Ik zou trouwens nooit zulke dure items op Vinted zetten. Iets teveel oplichters die beweren dat het item nep is of dat er niks in het pakket zat bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:00 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ik al zei, ik heb geen uitgangspunt, want de prijzen lopen sterk uiteen, vandaar mijn 200/1200 voorbeeld
https://www.vinted.nl/hel(...)ss_channel=hc_topicsquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:41 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hmm, ik heb het andersom toch wel eens fijn gevonden om te doen. Iemand vroeg me of een t-shirt doorschijnend was, dat was hij niet en heb dat dus ook geantwoord. Waarop ik negatieve feedback kreeg dat het shirt wel doorschijnend was. Heb het ook met een rode bh er onder gedragen, zelfs die scheen niet door. Dus weet echt niet waar ze het over heeft.
Maar die heb ik dus negatieve feedback terug gegeven omdat ze me onterecht zwart maakte.
quote:Als je ongepaste feedback hebt ontvangen of als er feedback is achtergelaten door een lid dat je heeft opgelicht, kun je dit rapporteren. We zullen ongepaste feedback verwijderen in overeenstemming met onze algemene voorwaarden en toepasselijke wetgeving.
Daar doet Vinted niks mee, ze zeggen dat je het zelf met de andere partij moet overleggen. In de praktijk is je enige mogelijkheid een reactie op de feedback neerzetten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
https://www.vinted.nl/hel(...)ss_channel=hc_topics
Misschien dit nog proberen?
[..]
Voor de gein proberen te vinden of de verkoper ook zijn geld terug krijgt. Na 20 minuten zoeken heb ik het opgegeven, omdat ik er niks over vind op Vinted. Het heet ook kopersbescherming.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:36 schreef automatic_ het volgende:
En als je zulke duren items erop zet, let dan ook goed op met welke vervoerder ze iets kopen.
Bij mij lijkt nu een pakket van ¤80 kwijt te zijn. Ik krijg als koper m’n geld wel terug (top natuurlijk!), maar de verkoper krijgt ¤20 terug ivm DHL beleid.
Althans, zo begreep ik het van haar.
Ik dacht dat Vinted zelf dan de rest aanvulde.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:36 schreef automatic_ het volgende:
En als je zulke duren items erop zet, let dan ook goed op met welke vervoerder ze iets kopen.
Bij mij lijkt nu een pakket van ¤80 kwijt te zijn. Ik krijg als koper m’n geld wel terug (top natuurlijk!), maar de verkoper krijgt ¤20 terug ivm DHL beleid.
Althans, zo begreep ik het van haar.
Ik hoop het wel voor haar, maar zij kreeg een tekst (en ik een screenshot van haar) met 'geen probleem, we vergoeden tot max ¤20'quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik dacht dat Vinted zelf dan de rest aanvulde.
Ja bijzonder hè? Ben ook echt benieuwd hoe het afloopt. Ik heb weleens ergens gezien dat DPD tot een groter bedrag vergoed, maar ik kan het ook nergens meer vinden.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:17 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Voor de gein proberen te vinden of de verkoper ook zijn geld terug krijgt. Na 20 minuten zoeken heb ik het opgegeven, omdat ik er niks over vind op Vinted. Het heet ook kopersbescherming.
Daar vind ik wel wat van.
Ja, heb ik ook gehad. En mijn verkochte product was ¤ 25. Uiteindelijk kwam het letterlijk in de laatste minuut goed. Heel raar verhaal. Dus ik weet helaas niet wat er was gebeurd op het moment uitbetalen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor haar, maar zij kreeg een tekst (en ik een screenshot van haar) met 'geen probleem, we vergoeden tot max ¤20'
Hmm, ik heb er net een item voor 800 euro opgezetquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:47 schreef June. het volgende:
[..]
Ik zou trouwens nooit zulke dure items op Vinted zetten. Iets teveel oplichters die beweren dat het item nep is of dat er niks in het pakket zat bijvoorbeeld.
Dat gezeur heb je een stuk minder bij kinderkleding van een paar euro
quote:Op zondag 17 november 2024 12:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er net een item voor 800 euro opgezet
Wow, ik voor 1.064,17. Had ik niet verwacht.quote:Op zondag 17 november 2024 12:18 schreef Seven. het volgende:
Grappig, ik zie net dat ik in de jaren voor 1217 euro verkocht heb.
Ik ook voor het eerst. Wel extra verleidelijk om echt te kopen dan.quote:Op zondag 17 november 2024 11:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kwam weer een item zonder verzendkosten tegen. Nice.
Oeh succes! Geef je een update als hij is verkocht? Ik zou met geknepen billen de verzending F5'en elke dagquote:Op zondag 17 november 2024 12:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er net een item voor 800 euro opgezet
Is dat willekeurig? Of hoe werkt dat? Ik heb het ook weleens gehad, maar snapte niet waarom haha.quote:Op zondag 17 november 2024 11:53 schreef SEMTEX het volgende:
Hmm. Nou, ik hoop dat hij terecht komt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gehad. En mijn verkochte product was ¤ 25. Uiteindelijk kwam het letterlijk in de laatste minuut goed. Heel raar verhaal. Dus ik weet helaas niet wat er was gebeurd op het moment uitbetalen.
Ik ook, maar diegene is al weken niet online geweest en reageert dus ook niet op mijn bod.quote:Op zondag 17 november 2024 11:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ik gok dat de vervoerders die de verkoper heeft aangevinkt, niet naar Nederland leveren.quote:Op maandag 18 november 2024 17:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat willekeurig? Of hoe werkt dat? Ik heb het ook weleens gehad, maar snapte niet waarom haha.
Neehoor, het is gewoon gratis verzonden met Homerr.quote:Op maandag 18 november 2024 19:31 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik gok dat de vervoerders die de verkoper heeft aangevinkt, niet naar Nederland leveren.
Ik heb er uiteindelijk maar bij gezet dat ik deze niet verstuur ivm hoge waarde . Best scary eigenlijk.quote:Op maandag 18 november 2024 08:53 schreef June. het volgende:
[..]
Oeh succes! Geef je een update als hij is verkocht? Ik zou met geknepen billen de verzending F5'en elke dag
Ik kreeg, als newbie, een mail met een aanbieding dat ik als ik mijn eerste item deze week verkoop de koper gratis verzenden krijgt, dus wellicht heb je ook een newbie-verkoper gevonden?quote:Op zondag 17 november 2024 11:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ik weet niet of dat makkelijk gezegd is.quote:Op maandag 18 november 2024 20:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk maar bij gezet dat ik deze niet verstuur ivm hoge waarde . Best scary eigenlijk.
is er wel een veilige manier om dit online te doenquote:Op maandag 18 november 2024 20:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat makkelijk gezegd is.
Je kan bij vinted nl rechtstreeks kopen. Dan moet jij de koop weer ongedaan maken
Marktplaats, verzenden op eigen risico vermelden, en eerst op rekening laten stortenquote:Op maandag 18 november 2024 20:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
is er wel een veilige manier om dit online te doen
De laatste keer dat ik iets kocht zonder verzendkosten werd-ie ook na een week geannuleerd vanwege inactiviteitquote:Op maandag 18 november 2024 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook, maar diegene is al weken niet online geweest en reageert dus ook niet op mijn bod.
Ik snap de 'alleen afhalen' dingen op Vinted eigenlijk nooit zo. De kans lijkt me erg klein dat je dan een koper zult vinden.quote:Op maandag 18 november 2024 20:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk maar bij gezet dat ik deze niet verstuur ivm hoge waarde . Best scary eigenlijk.
En ja hoor, weer een geannuleerd... die dingen zijn vervloekt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik iets kocht zonder verzendkosten werd-ie ook na een week geannuleerd vanwege inactiviteit
Hier ook. Volgens mij proberen ze inactieve mensen weer actief te krijgen met die actie.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En ja hoor, weer een geannuleerd... die dingen zijn vervloekt.
Ik krijg de laatste tijd bij Homerr wel een verzendbewijsje (tweede deel van de sticker die ze erop plakken), maar ik vind het echt nutteloos want binnen een minuut komt de mail en/of melding van Vinted dat het artikel verzonden is.quote:Op maandag 25 november 2024 18:12 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb weer zo'n zeurmuts op vinted. Eerst 50cent afdingen op een truitje van 3 euro, en nu wenst mevrouw ook een foto van het verzendbewijs. Jammer, homerr geeft geen verzendbewijzen en labels, en al deden ze zag wel, voor ¤2,50 doe ik echt geen extra acties, zeker niet als het gecommandeerd wordt (en niet even vriendelijk gevraagd of het misschien mogelijk is...)
Heel irritant inderdaad, heb ik ook regelmatig de laatste tijd.quote:Op maandag 25 november 2024 19:49 schreef LPFAN het volgende:
Heb nu al een paar keer iemand die een bod heeft gedaan, ik heb die geaccepteerd en hoor er dan helemaal niks meer van. Heel irritant.
Yup. Meestal Frans. Laatst ook een, 50 cent afdingen en daarna de afmetingen willen weten. Geen zin op te meten.quote:Op maandag 25 november 2024 18:12 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb weer zo'n zeurmuts op vinted. Eerst 50cent afdingen op een truitje van 3 euro, en nu wenst mevrouw ook een foto van het verzendbewijs. Jammer, homerr geeft geen verzendbewijzen en labels, en al deden ze zag wel, voor ¤2,50 doe ik echt geen extra acties, zeker niet als het gecommandeerd wordt (en niet even vriendelijk gevraagd of het misschien mogelijk is...)
2 snap ik nog wel (zo heb ik twee exemplaren van mijn favoriete Stradivarius jeans gekocht), maar 6quote:Op donderdag 28 november 2024 19:02 schreef sigme het volgende:
Oeps. Ik heb zojuist de 6e versie van m’n favoriete jurkje gekocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |