Maar Henk komt ook op social media en op verjaardagen. Op zulke verjaardagen zit vast ook iemand die het allemaal in detail kan vertellen hoe het zit, maar die klinkt veel minder gezellig dan Henk en zijn oneliners.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vooral dit. Dat Henk zijn allochtone buurman haat en dit projecteert op een hele gemeenschap is verkeerd, maar nog tot daar aan toe.
Maar het landsbestuur, allemachtig zeg..
Als u tegen samenwerking bent, stemt u voor de motie.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:12 schreef Szura het volgende:
Op zaterdag 23 november a.s. organiseert Nieuw Sociaal Contract alweer haar tweede officiële ledencongres. Het wordt een interessante dag met officiële, inhoudelijke en inspirerende sessies over de belangrijkste NSC-thema's.
Vanaf de start van Nieuw Sociaal Contract is het uitgangspunt geweest om een ledenpartij te zijn.
Op het ledencongres is er ruime aandacht voor de inbreng van de leden. Ze kunnen stemmen over wijzigingsvoorstellen en moties tijdens de Algemene Vergadering. Ook staan de volksvertegenwoordigers van NSC klaar om met hen in gesprek te gaan.
Dat wordt gezellig!quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:12 schreef Szura het volgende:
Op zaterdag 23 november a.s. organiseert Nieuw Sociaal Contract alweer haar tweede officiële ledencongres. Het wordt een interessante dag met officiële, inhoudelijke en inspirerende sessies over de belangrijkste NSC-thema's.
Vanaf de start van Nieuw Sociaal Contract is het uitgangspunt geweest om een ledenpartij te zijn.
Op het ledencongres is er ruime aandacht voor de inbreng van de leden. Ze kunnen stemmen over wijzigingsvoorstellen en moties tijdens de Algemene Vergadering. Ook staan de volksvertegenwoordigers van NSC klaar om met hen in gesprek te gaan.
Nee partijbelang boven landsbelangquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:59 schreef -XOR- het volgende:
NSC verliest dus binnen 2 weken 2 staatssecretarissen na getreiter van PVV'ers en blijft gewoon zitten.
Stockholm-syndroom.
Genen kunnen muteren en zijn dus niet helemaal onveranderlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:12 schreef PotjeSambal het volgende:
'Zit in de genen' = onveranderlijk = algemeen voor de groep
Levensgevaarlijk.
Dat wisten we toch al maanden?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:14 schreef -XOR- het volgende:
Bizar dat we gewoon die hard racisten in het kabinet hebben zitten.
Ook zo verschrikkelijk onverwacht dat de als anti-racistisch bekend staande Wilders, racisten afvaardigt als kabinetsleden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:14 schreef -XOR- het volgende:
Bizar dat we gewoon die hard racisten in het kabinet hebben zitten.
Je zou er bijna lid voor worden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:12 schreef Szura het volgende:
Niet dat het zo extreem zou zijn. Dit land is dood-en-doodziek.quote:
De pus blijft voorlopig nog wel even in de samenleving.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat nog het walgelijkste is...
Dit zou allemaal in dienst staan van strijden tegen antisemitisme.
Jeweetwel, die ideologie die stelt dat Joden een soort inherente kwaadaardigheid in zich dragen.
Ik bedoel, holy shit... hoe compleet incoherent en incapabel is dit kabinet?
Ik denk eerlijk gezegd dat ze hun partijbelang verkeerd inschatten. Juist door dit gebrek aan ruggegraat staan ze op 0-4 zetels, niet ondanks.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:14 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee partijbelang boven landsbelang
Zit in de genen he. Peter was ook zo'n lul.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:13 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, Marjolijn Faber zou 80 jaar geleden gewoon een SS-kampcommandant zijn geweest. Precies hetzelfde menstype.
Anders Klaas wel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zit in de genen he. Peter was ook zo'n lul.
Tja, afgaande op reacties bij de koffieautomaat die afgelopen week teweeg heeft gebracht zouden ontzettend veel Nederlanders fout zijn geweest in de oorlog.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:13 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, Marjolijn Faber zou 80 jaar geleden gewoon een SS-kampcommandant zijn geweest. Precies hetzelfde menstype.
Mwah, Rutte 4 was dat in principe ook gewoon.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Paars II, laatste fatsoenlijke kabinet...
Mwah, is maar net waar je werkt gelukkig. Ik zit vooral in een omgeving waar met afschuw naar dit kabinet wordt gekeken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tja, afgaande op reacties bij de koffieautomaat die afgelopen week teweeg heeft gebracht zouden ontzettend veel Nederlanders fout zijn geweest in de oorlog.
Antisemitisme is uiteraard verschrikkelijk, en wat dat betreft stemt dergelijke ophef mij gerust, maar hoevaak ik nu heb horen voorbijkomen dat moslims allemaal op deportatie moeten is ook schrikbarend.
Laten we die nou niet doen hier. Aub.quote:
Wat een politiek correct woord eigenlijk, samenleving. Wat heeft het ons ooit gebracht?quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
De pus blijft voorlopig nog wel even in de samenleving.
Aub geen nazi vergelijkingen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:13 schreef Hexagon het volgende:
Ja oke, klopt. Sorryquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Laten we die nou niet doen hier. Aub.
De Fok! Palestina Meet/Protestquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:11 schreef Stefanovich het volgende:
Wordt het niet weer tijd voor een protest/demonstratie tegen dit racistische kloten kabinet? Dit zijn niet mijn volksvertegenwoordigers!
Balkenende IV ook prima.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Paars II, laatste fatsoenlijke kabinet...
Ik pas.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De Fok! Palestina Meet/Protest![]()
Come on boys (& girls)!
Ik zal jullie.......aanmoedigen via de stream.
Lijkt me niet zo heel gek om nu met nazi-vergelijkingen aan te komen. Teksten als 'zit in de genen van die allochtonen' kwam je vroeger alleen tegen op Stormfront. Nu hebben we de neo-nazi'tjes gewoon in het kabinet.quote:
Haar achternaam helpt ook niet mee.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:13 schreef Hexagon het volgende:
Wat de neuk heeft Palestina ermee te maken. Kies anders nog een zijweggetje.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Come on boys (& girls)!
Ik werk nochtans tussen voornamelijk hoogopgeleiden bij een overheidsinstantie notabene.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mwah, is maar net waar je werkt gelukkig. Ik zit vooral in een omgeving waar met afschuw naar dit kabinet wordt gekeken.
Volgens mij gewoon op NPO1 zo.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:21 schreef Hexagon het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de persco?
quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, Rutte 4 was dat in principe ook gewoon.
De denkfout die veel mensen maken, is dat er mensen met principes en idealen in het kabinet zitten. Dat is niet zo.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:19 schreef JAM het volgende:
't Is wachten tot Wilders weer begint te twitteren en dan gaan we naar de volgende crisis.
https://npo.nl/start/live?channel=NPO1quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:21 schreef Hexagon het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de persco?
Misschien toch eens in de achterkamertjes van het forum gaan overleggen. Deze vrouw doet toch haar uiterste best om die benaming te verdienen hoor.quote:
Gaan we niet doen op fok.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo heel gek om nu met nazi-vergelijkingen aan te komen. Teksten als 'zit in de genen van die allochtonen' kwam je vroeger alleen tegen op Stormfront. Nu hebben we de neo-nazi'tjes gewoon in het kabinet.
Alsof wij met dit weer onze zolderkamer gaan verlaten. Mijn mama komt zo nog worstenbroodjes bovenbrengen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Come on boys (& girls)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |