-----------------------------quote:NSC-staatssecretaris Achahbar vertrekt uit onvrede over integratiediscussie
NSC-staatssecretaris Achahbar (Toeslagen en Douane) dient later vandaag haar ontslag in uit onvrede met gebeurtenissen binnen het kabinet na het geweld in Amsterdam rond de voetbalwedstrijd tussen Ajax en Maccabi Tel Aviv. Dat melden bronnen aan de NOS.
Afgelopen maandag, tijdens de ministerraad, zou het hoog opgelopen zijn, en zouden naar de mening van Achahbar racistische uitspraken zijn gedaan. Achahbar zou toen al hebben aangegeven als bewindspersoon bezwaren te hebben tegen bepaald woordgebruik door haar collega's.
Volgens bronnen zorgt de stellingname van Achahbar ook bij andere NSC-bewindspersonen voor onrust.
Achahbar heeft zelf een Marokkaanse achtergrond. Ze is in Marokko geboren. Als staatssecretaris van Financin is ze vooral belast met toeslagen. Voor ze in juli lid van het kabinet werd, had ze diverse juridische functies. Ze was lange tijd officier van justitie. Verder was ze onder meer advocaat en rechter-plaatsvervanger.
https://nos.nl/artikel/25(...)-integratiediscussie
VVD-BBB-SGP willen best met Wilders.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
En mogen ze weer lekker in de oppositiebanken plaatsnemen want he-le-maal niemand wil meer met ze regeren.
De pvv had met competente ministers al asiel wetgeving in kunnen voeren. In plaats daarvan zetten ze zichzelf ieder debat voor lul. Een stem voor de PVV is een stem voor 4 jaar niks doen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:31 schreef Tjacka het volgende: door dit gezeik wordt pvv alleen maar groter
Alleen waarom moet daar dan 5 dagen overheen gaan voordat er iemand op stapt? Ik vermoed zo maar dat het met die racistische uitlatingen wel mee viel. Als de uitspraak maandag is gedaan, dan had ze ook dinsdagochtend na het uitblijven van een excuus op kunnen stappen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:33 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het beste scenario voor NSC is nog dat VVD-bewindspersonen duidelijk over de scheef is gegaan. Misschien dat ze dan nog wat gewetenvolle VVD-ers (dat zullen er niet veel zijn) naar zich toe kunnen trekken.
BBB ja, maar vvd en Wilders maken wekelijks openlijk ruzie op Twitter.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
VVD-BBB-SGP willen best met Wilders.
Hoezo. We gaan weer 130 rijden en er komen een maand lang onzinnige grenscontrolesquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De pvv had met competente ministers al asiel wetgeving in kunnen voeren. In plaats daarvan zetten ze zichzelf ieder debat voor lul. Een stem voor de PVV is een stem voor 4 jaar niks doen.
Hij had de woorden "een deel" en niet "een groot deel" moet gebruiken. Daar ging het mis en vervolgens wilde hij het niet corrigeren. Hij heeft de hele week de tijd daarvoor gehad.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat deed hij dan ook niet, hij was wel genuanceerd. De moslimgemeenschap vindt iedere vorm van kritiek kennelijk een misdrijf, laat maar janken.
Ik ga lekker voor de VVD.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De pvv had met competente ministers al asiel wetgeving in kunnen voeren. In plaats daarvan zetten ze zichzelf ieder debat voor lul. Een stem voor de PVV is een stem voor 4 jaar niks doen.
Er was net al geconstateerd dat een kabinet over links hem al helemaal niet gaat worden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
En mogen ze weer lekker in de oppositiebanken plaatsnemen want he-le-maal niemand wil meer met ze regeren.
Twitter serieus nemenquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
BBB ja, maar vvd en Wilders maken wekelijks openlijk ruzie op Twitter.
Semantiek oorlog.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:37 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hij had de woorden "een deel" en niet "een groot deel" moet gebruiken. Daar ging het mis en vervolgens wilde hij het niet corrigeren. Hij heeft de hele week de tijd daarvoor gehad.
Ik ben nu wel benieuwd wat er precies is gezegd in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:37 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Alleen waarom moet daar dan 5 dagen overheen gaan voordat er iemand op stapt? Ik vermoed zo maar dat het met die racistische uitlatingen wel mee viel. Als de uitspraak maandag is gedaan, dan had ze ook dinsdagochtend na het uitblijven van een excuus op kunnen stappen.
Hoho wat nou onzinnig? In Duitsland waren er in oktober meer asielaanvragen door de invoering van hun fopcontroles. PVV promoot dus asielinstroom.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo. We gaan weer 130 rijden en er komen een maand lang onzinnige grenscontroles
Het is wel relevant of je zegt "een deel van de Marokkanen" of "een groot deel van de Marokkanen". Zeker als je zelf een Marokkaanse Nederlander bent. Dan wil je niet zo weggezet worden.quote:
Het is niet Twitter dat ik serieus neem, maar wat de heilige geert erop zegt wel. Je post is een ontkenning dat Wilders een serieuze politicus is. In de woorden van Greta: hoe durf je!?quote:
In Nederland hadden de grensgemeentes nog niets over de grenscontroles, die volgende maand al in moeten gaan, gehoord vanuit Den Haag.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoho wat nou onzinnig? In Duitsland waren er in oktober meer asielaanvragen door de invoering van hun fopcontroles. PVV promoot dus asielinstroom.
En stel dat het nu gewoon ook een groot deel is?quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:37 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hij had de woorden "een deel" en niet "een groot deel" moet gebruiken. Daar ging het mis en vervolgens wilde hij het niet corrigeren. Hij heeft de hele week de tijd daarvoor gehad.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoho wat nou onzinnig? In Duitsland waren er in oktober meer asielaanvragen door de invoering van hun fopcontroles. PVV promoot dus asielinstroom.
Maar het is gewoon een groot deel. Een te groot deel zelfs.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:37 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Bron: https://www.ad.nl/politie(...)ieprobleem~af57fda5/quote:Als dochter van een gastarbeider had Nora Achahbar (NSC) moeite met de woorden ‘groot integratieprobleem’
Nora Achahbar (42) moest er als staatssecretaris voor zorgen dat de slachtoffers van de Toeslagenaffaire sneller werden geholpen. Maar ineens waren daar de rellen in Amsterdam. En in de discussie die volgde in het kabinet, voelde de NSC-bewindsvrouw zich niet langer senang.
Called it.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:41 schreef VEM2012 het volgende:
Aldus de T.:
Volgens een coalitiebron berust het voorval op een misverstand en wees de minister er op dat Jodenhaat een hardnekkig probleem is dat zowel in extreemlinkse als extreemrechtse kring de kop opsteekt. Ook andere ministers zouden een discriminerende lading van de woorden van Heinen niet herkennen en waren daarom verrast dat de zaak ineens vrijdagochtend op tafel kwam in het Catshuis.
Wat een afgang. Ook voor Jetten en Timmermans die meteen hun oordeel klaar hadden.
WE LOVE HALSEMAquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:42 schreef KingRoland het volgende:
Heerlijk laten we nieuwe verkiezingen houden dan NSC die keihard keldert
Genot
Post nr 19.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:42 schreef Bocaj het volgende:
Wat zou er nu gezegd zijn in de ministerraad?
Stomme zandhazen?
Ik bedoel meer dat alles wat Geert op twitter zet met een pak zout genomen moet worden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is niet Twitter dat ik serieus neem, maar wat de heilige geert erop zegt wel. Je post is een ontkenning dat Wilders een serieuze politicus is. In de woorden van Greta: hoe durf je!?
Waterdichte grens gaat het worden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
In Nederland hadden de grensgemeentes nog niets over de grenscontroles, die volgende maand al in moeten gaan, gehoord vanuit Den Haag.![]()
Laat staan dat de Marechaussee al genoeg capaciteit heeft.
Marokkanen hebben hele lange tenen, dat is algemeen bekend.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:42 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Bron: https://www.ad.nl/politie(...)ieprobleem~af57fda5/
Als dit echt alles is, slaat ze een behoorlijk slecht figuur. Ik mag hopen dat er meer is.
Dan is het nu meer van hoe voorkomen we met zijn allen dat het NSC nat gaat in de media.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:42 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Als dit echt alles is, slaat ze een behoorlijk slecht figuur. Ik mag hopen dat er meer is.
Zo wonderlijk is het toch niet? Als je als staatssecretaris zegt "een deel van de boeren zijn criminelen", dan kraait er geen haan. Maar als je zegt "een groot deel van de boeren zijn criminelen", dan zijn ze allemaal boos. Je kan er elke groep inplakken en ze zouden allemaal boos worden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:41 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
En stel dat het nu gewoon ook een groot deel is?
Het is z tekenend dat die gemeenschap om n woordje op zijn achterste benen staat, terwijl iedereen dagelijks de enorme overlast ziet die leden van deze gemeenschap veroorzaken. Die totaal misplaatste overgevoeligheid is precies het probleem: de schuld altijd bij een ander leggen. Misselijkmakend.
Het is meestal niet verstandig in het moment van de hitte grote besluiten te nemen. De emoties kleuren dan teveel het wereldbeeld. Je kunt het beter even laten 'rusten', de emoties laten afzwakken en even over nadenken alvorens een grote knoop door te hakken: vandaar die 5 dagen. De vrijdag is ook een ideale dag voor dit soort boodschappen want dan gaat nog een weekend overheen waar het kan landen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:37 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Alleen waarom moet daar dan 5 dagen overheen gaan voordat er iemand op stapt? Ik vermoed zo maar dat het met die racistische uitlatingen wel mee viel. Als de uitspraak maandag is gedaan, dan had ze ook dinsdagochtend na het uitblijven van een excuus op kunnen stappen.
Omtzigtgodquote:Het is een prettige dag voor Pieter Omtzigt: het NSC-kopstuk heeft na een periode in de luwte besloten om vandaag weer eens polshoogte te nemen in Den Haag. De politicus acht zichzelf voldoende uitgerust om “rustig, stapje voor stapje” eens te kijken hoe de zaken ervoor staan. De vrijdagmiddag lijkt hem een prima moment om bij te kletsen met collega’s.
“Zo jongens, nog iets gemist?”, vraagt de goedgeluimde Omtzigt als hij binnenkomt in een ruimte vol NSC’ers met bedrukte gezichten. “Wat een sikkeneurige koppies allemaal, wat is dat nou? Het is vrijdagmiddag h, straks gaan we lekker borrelen en bijpraten met z’n allen. Waar is Nora trouwens en waarom staan al die cameraploegen hier voor de deur?”
Als dat het was zou ik dit toch wel echt een afgang van haar vinden hoor. Dit kabinet was niet mijn keuze, maar voor deze onzin sneuvelen is weer wat pvv zetels erbij.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:42 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat alles wat Geert op twitter zet met een pak zout genomen moet worden.
Waarbij groot nog niet eens iets zegt over absolute aantallen maar het meer een subjectieve aanduiding van een hoeveelheid is. Als het om 10% van de gemeenschap gaat kan de een dat kwalificeren als een groot deel terwijl een ander dat kan kwalificeren als een relatief deel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar het is gewoon een groot deel. Een te groot deel zelfs.
Een groot deel van de Nederlanders zijn dik.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:47 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zo wonderlijk is het toch niet? Als je als staatssecretaris zegt "een deel van de boeren zijn criminelen", dan kraait er geen haan. Maar als je zegt "een groot deel van de boeren zijn criminelen", dan zijn ze allemaal boos. Je kan er elke groep inplakken en ze zouden allemaal boos worden.
Behalve als het om rassen met een moslim achtergrond gaat. Dan is het nooit racisme.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:49 schreef KingRadler het volgende:
Ik geloof niet dat er racisme is geweest, sommige mensen plakken makkelijk stempel racisme op alles.
Ik mag toch wel hopen dat de meerderheid van NL toch wel door heeft gekregen welke partijen te licht zijn om te regeren.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zou niet te hard roepen. Het rechtste blok wordt hierdoor mogelijk nog groter.
Een (groot) deel van de Marokkanen danquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Marokkanen hebben hele lange tenen, dat is algemeen bekend.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:47 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zo wonderlijk is het toch niet? Als je als staatssecretaris zegt "een deel van de boeren zijn criminelen", dan kraait er geen haan. Maar als je zegt "een groot deel van de boeren zijn criminelen", dan zijn ze allemaal boos. Je kan er elke groep inplakken en ze zouden allemaal boos worden.
Waarom zou de groep die niet crimineel is daar boos om worden? Ik begrijp dat gewoonweg niet. Als jij tot de groep niet-criminele Marokkanen behoord, of boeren zoals je wil, waarom zou je je dan aangesproken moeten voelen? Of zelfs kwaad worden?quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:47 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goed punt. Ze stonden er sowieso al niet al te best op.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dan is het nu meer van hoe voorkomen we met zijn allen dat het NSC nat gaat in de media.
Dat is dan jouw keuze, niks mis meequote:Op vrijdag 15 november 2024 16:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
In de peilingen zijn ze inmiddels kleiner dan DENKquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:53 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goed punt. Ze stonden er sowieso al niet al te best op.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Een groot deel van de Nederlanders zijn dik.
Vind Omtzigt zelf wel een sympathieke kerel, maar echt een leider is het nietquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
In de peilingen zijn ze inmiddels kleiner dan DENK![]()
Nee hoor. Dit is een behoorlijk beledigende opmerking. De meeste zijn goed ingeburgerd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:42 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Oei, dan moet ik nu zeker op zwartquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK BEN HELEMAAL NIET DIK. HOE DURF JE!!!
Als ik een uurtje met linkse mensen over de samenleving praat komen er een stuk minder genuanceerde standpunten uit over autochtone Nederlanders en Westerlingen in het algemeen. Als je hier al niet tegen kan, heb je echt een heel dunne huid hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit is behoorlijk beledigende. De meeste zijn goed ingeburgerd.
Wachtgeldregeling aanvragen bij Dannyquote:
Waar woont je huis want dan kom ik een sit in op je lokale treinstation houden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer feitelijk te onderbouwen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Deventer.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Amsterdam, Den Haag, welke stad gaat hierna vallen? Zet u geld nu in!
Definieer dan eerst groot maar eens.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer feitelijk te onderbouwen.
Duckstad. Zwarte Magica voelt zich gediscrimineerd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Amsterdam, Den Haag, welke stad gaat hierna vallen? Zet u geld nu in!
Is wel zo. Helaas.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, want wanneer is iets groot?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer feitelijk te onderbouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Zelfs afbreken lukt ze niet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat zet je toch even aan het denken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
In de peilingen zijn ze inmiddels kleiner dan DENK![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zet je toch even aan het denken.
Ik pas in elk geval bij nieuwe verkiezingen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:01 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dit gedoe met de Marokkanen gaat ze zeker nog meer zetels geven en Links gaat verliezen lijkt me.
Als je bekijkt hoe men in de tweede kamer te keer is gegaan deze week. Dan kan ik me er alles bij voorstellen, dat het achter gesloten deuren helemaal los ging.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:39 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd wat er precies is gezegd in ieder geval.
Hoe zie je dat precies gebeuren? Zijn er nu nog veel D66'ers of PvdA'ers die denken "eigenlijk had die Geert toch wel gelijk"?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:01 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dit gedoe met de Marokkanen gaat ze zeker nog meer zetels geven en Links gaat verliezen lijkt me.
Ik geloof nooit dat men zo racistisch is geweest tegen haar.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:08 schreef egayalS het volgende:
[..]
Als je bekijkt hoe men in de tweede kamer te keer is gegaan deze week. Dan kan ik me er alles bij voorstellen, dat het achter gesloten deuren helemaal los ging.
Weinig verrassend als je met rechts extremisten, die in het verleden Nazi taal hebben gebezigd, waarvan ze geen afstand hebben genomen, een kabinet vormt dat in de ministerraad men racistische taal bezigt. Omtzigt heeft dit allemaal zelf veroorzaakt, door in de fuik van Geert Milders te trappen.
Wel spijtig dat de enige fatsoenlijke partij van het kabinet weer een bewindspersoon verliest. Ik hoop dat de rest ook vandaag hun biezen pakt. Ben bang dat het niet gaat gebeuren.
Oei, als de baas komt is het goed mis!quote:
En wat gaat er dan gebeuren?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:08 schreef egayalS het volgende:
[..]
Als je bekijkt hoe men in de tweede kamer te keer is gegaan deze week. Dan kan ik me er alles bij voorstellen, dat het achter gesloten deuren helemaal los ging.
Weinig verrassend als je met rechts extremisten, die in het verleden Nazi taal hebben gebezigd, waarvan ze geen afstand hebben genomen, een kabinet vormt dat in de ministerraad men racistische taal bezigt. Omtzigt heeft dit allemaal zelf veroorzaakt, door in de fuik van Geert Milders te trappen.
Wel spijtig dat de enige fatsoenlijke partij van het kabinet weer een bewindspersoon verliest. Ik hoop dat de rest ook vandaag hun biezen pakt. Ben bang dat het niet gaat gebeuren.
Neh, geen zin dat we daar een welles nietes discussie over beginnen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Definieer dan eerst groot maar eens.
Volgens GS en de Telegraaf gaat het hierover; 'De T. meldt dat de druppel voor Achabar een uitspraak van VVD-minister Eelco Heinen was. Hij zou hebben gezegd dat antisemitisme "niet als een puist uitgeknepen kan worden" en dat vond Achabar, in tegenstelling tot veel andere ministers, discriminerend?'quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat men zo racistisch is geweest tegen haar.
Ik denk echt dat het woord 'groot integratieprobleem' haar in het verkeerde keelgat is geschoten.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:rambodirk heb je een situatieschets voor ons?
Dan niet. Maar je valt wel over het woordje groot?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:15 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Neh, geen zin dat we daar een welles nietes discussie over beginnen.
Bij Volt mogelijk wel, daar hebben leden met de Joodse achtergrond hun lidmaatschap opgezegd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoe zie je dat precies gebeuren? Zijn er nu nog veel D66'ers of PvdA'ers die denken "eigenlijk had die Geert toch wel gelijk"?
Ik gok dat dit niet de enige aanleiding is. De Telegraaf is de huiskrant van de VVD.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens GS en de Telegraaf gaat het hierover; 'De T. meldt dat de druppel voor Achabar een uitspraak van VVD-minister Eelco Heinen was. Hij zou hebben gezegd dat antisemitisme "niet als een puist uitgeknepen kan worden" en dat vond Achabar, in tegenstelling tot veel andere ministers, discriminerend?'
Als je daar zo'n heissa over maakt, dan is het inderdaad beter dat ze haar biezen pakt
quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:18 schreef KingRoland het volgende:
We hebben meer situatieschetsen nodig van omtzigt op dit moment
quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:18 schreef KingRoland het volgende:
We hebben meer situatieschetsen nodig van omtzigt op dit moment
Precies, de mensen die het deden eruit halen (puist uitdrukken) en berechten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens GS en de Telegraaf gaat het hierover; 'De T. meldt dat de druppel voor Achabar een uitspraak van VVD-minister Eelco Heinen was. Hij zou hebben gezegd dat antisemitisme "niet als een puist uitgeknepen kan worden" en dat vond Achabar, in tegenstelling tot veel andere ministers, discriminerend?'
Als je daar zo'n heissa over maakt, dan is het inderdaad beter dat ze haar biezen pakt
Internetuurtje is begonnenquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:02 schreef Bocaj het volgende:
Heb haar OnlyVans pagina inmiddels ook gevonden!Dit is oprecht een goede grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spindoctors zijn snel vandaag bij hun bronnen in de mediaquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:17 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik gok dat dit niet de enige aanleiding is. De Telegraaf is de huiskrant van de VVD.
Ergens blijf ik het komisch vinden dat een bepaald slag mensen telkens met deze vergelijkingen komen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:08 schreef egayalS het volgende:
[..]
En ik vind het komisch hoe selectief mensen zich dingen herinneren of net doen alsof bepaald gedrag heel anders is als hun linkse/rechtse kamp het doet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ergens blijf ik het komisch vinden dat een bepaald slag mensen telkens met deze vergelijkingen komen.
Busje komt hem zo weer ophalen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Internetuurtje is begonnen
Nogal kleinzerig en geen ruggengraat. Als iedereen er zo snel het bijltje bij neergooide was heel NL werkloos / op zoek naar een andere baan (zonder wachtgeld of ww)quote:
Ik zit niet echt te wachten op de mening van Sywert. Die gast heeft meer criminele energie dan een RS6 vol plofkrakers op weg naar een Duitse geldautomaat.quote:
Aan die organisaties heb je dus ook nix.quote:
#as hate nbroekequote:Op vrijdag 15 november 2024 16:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waar woont je huis want dan kom ik een sit in op je lokale treinstation houden.
#ikbenwoest
• Er zitten geen rechts-extremisten in dit kabinetquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:08 schreef egayalS het volgende:
[..]
Dit zou betekenen dat het rot veel dieper zit dan we aanvankelijk dachten.quote:
Antisemitisme in de genen van moslims gaat te ver.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:28 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[ twitter ]
Volgens PG Kroeger is er weer iets anders gezegd. Dat zou wel een stuk botter en ongenuanceerd zijn inderdaad.
Maar is daar op het moment zelf dan niks van gezegd, begrijp ik?quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Antisemitisme in de genen van moslims gaat te ver.
Tot nu toe is het alleen "juice" ;-)quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar is daar op het moment zelf dan niks van gezegd, begrijp ik?
Nee, klopt ook niet. Het is 100% aangeleerd gedrag want het zit in de cultuur. Maar dat mag je ook niet zeggen van de islamieten denk ik.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Antisemitisme in de genen van moslims gaat te ver.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:42 schreef Bocaj het volgende:
Wat zou er nu gezegd zijn in de ministerraad?
Stomme zandhazen?
quote:"ging naar verluidt ook om andere uitspraak, gebezigd door (nog onbekend) iemand in kabinet dat antisemitisme in het dna zou zitten van een bepaalde bevolkingsgroep."
Nou, dat denk ik niet. Noodwetgeving was geen optie want andere partijen wilden niet meewerken. En iedere andere optie kost veel meer tijd. PVV mist bestuurlijke ervaring, maar wordt ook aan alle kanten tegengewerkt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De pvv had met competente ministers al asiel wetgeving in kunnen voeren.
Precies. Eerlijk gezegd kende ik haar ook niet voor deze rel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:07 schreef Tjoent het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-vrijwel-onzichtbaar
Mis je dus niks aan.
Incapabel, ongeschikt
Is dik. Deel is enkelvoud.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar met die uitspraak zeg je dat alle moslims het in de genen hebben zitten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, klopt ook niet. Het is 100% aangeleerd gedrag want het zit in de cultuur. Maar dat mag je ook niet zeggen van de islamieten denk ik.
Ze vertrekt, dus ze geeft gehoor aan 'minder Marokkanen".quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
En terecht.
Waarom zou je als Marokkaanse rond blijven hangen in een kabinet waarin de hoofdfiguur nog altijd weigert zijn 'minder'-uitspraak terug te nemen?
Mag hopen dat dit kabinet vandaag nog valt
Nou, nee. Genen = biologie. Cultuur = aangeleerd. De Koran bevat teksten die niet zo lovend zijn over joden en dat is deel gaan uitmaken van de cultuur.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Maar met die uitspraak zeg je dat alle moslims het in de genen hebben zitten.
Dat zouden inderdaad racistische opmerkingen zijn. De persoon die deze opmerkingen heeft geplaatst had dan uit de ministerraad gezet moeten worden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:28 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[ twitter ]
Volgens PG Kroeger is er weer iets anders gezegd. Dat zou wel een stuk botter en ongenuanceerd zijn inderdaad.
Ik denk dat haar loyaliteit niet bij een ander land ligt. Maar gewoon in Nederland, bij de Nederlandse burgers met name haar familie en vrienden van Marokkaanse afkomst.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:18 schreef VEM2012 het volgende:
Het gevoel dat ik momenteel heb tav haar vertrek is dat Wilders dus eigenlijk best wel een punt heeft aangaande dubbele paspoorten en loyaliteit naar een ander land. Nou heb ik zelf twee nationaliteiten, dus ik vond het altijd gezeik, maar bij sommige culturen merk je toch dat de rijen zich altijd weer sluiten.
Kan allebei, Nederlanders is meervoud.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is dik. Deel is enkelvoud.
Trol... dit zei je 20 jaar geleden ook alquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou, niet alleen over Joden hoor, maar over alle "andersdenkenden". De Koran is vl erger dan Mein Kampf.
Let's face it: chte moslims haten alle Westerlingen en willen hen eigenlijk stiekem bekeren, desnoods met dwang en geweld, of anders vermoorden. Dat zullen ze in je gezicht nooit zeggen, dan plegen ze liever Takiyya. Maar achter je rug staan de dolken al klaar om erin te worden gestoken. Je kunt deze mensen onder geen beding vertrouwen.
Ik moet abonneren wtfquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:07 schreef Tjoent het volgende:
Mis je dus niks aan.
Incapabel, ongeschikt
Of het in het dna zit weet ik niet maar ik weet wel dat moslims joden (Israel) haten.quote:
Onzichtbaar hoeft niet verkeerd te zijn. Als staatssecretaris zit je daar om het land te besturen en je ministerie te leiden. Daar zou dan ook je prioriteit moeten liggen en niet bij wekelijks met je kop op tv komen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:07 schreef Tjoent het volgende:
Mis je dus niks aan.
Incapabel, ongeschikt
Minder crimineel... en dat weet jij ook!quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
En terecht.
Waarom zou je als Marokkaanse rond blijven hangen in een kabinet waarin de hoofdfiguur nog altijd weigert zijn 'minder'-uitspraak terug te nemen?
Ik denk niet dat iedere moslim zo serieus met het geloof bezig is. Wel heb ik de indruk dat de meeste niets hebben met westerse normen en waarden, maar de welvaart die het Westen biedt wel zo prettig vinden. En de vrijheid natuurlijk, al werkt die maar n kant op. Zij mogen alles doen wat ze willen, want anders is het islamofobie.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou, niet alleen over Joden hoor, maar over alle "andersdenkenden". De Koran is vl erger dan Mein Kampf.
Let's face it: chte moslims haten alle Westerlingen en willen hen eigenlijk stiekem bekeren, desnoods met dwang en geweld, of anders vermoorden. Dat zullen ze in je gezicht nooit zeggen, dan plegen ze liever Takiyya. Maar achter je rug staan de dolken al klaar om erin te worden gestoken. Je kunt deze mensen onder geen beding vertrouwen.
Dan zou Wilders dat onderhand eens moeten rectificeren.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Minder crimineel... en dat weet jij ook!
Zij stoorde zich niet. Ze moest zich storen van haar achterban.quote:
Dat deel van de gemeenschap is niet geschikt voor de samenleving nee.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:32 schreef antweerkie het volgende:
Tijdens de vergadering zou ze zich ook gergerd hebben aan uitspraken van andere ministers, zegt een NSC-bron. En na afloop sprak premier Dick Schoof op een persconferentie van een ‘integratieprobleem'. In de dagen die volgden werd ze bestookt door klachten van migranten- en moslimorganisaties die zich gegriefd voelden. De strekking: jij komt toch zeker wel voor ons op!
Bovenstaande quote komt uit het nieuwsbericht.
Zoals ik al dacht en opgemerkt in een eerdere post van mij, afgetreden door de druk vanuit haar gemeenschap.
Elkaar bekritiseren in die gemeenschap is er niet bij, zelfs niet na de hele toestand in Amsterdam, 'Integratieprobleem' is zeer mild uitgedrukt. In plaats daarvan elkaar de hand boven de kop houden en wie niet met hun is, of zelfs neutraal is, is tegen hun.
X Niet geschikt
Zou die er ooit nog gaan komen? Die fatsoenlijke 'rechtse' partij met capabele bewindsleden?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
En terecht.
Beter dan de VVD wordt dat niet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou die er ooit nog gaan komen? Die fatsoenlijke 'rechtse' partij met capabele bewindsleden?
What else is new.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:37 schreef 3rr0r het volgende:
NSC dat meer een GroenLinks /D66 blijkt te zijn, kiezersbedrog.
Marokkaanse die de aandacht van antisemitisme wil afleiden door zelf een slachtofferrol aan te nemen, goh.
Die heeft dan weer geen fatsoenlijke bewindslieden. 1 grote pot nat mafia gespuis.quote:
Niet onder Wilders in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou die er ooit nog gaan komen? Die fatsoenlijke 'rechtse' partij met capabele bewindsleden?
Vanwege het coalitiesysteem kom je er niet met enkel die ene partij waardoor je telkens halfbakken blijft aanmodderenquote:
Het zijn vooral de naeve idealisten. Die denken dat Wilders het grote gevaar is, terwijl de knokploegen door de straten lopen (OK; een groot deel verplaatst zich op scooters).quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:43 schreef Seeburg54 het volgende:
Tja. Ik heb zo'n 20 jaar geleden op een bedrijf gewerkt met veel moslims. Ik kon er prima mee overweg, daar niet van. Maar serieus, die gasten voorspelden precies wat er nu aan de hand is.
In elk geval waren ze het over n ding allemaal eens, Hitler was een prima kerel. Want die maakte korte metten met de Joden. Daar schrok ik toen van, vooral omdat ze zich er totaal niet voor schaamden. Dus ik denk er het mijne van eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:46 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het zijn vooral de naeve idealisten. Die denken dat Wilders het grote gevaar is, terwijl de knokploegen door de straten lopen (OK; een groot deel verplaatst zich op scooters).
De NSC is altijd vrij consequent geweest in hun standpunten, dat dan allerlei kiezers in hun drang naar een messias daar een totaal ander beeld op projecteren is niet aan die partij te wijten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:37 schreef 3rr0r het volgende:
Marokkaanse die de aandacht van antisemitisme wil afleiden door zelf een slachtofferrol aan te nemen, goh.
Een heleboel van die linkse naevelingen zouden nog een gesprek willen aangaan met hun eigen moordenaarquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:43 schreef KingRoland het volgende:
En over links gaat niet omdat er een hoop mensen het eens zijn dat er een integratieprobleem is en links zegt van niet
Zo gaat het iedere keer. Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:50 schreef S95Sedan het volgende:
Dat hele debat en van afgelopen week en dat dit uberhaupt nieuws is laat mooi zien waar de prioriteiten liggen, men geeft liever Wilder, de PVV of uitspraken van mensen de schuld dan de oorzaak aan te pakken.
Dus ditquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:50 schreef S95Sedan het volgende:
Dat hele debat en van afgelopen week en dat dit uberhaupt nieuws is laat mooi zien waar de prioriteiten liggen, men geeft liever Wilder, de PVV of uitspraken van mensen de schuld dan de oorzaak aan te pakken.
Dit is niets anders dan een afleidingsmanoeuvre om het probleem maar niet te hoeven benoemen.
Een automatische koppeling is er dan niet, het gaat om Marokkanen in Nederland.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik koppel etniciteit niet automatisch aan gedrag en ideen.
Daarom gruw ik van woke. Daarom gruw ik van racisme.
Zo’n partij probeerde Monasch een aantal jaren geleden op te richten, zonder succes. Ik denk dat er nu meer draagvlak voor zou zijn. Het is ook de richting die de PvdA volgens Plasterk op zou moeten, maar nu ze aan GL vastzitten kan dat natuurlijk niet meer.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niet onder Wilders in ieder geval.
Maargoed, er is evenmin een goede linkse partij momenteel.
Een soort nieuwe SP (zonder referenties aan de SP) zal het toch best goed doen, zou je denken. Maar zoiets lijkt niet van de grond te komen.
Het is heel raar maar er is eigenlijk geen partij die zegt: we willen immigratie stoppen vanuit het oogpunt van de natuur, de huizenmarkt, stroomtekort, etc.
Je hebt links die daar nauwelijks over praat aan de ene kant en rechts die alleen maar met racistische onzin over marokkanen komt.
Althans dat lijkt mij een goede partij; eentje die zegt mensen zijn welkom... maar; als je je misdraagt in de eerste 10 jaar ga je weer naar huis. En limieten op immigratie ook zodat je de immigranten die hier komen juist goed kan helpen.
Gevolg, NSC gedecimeerd, Wilders richting de 50 zetels.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo gaat het iedere keer, het houdt niet op, niet vanzelf.
Monasch inderdaad, dat verhaal sprak mij toen wel aan. Was in 2016-2017 meen ik. Maar die kreeg amper zendtijd toen, en ook niet veel aandacht in de media. Was in de periode dat Baudet allerlei aandacht opeiste.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:56 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Zo’n partij probeerde Monasch een aantal jaren geleden op te richten, zonder succes. Ik denk dat er nu meer draagvlak voor zou zijn. Het is ook de richting die de PvdA volgens Plasterk op zou moeten, maar nu ze aan GL vastzitten kan dat natuurlijk niet meer.
Een populistische keuze terwijl SP veel logischer wasquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:57 schreef KingRoland het volgende:
Pvda had nooit met GroenLinks samen moeten gaan. De echte oer-pvda mensen in Amsterdam wilde dit helemaal niet.
Ja Pvda heeft geen identiteit.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:59 schreef KingRoland het volgende:
GroenLinks is een partij die hun klimaatplannen hoe dan ook willen verwezenlijken.
Pvda was voor de gewone man, de arbeider. Dat ook was veranderd toen ze met vvd gingen
Nu is het meer Groenlinks++ geworden
Integendeel. Men is immers aan de macht gekomen via de democratie, niet via een coup d'etat.quote:
Dat krijg je dan al snel jaquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Meer een verstandelijk beperkte partij
De over het paard getilde druiloor als Omtzigt zie ik nog wel terug komen maar dan met een splinter ter grootte van 3-5 zetelsquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:45 schreef KingRoland het volgende:
Laat het aub klappen, altijd zo een hekel gehad aan NSC die teveel in zichzelf zijn gaan geloven
quote:
quote:
quote:
Dan heb ik slecht nieuws voor jullie.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Meer een verstandelijk beperkte partij
Het zit in een wurgpact met gestoorden. Je zou hopen dat ze zich zouden kunnen herpakken en herbezinnen.quote:
Een 'subsidieslurper' zoals Baudet kortomquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:09 schreef quo_ het volgende:
[..]
De over het paard getilde druiloor als Omtzigt zie ik nog wel terug komen maar dan met een splinter ter grootte van 3-5 zetels
Nou daar ben ik vrij zeker van dat hij dat niet gaat doen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:09 schreef quo_ het volgende:
[..]
De over het paard getilde druiloor als Omtzigt zie ik nog wel terug komen maar dan met een splinter ter grootte van 3-5 zetels
Ze moeten een Pvdexit doen en herbouwen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het zit in een wurgpact met gestoorden. Je zou hopen dat ze zich zouden kunnen herpakken en herbezinnen.
Hier op FOK! zijn er ook users die ik ken die rijp zijn voor de GGZquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou daar ben ik vrij zeker van dat hij dat niet gaat doen.
Die man is hopelijk nu door zijn psych er van overtuigd dat er een grens zit aan zijn belastbaarheid.
Zo niet dan moet er meer geld naar de GGZ
Dat wordt “vakantie” met Oeigoeren, een enkeltje xinjiangquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Spreek jij de grote baas maar eens tegen
Misschien moeten ze het nog eens uitleggen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gevolg, NSC gedecimeerd, Wilders richting de 50 zetels.
En daarnaast snapt men nog niet waar het vandaan komt en hoe het heeft kunnen gebeuren.
Waar zou de PVV die 12 zetels meer dan dat ze nu volgens de peilingen hebben vandaan moet halen? De meeste NCS stemmers zijn weer terug naar CDA. Daarom staat NCS al op 3 zetels in de peilingen. Dan moet de PVV ze weghalen bij VVD of BBB.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gevolg, NSC gedecimeerd, Wilders richting de 50 zetels.
En daarnaast snapt men nog niet waar het vandaan komt en hoe het heeft kunnen gebeuren.
Ik ben noch neo-liberaal (ik ben klassiek liberaal) en noch conservatief (ik ben gematigd progressief).quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus jij bent een potentile landverrader? Nu snap ik je Neo-liberale standpunten. En je conservatisme. Je wil Nederland gewoon kapot maken.
Schiet toch niet op.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:19 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Misschien moeten ze het nog eens uitleggen.
Er zijn meer partijen, hoe langer dit doorettert hoe meer er verschuift, helemaal als de linkse kliek op deze manier door blijft gaan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waar zou de PVV die 12 zetels meer dan dat ze nu volgens de peilingen hebben vandaan moet halen? De meeste NCS stemmers zijn weer terug naar CDA. Daarom staat NCS al op 3 zetels in de peilingen. Dan moet de PVV ze weghalen bij VVD of BBB.
beste post van het hele topicquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:50 schreef S95Sedan het volgende:
Dit is niets anders dan een afleidingsmanoeuvre om het probleem maar niet te hoeven benoemen.
Maar ook binnen die linkse kliek heerst dezelfde mechaniek, namelijk dat verschuivingen grotendeels 'intern' plaatsvinden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schiet toch niet op.
[..]
Er zijn meer partijen, hoe langer dit doorettert hoe meer er verschuift, helemaal als de linkse kliek op deze manier door blijft gaan.
Welke partijen dan? De andere rechtse partijen hebben maar een handjevol zetels en ik zie linkse stemmers niet snel overstappen naar de PVVquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schiet toch niet op.
[..]
Er zijn meer partijen, hoe langer dit doorettert hoe meer er verschuift, helemaal als de linkse kliek op deze manier door blijft gaan.
Gewoon betalen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:30 schreef KingRoland het volgende:
Als iemand die betaalmuur kan omzeilen dm mij maar want ik betaal helemaal nergens meer voor
Nou ja, ze is iig niet loyaal aan dit kabinet gebleken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:18 schreef VEM2012 het volgende:
Het gevoel dat ik momenteel heb tav haar vertrek is dat Wilders dus eigenlijk best wel een punt heeft aangaande dubbele paspoorten en loyaliteit naar een ander land. Nou heb ik zelf twee nationaliteiten, dus ik vond het altijd gezeik, maar bij sommige culturen merk je toch dat de rijen zich altijd weer sluiten.
Kun je dit uitleggen ? Wat dat precies inhoudt.quote:
Nee, dat opstappen ging om die zin met dat pus. Tenminste dat staat hier toch:quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:06 schreef havanagila het volgende:
Dikke jodenjacht midden in Amsterdam, maar de woorden "groot integratieprobleem" zijn reden om op te stappen
Maar wat is dan het probleem met die uitdrukking? Ik meen dat ze opgestapt is om "racisme", dat lees ik hier niet terug, of er moeten nog andere uitspraken zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, dat opstappen ging om die zin met dat pus. Tenminste dat staat hier toch:
https://nos.nl/liveblog/2(...)ndslieden-wachten-af
"Volgens bepaalde bronnen wilde Heinen maandag in de ministerraad duidelijk maken dat antisemitisme moeilijk uit de samenleving is weg te krijgen en niet als een puist met pus uitgeknepen kan worden. Volgens andere bronnen zei hij dat antisemitisme niet een puist is die zich laat uitknijpen omdat het pus in de hele samenleving zit."
Zelf ook met moslims gewerktquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:43 schreef Seeburg54 het volgende:
Tja. Ik heb zo'n 20 jaar geleden op een bedrijf gewerkt met veel moslims. Ik kon er prima mee overweg, daar niet van. Maar serieus, die gasten voorspelden precies wat er nu aan de hand is.
Klopt!quote:
Klopt! En dat zijn dus eigenlijk geen chte moslims, volgens de Koran.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedere moslim zo serieus met het geloof bezig is.
Inderdaad. Het wordt dus allemaal erg ingewikkeld met die moslims en je weet nooit wat je precies voor je hebt.quote:Wel heb ik de indruk dat de meeste niets hebben met westerse normen en waarden, maar de welvaart die het Westen biedt wel zo prettig vinden. En de vrijheid natuurlijk, al werkt die maar n kant op. Zij mogen alles doen wat ze willen, want anders is het islamofobie.
Het is gewoonweg nog afwachten wat er precies is gezegd. Dan kan het zo zijn dat een bewindspersoon moet opstappen vanwege een onverstandige uitlating die niet door de beugel kan, maar nogmaals eerst zal er goed onderzoek naar de bewering van Achahbar moeten worden gedaan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:23 schreef KingRoland het volgende:
jongens het was iemand vanuit VVD hoek niet PVV
waar de huidige actuele zaken over gaan dan is het eerder PVV>VVD. Hoe meer immigratie gezeik hoe meer zetels.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:28 schreef Lemmeb het volgende:
Eigenlijk levert NSC de PVV nu gewoon een kneiteharde naaistreek. Want ze laten het kabinet vallen op iets dat een VVD'er zou hebben gezegd i.p.v. een PVV'er. Met andere woorden: de VVD heeft de PVV nu even rechts ingehaald en dat gaat de PVV gewoon zetels kosten.
Verwacht de komende tijd nog een hoop prachtige retoriek van Greet!
eens maatquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:28 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het is gewoonweg nog afwachten wat er precies is gezegd. Dan kan het zo zijn dat een bewindspersoon moet opstappen vanwege een onverstandige uitlating die niet door de beugel kan, maar nogmaals eerst zal er goed onderzoek naar de bewering van Achahbar moeten worden gedaan.
We komen gewoon niet af van al die groepen die het land regeren willen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hink op 2 gedachten; ergens zou ik het geweldig vinden als dit - in mijn ogen - meest verschrikkelijke kabinet ooit zou vallen.
Maar dan kun je er vergif op innemen dat hierna de PVV en de VVD de grootste partijen worden en krijgen we nog een veel rampzaliger kabinet voor “de gewone man”.
Alhoewel je de uitkomst verkiezingen niet helemaal kan voorspellen zit die kans er inderdaad dik in. Net nu gisteren het goede nieuws bekend is geworden dat de btw-verhoging op boeken, musea en de cultuursector hoogstwaarschijnlijk niet doorgaat.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hink op 2 gedachten; ergens zou ik het geweldig vinden als dit - in mijn ogen - meest verschrikkelijke kabinet ooit zou vallen.
Maar dan kun je er vergif op innemen dat hierna de PVV en de VVD de grootste partijen worden en krijgen we nog een veel rampzaliger kabinet voor “de gewone man”.
Dit komt omdat zij zich ook telkens hergroeperen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:46 schreef torentje het volgende:
[..]
We komen gewoon niet af van al die groepen die het land regeren willen.
Turks, Syri, Sri Lanka, Libanon, Marokko. Ze dachten allemaal hetzelfde. Van: "We maken jullie vrouwen zwanger en zorgen dat blanken niet meer bestaan," tot " We infiltreren in jullie politiek en nemen alles over."quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:16 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Zelf ook met moslims gewerkt
Van turkse afkomst tot Marokko.
Conclusie.
Turkse had ik het minste last van.
Integendeel veel gezamelijk gegeten en gelachen .
Marokkaanse mensen gewektuit Nederlandse afkomst
De ene stront naar de anderen met hier en daar een uitzondering.
Marokkaanse mensen uit Marokko zelf .
Geen last van .
Ook gezamelijk gegeten en leuke verhalen gehad .
Geloof word niet eens besproken.
Ze gingen zelfs met mijn werk hond voetballen.
En daar zit het verschil dus al in.
Tja, dat zit erin. En ook de nog idiotere FvD zal wel weer wat stijgen. Al zal dat vnl. ten kosten gaan van de PVV en BBB.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik dacht -maar daar heb ik geen bron van- dat er ook iets was gezegd als "antisemitisme zit in het DNA van Moslims."quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar wat is dan het probleem met die uitdrukking? Ik meen dat ze opgestapt is om "racisme", dat lees ik hier niet terug, of er moeten nog andere uitspraken zijn.
Je vind echt dat dit kabinet, wat feitelijk nog niets heeft uitgevoerd, slechter is dan een kabinet wat verantwoordelijk was voor de toeslagenaffaire? Laat ze eerst maar eens wat doen imo.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:40 schreef Tomatenboer het volgende:
En als mensen ''hun gezonde verstand gaan gebruiken'' waar moeten ze dan op stemmen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tja, dat zit erin. En ook de nog idiotere FvD zal wel weer wat stijgen. Al zal dat vnl. ten kosten gaan van de PVV en BBB.
Al hoop ik nog altijd dat er toch nog veel mensen hun gezonde verstand gaan gebruiken maar dat zal wel niet.
Op de partij waar ze zelf achter staan en waar ze de meeste standpunten van kennen. Als dat de PVV is so be it.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:53 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
En als mensen ''hun gezonde verstand gaan gebruiken'' waar moeten ze dan op stemmen?
Probleem is dat er bijna geen midden partijen meer zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op de partij waar ze zelf achter staan en waar ze de meeste standpunten van kennen. Als dat de PVV is so be it.
Niet dat ze achter allerlei schreeuwers aanhollen zonder verder zelf na te denken.
Iets zegt me dat dan de extreme partijen minder zetels gaan krijgen.
Een soort omgekeerde mars door de instituties dus. Het lijkt me overigens wel redelijk realistisch dat veel invloed ook uitgeoefend wordt vanuit niet-verkozen posities.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:59 schreef Pleun2011 het volgende:
De politiek is slechts n van de varkensstallen waar dit land naar stinkt. De MSN is de andere. Die hebben een pact met de links progressieve gekkies in de politiek. Er zullen meer rechtse mensen op invloedrijke posities moeten komen, dus niet alleen in de TK of in gemeenteraden.
Eigenlijk moeten gewoon alle enge linkschmenschen van verantwoordelijke posities worden verwijderd en monddood gemaakt worden!quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:59 schreef Pleun2011 het volgende:
De politiek is slechts n van de varkensstallen waar dit land naar stinkt. De MSN is de andere. Die hebben een pact met de links progressieve gekkies in de politiek. Er zullen meer rechtse mensen op invloedrijke posities moeten komen, dus niet alleen in de TK of in gemeenteraden.
Daar zou hij later nog weleens spijt van kunnen krijgen.quote:
Hij vertrouwt op zijn eigen genuanceerde verhaal. Onterecht denk ik, want nuance scoort niet meer. Het moet zwart - wit en zo gepolariseerd mogelijk allemaal.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar zou hij later nog weleens spijt van kunnen krijgen.
Links is goed en rechts is slecht. Keurig genuanceerd door Frans.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij vertrouwt op zijn eigen genuanceerde verhaal. Onterecht denk ik, want nuance scoort niet meer. Het moet zwart - wit en zo gepolariseerd mogelijk allemaal.
Dat je hem zo interpreteert ligt echt aan jouw eigen extreme ongenuanceerde positie in dat geval.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:24 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Links is goed en rechts is slecht. Keurig genuanceerd door Frans.
Timmermans is volkomen onoprecht, een professionele wegkijker. Heb een redelijke antipathie tegen die man. Zit niks authentieks bij. Nep nep nepquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij vertrouwt op zijn eigen genuanceerde verhaal. Onterecht denk ik, want nuance scoort niet meer. Het moet zwart - wit en zo gepolariseerd mogelijk allemaal.
Extreem nog wel. Mooi stokpaardje, maar werkt niet meer.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat je hem zo interpreteert ligt echt aan jouw eigen extreme ongenuanceerde positie in dat geval.
Linkse kliek zijn een bende goddelozen die terug aan pagan worship doen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Timmermans is volkomen onoprecht, een professionele wegkijker. Heb een redelijke antipathie tegen die man. Zit niks authentieks bij. Nep nep nep
Ze zou een lintje moeten krijgen Als het kabinet nu valtquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:33 schreef Confetti het volgende:
Zou dat meisje ook maar 1 seconde hebben stilgestaan bij de belangen van Nederland toen ze besloot te vertrekken?
Het antwoord lijkt me gladhelder. Zo'n trut denkt daar geen moment aan.
Dit land is goddeloos verloren, stop maar met de democratie.
Het verhaal van GroenLinks/PvdA is alles behalve genuanceerd, het betreft radicaal progressief linkse politiek. Verder natuurlijk prima als mensen dit aanspreekt, maar met nuances heeft het dus niets te maken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tja, makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Oke het valt en dan. Wat is een realistische oplossing volgens jou?quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze zou een lintje moeten krijgen Als het kabinet nu valt
Een regering zonder de PVV en BBBquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oke het valt en dan. Wat is een realistische oplossing volgens jou?
Kan Frans wel vinden, maar ondertussen zitten er wel met een miljoen of 2, 3? Of meer? “Nederlanders” met Afrikaanse en Arabische roots waar objectief over is vast te stellen dat er een integratieprobleem is (taal beroerd tot niet spreken, slechte arbeidsparticipatie, intolerant enzovoort)quote:
Je moet geen olie op het vuur gooien of extreem-rechts in de kaart spelen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:40 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Kan Frans wel vinden, maar ondertussen zitten er wel met een miljoen of 2, 3? Of meer? “Nederlanders” met Afrikaanse en Arabische roots waar objectief over is vast te stellen dat er een integratieprobleem is (taal beroerd tot niet spreken, slechte arbeidsparticipatie, intolerant enzovoort)
Tja, dit negeert men volledig in zulke kringen. En als de problemen al berhaupt worden erkend is het allemaal de schuld van externe factoren en de autochtone Nederland die zogenaamd hartstikke racistisch zou zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:40 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Kan Frans wel vinden, maar ondertussen zitten er wel met een miljoen of 2, 3? Of meer? “Nederlanders” met Afrikaanse en Arabische roots waar objectief over is vast te stellen dat er een integratieprobleem is (taal beroerd tot niet spreken, slechte arbeidsparticipatie, intolerant enzovoort)
Dat klopt. Daarom maak ik mij ook geen illusies. Eigenlijk heb ik dit land al opgegeven, in de zin dat de grote thema's zoals woningnood, klimaat, immigratie, verlies van biodiversiteit niet worden opgelost. Veel mensen focussen zich liever op kunstmatige problemen, zoals die in het woke spectrum. Dit is een klein land, waar nu al veel teveel mensen wonen. Wij leven ons leven, profiteren nog even van de welvaart nu het nog kan en de boodschap voor de komende generaties is: sorry mensen, we konden er niks aan doen. Succes ermee!quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, makkelijker gezegd dan gedaan.
Die wonen niet bij Frans in de buurt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:40 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dat kan dus niet geen meerderheid, wie wil je dan hebben in het kabinet?quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een regering zonder de PVV en BBB
Met dank aan links en de media.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:53 schreef Luckyseven het volgende:
Het is eigenlijk krankzinnig dat na alles wat er is gebeurd nu toch op 1 of andere manier de Moslims toch weer de slachtoffers zijn ipv de Joden
Hoe dit narratief steeds wordt omgezet is bijna het prijzen waard, een schoolvoorbeeld voor spindokters.
Toch fijn dat er een slag mensen is die voor heel Nederland bepalen welke mensen hier te gast mogen zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:53 schreef Luckyseven het volgende:
Het is eigenlijk krankzinnig dat na alles wat er is gebeurd nu toch op 1 of andere manier de Moslims toch weer de slachtoffers zijn ipv de Joden
Hoe dit narratief steeds wordt omgezet is bijna het prijzen waard, een schoolvoorbeeld voor spindokters.
Het ligt er aan hoe de stemmen vallen als de PVV de grootste wordt kunnen is dat geen garantie voor regeringen deelname. Misschien pvda. Vvd en cdaquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat kan dus niet geen meerderheid, wie wil je dan hebben in het kabinet?
Nouja, Omtzigt zelf is conservatief rechts maar er zitten nogal wat linkse gekkies in die club.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:37 schreef 3rr0r het volgende:
De 'kwetsbare moslims' reageren altijd agressief en narcistisch op vermeend onrecht dat hen wordt aangedaan. Die assertiviteit is wel een factor die meespeelt denk ik. En ze worden omarmd door links, wat ik nooit zal begrijpen. Het beeld van de 'zielige buitenlander die ons stinkwerk komt doen' is toch al achterhaald, zou je denken. Moslims zijn geen slachtoffer, nergens ter wereld. Het is een 'dadervolk'quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:53 schreef Luckyseven het volgende:
Het is eigenlijk krankzinnig dat na alles wat er is gebeurd nu toch op 1 of andere manier de Moslims weer de slachtoffers zijn ipv de Joden
Jeej ! Op naar het volgende stupide gehannes !quote:
Correct. Dit is de red–green alliance toch weer knap gelukt. Beetje jammeren, zeuren en zielig doen en een week later en het narratief is ineens een stuk anders, waarbij moslims de slachtoffers zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:53 schreef Luckyseven het volgende:
Het is eigenlijk krankzinnig dat na alles wat er is gebeurd nu toch op 1 of andere manier de Moslims weer de slachtoffers zijn ipv de Joden
Ik geef het een week voordat er weer gedonder is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jeej ! Op naar het volgende stupide gehannes !
Wel benieuwd of de doorsnee burger zoals ikzelf nog eens wat geholpen gaat worden.
Ik heb vaker last van hun gedonder dan dat ik migranten zie lopen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik geef het een week voordat er weer gedonder is.
Jij denkt dat heel Nederland gek is en niet weet hoe de vork in de steel zit?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct. Dit is de red–green alliance toch weer knap gelukt. Beetje jammeren, zeuren en zielig doen en een week later en het narratief is ineens een stuk anders, waarbij moslims de slachtoffers zijn.
Dat terwijl dit de groep was waarvan mensen eerst een 'Jodenjacht' besloten te organiseren en daarna ook nog eens aan het rellen waren in Amsterdam en een tram in de brand staken via zwaar vuurwerk.
Tja, mensen uit de Islamtische hoek zijn inderdaad disproportioneel veel de aanstichter van problemen en de dader als het gaat om criminaliteit en geweld. Dit geldt natuurlijk zeker niet voor alle moslims op individueel niveau, maar er is reden genoeg deze gemeenschappen eens goed aan te pakken en ook het zelfreinigend vermogen te stimuleren.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De 'kwetsbare moslims' reageren altijd agressief en narcistisch op vermeend onrecht dat hen wordt aangedaan. Die assertiviteit is wel een factor die meespeelt denk ik. En ze worden omarmd door links, wat ik nooit zal begrijpen. Het beeld van de 'zielige buitenlander die ons stinkwerk komt doen' is toch al achterhaald, zou je denken. Moslims zijn geen slachtoffer, nergens ter wereld. Het is een 'dadervolk'
Bijzondere uitspraken van die linksche wegkijkersquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:08 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Jacques Monasch, voormalig PvdA Kamerlid.
Behoorlijk wat mensen laten zich door de berichtgeving benvloeden. Ik ken toch wel genoeg mensen voor wie de NRC en de Volkskrant een halve bijbel is. En deze mensen zijn niet dom en allen academisch opgeleid. Maar over politiek is er geen goed gesprek mee aan te knopen. Het is alsof je een Christen probeert overtuigingen dat Jezus niet de zoon van God is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij denkt dat heel Nederland gek is en niet weet hoe de vork in de steel zit?
Dat is nogal een flink subjectieve reden.quote:
Bijzondere vraag, om twee redenen. Is er aanleiding voor om te denken dat mevrouw Achabar een '1e rangs figuur' is? En waarom zou een vervanger '2e rangs' zijn? Oh omdat het geen D'66 is misschien, of ander elitair volk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:16 schreef Hexagon het volgende:
Ben benieuwd welke 2e rangs figuur die Achahbar moet gaan opvolgen.
Die haat van jou lijkt ook wel een fetisj. Eng steeds dat gejank op moslims.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, mensen uit de Islamtische hoek zijn inderdaad disproportioneel veel de aanstichter van problemen en de dader als het gaat om criminaliteit en geweld. Dit geldt natuurlijk zeker niet voor alle moslims op individueel niveau, maar er is reden genoeg deze gemeenschappen eens goed aan te pakken en ook het zelfreinigend vermogen te stimuleren.
En de diepe fascinatie van progressief links voor de Islam is inderdaad een van de meest wazige fenomenen. Het is bijna een fetisj. Ik denk dan ook dat er een aanzienlijk deel van die mensen in hun nopjes zouden zijn als hun zoon of dochter zich op een dag besluit te keren tot de Islam. Volgens mij zouden veel van zulke mensen het stiekem die stap ook wel willen zetten.
Haat? Daar is helemaal geen sprake van, janken ook niet. Ik benoem feiten. En als je denkt dat het anders zit, kom dan met een inhoudelijk reactie en niet met een jij-bak.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:22 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Die haat van jou lijkt ook wel een fetisj. Eng steeds dat gejank op moslims.
Gezien 1e rangs figuren hun vingers niet gaan branden aan dit kabinet, wat hun politieke kleur ook is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bijzondere vraag, om twee redenen. Is er aanleiding voor om te denken dat mevrouw Achabar een '1e rangs figuur' is? En waarom zou een vervanger '2e rangs' zijn? Oh omdat het geen D'66 is misschien, of ander elitair volk.
Dat dit blijft staan is absurd. Verander moslims voor een ander woord en ik vraag mij af of het was blijven staan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De 'kwetsbare moslims' reageren altijd agressief en narcistisch op vermeend onrecht dat hen wordt aangedaan. Die assertiviteit is wel een factor die meespeelt denk ik. En ze worden omarmd door links, wat ik nooit zal begrijpen. Het beeld van de 'zielige buitenlander die ons stinkwerk komt doen' is toch al achterhaald, zou je denken. Moslims zijn geen slachtoffer, nergens ter wereld. Het is een 'dadervolk'
Je bent de hele dag al bezig met je angst spuien over moslims. Niks beters te doen ook?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haat? Daar is helemaal geen sprake van, janken ook niet. Ik benoem feiten.
Ze voeden de afkeer zelf. Neem bijvoorbeeld de 7 moslimorganisaties die collectief aangifte hebben gedaan tegen een staatssecretaris omdat ze, geheel ten onrechte, op hun pik waren getrapt. Ja, daar maak je vrienden mee bij autochtonen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:22 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Je moet je stukjes misschien eens teruglezen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haat? Daar is helemaal geen sprake van, janken ook niet. Ik benoem feiten. En als je denkt dat het anders zit, kom dan met een inhoudelijk reactie en niet met een jij-bak.
Nee, ik benoem rele problemen die veroorzaakt worden mensen met een migratieachtergrond uit Islamtische landen. Heb je nog een inhoudelijke reactie zoals een paar steekhoudende tegenargumenten of kan het alleen maar ad hominem?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:24 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Je bent de hele dag al bezig met je angst spuien over moslims. Niks beters te doen ook?
Ironisch.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, ik benoem rele problemen die veroorzaakt worden mensen met een migratieachtergrond uit Islamtische landen. Heb je nog een inhoudelijke reactie zoals een paar steekhoudende tegenargumenten of kan het alleen maar ad hominem?
Een mening die je niet bevalt is niet meteen absurd natuurlijk. Ik heb heel nauwkeurig de policy van Fok bestudeerd en ik zie niets dat te ver gaat.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:24 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Dat dit blijft staan is absurd. Verander moslims voor een ander woord en ik vraag mij af of het was blijven staan.
Het zijn dan ook slechts reacties die voortkomen uit frustratie. Men leest iets wat men niet bevalt, maar heeft geen inhoudelijk tegenargument, dus wordt de boodschapper aangevallen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een mening die je niet bevalt is niet meteen absurd natuurlijk. Ik heb heel nauwkeurig de policicy van Fok bestudeerd en ik zie niets dat te ver gaat.
Hoe krijg je dat soort monddiarree verzonnen. Je bent een totale wappie aan het worden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:15 schreef HowardRoark het volgende:
En de diepe fascinatie van progressief links voor de Islam is inderdaad een van de meest wazige fenomenen. Het is bijna een fetisj. Ik denk dan ook dat er een aanzienlijk deel van die mensen in hun nopjes zouden zijn als hun zoon of dochter zich op een dag besluit te keren tot de Islam. Volgens mij zouden veel van zulke mensen het stiekem die stap ook wel willen zetten.
Zou die man er nog zin in hebben?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:27 schreef Glazenmaker het volgende:
We hadden eerst Teflon Rutte omdat alle kritiek van hem afgleed, maar wat moet de bijnaam worden van Schoof na het afwentelen van 20 kabinetscrisissen in een kwartaal?
Het is de vinger op de zere plek leggen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:24 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Dat dit blijft staan is absurd. Verander moslims voor een ander woord en ik vraag mij af of het was blijven staan.
Ik vind die afkeer niet zo vreemd als je bent opgegroeid in een Nederland zonder dat constante gezeik met die bevolkingsgroep.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:22 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Ah nu begrijp ik hem beter. Daar kan ik ook wel inkomen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gezien 1e rangs figuren hun vingers niet gaan branden aan dit kabinet, wat hun politieke kleur ook is.
Nee joh, ik wijs je gewoon op je hypocrisie. Mensen verwijten dat ze een Islam fetisj hebben, terwijl je je eigen dagen volmaakt met janken en angstig en boos doen over Islam en moslims. Ik bedoelde er verder niks verkeerd mee, wees je even op de feiten. Geen dank hoor!quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zijn dan ook slechts reacties die voortkomen uit frustratie. Men leest iets wat men niet bevalt, maar heeft geen inhoudelijk tegenargument, dus wordt de boodschapper aangevallen.
Kabinet op losse schroofen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:27 schreef Glazenmaker het volgende:
We hadden eerst Teflon Rutte omdat alle kritiek van hem afgleed, maar wat moet de bijnaam worden van Schoof na het afwentelen van 20 kabinetscrisissen in een kwartaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |