Maar Henk komt ook op social media en op verjaardagen. Op zulke verjaardagen zit vast ook iemand die het allemaal in detail kan vertellen hoe het zit, maar die klinkt veel minder gezellig dan Henk en zijn oneliners.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vooral dit. Dat Henk zijn allochtone buurman haat en dit projecteert op een hele gemeenschap is verkeerd, maar nog tot daar aan toe.
Maar het landsbestuur, allemachtig zeg..
Als u tegen samenwerking bent, stemt u voor de motie.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:12 schreef Szura het volgende:
Op zaterdag 23 november a.s. organiseert Nieuw Sociaal Contract alweer haar tweede officiële ledencongres. Het wordt een interessante dag met officiële, inhoudelijke en inspirerende sessies over de belangrijkste NSC-thema's.
Vanaf de start van Nieuw Sociaal Contract is het uitgangspunt geweest om een ledenpartij te zijn.
Op het ledencongres is er ruime aandacht voor de inbreng van de leden. Ze kunnen stemmen over wijzigingsvoorstellen en moties tijdens de Algemene Vergadering. Ook staan de volksvertegenwoordigers van NSC klaar om met hen in gesprek te gaan.
Dat wordt gezellig!quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:12 schreef Szura het volgende:
Op zaterdag 23 november a.s. organiseert Nieuw Sociaal Contract alweer haar tweede officiële ledencongres. Het wordt een interessante dag met officiële, inhoudelijke en inspirerende sessies over de belangrijkste NSC-thema's.
Vanaf de start van Nieuw Sociaal Contract is het uitgangspunt geweest om een ledenpartij te zijn.
Op het ledencongres is er ruime aandacht voor de inbreng van de leden. Ze kunnen stemmen over wijzigingsvoorstellen en moties tijdens de Algemene Vergadering. Ook staan de volksvertegenwoordigers van NSC klaar om met hen in gesprek te gaan.
Nee partijbelang boven landsbelangquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:59 schreef -XOR- het volgende:
NSC verliest dus binnen 2 weken 2 staatssecretarissen na getreiter van PVV'ers en blijft gewoon zitten.
Stockholm-syndroom.
Genen kunnen muteren en zijn dus niet helemaal onveranderlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:12 schreef PotjeSambal het volgende:
'Zit in de genen' = onveranderlijk = algemeen voor de groep
Levensgevaarlijk.
Dat wisten we toch al maanden?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:14 schreef -XOR- het volgende:
Bizar dat we gewoon die hard racisten in het kabinet hebben zitten.
Ook zo verschrikkelijk onverwacht dat de als anti-racistisch bekend staande Wilders, racisten afvaardigt als kabinetsleden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:14 schreef -XOR- het volgende:
Bizar dat we gewoon die hard racisten in het kabinet hebben zitten.
Je zou er bijna lid voor worden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:12 schreef Szura het volgende:
Niet dat het zo extreem zou zijn. Dit land is dood-en-doodziek.quote:
De pus blijft voorlopig nog wel even in de samenleving.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat nog het walgelijkste is...
Dit zou allemaal in dienst staan van strijden tegen antisemitisme.
Jeweetwel, die ideologie die stelt dat Joden een soort inherente kwaadaardigheid in zich dragen.
Ik bedoel, holy shit... hoe compleet incoherent en incapabel is dit kabinet?
Ik denk eerlijk gezegd dat ze hun partijbelang verkeerd inschatten. Juist door dit gebrek aan ruggegraat staan ze op 0-4 zetels, niet ondanks.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:14 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee partijbelang boven landsbelang
Zit in de genen he. Peter was ook zo'n lul.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:13 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, Marjolijn Faber zou 80 jaar geleden gewoon een SS-kampcommandant zijn geweest. Precies hetzelfde menstype.
Anders Klaas wel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zit in de genen he. Peter was ook zo'n lul.
Tja, afgaande op reacties bij de koffieautomaat die afgelopen week teweeg heeft gebracht zouden ontzettend veel Nederlanders fout zijn geweest in de oorlog.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:13 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, Marjolijn Faber zou 80 jaar geleden gewoon een SS-kampcommandant zijn geweest. Precies hetzelfde menstype.
Mwah, Rutte 4 was dat in principe ook gewoon.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Paars II, laatste fatsoenlijke kabinet...
Mwah, is maar net waar je werkt gelukkig. Ik zit vooral in een omgeving waar met afschuw naar dit kabinet wordt gekeken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tja, afgaande op reacties bij de koffieautomaat die afgelopen week teweeg heeft gebracht zouden ontzettend veel Nederlanders fout zijn geweest in de oorlog.
Antisemitisme is uiteraard verschrikkelijk, en wat dat betreft stemt dergelijke ophef mij gerust, maar hoevaak ik nu heb horen voorbijkomen dat moslims allemaal op deportatie moeten is ook schrikbarend.
Laten we die nou niet doen hier. Aub.quote:
Wat een politiek correct woord eigenlijk, samenleving. Wat heeft het ons ooit gebracht?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
De pus blijft voorlopig nog wel even in de samenleving.
Aub geen nazi vergelijkingen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:13 schreef Hexagon het volgende:
Ja oke, klopt. Sorryquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Laten we die nou niet doen hier. Aub.
De Fok! Palestina Meet/Protestquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:11 schreef Stefanovich het volgende:
Wordt het niet weer tijd voor een protest/demonstratie tegen dit racistische kloten kabinet? Dit zijn niet mijn volksvertegenwoordigers!
Balkenende IV ook prima.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Paars II, laatste fatsoenlijke kabinet...
Ik pas.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De Fok! Palestina Meet/Protest![]()
Come on boys (& girls)!
Ik zal jullie.......aanmoedigen via de stream.
Lijkt me niet zo heel gek om nu met nazi-vergelijkingen aan te komen. Teksten als 'zit in de genen van die allochtonen' kwam je vroeger alleen tegen op Stormfront. Nu hebben we de neo-nazi'tjes gewoon in het kabinet.quote:
Haar achternaam helpt ook niet mee.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:13 schreef Hexagon het volgende:
Wat de neuk heeft Palestina ermee te maken. Kies anders nog een zijweggetje.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Come on boys (& girls)!
Ik werk nochtans tussen voornamelijk hoogopgeleiden bij een overheidsinstantie notabene.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mwah, is maar net waar je werkt gelukkig. Ik zit vooral in een omgeving waar met afschuw naar dit kabinet wordt gekeken.
Volgens mij gewoon op NPO1 zo.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:21 schreef Hexagon het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de persco?
quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, Rutte 4 was dat in principe ook gewoon.
De denkfout die veel mensen maken, is dat er mensen met principes en idealen in het kabinet zitten. Dat is niet zo.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:19 schreef JAM het volgende:
't Is wachten tot Wilders weer begint te twitteren en dan gaan we naar de volgende crisis.
https://npo.nl/start/live?channel=NPO1quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:21 schreef Hexagon het volgende:
Misschien toch eens in de achterkamertjes van het forum gaan overleggen. Deze vrouw doet toch haar uiterste best om die benaming te verdienen hoor.quote:
Gaan we niet doen op fok.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo heel gek om nu met nazi-vergelijkingen aan te komen. Teksten als 'zit in de genen van die allochtonen' kwam je vroeger alleen tegen op Stormfront. Nu hebben we de neo-nazi'tjes gewoon in het kabinet.
Alsof wij met dit weer onze zolderkamer gaan verlaten. Mijn mama komt zo nog worstenbroodjes bovenbrengen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Come on boys (& girls)!
Komt op npo1quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:21 schreef Hexagon het volgende:
We mogen de dingen niet meer bij de naam noemen? Dit is gewoon textbook neonazisme.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Gaan we niet doen op fok.
Geen nazi-vergelijkingen.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tja, afgaande op reacties bij de koffieautomaat die afgelopen week teweeg heeft gebracht zouden ontzettend veel Nederlanders fout zijn geweest in de oorlog.
Dit helpt natuurlijk niet echt in het tegengaan van polarisatie, he...quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Antisemitisme is uiteraard verschrikkelijk, en wat dat betreft stemt dergelijke ophef mij gerust, maar hoevaak ik nu heb horen voorbijkomen dat moslims allemaal op deportatie moeten is ook schrikbarend.
Er waren wat Gaza rellen de andere week die besproken zijn in het kabinet. Denk ik?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft Palestina ermee te maken. Kies anders nog een zijweggetje.
Wacht maar op die ene Tweet van Wilders deze week. Of een speech in een ander land waarin hij daar toch aan gaat zagen.quote:
Die zal die uitspraken van Faber e.d.. gewoon ontkennen. Valt toch niet te achterhalen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
Flopshow of topshow van Dick zo?
En al die andere verwensingen mogen wel?quote:
Mag je wel Marjolein Faber-vergelijkingen maken, of mogen die ook niet meer na vandaag?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Same here (wo+), maar hier weer juist relatief veel PvdA'ers. Ook een overheidsinstantie trouwens...quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik werk nochtans tussen voornamelijk hoogopgeleiden bij een overheidsinstantie notabene.
Wel veel VVD-ers en PVV-ers op mijn afdeling.
Maar dat kun je als NSC toch niet laten gebeuren. Zijn ze echt zo slap en verrotquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:25 schreef JAM het volgende:
[..]
Die zal die uitspraken van Faber e.d.. gewoon ontkennen. Valt toch niet te achterhalen.
Heb je overwogen om dat te melden bij een leidinggevende of een vertrouwenspersoon? Ik begrijp het overigens goed als je dat niet aandurft. Wel heel vervelend in ieder geval, sterkte.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
Bier voor journalisten. Studentenhelden
Vreemd, trouwens, want er zit in de buurt van het Catshuis niets van een facultieit of studentenwoningen of wat dan ook. Behoorlijk dure buurt met vooral een hoop kantoren en bos in de buurt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
Bier voor journalisten. Studentenhelden
Omdat het iedere discussie doodslaat.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is niet alsof dat soort mensen niet meer zouden bestaan.
We moeten dingen gewoon kunnen benoemen hoorquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:22 schreef capricia het volgende:
[..]
In t belang van de partij en land.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar dat kun je als NSC toch niet laten gebeuren. Zijn ze echt zo slap en verrot
Ekte helden dusquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:26 schreef JAM het volgende:
[..]
Vreemd, trouwens, want er zit in de buurt van het Catshuis niets van een facultieit of studentenwoningen of wat dan ook. Behoorlijk dure buurt met vooral een hoop kantoren en bos in de buurt.
Je modereert nu al beter dan schoofquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat het iedere discussie doodslaat.
Omdat de FA's het niet willen.
En voor mijzelf als mod: dit is het stukje forum waar we normaal met elkaar praten. En ik wil geen klimaat van "fascist dit, nazi dat" hier.
Dit vooral. In het belang van het land waren ze nooit aan deze shitshow begonnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
In t belang van de partij en land.
wie had het dan moeten doen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dit vooral. In het belang van het land waren ze nooit aan deze shitshow begonnen natuurlijk.
Toch gevallen dan?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:28 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zo Persco Dick Schoof
Nee.quote:
Voor Schoof (lees: Wilders) kan dat prima. Ze zal het wel afgezwakt hebben achteraf. "Figuurlijk" in de genen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:29 schreef JAM het volgende:
Mochten die uitspraken van Faber waar zijn, dan kan het toch niet anders dan dat ze er gewoon linea recta uitgegooid wordt? Dat kan toch op geen enkele manier door de beugel?
Schoof is een lafbek als hij dat niet doet maar GLPvdA/D66 moet gewoon een motie van wantrouwen indienen die NSC dan kan steunen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:29 schreef JAM het volgende:
Mochten die uitspraken van Faber waar zijn, dan kan het toch niet anders dan dat ze er gewoon linea recta uitgegooid wordt? Dat kan toch op geen enkele manier door de beugel?
NSC moet gewoon voor hun idealen staan tot het einde. Ook al staan ze nu even op een zinkend schip in de peilingen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar dat kun je als NSC toch niet laten gebeuren. Zijn ze echt zo slap en verrot
Geen idee, maar dit kabinet kun je slechts 'in het landsbelang' noemen? Er worden werkelijk nul besluiten gemaakt en we hebben crisis na crisis na crisis. Het gaat alleen maar om randzaken en niet over de inhoud.quote:
Wat helpt niet tegen polarisatie?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit helpt natuurlijk niet echt in het tegengaan van polarisatie, he...
Dat idee dat het allemaal van een zijde komt is nu precies het probleem en de grondstof voor aberraties als de PVV.
Geen idee waar je verder werkt, maar ik heb zulks nog nooit gehoord.
Ook niet privé in café's of op straat.
Faber is beleid, zonder beleid wordt het moeilijk om verder te gaan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:29 schreef JAM het volgende:
Hmmm zou wel een goeie move zijn geredeneerd vanuit NSCquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Schoof is een lafbek als hij dat niet doet maar GLPvdA/D66 moet gewoon een motie van wantrouwen indienen die NSC dan kan steunen.
Zullen we ook zien of de maskers dan bij de VVD afvallen.
Poetin wordt hier ook voor Hitler uitgemaakt (Putler). Mag dat ook niet meer?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat het iedere discussie doodslaat.
Omdat de FA's het niet willen.
En voor mijzelf als mod: dit is het stukje forum waar we normaal met elkaar praten. En ik wil geen klimaat van "fascist dit, nazi dat" hier.
Nee, Jodenhaat is meteen terugkomen van waar je bent en internationale schande, Moslimhaat is realistisch. Als je met Faber-vergelijkingen aan komt zetten dan zeggen veel stemmers 'nou de Moslims zijn hier niet zo succesvol als de Joden toen en Moslims zitten vaak in de gevangenis (oververtegenwoordigd), dus is niet te vergelijken. Totaal voorbijgaand aan wat de lange periode van ellende door Fabers.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:29 schreef JAM het volgende:
Welk kanaal precies?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:28 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zo Persco Dick Schoof
Fuck polarisatie. Je moet het beestje gewoon bij de naam mogen noemen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat helpt niet tegen polarisatie?
Benoemen dat ik het vreemd vind dat mensen jodenvervolging verschrikkelijk vinden maar mensen vervolgen puur om het feit dat ze moslim zijn prima vinden? Want daar komt het wel op neer. Al kun je het afdoen als borrelpraat van die mensen.
Neemt niet weg dat de kritiek en afschuw op antisemitisch geweld volkomen terecht is natuurlijk.
Maar ik zou er graag wat meer nuance in zien eerlijk gezegd.
De walletjes zijn nog niet echt kleiner geworden dan bij zijn aantreden inderdaad.quote:
Ik zou moe worden van deze bende.quote:
Ik vond hem bij Sifan wel leukquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dit was zo'n beetje zijn beste moment. Kun je nagaan
Ik heb dat niet gehoordquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:34 schreef PotjeSambal het volgende:
Notulen ministerraad van vanochtend ook openbaar
Nee, dat de 'meeste Nederlanders fout zouden zijn geweest in de oorlog' wegens je koffierondje.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Benoemen dat ik het vreemd vind dat mensen jodenvervolging verschrikkelijk vinden maar mensen vervolgen puur om het feit dat ze moslim zijn prima vinden? Want daar komt het wel op neer. Al kun je het afdoen als borrelpraat van die mensen.
Neemt niet weg dat de kritiek en afschuw op antisemitisch geweld volkomen terecht is natuurlijk.
Ik vraag me toch ook af wat Van Vroonhoven gaat zeggen.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Fuck polarisatie. Je moet het beestje gewoon bij de naam mogen noemen.
Precies, hadden we ook maar een wet die tegen dat soort dingen zou gaan, of het nu Joden zijn of andere geloven, afkomsten, seksuele voorkeuren e.d. Want ja, gaat het niet over Moslims gaat het wel over transgenders of weer iets anders. Want ja, de vrijheid...quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja hoor, interesseert de blijvende NSC-kabinetsleden blijkbaar geen moer.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:35 schreef heywoodu het volgende:
Dus ze laten Achahbar in elk geval vallen.
Ze zat met Wilders in de regering...wat had ze verwacht?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:35 schreef heywoodu het volgende:
Dus ze laten Achahbar in elk geval vallen.
Het is zo voorspelbaar allemaal.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Volgende week weer een show over dit gezeik ipv over de inhoud. Ongekende bende.
Dat is geheim!quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:36 schreef heywoodu het volgende:
Maar is en was er nou sprake van racisme? Dat is me nog niet helemaal duidelijk.
Wij van wc eend vinden van niet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:36 schreef heywoodu het volgende:
Maar is en was er nou sprake van racisme? Dat is me nog niet helemaal duidelijk.
Dit zijn twee hele rare zinnen samen na elkaar.quote:Ik zeg niet of er racistische uitspraken zijn gedaan
Ik stel dat er van racisme geen sprake is
Kijk eens, iemand die uit de kast komt, gefeliciteerd!quote:
Tjongejongejongequote:Op vrijdag 15 november 2024 23:36 schreef Harvest89 het volgende:
Schoof doet weer eens geen uitspraken.
En bovenal treurig.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is zo voorspelbaar allemaal.
Beetje het gelul over dat als Wilders iets via Twitter gezegd het geen reactie behoeft, alsof hij het dan niet in werkelijkheid gezegd zou hebben ofzo.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:37 schreef Szura het volgende:
Dit wordt een heel vermoeiende persco
Hij heeft 3 antwoorden ingestudeerd
Achahbar vindt van wel. De rest van de NSC-fractie vindt blijkbaar dat ze zich aanstelt, of kan het niks schelen dat hun collega niet kan leven met uitspraken die zijn gedaan in de ministerraad.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:36 schreef heywoodu het volgende:
Maar is en was er nou sprake van racisme?
Denk dat hij heel veel spijt heeft van deze baanquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:37 schreef PotjeSambal het volgende:
Schoof komt zo verschrikkelijk vermoeid over.
Het is ook wel een hondenbaanquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:37 schreef PotjeSambal het volgende:
Ik neem aan dat dit over de rellen gaat (anders is sowieso rare random koffiepraat)? In dat geval heeft het moslim zijn er toch weinig mee te maken?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
En ook vermoeiend met z'n 'daar doe ik geen uitspraak over'.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:37 schreef PotjeSambal het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:38 schreef Felagund het volgende:
We moeten wel door gaan! Dadelijk zijn we nog niet klaar met deze persco voordat de volgende crisis begint.
Moslims zijn geen ras is dan het antwoord.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:35 schreef Fok-it het volgende:
Zou Dickie Dick de definitie van racisme begrijpen?
Ik wens de mods succes dit weekendquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:32 schreef capricia het volgende:
Nog even ter aanvulling.
Nazi vergelijkingen mogen over het hele forum gewoon gerapporteerd worden.
Straatcommando. in POL / [POL-Feedback] POL FB - Ook zonder popcorn toegang!
Ze lijken haar wel hard te laten vallen inderdaad.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Achahbar vindt van wel. De rest van de NSC-fractie vindt blijkbaar dat ze zich aanstelt, of kan het niks schelen dat hun collega niet kan leven met uitspraken die zijn gedaan in de ministerraad.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:39 schreef mcmlxiv het volgende:
ik laat mijn krop sla nog even liggen
Kiest ie toch zelf voor, ijdeltuitquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een kutbaan heeft die vent.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:38 schreef Felagund het volgende:
We moeten wel door gaan! Dadelijk zijn we nog niet klaar met deze persco voordat de volgende crisis begint.
Dat terwijl het heel makkelijk had kunnen zijn. Mits de bronnen het juist hadden over antisemitische dna van Marokkanen en halalvreters.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:38 schreef Faraday01 het volgende:
Van Vroonhoven is weer het haasje, want die mag zich in allerlei bochten gaan wringen.
Bovendien is en was er geen racisme in het kabinet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Moslims zijn geen ras is dan het antwoord.
De cocaïne van Geert was op.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:37 schreef PotjeSambal het volgende:
Moet nog 3000 stappen zettenquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:38 schreef heywoodu het volgende:
Dick heeft z'n Duolingo nog niet gedaan en het is bijna middernacht, dus dan is zijn streak weg. Even tempo maken.
Dat is ook geen ras.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Moslims zijn geen ras is dan het antwoord.
Ik wil nog wel een tientje inzetten dat Geert of Caroline straks nog wel een flater begaat.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:38 schreef Felagund het volgende:
Daarbij ga ik inderdaad uit van de gedachte dat ik spreek met de “gemiddelde” PVV en VVD stemmer, maar ik heb het zovaak voorbij horen komen dat ik best geloof dat een groot deel van met name de PVV stemmers er stiekem geen enkele moeite mee zouden hebben.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat de 'meeste Nederlanders fout zouden zijn geweest in de oorlog' wegens je koffierondje.
Dat is namelijk ook niet genuanceerd
Ja. Ik word er niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:39 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik wens de mods succes dit weekend
Nou ja, de derde optie is natuurlijk dat ze een keiharde nederlaag verwachten als er nu verkiezingen zijn en dus liever nu geen verkiezingen hebben, ook al zijn ze het met Achahbar eensquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Achahbar vindt van wel. De rest van de NSC-fractie vindt blijkbaar dat ze zich aanstelt, of kan het niks schelen dat hun collega niet kan leven met uitspraken die zijn gedaan in de ministerraad.
Een handpop.quote:
'Nee, we hebben helemaal voor niets crisisoverleg gehad, wat een rare vraag.'quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:36 schreef heywoodu het volgende:
dat denk ik niet, ben meer benieuwd naar de treinramp die Vroonhoven heet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:40 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik hoop dat Wilders zo live een hele racistische opmerking maakt
Geert gaat gewoon volgende week weer een ongenuanceerde tweet de lucht in sturen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:40 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een tientje inzetten dat Geert of Caroline straks nog wel een flater begaat.
Serieus?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:41 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Ik krijg nu toch sterk de indruk dat er niets significants voorgevallen is.
Hebben ze ook niet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
maar ik heb het zovaak voorbij horen komen dat ik best geloof dat een groot deel van met name de PVV stemmers er stiekem geen enkele moeite mee zouden hebben.
Fixedquote:
Wonderlijk daarbij is dus dat hij, als enige in het hele land, dat dus wel kan doen.quote:
Dat is staatsgeheim.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:36 schreef heywoodu het volgende:
20 potten zwarte nagellakquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:41 schreef Dutch_view het volgende:
We hoeven slechts 20 jaar te wachten op de notulen![]()
Nou ja, lijkt me duidelijk. Er is en was geen racisme in het kabinet.quote:
Dit lekt de komende weken wel een keer.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:41 schreef Dutch_view het volgende:
AIVD praktijken in de schijnwerpers.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:41 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Ik krijg nu toch sterk de indruk dat er niets significants voorgevallen is.
Gewoon morgen al waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geert gaat gewoon volgende week weer een ongenuanceerde tweet de lucht in sturen.
Ja, zoiets zal het wel zijn. Puur opportunisme, wat juist is maakt niet uit. Lekker partijtje, hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, de derde optie is natuurlijk dat ze een keiharde nederlaag verwachten als er nu verkiezingen zijn en dus liever nu geen verkiezingen hebben, ook al zijn ze het met Achahbar eens
Dat heeft hij inderdaad al 50 keer gezegdquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt me duidelijk. Er is en was geen racisme in het kabinet.
Alles weer zwart gekalkt jaquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:41 schreef Dutch_view het volgende:
Ik hoorde hem staatsgeheim zeggen, dan is de termijn nog langerquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:41 schreef Dutch_view het volgende:
25 volgens mij.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:41 schreef Dutch_view het volgende:
Ja, en dit is dan 'het kabinet van het benoemen'.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Beetje het gelul over dat als Wilders iets via Twitter gezegd het geen reactie behoeft, alsof hij het dan niet in werkelijkheid gezegd zou hebben ofzo.
Het lijkt me juist de oorzaak dat ze nu zo laag staan in de peilingen. Welke NSC kiezer heeft er nou voor gekozen voor dit soort disfunctie en racistische drek in het kabinet te hebben?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, de derde optie is natuurlijk dat ze een keiharde nederlaag verwachten als er nu verkiezingen zijn en dus liever nu geen verkiezingen hebben, ook al zijn ze het met Achahbar eens
Niets mis mee, trouwens. Dat is een veel gezonder dieet dan de meeste mensen er op nahouden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:42 schreef Momo het volgende:
Halalvreters zijn gewoon mensen die halal eten en heel snel eten!
Zit in zijn DNA.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:37 schreef PotjeSambal het volgende:
Ik vind een slang nog oprechter overkomen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:43 schreef Charmian het volgende:
Deze Schoof is zo niet mijn MP. Ik geloof geen reet van wat hij zegt.
Ik kijk er naar uit. Moties vliegen om de oren gok ik zo.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:43 schreef Hexagon het volgende:
Hij zal zich wel verheugen op het debat hierover
De man van herhalingen...dat heb ik na ongeveer 4 maanden is dat wel duidelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heeft hij inderdaad al 50 keer gezegd
Waar zou dat in zitten?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:44 schreef heywoodu het volgende:
Wat een bijzondere man is het toch eigenlijk.
Dan kan dus niet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tja hij ontkent de uitspraken ook niet. Zulke harde beweringen kun je toch op reageren met "dat is absoluut niet gezegd". Daarmee openbaar je toch niks van de inhoud van de ministerraad.
Zwartgelakte paginasgenotquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar zou zoiets in de notulen staan? Als notulist zou ik zulke kreten niet direct opnemen in mijn notulen
Hij kan niet anders omdat hij geen enkel mandaat heeft en een trekpop is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:44 schreef heywoodu het volgende:
Wat een bijzondere man is het toch eigenlijk.
Dat kan niet, want de ministerraad is geheim. Hij heeft bovendien duidelijk aangegeven dat er geen sprake is en was van racisme in het kabinet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tja hij ontkent de uitspraken ook niet. Zulke harde beweringen kun je toch op reageren met "dat is absoluut niet gezegd". Daarmee openbaar je toch niks van de inhoud van de ministerraad.
Conclusie: het is dus waar.
Ineens de inkt op van de penquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar zou zoiets in de notulen staan? Als notulist zou ik zulke kreten niet direct opnemen in mijn notulen
Als je niet mag lekken, mag je toch ook niet zeggen wat er niet gezegd is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Conclusie: het is dus waar.
Ja maar daar valt de mr niet onder. Dus die laatste opmerking slaat daar niet op.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kan niet, want de ministerraad is geheim. Hij heeft bovendien duidelijk aangegeven dat er geen sprake is en was van racisme in het kabinet.
Jaquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:46 schreef heywoodu het volgende:
"Het zou zomaar kunnen dat al die uitspraken niet zijn gedaan, maar ik ga er niks over zeggen."
Dick is vermoeid, zegmaarquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:46 schreef heywoodu het volgende:
"Het zou zomaar kunnen dat al die uitspraken niet zijn gedaan, maar ik ga er niks over zeggen."
Dit is ook wel echt te makkelijk. Fish in a barrell enzo.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
De pers is voor het eerst scherp dit jaar
Ze spelen voor eigen rechter, waar hebben we dat eerder gezienquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:47 schreef Harvest89 het volgende:
Dit kan gewoon echt niet.
"De uitspraken zijn misschien niet gedaan, maar ik ga er absoluut geen uitspraken over doen. "
Timmermans heeft een debat aangevraagdquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:47 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat de oppositie wel zin heeft om hem een uur of 8 lang hierover te gaan zuigen in de kamer waar hij steeds vermoeider en ongelukkiger gaat ogen.
Ja, dat wordt ook weer leuke TV.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:47 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat de oppositie wel zin heeft om hem een uur of 8 lang hierover te gaan zuigen in de kamer waar hij steeds vermoeider en ongelukkiger gaat ogen.
Ja, dat is een semantische discussie. Of het nu discriminatie is of racisme of flubbekutfuck, het is gewoon heel fout om de toon op die manier het conflict aan te gaan met een behoorlijke groep mensen die gewoon hier geboren zijn. Ik ben ook geen fan van geloven en antisemitisme en dat ga je allemaal niet oplossen door op zo'n manier met je bevolking om te gaan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bovendien is en was er geen racisme in het kabinet.
Daar zal Dickie zin in hebben!quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Timmermans heeft een debat aangevraagd
Precies, dat zeg ik ook. Mara dan gaat het dus om welk woordje eraan wil geven. Het is fout en reden genoeg om af te treden.quote:
Mijn banaan is gewoon een appel ja!quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:49 schreef miss_sly het volgende:
Als je maar vaak genoeg herhaalt dat er geen racisme was en is in het kabinet.
Erg ambitieus, tot 1800 moet je wel komenquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:49 schreef heywoodu het volgende:
11 minuten, snel Duolingo doen en 3000 stappen zetten
Welk woord blijft dan hangen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:49 schreef miss_sly het volgende:
Als je maar vaak genoeg herhaalt dat er geen racisme was en is in het kabinet.
Volgens Dicky Dick wel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:48 schreef JAM het volgende:
Gaat Achabar buiten haar verklaring op Instagram ook nog de pers toespreken, vandaag?
Een van de beste. Ik vind haar echt top.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Lamyae Aharouay is dan ook een goede journalist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |