Ik zou trouwens nooit zulke dure items op Vinted zetten. Iets teveel oplichters die beweren dat het item nep is of dat er niks in het pakket zat bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:00 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ik al zei, ik heb geen uitgangspunt, want de prijzen lopen sterk uiteen, vandaar mijn 200/1200 voorbeeld
https://www.vinted.nl/hel(...)ss_channel=hc_topicsquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:41 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hmm, ik heb het andersom toch wel eens fijn gevonden om te doen. Iemand vroeg me of een t-shirt doorschijnend was, dat was hij niet en heb dat dus ook geantwoord. Waarop ik negatieve feedback kreeg dat het shirt wel doorschijnend was. Heb het ook met een rode bh er onder gedragen, zelfs die scheen niet door. Dus weet echt niet waar ze het over heeft.
Maar die heb ik dus negatieve feedback terug gegeven omdat ze me onterecht zwart maakte.
quote:Als je ongepaste feedback hebt ontvangen of als er feedback is achtergelaten door een lid dat je heeft opgelicht, kun je dit rapporteren. We zullen ongepaste feedback verwijderen in overeenstemming met onze algemene voorwaarden en toepasselijke wetgeving.
Daar doet Vinted niks mee, ze zeggen dat je het zelf met de andere partij moet overleggen. In de praktijk is je enige mogelijkheid een reactie op de feedback neerzetten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
https://www.vinted.nl/hel(...)ss_channel=hc_topics
Misschien dit nog proberen?
[..]
Voor de gein proberen te vinden of de verkoper ook zijn geld terug krijgt. Na 20 minuten zoeken heb ik het opgegeven, omdat ik er niks over vind op Vinted. Het heet ook kopersbescherming.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:36 schreef automatic_ het volgende:
En als je zulke duren items erop zet, let dan ook goed op met welke vervoerder ze iets kopen.
Bij mij lijkt nu een pakket van ¤80 kwijt te zijn. Ik krijg als koper m’n geld wel terug (top natuurlijk!), maar de verkoper krijgt ¤20 terug ivm DHL beleid.
Althans, zo begreep ik het van haar.
Ik dacht dat Vinted zelf dan de rest aanvulde.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:36 schreef automatic_ het volgende:
En als je zulke duren items erop zet, let dan ook goed op met welke vervoerder ze iets kopen.
Bij mij lijkt nu een pakket van ¤80 kwijt te zijn. Ik krijg als koper m’n geld wel terug (top natuurlijk!), maar de verkoper krijgt ¤20 terug ivm DHL beleid.
Althans, zo begreep ik het van haar.
Ik hoop het wel voor haar, maar zij kreeg een tekst (en ik een screenshot van haar) met 'geen probleem, we vergoeden tot max ¤20'quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik dacht dat Vinted zelf dan de rest aanvulde.
Ja bijzonder hè? Ben ook echt benieuwd hoe het afloopt. Ik heb weleens ergens gezien dat DPD tot een groter bedrag vergoed, maar ik kan het ook nergens meer vinden.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:17 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Voor de gein proberen te vinden of de verkoper ook zijn geld terug krijgt. Na 20 minuten zoeken heb ik het opgegeven, omdat ik er niks over vind op Vinted. Het heet ook kopersbescherming.
Daar vind ik wel wat van.
Ja, heb ik ook gehad. En mijn verkochte product was ¤ 25. Uiteindelijk kwam het letterlijk in de laatste minuut goed. Heel raar verhaal. Dus ik weet helaas niet wat er was gebeurd op het moment uitbetalen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor haar, maar zij kreeg een tekst (en ik een screenshot van haar) met 'geen probleem, we vergoeden tot max ¤20'
Hmm, ik heb er net een item voor 800 euro opgezetquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:47 schreef June. het volgende:
[..]
Ik zou trouwens nooit zulke dure items op Vinted zetten. Iets teveel oplichters die beweren dat het item nep is of dat er niks in het pakket zat bijvoorbeeld.
Dat gezeur heb je een stuk minder bij kinderkleding van een paar euro
quote:Op zondag 17 november 2024 12:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er net een item voor 800 euro opgezet
Wow, ik voor 1.064,17. Had ik niet verwacht.quote:Op zondag 17 november 2024 12:18 schreef Seven. het volgende:
Grappig, ik zie net dat ik in de jaren voor 1217 euro verkocht heb.
Ik ook voor het eerst.quote:Op zondag 17 november 2024 11:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kwam weer een item zonder verzendkosten tegen. Nice.
Oeh succes! Geef je een update als hij is verkocht?quote:Op zondag 17 november 2024 12:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er net een item voor 800 euro opgezet
Is dat willekeurig? Of hoe werkt dat? Ik heb het ook weleens gehad, maar snapte niet waarom haha.quote:Op zondag 17 november 2024 11:53 schreef SEMTEX het volgende:
Hmm. Nou, ik hoop dat hij terecht komt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gehad. En mijn verkochte product was ¤ 25. Uiteindelijk kwam het letterlijk in de laatste minuut goed. Heel raar verhaal. Dus ik weet helaas niet wat er was gebeurd op het moment uitbetalen.
Ik ook, maar diegene is al weken niet online geweest en reageert dus ook niet op mijn bod.quote:Op zondag 17 november 2024 11:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ik gok dat de vervoerders die de verkoper heeft aangevinkt, niet naar Nederland leveren.quote:Op maandag 18 november 2024 17:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat willekeurig? Of hoe werkt dat? Ik heb het ook weleens gehad, maar snapte niet waarom haha.
Neehoor, het is gewoon gratis verzonden met Homerr.quote:Op maandag 18 november 2024 19:31 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik gok dat de vervoerders die de verkoper heeft aangevinkt, niet naar Nederland leveren.
Ik heb er uiteindelijk maar bij gezet dat ik deze niet verstuur ivm hoge waardequote:Op maandag 18 november 2024 08:53 schreef June. het volgende:
[..]
Oeh succes! Geef je een update als hij is verkocht?Ik zou met geknepen billen de verzending F5'en elke dag
Ik kreeg, als newbie, een mail met een aanbieding dat ik als ik mijn eerste item deze week verkoop de koper gratis verzenden krijgt, dus wellicht heb je ook een newbie-verkoper gevonden?quote:Op zondag 17 november 2024 11:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ik weet niet of dat makkelijk gezegd is.quote:Op maandag 18 november 2024 20:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk maar bij gezet dat ik deze niet verstuur ivm hoge waarde. Best scary eigenlijk.
quote:Op maandag 18 november 2024 20:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat makkelijk gezegd is.
Je kan bij vinted nl rechtstreeks kopen. Dan moet jij de koop weer ongedaan maken
Marktplaats, verzenden op eigen risico vermelden, en eerst op rekening laten stortenquote:Op maandag 18 november 2024 20:15 schreef Seven. het volgende:
[..]is er wel een veilige manier om dit online te doen
De laatste keer dat ik iets kocht zonder verzendkosten werd-ie ook na een week geannuleerd vanwege inactiviteitquote:Op maandag 18 november 2024 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook, maar diegene is al weken niet online geweest en reageert dus ook niet op mijn bod.
Ik snap de 'alleen afhalen' dingen op Vinted eigenlijk nooit zo. De kans lijkt me erg klein dat je dan een koper zult vinden.quote:Op maandag 18 november 2024 20:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk maar bij gezet dat ik deze niet verstuur ivm hoge waarde. Best scary eigenlijk.
En ja hoor, weer een geannuleerd... die dingen zijn vervloekt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik iets kocht zonder verzendkosten werd-ie ook na een week geannuleerd vanwege inactiviteit
Hier ook. Volgens mij proberen ze inactieve mensen weer actief te krijgen met die actie.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En ja hoor, weer een geannuleerd... die dingen zijn vervloekt.
Ik krijg de laatste tijd bij Homerr wel een verzendbewijsje (tweede deel van de sticker die ze erop plakken), maar ik vind het echt nutteloos want binnen een minuut komt de mail en/of melding van Vinted dat het artikel verzonden is.quote:Op maandag 25 november 2024 18:12 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb weer zo'n zeurmuts op vinted. Eerst 50cent afdingen op een truitje van 3 euro, en nu wenst mevrouw ook een foto van het verzendbewijs. Jammer, homerr geeft geen verzendbewijzen en labels, en al deden ze zag wel, voor ¤2,50 doe ik echt geen extra acties, zeker niet als het gecommandeerd wordt (en niet even vriendelijk gevraagd of het misschien mogelijk is...)
Heel irritant inderdaad, heb ik ook regelmatig de laatste tijd.quote:Op maandag 25 november 2024 19:49 schreef LPFAN het volgende:
Heb nu al een paar keer iemand die een bod heeft gedaan, ik heb die geaccepteerd en hoor er dan helemaal niks meer van. Heel irritant.
Yup. Meestal Frans. Laatst ook een, 50 cent afdingen en daarna de afmetingen willen weten. Geen zin op te meten.quote:Op maandag 25 november 2024 18:12 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb weer zo'n zeurmuts op vinted. Eerst 50cent afdingen op een truitje van 3 euro, en nu wenst mevrouw ook een foto van het verzendbewijs. Jammer, homerr geeft geen verzendbewijzen en labels, en al deden ze zag wel, voor ¤2,50 doe ik echt geen extra acties, zeker niet als het gecommandeerd wordt (en niet even vriendelijk gevraagd of het misschien mogelijk is...)
2 snap ik nog wel (zo heb ik twee exemplaren van mijn favoriete Stradivarius jeans gekocht), maar 6quote:Op donderdag 28 november 2024 19:02 schreef sigme het volgende:
Oeps. Ik heb zojuist de 6e versie van m’n favoriete jurkje gekocht
quote:To assist you effectively, we kindly request that you complete a Denial of Receipt Letter, which we will then forward to the carrier for resolution. Attached to this message, you will find the Denial of Receipt Letter. Please complete it, sign it, and return it to us within the next 48 hours. This will enable us to speed up the process and assist you promptly. If we do not receive a response within this timeframe, we will assume that everything is in order, close this ticket, and finalise the transaction. We appreciate your prompt attention to this matter and look forward to your reply. Best regards,
Rossanne || Team Vinted
Het zijn Bennetonjurjes van cashmere(blend), ze pillen nogal maar het model is heel goed en ik hou van die stof. Ik pikte ooit toevallig een rooie op, een paar jaar geleden. Fantastisch model dus, redelijke conditie. Enige tijd later vond ik die in betere staat. Dus die heb ik nu op voorraad liggen want daar ben ik zuinig opquote:Op vrijdag 29 november 2024 09:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
2 snap ik nog wel (zo heb ik twee exemplaren van mijn favoriete Stradivarius jeans gekocht), maar 6
Er staat bovenaan een rijtje voor jou aanbevolen, als je dan klikt op meer krijg je in ieder geval niet die etalages.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:14 schreef D. het volgende:
Het zal wel niet, maar is er een manier om die 'in de etalage' items te omzeilen?
Omdat ze weer eens aan het kloten zijn. Ik had pas prijzen in andere valuta. Komt vanzelf weer goed.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom mijn Vinted app deels Frans, deels Engels en deels Nederlands?
De taalinstellingen staan op Nederlands.
Mja, maar die wil ik ook nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Er staat bovenaan een rijtje voor jou aanbevolen, als je dan klikt op meer krijg je in ieder geval niet die etalages.
quote:Op maandag 9 december 2024 21:13 schreef Viesdik het volgende:
Om in 2025 van vinted gebruik te mogen maken, moet je je BSN-nummer gaan invoeren
HAHHA krijg lekker de tyfus.. dat verkoop ik wel via telegram
Dat heb ik ook al maanden. Echt irritant, al kan ik zo wel mijn Frans weer opkrikkenquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom mijn Vinted app deels Frans, deels Engels en deels Nederlands?
De taalinstellingen staan op Nederlands.
Hier hetzelfde hoor. Ik heb in 3 jaar tijd nauwelijks iets nieuws gekocht. Als ik iets voor mijn dochter wil (kleding of non-kleding) kijk ik altijd eerst op Vinted. Nieuw koop ik echt als ik geen alternatief heb.quote:Op zaterdag 30 november 2024 08:54 schreef Myraela het volgende:
Jeetje wat is Vinted met een kind toch onmisbaar. Ik begon natuurlijk met kleding, maar nu ook al zoveel speelgoed, een kinderfauteuil en een gloednieuwe step gekocht.Soms voel ik me een beetje een krent. Want ik denk dat echt 95% van de spullen van m'n dochter tweedehands is. Maar zij heeft er niets van door, ik stop er ook belachelijk veel tijd in qua scrollen voor de mooiste dingen. En het voelt eigenlijk ook wel chill dat er voor haar niet allemaal korte termijn dingen nieuw geproduceerd hoeven te worden.
Heerlijk. En ik ga 1000x liever naar een pakketpunt, dan dat ik iets via Marktplaats op moet halen.
Ik had er afgelopen zomer zo een bij MondialRelay en die dook na anderhalve maand toch op, heel onverwachtquote:Op donderdag 12 december 2024 14:33 schreef Yesse het volgende:
Meer mensen die deze tijd van het jaar veel vertraging ervaren? Vooral bij Homer. Ik heb er 1 die al een maand onderweg is. Daar is sinds 25 november geen update meer voor geweest dus ik vrees dat die gewoon verdwenen is.
Hier ook aardig wat kleding voor de kleine via Vinted gekocht, ideaal inderdaad. Ook een mobiel voor boven de box en een babygym gescoord. Ziet er allemaal nog hartstikke netjes uit en ik ben en stuk goedkoper uit.quote:Op zaterdag 30 november 2024 08:54 schreef Myraela het volgende:
Jeetje wat is Vinted met een kind toch onmisbaar. Ik begon natuurlijk met kleding, maar nu ook al zoveel speelgoed, een kinderfauteuil en een gloednieuwe step gekocht.Soms voel ik me een beetje een krent. Want ik denk dat echt 95% van de spullen van m'n dochter tweedehands is. Maar zij heeft er niets van door, ik stop er ook belachelijk veel tijd in qua scrollen voor de mooiste dingen. En het voelt eigenlijk ook wel chill dat er voor haar niet allemaal korte termijn dingen nieuw geproduceerd hoeven te worden.
Heerlijk. En ik ga 1000x liever naar een pakketpunt, dan dat ik iets via Marktplaats op moet halen.
Oh dat is wel chill! Vind nu soms de verzending het niet waard t.o.v. het product, maar zo is het wel te doen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:06 schreef SEMTEX het volgende:
De verzendkosten voor Homerrr pakjes zijn verlaagd naar 1,29
Dit heb ik niet gezien, dit heb ik niet gezienquote:Op donderdag 30 januari 2025 14:06 schreef SEMTEX het volgende:
Is dat iets tijdelijks? Dat is niet goed voor mijn portemonnee.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:06 schreef SEMTEX het volgende:
En ik net een Mondial Relay in Belgie voor 2,95, dat is ook goedkoper dan normaal.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kocht net iets dat ¤1,69 als verzendkosten had, op de bon staat ‘¤1 korting’
Voor de kinderkleding bundel ik steeds meer. Geen zin om pakketjes van 1 euro te gaan versturen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:04 schreef arvensis het volgende:
Ik heb weer een hele grote stapel wat op Vinted mag. Zie alleen zo op tegen al die advertenties maken.
Ben er ruim een jaar niet meer actief op geweest om deze reden.
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:04 schreef arvensis het volgende:
Ik heb weer een hele grote stapel wat op Vinted mag. Zie alleen zo op tegen al die advertenties maken.
Meisjeskleding 104(/110) toevallig? Dan wil ik wel een linkje naar je profiel ontvangenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:04 schreef arvensis het volgende:
Helaas niet, daar zit Z. nu zelf in. Sorry!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:08 schreef eponine het volgende:
[..]
Meisjeskleding 104(/110) toevallig? Dan wil ik wel een linkje naar je profiel ontvangen![]()
Het verkopen stond bij mij even een beetje stil maar de laatste twee weken heb ik weer één en ander verkocht dus er komt weer een leuk bedragje aan![]()
Vind foto’s en advertenties maken niet zo erg, het is vooral een gebrek aan tijd. Laatst wel even de tijd gemaakt/genomen om kinderzomerkleding erop te zetten, dat gaf weer ruimte in de kast van mn dochter.
Heb 3 kinderen dus allemaal losse dingen in verschillende maten. Kan wat ik nu heb niet echt bundelen helaas.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:19 schreef Post-its het volgende:
[..]
Voor de kinderkleding bundel ik steeds meer. Geen zin om pakketjes van 1 euro te gaan versturen.
Dus een paar truien bij elkaar, of een zomerpakket. Ik weet niet of je zoiets ook kan doen?
Ik doe (mede door mijn gezondheid) sowieso alles in etappes erop zetten en dat is ook goed voor je zichtbaarheid.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:01 schreef arvensis het volgende:
[..]
Heb 3 kinderen dus allemaal losse dingen in verschillende maten. Kan wat ik nu heb niet echt bundelen helaas.
Probeer morgen iig de wolletjes online te zetten, de rest komt wel.
Precies dit ja.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:32 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind het wel jammer dat dat qua algoritme 'beloond'. wordt. Ik zou liever alles er in één keer op zetten zodat mensen kunnen bundelen. Dan hoef ik minder vaak met pakketjes op pad en de kans dat mensen iets kopen is groter.
Ik snap het ook niet goed. Want ik vind het ook heel irritant als mensen niet gewoon achter elkaar doorplaatsen. Regelmatig dat je een dag later naar een profiel gaat waar je iets hebt gekocht, en dan staan er items bij die ik anders wel mee had besteld.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:32 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind het wel jammer dat dat qua algoritme 'beloond'. wordt. Ik zou liever alles er in één keer op zetten zodat mensen kunnen bundelen. Dan hoef ik minder vaak met pakketjes op pad en de kans dat mensen iets kopen is groter.
Fijn! Ik wel wat likes, maar geen verkopen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gisteren 8 advertenties geplaatst en er vandaag al 3 als bundel verkocht, waaronder het duurste item. Ook gelijk op de post gedaan want dat kwam zo uit.
Lekker!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef F_r het volgende:
Ik had er iets opgezet binnen 5 minuten verkocht.
Niet zeuren na aankoopquote:Op maandag 17 februari 2025 09:31 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand verkoopt een "Nike shirt zonder mauwen" .
[ afbeelding ]
Vreselijke dienst dat Homerrquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sinds een hele lange tijd weer wat via Vinted gekocht en na de koop zag ik dat het via Homerr verzonden werd. Ik baalde al maar ik dacht, misschien is het ondertussen wel verbeterd. Nee dus, ik wacht alweer ruim een week op het pakketje.
6 weken? Holy shit. Ik snap niet waarom het zo lang moet duren. Ophalen in Nederland, bezorgen in Nederland. Zo groot is het hier allemaal niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:30 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Vreselijke dienst dat Homerr![]()
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iets via Homerr binnen een week bezorgd wordt.
Ik begrijp ook dat als het pakket in de postzak past, dat Homerr dit dan gewoon moet verzenden. Niet dus, mijn pakket bleek te groot. Bijna 6 weken op de retourlevering moeten wachten. Had de hoop al opgegeven maar uiteindelijk stond ie op het ophaalpunt klaar.
Pakket moest naar België. Uiteindelijk de tracking gevolgd, mijn hemel.. van het ene naar het andere punt en weer terug en dat 3 of 4xquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
6 weken? Holy shit. Ik snap niet waarom het zo lang moet duren. Ophalen in Nederland, bezorgen in Nederland. Zo groot is het hier allemaal niet.
Dat kan en klinkt volkomen normaal. Als je snellere levering wilt, moet je een andere dienst of directe levering kiezen, maar dat is duurder.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sinds een hele lange tijd weer wat via Vinted gekocht en na de koop zag ik dat het via Homerr verzonden werd. Ik baalde al maar ik dacht, misschien is het ondertussen wel verbeterd. Nee dus, ik wacht alweer ruim een week op het pakketje.
Volkomen normaal voor homerr misschien. Persoonlijk vind ik het niet normaal dat je zo lang op een pakje moet wachten. Maargoed, misschien ligt dat aan mijquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat kan en klinkt volkomen normaal. Als je snellere levering wilt, moet je een andere dienst of directe levering kiezen, maar dat is duurder.
Mijn favoriete Homerr en DHL-punt is een niet zo goed lopende telefoonreparatiewinkel die sinds kort ook Shisha spullen verkopenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zaterdag iets bij een Homerr punt afgegeven dat gisteren al bezorgd is. Ik was helemaal verbaasd. De mevrouw van het pakketpunt is ook altijd op Homerr aan het mopperen, al moppert ze eigenlijk overal over.
2 Weken geleden was ik in zo'n verdrietige winkel, ook voor Homerr. Het was een winkel waar ze sportprijzen, slingers, balonnen, dartpijltjes en dat soort nauwelijks verkopende dingen aan de man proberen te brengen. 80% van de winkel stond vol met pakketjes en pakketautomaten. Op de toonbank lagen 8 scanners voor pakketdiensten. Het personeel was duidelijk een stel en op leeftijd. Ik had er een beetje medelijden mee.
Dat kun je toch zien als je de vervoerder kiest?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En is homerr echt zoveel goedkoper dan de rest?
Het is geen webshop waar je iets koopt en het de volgende dag in huis hebt. Ik denk dat je je verwachtingen naar beneden bij moet stellen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volkomen normaal voor homerr misschien. Persoonlijk vind ik het niet normaal dat je zo lang op een pakje moet wachten. Maargoed, misschien ligt dat aan mij![]()
En is homerr echt zoveel goedkoper dan de rest?
Weet iemand hoe dit zit?quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:18 schreef mousemicky het volgende:
Als verkoper vind ik het juist fijn als kopers Homerr kiezen. Dan hoef ik ten minste niks te printen. Een homerr (of dhl, of sinds kort ook dpd) pakket kan ik vaak dezelfde of de volgende dag versturen.
Volgens mij had Mondial Relay vorige week een aanbieding ofzo, opeens alleen maar MR pakketten. Elke keer weer printen. De printer thuis is al maanden kapot, dus moet dat steeds op t werk doen, en ik werk veel thuis... Koop je dus bij mij iets met MR, dan kan het zomaar 5 werkdagen duren voordat ik het überhaupt weg kan brengen. Maar goed, ik heb dat ook in mijn profiel staan.
De verkoop gaat hier weer lekker trouwens, dit jaar al 55 artikelen verkocht (ook veel lente-spul, het is blijkbaar de goede tijd er voor). Vooral shirtjes, maar ook wat duurdere artikelen (Dr. Martens schoenen, broeken). Toch een fijne aanvulling van mijn rekening.
Onze Homerr is een new age winkel met kristallen, 3 honden achter de balie en de winkelmevrouw rookt binnenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zaterdag iets bij een Homerr punt afgegeven dat gisteren al bezorgd is. Ik was helemaal verbaasd. De mevrouw van het pakketpunt is ook altijd op Homerr aan het mopperen, al moppert ze eigenlijk overal over.
2 Weken geleden was ik in zo'n verdrietige winkel, ook voor Homerr. Het was een winkel waar ze sportprijzen, slingers, balonnen, dartpijltjes en dat soort nauwelijks verkopende dingen aan de man proberen te brengen. 80% van de winkel stond vol met pakketjes en pakketautomaten. Op de toonbank lagen 8 scanners voor pakketdiensten. Het personeel was duidelijk een stel en op leeftijd. Ik had er een beetje medelijden mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan die 30 of meer verkopen kom ik dus elk jaar wel. Maar: ik ontving dit bericht dus pas ná het eind van het jaar. Ze houden zich dus niet aan hun eigen richtlijnen iig.
[ Bericht 11% gewijzigd door mousemicky op 19-02-2025 10:55:55 ]
Bwehehehe en je dan afvragen waarom je winkel niet loopt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Onze Homerr is een new age winkel met kristallen, 3 honden achter de balie en de winkelmevrouw rookt binnen.
Ik zie het zo voor mequote:Op woensdag 19 februari 2025 10:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Onze Homerr is een new age winkel met kristallen, 3 honden achter de balie en de winkelmevrouw rookt binnen.
Dekmantel?quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bwehehehe en je dan afvragen waarom je winkel niet loopt.
Doet me denken aan MR-punt die zich het Aardappelpakhuis noemt. De aardappelen liepen niet en lagen te verstoffen, dus als sidehustle verkochten ze voor teveel geld snoep en frisdrank. Zag op Google maps dat mensen vaak heel lomp werden behandeld. Maar MR, Homerr, DPD, etc. kan toch niet zo goed lopen dat je daarmee je slechtlopende business in leven kunt houden? Ik wil ze altijd vragen of ze er nog een beetje aan overhouden
Mooiste is, dat die zaak net een paar maanden nieuw open isquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bwehehehe en je dan afvragen waarom je winkel niet loopt.
Doet me denken aan MR-punt die zich het Aardappelpakhuis noemt. De aardappelen liepen niet en lagen te verstoffen, dus als sidehustle verkochten ze voor teveel geld snoep en frisdrank. Zag op Google maps dat mensen vaak heel lomp werden behandeld. Maar MR, Homerr, DPD, etc. kan toch niet zo goed lopen dat je daarmee je slechtlopende business in leven kunt houden? Ik wil ze altijd vragen of ze er nog een beetje aan overhouden
ik denk dat MR ook meer gedoe is. Bij bepaalde MR pakketpunten moet je je ID laten zien en gaan mensen daarover lopen zeiken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:31 schreef sigme het volgende:
Mijn uitstekende pakketpunt heeft alle pakketdiensten behalve homerr eruit gegooid, omdat homerr z'n zaakjes het beste voor elkaar heeft zeggen zij. Maar zij hoeven niet te leven van de pakketten, het is een redelijk goedlopende primera.
Ik had dit laatst opgezocht, aangezien ik best regelmatig dingen verkoop via Vinted. Misschien heb je er iets aan!quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Weet iemand hoe dit zit?
FF belastingvraag, hoe vul je dat in bij de belasting, geef je dit op? Ik weet dat je als thuis verkoper de bd niets verschuldigd bent.. maar de vraag is er wel in de bd aangifte.. nu had ik vorig jaar niet veel verkocht.. maar weet niet zo goed of je het alsnog in moet vullen
Zo’n pakketpunt zit er hier ook in de buurt (stad naast mijn dorp), ze hebben alle pakketdiensten. Ik kom er niet graag. Zit achteraf op een of ander industrie-/bedrijventerrein met amper een normale parkeerplek in de buurt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nu Mondial Relay nogquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:57 schreef eponine het volgende:
[..]
Verder ben ik heel blij met DPD dat tegenwoordig ook zonder printje kan!
Wellicht kun je mr uit zetten in je profiel als dat mogelijk is? En dan hopen dat je nog steeds veel verkoopt 😁quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
En daar was de mededeling waar ik al rekening mee hield: mijn pakketpunt stopt over een paar weken met mondial relay. Niet door Vinted, maar door al die enorme pakketten van Amazon. Jammer, ik moet nu echt heel ver weg voor Mondial Relay en ik verzend er best vaak mee.
Nee, je kunt Mondial Relay niet uitzettenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:19 schreef Post-its het volgende:
[..]
Wellicht kun je mr uit zetten in je profiel als dat mogelijk is? En dan hopen dat je nog steeds veel verkoopt 😁
Ah jammer, wist dat van homerr, maar niet van mr.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, je kunt Mondial Relay niet uitzetten
Ik wilde laatst iets kopen bij iemand maar kon homerr niet selecteren als verzendmethode. Dat heb ik wel vaker dat alleen dhl dan kanquote:Op donderdag 20 februari 2025 06:43 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ah jammer, wist dat van homerr, maar niet van mr.
Ik denk dat het voor sommige mensen teveel moeite is naar obscure achterafwinkels te gaan, DHL is over het algemeen veel makkelijker te vinden. Of ze wonen in een durp, die hebben meestal minder punten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:01 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik wilde laatst iets kopen bij iemand maar kon homerr niet selecteren als verzendmethode. Dat heb ik wel vaker dat alleen dhl dan kan
Einde vd dag misschien? Dat alle verzendingen van die dag al vol zaten? Al hoor ik dat eerder van DHL dan homerrquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:01 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik wilde laatst iets kopen bij iemand maar kon homerr niet selecteren als verzendmethode. Dat heb ik wel vaker dat alleen dhl dan kan
Homerr kun je idd ook niet meer uitzetten, net zoals UPS en Mondial Relay. Laten dat nou precies de drie punten zijn die in mijn dorp niet zittenquote:Op donderdag 20 februari 2025 06:43 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ah jammer, wist dat van homerr, maar niet van mr.
En toch, Homerrr die binnen Nederland blijft voor 1,29 kan ik niet afslaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:34 schreef LastRequest het volgende:
Degene van mijn pakketpunt zei dat het voor hen juist echt heel vervelend is, dat verzenden zonder printen. Ze zien dan namelijk niet de naam van de ontvanger op het pakket staan als ze moeten zoeken tussen de honderden pakketten. Sindsdien vind ik het printen van etiketten al wat minder vervelend![]()
Ik haal overigens het liefst op bij de pakketmuur inderdaad dus DHL heeft bij mij tegenwoordig echt de voorkeur. Werkt snel en goed!
Goeie tip, thanksquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:46 schreef eponine het volgende:
Ik schrijf zelf altijd de naam op het pakket als ik niet hoef te printen. Is mijn vaste DPD-met-digitaal-label-punt erg blij mee idd
Ik de vinted naam, echter naam zie je niet altijd zonder etiket toch?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:46 schreef eponine het volgende:
Ik schrijf zelf altijd de naam op het pakket als ik niet hoef te printen. Is mijn vaste DPD-met-digitaal-label-punt erg blij mee idd
Jawel, als je een verzendlabel aanmaakt krijg je eerst een soort ‘tussen scherm’ (weet niet hoe ik het anders moet noemen) en daar staat de echte naamquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:10 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ik de vinted naam, echter naam zie je niet altijd zonder etiket toch?
Je kunt het niet uitzetten daarom vond ik het raarquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor sommige mensen teveel moeite is naar obscure achterafwinkels te gaan, DHL is over het algemeen veel makkelijker te vinden. Of ze wonen in een durp, die hebben meestal minder punten.
Als iemand dan alleen DPD als verzendoptie overhoudt, koop ik niks. Zoek het dan maar uit
Dag erna kon het ook niet. Dat vond ik vreemdquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:16 schreef Post-its het volgende:
[..]
Einde vd dag misschien? Dat alle verzendingen van die dag al vol zaten? Al hoor ik dat eerder van DHL dan homerr
Ik zou dan geneigd zijn om de koop te annulerenquote:Op zondag 23 februari 2025 12:28 schreef silliegirl het volgende:
Ik kocht eerder van de week iets, maar die persoon reageert sinds nergens op. Mn berichten worden niet gelezen. Geen verzendlabel aangemaakt. Ik vind dat zooo irritant
Ik ook, maar dat is dan weer een negatieve review op mijn account.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik zou dan geneigd zijn om de koop te annuleren
Thanks voor de tip, heb het gezien nu. Klikte altijd snel door in dat scherm.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:21 schreef eponine het volgende:
[..]
Jawel, als je een verzendlabel aanmaakt krijg je eerst een soort ‘tussen scherm’ (weet niet hoe ik het anders moet noemen) en daar staat de echte naam
Maar wat vraag je dan nog na aankoop? Ik vraag evt. dingen voordat ik iets koop, maar verder weinig na een koop amper interactie.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:28 schreef silliegirl het volgende:
Ik kocht eerder van de week iets, maar die persoon reageert sinds nergens op. Mn berichten worden niet gelezen. Geen verzendlabel aangemaakt. Ik vind dat zooo irritant
In dit geval was er interactie voor de koop, kocht ik wat en sinds is die verkoper al helemaal niet meer online geweest. Dat vind ik gek, want zien ze dan mn aankoop wel? Verzendlabel is ook niet aangemaakt.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:32 schreef Post-its het volgende:
[..]
Maar wat vraag je dan nog na aankoop? Ik vraag evt. dingen voordat ik iets koop, maar verder weinig na een koop amper interactie.
Ik zie dat via mijn mail en als ik nog niet kan versturen wacht ik ook even met het label aanmaken.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:18 schreef silliegirl het volgende:
[..]
In dit geval was er interactie voor de koop, kocht ik wat en sinds is die verkoper al helemaal niet meer online geweest. Dat vind ik gek, want zien ze dan mn aankoop wel? Verzendlabel is ook niet aangemaakt.
Ik zie het wel via de vinted app, maar maak het ook meestal pas aan als ik het in ga pakken en versturen.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:52 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zie dat via mijn mail en als ik nog niet kan versturen wacht ik ook even met het label aanmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door De_Pel op 27-02-2025 10:51:44 ]Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Eerlijk gezegd snap ik deze klacht niet zo. Je kiest er toch zelf voor om iets tweedehands te kopen en voor 1,5 euro te laten versturen? Daar kunnen ze nu eenmaal geen privéjet voor sturen. Als het belangrijk/urgent is ga je toch naar bol.com, dan heb je het binnen 24 uur in huis? Ik kies juist altijd Homer als het kan, scheelt een hoop geld.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja het is vooral rot dat je als verzender dan gewoon je geld niet krijgt. Ik check zelf tegenwoordig altijd direct na het afleveren of het pakketje op verzonden staat, zelf ook eens gehad dat er iets mis ging.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had dus deze week bijna het omgekeerde, ik was de verkoper, maar de tracking van MR via Vinted werd niet bijgewerkt. Ik had al direct na afgeven aangegeven dat ik het verstuurd had, maar omdat het bij Vinted helemaal niet doorkwam kreeg ik 2 dagen geleden bericht van Vinted dat het geannuleerd zou worden. Via de tracking van MR zelf zag ik dat het zelfs al op de bestemming was. De koper heeft het direct opgehaald, zij kreeg gelukkig wel updates van MR zelf, maar kon in Vinted nergens aangeven dat ze het al ontvangen had. En viakon ik voor die bestelling geen contact leggen met de helpdesk, ik kreeg een foutmelding. Uiteindelijk heb ik dus maar via
van een andere afgeronde bestelling contact gezocht met de helpdesk en daar reageerde gelukkig gewoon een persoon en die heeft het nog net binnen de deadline opgelost, maar man, wat een stress, het ging ook echt om een wat duurder item.
Lekker laten gaan dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:57 schreef F_r het volgende:
Ik heb nu iets ontvangen wat niet aan de verwachting voldoet. Komt allen uit Frankrijk ben bang dat de retourkosten erg hoog zijn
Weet je zeker dat dat aan Vinted ligt? Want ik kan gewoon iedere foto die ik op mijn Ipad heb staan selecteren, ook die van bijvoorbeeld 10 jaar geledenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb in 2022 foto's gemaakt van kleding en het nooit online gezet. In de Vinted app kan ik maar tot een jaar terug foto's selecteren. Is er een work around hiervoor? Ik heb weinig zin om weer dezelfde foto's te maken.
Ik heb geen idee. Ik heb overigens Android.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat aan Vinted ligt? Want ik kan gewoon iedere foto die ik op mijn Ipad heb staan selecteren, ook die van bijvoorbeeld 10 jaar geleden
Anders even een ‘printscreen’ van de foto’s maken (en evt bijsnijden want niks is zo knullig als de tijd nog boven in beeld staat of zo)quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb in 2022 foto's gemaakt van kleding en het nooit online gezet. In de Vinted app kan ik maar tot een jaar terug foto's selecteren. Is er een work around hiervoor? Ik heb weinig zin om weer dezelfde foto's te maken.
Dat is niet het slechtste ideequote:Op donderdag 20 maart 2025 18:21 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Anders even een ‘printscreen’ van de foto’s maken (en evt bijsnijden want niks is zo knullig als de tijd nog boven in beeld staat of zo)
In de app zit die optie bij mij nog steeds daar (onder de 3 puntjes rechtsboven).quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:31 schreef Mariposas het volgende:
Weten jullie hoe je een artikel kan verwijderen van Vinted? Volgens mij zat die knop altijd rechtsboven als je de advertentie bewerkte, maar ik zie het nu helemaal niet meer.
Bij mij staat hij in het lijstje met "bewerken" etc. onderaan rood omlijnd. Ook op mobiel staat hij in hetzelfde lijstje.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:31 schreef Mariposas het volgende:
Weten jullie hoe je een artikel kan verwijderen van Vinted? Volgens mij zat die knop altijd rechtsboven als je de advertentie bewerkte, maar ik zie het nu helemaal niet meer.
Ik app foto's dan altijd naar mezelf, dan worden ze weer bovenaan in mijn galerij opgeslagen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die puntjes heb ik dus niet meer…quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:38 schreef mousemicky het volgende:
[..]
In de app zit die optie bij mij nog steeds daar (onder de 3 puntjes rechtsboven).
Is dat als je de advertentie bewerkt of in het lijstje met je advertenties bij je kledingkast? Zie in elk geval geen verwijderknop of iets rood omlijnd.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij mij staat hij in het lijstje met "bewerken" etc. onderaan rood omlijnd. Ook op mobiel staat hij in hetzelfde lijstje.
Dat ga ik doenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:39 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik app foto's dan altijd naar mezelf, dan worden ze weer bovenaan in mijn galerij opgeslagen.
Bij het artikel, dus zonder bewerken. Die andere lay-out heb ik wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:56 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Die puntjes heb ik dus niet meer…
[..]
Is dat als je de advertentie bewerkt of in het lijstje met je advertenties bij je kledingkast? Zie in elk geval geen verwijderknop of iets rood omlijnd.
Ik heb op mijn l.aptop de knop nu wel gevonden, maar ik gebruik die eigenlijk maar heel weinig. Irritant dit.
Sowieso is de lay-out van Vinted helemaal veranderd. Voorheen kon je ook heel goed alle andere advertenties van de verkoper zien, nu zie ik er nog maar een paar en daaronder staan gerelateerde advertenties van andere verkopers. Niet fijn als je een bundel wilt kopen.
Wat een kut update inderdaad.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:56 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Die puntjes heb ik dus niet meer…
[..]
Is dat als je de advertentie bewerkt of in het lijstje met je advertenties bij je kledingkast? Zie in elk geval geen verwijderknop of iets rood omlijnd.
Ik heb op mijn l.aptop de knop nu wel gevonden, maar ik gebruik die eigenlijk maar heel weinig. Irritant dit.
Sowieso is de lay-out van Vinted helemaal veranderd. Voorheen kon je ook heel goed alle andere advertenties van de verkoper zien, nu zie ik er nog maar een paar en daaronder staan gerelateerde advertenties van andere verkopers. Niet fijn als je een bundel wilt kopen.
Ahhh dat wou ik net komen vragen of dat eerst homerrr was. Thanks.quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:15 schreef amaranta het volgende:
Homerr is ook VintedGo geworden. Ze zullen daar voornamelijk op insteken
Tja, voor landen als Spanje en Italie is dat sowieso geen optie en bepaalde mensen in uithoeken/dorpjes in de provincie vinken vaak die Homerr optie uit omdat ze geen punt hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:15 schreef amaranta het volgende:
Homerr is ook VintedGo geworden. Ze zullen daar voornamelijk op insteken
Dat heb ik in het verleden al vaker gehad, ik heb geen idee waarom dat aanbod getoond wordt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:45 schreef SEMTEX het volgende:
Apart. Ik kom nu iemand tegen uit Luxemburg. Ik zie de artikelen, maar kan er niet op bieden en ik kan ze niet kopen. Er is vast weer een wijziging onderweg.
Vinted zegt wel zelf:quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat heb ik in het verleden al vaker gehad, ik heb geen idee waarom dat aanbod getoond wordt.
Oh ik vind het altijd een beetje aso als een koper iets na een week of langer pas ophaalt. Dan doe je je best om iets snel te versturen en duurt het alsnog een week voor je je geld krijgt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:25 schreef Doedezemaar het volgende:
En de ophaaltermijn van Vinted Go is nog korter geworden. Eerst had je bij Homerr 2 weken, toen 8 dagen en nu nog maar 5 dagen ofzo. Gisteren werd nadat ik het wekelijkse boodschappenrondje al had gedaan iets afgeleverd en dat moet ik voor dinsdag opgehaald hebben. Dat betekent een extra ritje naar het pakketpunt, echt heel vervelend.
En dan daarna ook geen afmelding doen zodat je nog langer moet wachten op je geldquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh ik vind het altijd een beetje aso als een koper iets na een week of langer pas ophaalt. Dan doe je je best om iets snel te versturen en duurt het alsnog een week voor je je geld krijgt.
Haha ja dat ook, gruwelijk irritantquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En dan daarna ook geen afmelding doen zodat je nog langer moet wachten op je geld
Ik kom maar 1 keer per week langs het pakketpunt, ik vind het nou niet echt duurzaam om voor elk pakketje daarheen te rijden en ik heb ook niet elke dag een auto tot mijn beschikking. Ik haal en breng pakketjes in principe alleen op woensdag en dat werkte tot de overgang naar Vinted go ook prima. Ik doe zelf ook niet extra mijn best om snel te versturen, ik zie niet in waarom ik dat zou moeten doen, en dat verwacht ik van verkopers ook zeker niet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh ik vind het altijd een beetje aso als een koper iets na een week of langer pas ophaalt. Dan doe je je best om iets snel te versturen en duurt het alsnog een week voor je je geld krijgt.
In beginsel wel mee eens, maar als je ook maar enigszins een leven met enige vorm van verplichtingen heb, kán er incidenteel wel eens iets tussen komen. Vind ik dat gedoe een beetje onnodig en irritant.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Huh, das wel heel bijzonder.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:30 schreef De_Pel het volgende:
Wat heb ik nou weer aan m’n fiets hangen
Krijg net 2 modelautos binnen die ik niet heb gekocht, van een verkoper die me niets zegt, in een doosje waar ik 2 maanden geleden een Vinted verkoop heb verpakt maar waar nu nog een stuk of 6 doorverkoop labels op zitten.
Op de een of andere manier teruggestuurd naar de afzender - wat alleen dus wel tig zendingen terug is
Dat vond ik nou ookquote:
Hier heeft het pakketpunt echt geen fijne openingstijden en red ik op veel dagen niet om er voor sluitingstijd te zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook prima, het ging erom dat kopers hun pakketje langer dan een week laten liggen op het afhaalpunt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:08 schreef F_r het volgende:
[..]
Hier heeft het pakketpunt echt geen fijne openingstijden en red ik op veel dagen niet om er voor sluitingstijd te zijn.
Idem voor verzenden op zondag en maandag zijn ze dicht dus als iemand iets bij mij koopt op zaterdagmiddag kan ik het op zijn vroegst dinsdag wegbrengen als ik dat qua werk niet red dan pas op woensdag.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Elleska het volgende:
Wanneer de openingstijden niet aansluiten bij je werktijden dan heb je met ophalen van een pakketje hetzelfde probleem als met afgeven.
Ik had dit ook. Vervolgens heeft ze het niet meer gestuurd. En ook geen bericht van. Sorry. Is niet meer gelukt.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:35 schreef eponine het volgende:
Afgelopen zondag iets gekocht, minuut later had de verkoper het verzendlabel (DPD) al aangemaakt. Dus ik dacht, dan zal ze ook wel snel versturen. Vrijdag een berichtje gestuurd met de vraag of ze het al verzonden had, omdat ik nog geen tracking update gekregen had. Gistermiddag laat stuurde ze terug het pakketje te hebben verzonden, maar ik heb nog helemaal niets qua tracking gezien. Nog nooit zo meegemaakt. Hopelijk komt het nog.
Wat vervelend!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had dit ook. Vervolgens heeft ze het niet meer gestuurd. En ook geen bericht van. Sorry. Is niet meer gelukt.
Dat dus. Het is niet altijd onwil als iemand het langer laat liggen bij het afhaalpunt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Elleska het volgende:
Wanneer de openingstijden niet aansluiten bij je werktijden dan heb je met ophalen van een pakketje hetzelfde probleem als met afgeven.
Wat een teringwijf ben je danquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:57 schreef Michellee het volgende:
Ik verkoop nu al 3 jaar zonder problemen, maar ik vermoed dat er nu iets aankomt.
Ik had een jurkje verkocht. Volgende dag verstuurd, dat is nu 5 dagen geleden, het moet naar Portugal. Nu kreeg ik een berichtje "wat voor stof is het?" en "hoe valt hij op de heupen"
Dus ik stuurde terug, ik heb het al 5 dagen geleden verstuurd? Toen kreeg ik terug "dat doet er niet zo, geef antwoord"
Dus ik heb gereageerd, maar ik keek daarna naar het reviews, en blijkbaar doet ze dit vaker, bestellen en dan wachten tot mensen het versturen en dan vragen stellen en dan annuleren.
Maar wat is de samenvatting?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:26 schreef maily het volgende:
In Europa weggegooide kleding naar Bangkok en via Vinted weer terug; consument denkt duurzaam bezig te zijn
helaas premium-artikel, mag het hier niet plaatsen.
Ik zit hier bij het DPD HQ. Daar deponeer je het pakket gewoon in een grote box en wordt het ergens midden in de nacht voor het eerst gescand.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had dit ook. Vervolgens heeft ze het niet meer gestuurd. En ook geen bericht van. Sorry. Is niet meer gelukt.
Archive.isquote:
Huh nee nooit gezien?quote:Op maandag 31 maart 2025 13:32 schreef De_Pel het volgende:
Iemand hier bekend mee?
[ afbeelding ]
Is dit een soort veiling waar je moet opbieden? Of met 500 aasgieren gaan zitten F5-en en hopen dat je om 20:00:01 de eerste bent die klikt??
Ik weet het ook allemaal niet man, daarom hoopte ik dat iemand het zou herkennenquote:Op maandag 31 maart 2025 16:30 schreef mousemicky het volgende:
En t is geen 1 april grap? (influencer i.p.v. vinted verkoper)
Ik ben m nog niet tegengekomen. Mocht t echt zijn, dan ben ik benieuwd naar wat er gebeurt als de timer afloopt...
Nou dat. Iemand stelt een bundel samen. Totaal 28 euro en ze vraagt of ze het voor 15 mag. Ik ga akkoord. Ik wacht nog steeds op betaling.quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:50 schreef MissHobje het volgende:
Bloed irritant als mensen een bod doen, je accepteerd het en vervolgens gebeurd er nietsdoe dan geen bod
Dan was je wel veel te duurquote:Op woensdag 2 april 2025 07:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Totaal 28 euro en ze vraagt of ze het voor 15 mag. Ik ga akkoord.
Heb er nou een maffie… wil 3 items kopen, krijgt ze 10% bundelkorting. Doet ze een bod, 20% bundelkorting. Ok dan maar… geaccepteerd, hoor niks meer. Dus ik stuur een berichtje, heb je nog interesse? Ja, maar item 3 heb ik misschien al dus vervang ik dan wel. Weer radiostilte. Nieuw bod: 33% bundelkorting.quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:50 schreef MissHobje het volgende:
Bloed irritant als mensen een bod doen, je accepteerd het en vervolgens gebeurd er nietsdoe dan geen bod
Ja ik vind dat ook altijd zo bizar,net zoals een item voor 15 euro bv en dan een bod geven van 5..ja doei das gewoon niet redelijkquote:Op woensdag 2 april 2025 10:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heb er nou een maffie… wil 3 items kopen, krijgt ze 10% bundelkorting. Doet ze een bod, 20% bundelkorting. Ok dan maar… geaccepteerd, hoor niks meer. Dus ik stuur een berichtje, heb je nog interesse? Ja, maar item 3 heb ik misschien al dus vervang ik dan wel. Weer radiostilte. Nieuw bod: 33% bundelkorting.
Nou ja, ik zie net dat user @amaranta gerust bijna 50% korting geeftquote:Op woensdag 2 april 2025 11:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook altijd zo bizar,net zoals een item voor 15 euro bv en dan een bod geven van 5..ja doei das gewoon niet redelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door De_Pel op 02-04-2025 22:05:10 ]Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Ik heb dat ook met enige regelmaat. En ik stoor me mateloos aan het Vinted beleid hieromtrent. Het heeft namelijk geen enkele consequentie voor de koper. De bestelling wordt geannuleerd, koper krijgt meteen geld terug, verkoper pas nadat diegene zijn pakket weer heeft opgehaald bij pakkeypunt. Er is ook geen mogelijkheid om die koper negatieve feedback te geven.quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:40 schreef eponine het volgende:
Heb nu twee verschillende kopers: hun pakketjes liggen morgen een week op het afhaalpunt, dus komen waarschijnlijk retour. Waar de ene koper mij steeds uit zichzelf op verschillende dagen meerdere berichtjes stuurde dat het “morgen wordt opgehaald” maar dat nog steeds niet heeft gedaan, is de andere koper na duizend vragen over de gekochte artikelen volledig in de negeer-modus gegaan. Ze heeft mijn berichten gelezen maar reageert nergens meer op.
Jup, ik vind het beleid wat dit betreft ook erg krom.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:47 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met enige regelmaat. En ik stoor me mateloos aan het Vinted beleid hieromtrent. Het heeft namelijk geen enkele consequentie voor de koper. De bestelling wordt geannuleerd, koper krijgt meteen geld terug, verkoper pas nadat diegene zijn pakket weer heeft opgehaald bij pakkeypunt. Er is ook geen mogelijkheid om die koper negatieve feedback te geven.
Biedingen die niet worden opgevolgd etc , geen probleem want het kost mij alleen een druk op de knop. Maar als je dan helemaal de moeite doet van label printen, pakket inpakken en wegbrengen en dan ook weer ophalen, vind ik op z’n minst dat dit negatieve consequenties moet hebben voor de koper.
Ik weet niet of dit verhaal klopt, maar ik las op de Vinted facebook groep dat iemand een erfstuk van haar oma van Swarovski had opgestuurd naar iemand, goed verpakt en gestut en blijkbaar kwam het gebroken aan, beweerde de koper. Geld kwijt en erfstuk kwijt. Waarom verkoop je zoiets op Vinted, zou ik zeggen, maar als verkoper sta je dan dus met lege handen.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:47 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met enige regelmaat. En ik stoor me mateloos aan het Vinted beleid hieromtrent. Het heeft namelijk geen enkele consequentie voor de koper. De bestelling wordt geannuleerd, koper krijgt meteen geld terug, verkoper pas nadat diegene zijn pakket weer heeft opgehaald bij pakkeypunt. Er is ook geen mogelijkheid om die koper negatieve feedback te geven.
Biedingen die niet worden opgevolgd etc , geen probleem want het kost mij alleen een druk op de knop. Maar als je dan helemaal de moeite doet van label printen, pakket inpakken en wegbrengen en dan ook weer ophalen, vind ik op z’n minst dat dit negatieve consequenties moet hebben voor de koper.
je kan ook kiezen om het terug te laten sturen.... had onlangs iemand die aangaf dat er vlekken op een hemdje zaten, ook al wist ik zeker dat het perfect was. Ik heb gekozen om het terug te sturen, kwam helemaal proper gewoon aan bij mij.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit verhaal klopt, maar ik las op de Vinted facebook groep dat iemand een erfstuk van haar oma van Swarovski had opgestuurd naar iemand, goed verpakt en gestut en blijkbaar kwam het gebroken aan, beweerde de koper. Geld kwijt en erfstuk kwijt. Waarom verkoop je zoiets op Vinted, zou ik zeggen, maar als verkoper sta je dan dus met lege handen.
Dan heeft het waarschijnlijk gewoon niet gepast en proberen mensen zo onder een koop uit te komen. Sneu.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:38 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
je kan ook kiezen om het terug te laten sturen.... had onlangs iemand die aangaf dat er vlekken op een hemdje zaten, ook al wist ik zeker dat het perfect was. Ik heb gekozen om het terug te sturen, kwam helemaal proper gewoon aan bij mij.
Dan verdien je het ook wel bijnaquote:Op donderdag 3 april 2025 08:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit verhaal klopt, maar ik las op de Vinted facebook groep dat iemand een erfstuk van haar oma van Swarovski had opgestuurd naar iemand, goed verpakt en gestut en blijkbaar kwam het gebroken aan, beweerde de koper. Geld kwijt en erfstuk kwijt. Waarom verkoop je zoiets op Vinted, zou ik zeggen, maar als verkoper sta je dan dus met lege handen.
Dit laatste werkt weer!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat een kut update inderdaad.
En dan hadden ze ook gelijk één wél goede aanpassing gedaan, namelijk dat je zelf kon instellen welk bedrag je naar een rekening wilde laten uitbetalen, is het binnen 3 dagen weer teruggedraaid. Toppers.
Ik heb nu ook al een paar keer gehad, dat iemand iets heeft gekocht en dat het niet werd opgehaald. Dan ben ik er nog drukker mee, want ik moet het ook weer ophalen etc etc.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:47 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Vinted heeft echt 0,0 klantenservice. Heb bijv. ook al een aantal keer dat artikelen worden verwijderd omdat ze denken dat er iets niet klopt (stockfoto, onveilig product, wegwerpproduct etc). Zelf wel eens melding gemaakt van overduidelijke oplichting (namaakproducten etc.), maar wordt direct afgewezen.quote:Op maandag 7 april 2025 20:24 schreef Seven. het volgende:
Jurk voor 20 euro gekocht (nieuw zonder prijskaartje). Er zaten echter duidelijke slijtageplekken op de ellebogen dus probleem gemeld. Het retourlabel werkte niet en zowel de verkoper als ik konden dat niet cancellen. Dus Vinted 4x gevraagd om de order te cancellen. Die wensten daar niet aan mee te werken, dus de retour order is verlopen en het geld is vrijgegeven aan de verkoper, die mij nu ghost. Ik had nog wel heel slim voorgesteld dat zij de jurk zou kunnen kopen van mij (jammer dat ik daar niet eerder aan gedacht heb).
Herkenbaar. Echt ergerlijk.quote:Op maandag 7 april 2025 21:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vinted heeft echt 0,0 klantenservice. Heb bijv. ook al een aantal keer dat artikelen worden verwijderd omdat ze denken dat er iets niet klopt (stockfoto, onveilig product, wegwerpproduct etc). Zelf wel eens melding gemaakt van overduidelijke oplichting (namaakproducten etc.), maar wordt direct afgewezen.
Maar het blijft belachelijk, waar betaal jij anders die zogenaamde kopersbescherming voor, bij elke transactie ? Ik zou het er verder niet bij laten zitten.quote:Op maandag 7 april 2025 23:55 schreef Seven. het volgende:
Stoom afgeblazen op LinkedIn met flink wat tags en een plaatje voor extra aandacht hiervoor. Doet mij deugd.
Je hebt ook mensen die hun spullen tegen winkelprijzen te koop zetten. Dan krijg je dit soort dingenquote:Op woensdag 2 april 2025 11:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook altijd zo bizar,net zoals een item voor 15 euro bv en dan een bod geven van 5..ja doei das gewoon niet redelijk
Nou, het gebeurt dus echt niet alleen bij hele hoge prijzen.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:09 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die hun spullen tegen winkelprijzen te koop zetten. Dan krijg je dit soort dingen
Ja, en de saga gaat nog even door. De verkoper communiceert nu wel, ze gaat het terugkopen 'zodra het geld vrijgegeven is'. Dat is eergisteren geweest. Ik denk dat ze aan het tijdrekken is. Gisteren lag er ineens een bod van 15 euro, want het leek haar wel redelijk dat ze er geen kosten voor zou krijgen.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:03 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Maar het blijft belachelijk, waar betaal jij anders die zogenaamde kopersbescherming voor, bij elke transactie ? Ik zou het er verder niet bij laten zitten.
Tja. Droevige mensen. Take what you can get, daarna een slechte review, blokkeren en geen minuut nachtrust over verliezen.quote:Op woensdag 9 april 2025 08:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, en de saga gaat nog even door. De verkoper communiceert nu wel, ze gaat het terugkopen 'zodra het geld vrijgegeven is'. Dat is eergisteren geweest. Ik denk dat ze aan het tijdrekken is. Gisteren lag er ineens een bod van 15 euro, want het leek haar wel redelijk dat ze er geen kosten voor zou krijgen.
Ondertussen heeft ze het alsnog voor 20 euro gekocht. Valt me echt mee!quote:Op woensdag 9 april 2025 10:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja. Droevige mensen. Take what you can get, daarna een slechte review, blokkeren en geen minuut nachtrust over verliezen.
Zucht….quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:19 schreef De_Pel het volgende:
Dus ik verkoop een kerel 3 dozen verzamelobjecten uit een erfenis.
Vanaf het begin gezegd dat ik er zelf niks vanaf weet, dus allemaal foto's en zelfs filmpjes doorgestuurd etc., vond ie allemaal goed. Zelfs als leek zag ik een heleboel vrij normale dubbeldubbeldubbelen, dus deze heb ik er gratis bij gedaan (prijs was per item), had ik hem gezegd. Ook nog alles naar beneden afgerond, verzendkosten betaald, en wat extraatjes toegevoegd, etc.
Die kerel opent de eerste doos en gaat helemaal uit z’n stekkerplaat, dat ik hem afgezet heb, heel veel heb laten betalen voor waardeloze dingen, het is schandalig, hij wil het terugsturen en ga zo maar door.
- “Ja, maar… dat is allemaal gratis… extra… voor niks… zoals driemaal besproken….”
* oh…
Vrijwel niks meer van gehoord.
3x diep ademhalenquote:
Vrouw maakt bundel met 2 items t.w.v. meer 35 euro.quote:Op zaterdag 12 april 2025 13:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
3x diep ademhalen
2x tot tien tellen
1x op mijn rekening kijken
En dan loslaten. Gekkies heb je overal zullen we maar zeggen…
Ik had laatst hetzelfde euvel maar dan met DHL. Een dag later werkte het weer.quote:Op zaterdag 12 april 2025 13:37 schreef amaranta het volgende:
By the way zijn er meer mensen die problemen hebben met DPD label?
Ik krijg een foutmelding zowel als ik kies voor digitaal als voor zelf printen
quote:Op zaterdag 12 april 2025 13:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vrouw maakt bundel met 2 items t.w.v. meer 35 euro.
Vraagt of ze het voor 15 mag.
Ik ga in eerste instantie niet akkoord, maar ik denk ach ja, weg is weg dus ik zeg prima voor ¤ 15. Zij blij en zegt ik ga betalen.
Na een week stuur ik maar een vraagteken want ze heeft niet betaald.
Heeft ze de dag erna een nieuwe bundel gemaakt met er nog vijf items bij, dus 7 items . Of ze die ook mag voor ¤ 15? Want ze kan het geld niet missen.
Ik heb haar zonder antwoord geven geblokt.
Wie zegt dat ik ook niet op Vinted zit omdat ik het geld heel erg nodig heb.
Volgens mij testen ze met andere opmaken. Ik had vorige week alleen maar suggesties/voorgestelde advertenties.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:16 schreef AgnesGru het volgende:
Voorheen stond de “laatst bekeken items” bij home. Maar ik zie die er niet meer tussenstaan. Iemand enig idee of dit nog ergens te vinden is?
Ojee! Nou komt vast goed, verrichten heen en weer, terug sturen door de koper en poging 2 verzenden.. ( wel ff balen dat zeker!quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:35 schreef Viesdik het volgende:
Ik ben echt een stomme idioot.
De eerste keer dat iemand 2 items bij mij heeft gekocht, maar stuur ik de verkeerde paar schoenen die kant op.
Fuck, ik baal erg
Zit bij mij een stuk verder naar beneden!quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:16 schreef AgnesGru het volgende:
Voorheen stond de “laatst bekeken items” bij home. Maar ik zie die er niet meer tussenstaan. Iemand enig idee of dit nog ergens te vinden is?
En vervolgens gaat ie hé-le-maal uit z’n stekkerplaat als ik het niet accepteer. Want ik heb het zelf express kapot gemaakt en hij heeft het geld nodig en hoerenjong dit en tyfuslijer dat.quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:14 schreef De_Pel het volgende:
Ik ga waarschijnlijk voor het eerst iets weigeren/terugsturen, na talloze aankopen.
Had een mooi horloge gekocht, “nieuw zonder prijskaartje”, maar het is duidelijk wel degelijk gedragen. Belangrijker nog: de metalen band ligt uit elkaar, op een plek waar hij niet uit elkaar hoort.
Ff kijken of ik vandaag langs een winkel kan om te checken of ze er wat mee kunnen, anders age terug. Een nieuwe band is pakweg even duur als het product op Vinted.
Als ik die kerel z’n kop bekijk had ik het op voorhand kunnen weten.
Zooo das niet best, er zitten toch rare figuren tussenquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En vervolgens gaat ie hé-le-maal uit z’n stekkerplaat als ik het niet accepteer. Want ik heb het zelf express kapot gemaakt en hij heeft het geld nodig en hoerenjong dit en tyfuslijer dat.
Ik heb hem netjes gevraagd of hij verdovende middelen gebruikt en geadviseerd om medische(/psychiatrische) hulp te zoeken.
Wat is dit joh. Nou maar hopen dat Vinted me gewoon m’n centen teruggeeft.
Dat heb ik nu ook inderdaad. Bij mijn instellingen staat wel ingeschakeld dat de laatst bekeken items op de home worden weergegeven.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Volgens mij testen ze met andere opmaken. Ik had vorige week alleen maar suggesties/voorgestelde advertenties.
En sinds gisteren heb ik weer het normale overzicht van eerder met voorgesteld, favorieten en laatst bekeken.
Ik had laatst ook dat mijn favorieten alleen via mijn profiel te vinden waren, niet via Home. Irritant vond ik het!quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Volgens mij testen ze met andere opmaken. Ik had vorige week alleen maar suggesties/voorgestelde advertenties.
En sinds gisteren heb ik weer het normale overzicht van eerder met voorgesteld, favorieten en laatst bekeken.
Dat heb ik ook, en is zeker irritant.quote:Op maandag 21 april 2025 11:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik had laatst ook dat mijn favorieten alleen via mijn profiel te vinden waren, niet via Home. Irritant vond ik het!
Zou me oprecht niet verbazen als die knakker z’n kapotte horloge probeert te verkopen voor drugsgeldquote:Op maandag 21 april 2025 10:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zooo das niet best, er zitten toch rare figuren tussen![]()
Geld terug grote kans, vinted is nogal voor de koper.
Je moet hem rapporteren dan krijgt hij gelijk een ban aan zijn broek en krijg jij je geld. Alsquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En vervolgens gaat ie hé-le-maal uit z’n stekkerplaat als ik het niet accepteer. Want ik heb het zelf express kapot gemaakt en hij heeft het geld nodig en hoerenjong dit en tyfuslijer dat.
Ik heb hem netjes gevraagd of hij verdovende middelen gebruikt en geadviseerd om medische(/psychiatrische) hulp te zoeken.
En hoe staat het er nu voor?quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vanuit Vinted gebeurt nog nog zo veel volgens mij. Wel zo’n standaard berichtje dat ze “actie ondernomen hebben om sancties op te leggen”, maar geen idee wat dat inhoud. In een andere zeggen ze weer “geen actie te kunnen ondernemen omdat de zaak verder moet worden beoordeeld”. En vervolgens vragen ze foto’s van de verpakking.quote:
Aaaaalleess voor een uuuroooquote:Op maandag 21 april 2025 22:40 schreef eponine het volgende:
Gisteravond een (speelgoed)kast in de woonkamer uitgemest, wat spelletjes en speelgoed op Vinted gezet en vandaag al een groot deel ervan verkocht
Helaas niet, zou top zijn. Evengoed vanwege de verzendkosten en de taal. Lekker handig als je alleen maar Italiaanse boeken met ¤6 verzendkosten vind.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:57 schreef Discombobulate het volgende:
Kun je je zoekresultaten ook filteren op land? Ik koop liever spul uit Nederland, omdat ik het buitenland nou niet per se heel veel vertrouw.
Op deze gouden update wacht ik al jaren, maar ik heb het vermoeden dat ze dat om een bepaalde reden niet doen (alleen die reden weet ik niet).quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:57 schreef Discombobulate het volgende:
Kun je je zoekresultaten ook filteren op land? Ik koop liever spul uit Nederland, omdat ik het buitenland nou niet per se heel veel vertrouw.
Ja dat ben ik ook altijd heel snel kwijt, Fransen zijn er dol op. Zelfs de ‘veelgebruikt’ artikelen zijn zo weg.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef amaranta het volgende:
Ik zat net een vintage Polo Ralph Lauren blouse op Vinted. Geen idee wat ik daarvoor moet vragen, dus ik denk nou doe maar ¤ 10. Ik ben nog niet klaar met uploaden of hij is al verkocht. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Jep, had ik ook, weliswaar een ander merk, maar jezus wat gaat het snel.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef amaranta het volgende:
Ik zat net een vintage Polo Ralph Lauren blouse op Vinted. Geen idee wat ik daarvoor moet vragen, dus ik denk nou doe maar ¤ 10. Ik ben nog niet klaar met uploaden of hij is al verkocht. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Ja, iemand een idee wat nu echt goed verkoopt in landen als Frankrijk, Spanje, Portugal buiten kleding?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:20 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook altijd heel snel kwijt, Fransen zijn er dol op. Zelfs de ‘veelgebruikt’ artikelen zijn zo weg.
Ja, zaten zelfs vlekjes op. Hij zal vast meer waard zijn dan 10. Maar goed. Weg is wegquote:Op woensdag 23 april 2025 16:20 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook altijd heel snel kwijt, Fransen zijn er dol op. Zelfs de ‘veelgebruikt’ artikelen zijn zo weg.
Ik vind het vervelend dat je niet op spijkerbroekmaten kunt zoeken. Ik zoek best vaak een broekmaat 29 of 29/34 en die staan werkelijk overal, bij de S, M, L, soms zelfs XS.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:59 schreef SheCanDoIt het volgende:
redelijk vervelend dat er zelden de lengtemaat van broekspijpen bij staat
Seizoensgebonden dingen. Topjes en shirts met korte mouwen. [edit: sorry, over 'buiten kleding' heen gelezen]. Ik heb vreemd genoeg ook wel eens een warme poncho verkocht aan iemand op Mallorca.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:25 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ja, iemand een idee wat nu echt goed verkoopt in landen als Frankrijk, Spanje, Portugal buiten kleding?
In de omschrijving staat het wel eens. Tenminste toen ik vorig jaar zocht naar broeken maat 30/32 heb ik daar op gezocht. Je moet dan wel even de omschrijving lezen want hij zoekt niet perse op de volgorde van de cijfers dus ik kwam incidenteel wel eens een broek 32/30 tegen.quote:Op donderdag 24 april 2025 08:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat je niet op spijkerbroekmaten kunt zoeken. Ik zoek best vaak een broekmaat 29 of 29/34 en die staan werkelijk overal, bij de S, M, L, soms zelfs XS.
Ik heb afgelopen week ook 2 pakketjes kilometers verderop ontvangen. Postpunt snapte het niet, maar had het meer gehoord. Gaat iets niet goed…quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:45 schreef eponine het volgende:
Er zit eindelijk weer een Homerr punt in mijn woonplaats, dus ik heb iets daarnaartoe laten versturen. Krijg ik net bericht dat het naar het Homerr punt twee dorpen verderop is gebracht
Genieten dit. Ondertussen is een retour aangevraagd en moet ik alles voor de 30e terugsturen, maar ik lijk een vervangende horlogebandje te verkrijgen uit garantie waar ik nu dus nog op zit te wachtenquote:Op maandag 21 april 2025 23:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vanuit Vinted gebeurt nog nog zo veel volgens mij. Wel zo’n standaard berichtje dat ze “actie ondernomen hebben om sancties op te leggen”, maar geen idee wat dat inhoud. In een andere zeggen ze weer “geen actie te kunnen ondernemen omdat de zaak verder moet worden beoordeeld”. En vervolgens vragen ze foto’s van de verpakking.
Verkoper heeft nadat hij uitgetierd was voorgesteld dat ik gebruik maak van garantie bij leverancier. Heb ze voor de zekerheid wel ff een bericht gestuurd, maar met een low res print screen van de pakbon ipv de factuur kom ik vast niet veel verder.
Het zal me benieuwen wat het brengt…
Dat begreep ik ook inderdaad, dat het meer fout gaat momenteel. Het pakketpunt waar het was afgeleverd was ook niet blij met alle extra en onnodige pakketten.quote:Op zondag 27 april 2025 10:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week ook 2 pakketjes kilometers verderop ontvangen. Postpunt snapte het niet, maar had het meer gehoord. Gaat iets niet goed…
Ik moet nu 3 pakketjes bij 3 verschillende postpunten in 3 verschillende steden ophalen. Achterlijke idioten. Gebruik voorlopig wel andere bezorgdiensten.quote:Op zondag 27 april 2025 13:00 schreef eponine het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook inderdaad, dat het meer fout gaat momenteel. Het pakketpunt waar het was afgeleverd was ook niet blij met alle extra en onnodige pakketten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |