abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216808285
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:09 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ik zou dan geneigd zijn om de koop te annuleren :@
Ik ook, maar dat is dan weer een negatieve review op mijn account.
En stiekem wil ik het aangekochte shirt ook hebben :s) |:(
pi_216808379
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 13:21 schreef eponine het volgende:

[..]
Jawel, als je een verzendlabel aanmaakt krijg je eerst een soort ‘tussen scherm’ (weet niet hoe ik het anders moet noemen) en daar staat de echte naam :Y
Thanks voor de tip, heb het gezien nu. Klikte altijd snel door in dat scherm.
pi_216808400
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 12:28 schreef silliegirl het volgende:
Ik kocht eerder van de week iets, maar die persoon reageert sinds nergens op. Mn berichten worden niet gelezen. Geen verzendlabel aangemaakt. Ik vind dat zooo irritant :')
Maar wat vraag je dan nog na aankoop? Ik vraag evt. dingen voordat ik iets koop, maar verder weinig na een koop amper interactie.
pi_216809035
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 16:32 schreef Post-its het volgende:

[..]
Maar wat vraag je dan nog na aankoop? Ik vraag evt. dingen voordat ik iets koop, maar verder weinig na een koop amper interactie.
In dit geval was er interactie voor de koop, kocht ik wat en sinds is die verkoper al helemaal niet meer online geweest. Dat vind ik gek, want zien ze dan mn aankoop wel? Verzendlabel is ook niet aangemaakt.
  zondag 23 februari 2025 @ 17:52:15 #155
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_216809503
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:18 schreef silliegirl het volgende:

[..]
In dit geval was er interactie voor de koop, kocht ik wat en sinds is die verkoper al helemaal niet meer online geweest. Dat vind ik gek, want zien ze dan mn aankoop wel? Verzendlabel is ook niet aangemaakt.
Ik zie dat via mijn mail en als ik nog niet kan versturen wacht ik ook even met het label aanmaken.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_216809951
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:52 schreef laziness het volgende:

[..]
Ik zie dat via mijn mail en als ik nog niet kan versturen wacht ik ook even met het label aanmaken.
Ik zie het wel via de vinted app, maar maak het ook meestal pas aan als ik het in ga pakken en versturen.
pi_216850238
Zeggen ze dat Nederlanders gierig zijn, maar hoe verder onder de knoflookgrens hoe droeviger het wordt. Zonder blikken of blozen >50% korting vragen en dan ook nog op een toon alsof ze het kunnen eisen en dat heel normaal is :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 33% gewijzigd door De_Pel op 27-02-2025 10:51:44 ]
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Moderator/colorchick donderdag 27 februari 2025 @ 10:43:55 #158
382129 crew  Donna
pi_216850252
Had op Vinted wat lipproducten, nieuw. Alles in 1x verkocht aan 1 koper, nice. Snel en is ook al helemaal afgehandeld. Blij mee.

En heb zelf wat thriller boeken gekocht voor ¤1 per stuk met bundelkorting, dus uiteindelijk 8 boeken voor ¤11 incl. *O*
pi_216851177
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 19:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

Sinds een hele lange tijd weer wat via Vinted gekocht en na de koop zag ik dat het via Homerr verzonden werd. Ik baalde al maar ik dacht, misschien is het ondertussen wel verbeterd. Nee dus, ik wacht alweer ruim een week op het pakketje.
Eerlijk gezegd snap ik deze klacht niet zo. Je kiest er toch zelf voor om iets tweedehands te kopen en voor 1,5 euro te laten versturen? Daar kunnen ze nu eenmaal geen privéjet voor sturen. Als het belangrijk/urgent is ga je toch naar bol.com, dan heb je het binnen 24 uur in huis? Ik kies juist altijd Homer als het kan, scheelt een hoop geld.
pi_216851282
Ik heb nu ook zoiets raars. Vinted annuleerde mijn bestelling omdat de verzender het niet op tijd had verstuurd. Dus ik koop hetzelfde bij iemand anders. Krijg ik een berichtje van de verzender "wat raar, ik heb het al verstuurd". Ik heb haar naar Vinted verwezen want ik had geen T&T of iets (via DHL). Krijg ik vanmorgen een bericht dat er een pakket "retour" onderweg is naar mij. Ben benieuwd of ik het dan toch krijg..

Zou ze bij het afleveren iets niet hebben gescand ofzo? Eerst maar eens afwachten wat het pakketje doet.
Fuck the EBU
  donderdag 27 februari 2025 @ 13:13:16 #161
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_216851312
Ohh dat is wel vreemd ja, kreeg wel afgelopen 2 dagen melding dat er storing was en ze geen track and tracé konden laten zien. Misschien hangt het samen?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_216851380
Ik had dus deze week bijna het omgekeerde, ik was de verkoper, maar de tracking van MR via Vinted werd niet bijgewerkt. Ik had al direct na afgeven aangegeven dat ik het verstuurd had, maar omdat het bij Vinted helemaal niet doorkwam kreeg ik 2 dagen geleden bericht van Vinted dat het geannuleerd zou worden. Via de tracking van MR zelf zag ik dat het zelfs al op de bestemming was. De koper heeft het direct opgehaald, zij kreeg gelukkig wel updates van MR zelf, maar kon in Vinted nergens aangeven dat ze het al ontvangen had. En via i kon ik voor die bestelling geen contact leggen met de helpdesk, ik kreeg een foutmelding. Uiteindelijk heb ik dus maar via i van een andere afgeronde bestelling contact gezocht met de helpdesk en daar reageerde gelukkig gewoon een persoon en die heeft het nog net binnen de deadline opgelost, maar man, wat een stress, het ging ook echt om een wat duurder item.
pi_216851399
Ik had op hetzelfde moment nog een ander pakket van MR afgegeven en daar verliep alles wel goed qua tracking-updates.
pi_216851838
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had dus deze week bijna het omgekeerde, ik was de verkoper, maar de tracking van MR via Vinted werd niet bijgewerkt. Ik had al direct na afgeven aangegeven dat ik het verstuurd had, maar omdat het bij Vinted helemaal niet doorkwam kreeg ik 2 dagen geleden bericht van Vinted dat het geannuleerd zou worden. Via de tracking van MR zelf zag ik dat het zelfs al op de bestemming was. De koper heeft het direct opgehaald, zij kreeg gelukkig wel updates van MR zelf, maar kon in Vinted nergens aangeven dat ze het al ontvangen had. En via i kon ik voor die bestelling geen contact leggen met de helpdesk, ik kreeg een foutmelding. Uiteindelijk heb ik dus maar via i van een andere afgeronde bestelling contact gezocht met de helpdesk en daar reageerde gelukkig gewoon een persoon en die heeft het nog net binnen de deadline opgelost, maar man, wat een stress, het ging ook echt om een wat duurder item.
Ja het is vooral rot dat je als verzender dan gewoon je geld niet krijgt. Ik check zelf tegenwoordig altijd direct na het afleveren of het pakketje op verzonden staat, zelf ook eens gehad dat er iets mis ging.
Fuck the EBU
pi_216872369
Ik heb nu iets ontvangen wat niet aan de verwachting voldoet. Komt allen uit Frankrijk ben bang dat de retourkosten erg hoog zijn
  dinsdag 4 maart 2025 @ 14:54:30 #166
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_216921021
Ik heb laatst weer wat spullen geplaatst maar het aanmaken van het verzendlabel met DHL werkt niet. Homer doet het wel dus blijkbaar een issue met DHL..
Fuck the EBU
pi_216925186
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:57 schreef F_r het volgende:
Ik heb nu iets ontvangen wat niet aan de verwachting voldoet. Komt allen uit Frankrijk ben bang dat de retourkosten erg hoog zijn
Lekker laten gaan dan.
pi_217119303
Ik heb in 2022 foto's gemaakt van kleding en het nooit online gezet. In de Vinted app kan ik maar tot een jaar terug foto's selecteren. Is er een work around hiervoor? Ik heb weinig zin om weer dezelfde foto's te maken.
Spoilers!
pi_217119447
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2025 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb in 2022 foto's gemaakt van kleding en het nooit online gezet. In de Vinted app kan ik maar tot een jaar terug foto's selecteren. Is er een work around hiervoor? Ik heb weinig zin om weer dezelfde foto's te maken.
Weet je zeker dat dat aan Vinted ligt? Want ik kan gewoon iedere foto die ik op mijn Ipad heb staan selecteren, ook die van bijvoorbeeld 10 jaar geleden
pi_217119521
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2025 18:04 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Weet je zeker dat dat aan Vinted ligt? Want ik kan gewoon iedere foto die ik op mijn Ipad heb staan selecteren, ook die van bijvoorbeeld 10 jaar geleden
Ik heb geen idee. Ik heb overigens Android.
Spoilers!
pi_217119581
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2025 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Anders even een ‘printscreen’ van de foto’s maken (en evt bijsnijden want niks is zo knullig als de tijd nog boven in beeld staat of zo)
pi_217119591
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2025 18:21 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Anders even een ‘printscreen’ van de foto’s maken (en evt bijsnijden want niks is zo knullig als de tijd nog boven in beeld staat of zo)
Dat is niet het slechtste idee :)
Spoilers!
  zaterdag 22 maart 2025 @ 11:31:00 #173
327807 Mariposas
יה&#14
pi_217141175
Weten jullie hoe je een artikel kan verwijderen van Vinted? Volgens mij zat die knop altijd rechtsboven als je de advertentie bewerkte, maar ik zie het nu helemaal niet meer. :?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zaterdag 22 maart 2025 @ 12:38:12 #174
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_217141704
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 11:31 schreef Mariposas het volgende:
Weten jullie hoe je een artikel kan verwijderen van Vinted? Volgens mij zat die knop altijd rechtsboven als je de advertentie bewerkte, maar ik zie het nu helemaal niet meer. :?
In de app zit die optie bij mij nog steeds daar (onder de 3 puntjes rechtsboven).
  zaterdag 22 maart 2025 @ 12:38:29 #175
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_217141708
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 11:31 schreef Mariposas het volgende:
Bij mij staat hij in het lijstje met "bewerken" etc. onderaan rood omlijnd. Ook op mobiel staat hij in hetzelfde lijstje.
Fuck the EBU
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')