:34:13 #57
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_215607792
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2024 13:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ja! Wie? Waar? Wanneer?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_215607810
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 20:32 schreef tong80 het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die laatste is allang en breed flink afgevallen tong
  zondag 17 november 2024 @ 13:07:05 #59
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_215608015
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 20:32 schreef tong80 het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bij de VVD vallen ze niet af maar tegen. :+
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_215608132
Dus de man die premier van Nederland wilde worden kan niet eens zichzelf grenzen stellen en bepalen wat er naar binnen komt, hoe moet dat dan wel niet met de landsgrens gaan?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215608207
Ik ben 33 kilo kwijt in 7 maanden door ultrabewerkte troep uit mijn leven te snijden, het aantal calorieën bij te houden (max. 2500 calorieën per dag), bewust eiwitrijk voedsel te kanen en drie keer per week naar de gym te gaan. Daar was geen maagverkleining voor nodig. We hebben allemaal zelfverantwoordelijkheid, maar het is ook een maatschappelijk probleem als het assortiment in de supermarkt wordt gedomineerd door al die ultrabewerkte rotzooi en honderden fastfoodtenten in een straal van 3 km. Probeer daar maar eens vanaf te kicken als je als kind al verslaafd bent gemaakt aan troep waar ze tekenfilms op verpakkingen gebruiken om kinderen laaiend voor te maken en een shitload aan onnatuurlijk e-nummers en andere troep aan toevoegen
pi_215608738
We moeten ultrabewerkte troep ook geen voeding meer noemen. We moeten het eetbare fabrieksmiddelen gaan noemen (ik noem het persoonlijk rotzooi) en de term voeding reserveren voor calorieën die het lichaam voeden in plaats van ziek te maken. Definities zijn heel belangrijk voor de beeldvorming van mensen.
pi_215609386
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 14:33 schreef Peppert het volgende:
We moeten ultrabewerkte troep ook geen voeding meer noemen. We moeten het eetbare fabrieksmiddelen gaan noemen (ik noem het persoonlijk rotzooi) en de term voeding reserveren voor calorieën die het lichaam voeden in plaats van ziek te maken. Definities zijn heel belangrijk voor de beeldvorming van mensen.
We hebben geen ultrabewerkte troep in Europa.
pi_215609395
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 13:28 schreef Peppert het volgende:
Ik ben 33 kilo kwijt in 7 maanden door ultrabewerkte troep uit mijn leven te snijden, het aantal calorieën bij te houden (max. 2500 calorieën per dag), bewust eiwitrijk voedsel te kanen en drie keer per week naar de gym te gaan. Daar was geen maagverkleining voor nodig. We hebben allemaal zelfverantwoordelijkheid, maar het is ook een maatschappelijk probleem als het assortiment in de supermarkt wordt gedomineerd door al die ultrabewerkte rotzooi en honderden fastfoodtenten in een straal van 3 km. Probeer daar maar eens vanaf te kicken als je als kind al verslaafd bent gemaakt aan troep waar ze tekenfilms op verpakkingen gebruiken om kinderen laaiend voor te maken en een shitload aan onnatuurlijk e-nummers en andere troep aan toevoegen
Vooral de inname van ultra bewerkt voedsel beperken is een uitdaging anno 2024.
  zondag 17 november 2024 @ 15:55:01 #65
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215609397
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 13:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Linkse hypocrisie, je verwacht het niet
pi_215609507
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 11:36 schreef VEM2012 het volgende:
Begint ook meer en meer een narcist te worden. Good for him dat hij geen fat fuck meer wil zijn, maar laat je persoonlijke shit gewoon thuis. Val je vrouw daarmee lastig…
Hij is vrij vaak op tv, anders wordt er gespeculeerd natuurlijk. Op deze manier in 1 keer open en eerlijk zijn, is dan slimmer.
pi_215609519
Maagverkleiningen zijn voor mensen zonder ruggengraat.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_215610267
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
We hebben geen ultrabewerkte troep in Europa.
Waar heb je het over? Kijk eens naar het dieet van de jaren 60 en vergelijk het met die van 2024. We moeten terug naar de basis zoals onze (over)grootouders aten.
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 15:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Vooral de inname van ultra bewerkt voedsel beperken is een uitdaging anno 2024.
Obesitas en zwaarlijvigheid ontpoppen zich geleidelijk aan tot een ware globale pandemie met uitzondering van enkele gebieden en landen. Ik ben voorstander om de voedingsindustrie aan te pakken maar de politiek kijkt gerust de andere kant op met wat lobbygeld. Smeerlappen.
pi_215610339
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 17:44 schreef Peppert het volgende:

[..]
Waar heb je het over? Kijk eens naar het dieet van de jaren 60 en vergelijk het met die van 2024. We moeten terug naar de basis zoals onze (over)grootouders aten.
[..]
Obesitas en zwaarlijvigheid ontpoppen zich geleidelijk aan tot een ware globale pandemie met uitzondering van enkele gebieden en landen. Ik ben voorstander om de voedingsindustrie aan te pakken maar de politiek kijkt gerust de andere kant op met wat lobbygeld. Smeerlappen.
Die eet ongeveer hetzelfde als dat wij eten, alleen stonden de e-nummers toen gewoon met de hele namen op de verpakking (inclusief een flink aantal die nu verboden zijn) en waren er geen mokerdomme tiktokkers die ieder e-nummer verdacht vinden.
pi_216508091
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 13:28 schreef Peppert het volgende:
Mij hetzelfde verhaal, tis na 20 jaar overgewicht eindelijk gelukt om 40kg af te vallen.

Ik heb suikers/koolhydraten eruit gesneden. Wat ook zo goed als neerkomt op onbewerkt voedsel. Ook om de dag gaan sporten.

Ik zie nu in hoe verslaafd ik was, en dat raken steeds meer mensen.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_216512153
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 15:34 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Mij hetzelfde verhaal, tis na 20 jaar overgewicht eindelijk gelukt om 40kg af te vallen.

Ik heb suikers/koolhydraten eruit gesneden. Wat ook zo goed als neerkomt op onbewerkt voedsel. Ook om de dag gaan sporten.

Ik zie nu in hoe verslaafd ik was, en dat raken steeds meer mensen.
Precies. Ik zit inmiddels op 45 kg aan gewichtsverlies (periode 26 april 24 - 22 januari 25 - een keer per maand wegen - het aantal gymsessies opgehoogd na 4 keer per week een uurtje). Ik probeer het spierverlies zoveel mogelijk te minimaliseren door krachttraining en veel eiwitten te eten. Als ik terug denk aan 1,5 jaar geleden dan ging toch wel 4.000/5.000 calorieën op een dag doorheen. Het was gewoon normaal al die lahmacuns, frisdrank, bakken ijs, durum doners en andere vette happen. Het was bij mij een combinatie van slechte voeding, slechte nachtrust en totaal geen beweging die mij omvormden tot een zeer dikke man.

[ Bericht 3% gewijzigd door Peppert op 01-02-2025 21:04:21 ]
pi_216513675
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef Peppert het volgende:

[..]
Precies. Ik zit inmiddels op 45 kg aan gewichtsverlies (periode 26 april 24 - 22 januari 25 - een keer per maand wegen - het aantal gymsessies opgehoogd na 4 keer per week een uurtje). Ik probeer het spierverlies zoveel mogelijk te minimaliseren door krachttraining en veel eiwitten te eten. Als ik terug denk aan 1,5 jaar geleden dan ging toch wel 4.000/5.000 calorieën op een dag doorheen. Het was gewoon normaal al die lahmacuns, frisdrank, bakken ijs, durum doners en andere vette happen. Het was bij mij een combinatie van slechte voeding, slechte nachtrust en totaal geen beweging die mij omvormden tot een zeer dikke man.
Mij ook, veel werken, vroeg op, onderweg veel eten en dan savonds nog wat heftigs zoals kappa met knoffo en dan jarenlang
pi_216513706
En blikken Monster :9
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:08:58 #74
323876 michaelmoore
pi_216513853
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2024 07:38 schreef matthijst het volgende:
Hij had eindelijk zelf ook door dat 't een vetklep was en kon de stress van Den Haag niet aan.
Had beter weg kunnen gaan dan *O*

Bron: AD.nl en FOK! Frontpage
Frans Timmermans heeft begin vorige maand een maagverkleining ondergaan. In een openhartig interview met De Telegraaf zaterdag zegt de leider van PvdA-GroenLinks dat hij aan morbide obesitas leed. ,,Ik wist: als ik zo doorga, wordt mijn leven elke maand korter.’’

Timmermans onderging een operatie voor een “gastric bypass” in het ziekenhuis in Heerlen. Hij legt uit dat er een lang proces aan de operatie voorafging. ,,Mijn hele leven worstel ik met overgewicht. Als ik intensief sportte, verdween het. Maar zodra ik stopte, kwam ik meteen weer veel aan. Ik jojode voortdurend’’, zegt hij.

De overstap van Brussel naar Den Haag vorig jaar was “een van de meest stressvolle dingen” die Timmermans ooit meemaakte. ,,Ik ben ervan geschrokken hoeveel feller en meer op de man de Haagse politiek geworden was. Daar had ik me écht op verkeken’’, zegt hij. ,,Toen lette ik al helemáál niet meer op hoeveel ik at. Dan ga je van de stress nog meer eten. Op een gegeven moment zag ik het gewoon echt niet meer zitten.’’
Timmermans had gewoon in Brussel moeten blijven , maar dat zal ie nu zelf ook wel weten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:12:40 #75
323876 michaelmoore
pi_216513934
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 08:04 schreef matthijst het volgende:
Frans is wel zo'n gast die over 2 jaar gewoon weer dik is.
nou het gratis lunchen in Brussel dat is voorbij he, in Den Haag wordt er niet zo royaal geluncht , dat is meer vegetarisch in de kantine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')