Kleuterklasniveau.quote:
Zoals D66 deed door Remkes van alcoholisme te beschuldigen.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:04 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ach ja, het doel is al bereikt. Focus ligt weer op de racistische politiek in plaats van dat allochtone tuig wat zich heeft misdragen.
Doel is weer bereikt. Ons land steunt een genocidale campagne, wij ontvangen potentiële oorlogsmisdadigers die genocidale slogans uitkramen en wij hebben het over allochtoon tuig.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:04 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ach ja, het doel is al bereikt. Focus ligt weer op de racistische politiek in plaats van dat allochtone tuig wat zich heeft misdragen.
Dat bedoel ik, nu gebruik je conflicten in andere landen ook al om te voorkomen dat we het over problemen hier in NL gaan hebben.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:40 schreef egayalS het volgende:
[..]
Doel is weer bereikt. Ons land steunt een genocidale campagne, wij ontvangen potentiële oorlogsmisdadigers die genocidale slogans uitkramen en wij hebben het over allochtoon tuig.
De media zijn gewoon een machtsfactor. Ze hebben gewoon invloed en dat weten ze dondersgoed.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:42 schreef KingRadler het volgende:
De media heeft veel kapot gemaakt in het debat.
En wat gaat dat juridisch voor verschil maken denk je? Mag je ze dan anders of harder straffen?quote:Op donderdag 21 november 2024 11:06 schreef Wirelessmouse het volgende:
En als je het over "potentiële oorlogsmisdadigers" hebt, kunnen we dan van Marokkanen ook gewoon zeggen dat het potentiële straatratten zijn?
Geen idee wat dat er mee te maken heeft. Ik vroeg mij alleen af of, als je die voetbalfans als potentiële oorlogsmisdadigers kan omschrijven, of we Marokkanen ook gewoon potentiële straatratten kunnen noemen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En wat gaat dat juridisch voor verschil maken denk je? Mag je ze dan anders of harder straffen?
Wie heeft het dan over voetbalfans? Laat ik effe voorop stellen dat dat geen potentiële oorlogsmisdadigers zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:39 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Geen idee wat dat er mee te maken heeft. Ik vroeg mij alleen af of, als je die voetbalfans als potentiële oorlogsmisdadigers kan omschrijven, of we Marokkanen ook gewoon potentiële straatratten kunnen noemen.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wie heeft het dan over voetbalfans? Laat ik effe voorop stellen dat dat geen potentiële oorlogsmisdadigers zijn.
Zie hier. Vandaar de vraag of je Marokkanen ook gewoon als potentiële straatratten of potentiële bajesklanten kan omschrijven.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:40 schreef egayalS het volgende:
[..]
Doel is weer bereikt. Ons land steunt een genocidale campagne, wij ontvangen potentiële oorlogsmisdadigers die genocidale slogans uitkramen en wij hebben het over allochtoon tuig.
Veel Media hebben elkaar nagepraat, en zij heeft alles ontkent, omdat er veel leugens waren.quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:23 schreef Vis1980 het volgende:
Ach is het weer de schuld van de media, lekker makkelijk want het is nogal een breed begrip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |