SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Viaplay (de poule-fase)
Ja nieuwe dimicrisis aanstaande.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:58 schreef The_Undertone het volgende:
VDB heeft weer een mental breakdown. Sterk als je van Zjurmain het mentale spelletje verliest.
vVeen is geen domme jongen.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:00 schreef Janneke141 het volgende:
Wat spreekt die van Veen vlot Engels. Oh, en hij heeft ook wel een aardig potje gegooid natuurlijk.
Boeiend is veld opvullingquote:Op donderdag 14 november 2024 22:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als het zo door gaat blijft Barney geen seed op het wk.
Ik heb geen idee, maar hij spreekt in elk geval beter Engels dan Dave Chisnallquote:Op donderdag 14 november 2024 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vVeen is geen domme jongen.
Een stomdove peuter uit Oezbekistan spreekt beter Engels dan Dave Chisnall.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar hij spreekt in elk geval beter Engels dan Dave Chisnall
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 13 november 2024 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Menzies is toch niet zo erg, gewoon een verward meneertje, maar verder is het wel lachen.
Mansell - Wade was nog erger geweest, twee uur emotieloze trage bagger. Wade is alleen leuk tegen goede spelers waar hij zich vast in kan bijten. Mansell is nooit leuk. Dronken steenpuist.
Het blijven eilanders.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het immer onsportieve Britse publiek.
Oezbekistan, daar komt een ontzettend leuke serveerster vandaan die ik op vakantie heb leren kennenquote:Op donderdag 14 november 2024 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een stomdove peuter uit Oezbekistan spreekt beter Engels dan Dave Chisnall.
quote:Op donderdag 14 november 2024 23:03 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Oezbekistan, daar komt een ontzettend leuke serveerster vandaan die ik op vakantie heb leren kennen.
Ja leuk, maar heb je haar ook geneukt?quote:Op donderdag 14 november 2024 23:04 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Sorry voor deze rare How Can I Make This About Me? trouwens, het is gewoon een leuke herinnering.
Nee. Zij mij trouwens ook niet. Ik heb wel Oezbeeks met haar gesproken.quote:Op donderdag 14 november 2024 23:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk, maar heb je haar ook geneukt?
PG is een brave jongen, die laat hem alleen door het vuistje gaanquote:Op donderdag 14 november 2024 23:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik zing over stijve lullen, dus zo braaf ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 23:08 schreef Szura het volgende:
[..]
PG is een brave jongen, die laat hem alleen door het vuistje gaan
Oezbeekse vrouwenquote:Op donderdag 14 november 2024 23:06 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Nee. Zij mij trouwens ook niet. Ik heb wel Oezbeeks met haar gesproken.
Ah, gaan we zo beginnen. Nou, dan ben ik wel weer klaar hier, voordat het weer uit de klauwen loopt. Fijne avond!quote:Op donderdag 14 november 2024 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oezbeekse vrouwenVan die zwarte haren in je bed inclusief knoflooklucht
quote:Op donderdag 14 november 2024 23:11 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Nou, ik zing over stijve lullen, dus zo braaf ben ik nou ook weer niet.
Ja.quote:Op donderdag 14 november 2024 23:12 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Zit je morgen weer in de DEDB Vrijmibo?
Hup Menzies, hup Cross.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:59 schreef Kopiko het volgende:
Vanavond dus twee kwartfinales:
Menzies-Mansell
Lukeman-Cross
@Tagliano eetsquote:Op donderdag 14 november 2024 23:44 schreef wimderon het volgende:
Geen reeks. Enorm broddelwerk van de flopmods.
Alsof het alleen maar om neuken gaat wanneer het om wijven gaatquote:Op donderdag 14 november 2024 23:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
[..]
Ace of Spades of zo.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:21 schreef The_Undertone het volgende:
Had nu echt gedacht dat Mansell met een oude hardrockplaat van AC/DC of zo opkwam, niet met zo'n troep.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof het alleen maar om neuken gaat wanneer het om wijven gaat
Wat een grap. Als ie daarin tegen Lukeman moet ga ik yanickachtige teksten bezigenquote:
Net na een finale Edhouse - Wattimenaquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:56 schreef The_Undertone het volgende:
Lukeman-Mansell, waar hebben we zo iets aan verdiend?
Tegenover van Veen of wattimena?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:56 schreef The_Undertone het volgende:
Lukeman-Mansell, waar hebben we zo iets aan verdiend?
Halloquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat een grap. Als ie daarin tegen Lukeman moet ga ik yanickachtige teksten bezigen
Ik kan t niet eens opbrengen. Wat een armoede is dit najaar bij de PDCquote:
NOAHLYNNEDquote:Op zaterdag 16 november 2024 00:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan t niet eens opbrengen. Wat een armoede is dit najaar bij de PDC
Ik hoop dat Mansell als een pus wordt uitgeknepen aangezien hij het vergif van de PDC is.quote:
Wel het juiste telefoonnummer bellen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
Mansell tegen Lukeman.
Maak me wakker, doe iets. Het is crisis. @:dickschoofs.
Ik vind Lukeman eigenlijk helemaal niet zo’n vervelende speler, maar in een best of 31 format is het wel een risico dat ie verliest van Mansell.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
Mansell tegen Lukeman.
Maak me wakker, doe iets. Het is crisis. @:dickschoofs.
Iedereen gooit 100+ en Mansell wandelt er door heen met laag in de 90.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Lukeman eigenlijk helemaal niet zo’n vervelende speler, maar in een best of 31 format is het wel een risico dat ie verliest van Mansell.
Sowieso die route van MansellRobbie Sjon, een matige Wade, Noppert, Menzies en dan nu Lukeman.
Ja, we kunnen stellen dat dit gespeeld is.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Vroeg in de nacht. In recordtempo op weg naar wedstrijd 2
Ja lijkt me ook. Van Veen is van Harvard niveau.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb goede hoop dat Gando van Veen spannender wordt
Stukje vliegtuigtechniek @Zipportalquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook. Van Veen is van Harvard niveau.
In Delft zit dat ook.quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Stukje vliegtuigtechniek @:Zipportal
Waarom zou je dat in vredesnaam doen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:22 schreef Nober het volgende:
108 over en je gaat niet op 18 gooien.
Oké.
[ afbeelding ]
Bij winst is Lukeman een seed op het wk. Mansell, dan weer net niet.quote:Op zondag 17 november 2024 09:27 schreef Rnie het volgende:
Littler bijna in de top 10Bij winst plekje 5 genot.
https://www.dartsrankings.com/
Voor van Veen wellicht niet ongunstig om uit de top 32, om dan niet Humphries in ronde 3 tegen te komen.quote:Op zondag 17 november 2024 09:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij winst is Lukeman een seed op het wk. Mansell, dan weer net niet.
We zijn dit wk al aardig aan het opruimen, zo zonder De Sousa, Van de Voort, Lewis, Whitlock, King, Beaton.quote:Op zondag 17 november 2024 10:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Voor van Veen wellicht niet ongunstig om uit de top 32, om dan niet Humphries in ronde 3 tegen te komen.
Liever Lukeman in de top 32 dan fossielen zoals Ratajski en Dolan
Nooit meer Kingquote:Op zondag 17 november 2024 10:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We zijn dit wk al aardig aan het opruimen, zo zonder De Sousa, Van de Voort, Lewis, Whitlock, King, Beaton.
Al zie ik King wel door de TCH Q komen.
De Sousa is nog steeds de favoriet op de Tour Card Qualifier.quote:Op zondag 17 november 2024 10:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We zijn dit wk al aardig aan het opruimen, zo zonder De Sousa, Van de Voort, Lewis, Whitlock, King, Beaton.
Al zie ik King wel door de TCH Q komen.
Aanwezig.quote:Op zondag 17 november 2024 13:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Mensen die vrijwillig naar Mansell - Lukeman gaan kijken moeten we in de gaten houden @:aivd
Snelle 16-0 voor Lukeman en daarna broekje op de enkels voor Littler - Andersonquote:Op zondag 17 november 2024 13:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Mensen die vrijwillig naar Mansell - Lukeman gaan kijken moeten we in de gaten houden @:aivd
Niemand kijkt naar deze Aldi troep grand Slamquote:Op zondag 17 november 2024 14:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Geen Nederlandse studiosessie met de halve finale. Crisis bij Viaplay
Ik kijk naar de MotoGP finale.quote:Op zondag 17 november 2024 13:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik hou echter wel het scorebord bij en zie een ernstig vervelende voorsprong ontstaan voor ene Mickey.quote:
Paniek om niks allen.quote:Op zondag 17 november 2024 14:30 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik hou echter wel het scorebord bij en zie een ernstig vervelende voorsprong ontstaan voor ene Mickey.
Jorge Martin kampioen MotoGP genot.quote:
Gelukkig.quote:Op zondag 17 november 2024 15:51 schreef Kopiko het volgende:
Lukeman slaagt erin puspuist Mansell uit te knijpen.
Geen Nederlanders dus wij kijken nietquote:Op zondag 17 november 2024 15:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De kwelling is voorbij. Schakel allen weer in voor Littler - Anderson@:Wertha @:Kopiko @:Poepz0r @:Immerdebestebob @:Wereldgozer @:Alaphilippe_ @:wimderon @:PowerLoungen @:Rnie @:Bezsen @:Pino112 @:Nober @:GurneyIsBestOke @:Scorpion_17 en iedereen die ik nog vergeet
De kwelling is heulemaal niet voorbij.quote:Op zondag 17 november 2024 15:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De kwelling is voorbij. Schakel allen weer in voor Littler - Anderson@:Wertha @:Kopiko @:Poepz0r @:Immerdebestebob @:Wereldgozer @:Alaphilippe_ @:wimderon @:PowerLoungen @:Rnie @:Bezsen @:Pino112 @:Nober @:GurneyIsBestOke @:Scorpion_17 en iedereen die ik nog vergeet
quote:Op zondag 17 november 2024 16:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
De kwelling is heulemaal niet voorbij.
[ afbeelding ]
Stukje open ruggetjequote:Op zondag 17 november 2024 16:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanavond droom ik over het wakker maken van mijn zoontje in een wereld zonder Trump, Wilders, Kuzu, of escaleerde Palestijnse protesten in A'dam.
We beginnen langzaam in WK-vorm te komen.quote:Op zondag 17 november 2024 16:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanavond droom ik over het wakker maken van mijn zoontje in een wereld zonder Trump, Wilders, Kuzu, of escaleerde Palestijnse protesten in A'dam.
Geen rare teksten van Yannick deze keerquote:Op zondag 17 november 2024 16:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
We beginnen langzaam in WK-vorm te komen.
Inclusief Yannick.
[ x ]
Yannick die zijn post met iets anders begint dan "Ik ben nu woest" of "Ik baal er ontzettend van dat". Dat is wel gewaagd. Net een pijlenwissel.quote:Op zondag 17 november 2024 16:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
We beginnen langzaam in WK-vorm te komen.
Inclusief Yannick.
[ x ]
Dan kun je op de 18 blijven. Hij koos 80 gooien en dan moeten switchen naar 14/de Mensur.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in vredesnaam doen?
Toewerken naar de dubbel 18 is te allen tijden achterlijk. Zeker als er via de 20 en 16 fatsoenlijke routes liggen.quote:Op zondag 17 november 2024 16:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan kun je op de 18 blijven. Hij koos 80 gooien en dan moeten switchen naar 14/de Mensur.
De makkelijkste dubbel om te gooien.quote:Op zondag 17 november 2024 16:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toewerken naar de dubbel 18 is te allen tijden achterlijk. Zeker als er via de 20 en 16 fatsoenlijke routes liggen.
Hoe dieper deze mannen moeten gaan, hoe groter zijn kansen.quote:Op zondag 17 november 2024 17:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lukeman kan toch wel een aardige finale spelen?
Dat was vorig jaar ook. Toen niet ver gekomen.quote:Op zondag 17 november 2024 16:53 schreef Doevelaer het volgende:
Gary weer ouderwets in vorm richting het WK
Dit. Hij wint waarschijnlijk ook van Lukeman.quote:Op zondag 17 november 2024 17:17 schreef Szura het volgende:
Walgelijke winnaar, had al niet voorbij De Decker mogen geraken
Dit en het vorige toernooi lekker in de vuilnisbak flikkerenquote:Op zondag 17 november 2024 17:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dit. Hij wint waarschijnlijk ook van Lukeman.
Deze overwinning wordt dan niets anders dan een enorme SCHANDVLEK voor het darts. Niet door toedoen van Littler zelf natuurlijk.
Het onderste kwart zit vol met koningen van de choke vooralsnogquote:Op zondag 17 november 2024 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gaat een interessant WK-schema worden zo, met Humphries en Littler aan dezelfde kant. En met een in prutsvorm verkerende Smith en vGerwen aan de andere kant.
Ligt de weg open voor Bunting richting de finale?quote:Op zondag 17 november 2024 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gaat een interessant WK-schema worden zo, met Humphries en Littler aan dezelfde kant. En met een in prutsvorm verkerende Smith en vGerwen aan de andere kant.
Eerst maar eens de PC Finals afwachten.quote:Op zondag 17 november 2024 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ligt de weg open voor Bunting richting de finale?
Waar zit Nijman godquote:Op zondag 17 november 2024 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ligt de weg open voor Bunting richting de finale?
In de bovenkant zitten sowieso alle mannen in vorm, zoals Littler, Van Veen, Gando, Edhouse, De Decker en uiteraard Cross en Humphries.
Niko Springer ook op letten.quote:Op zondag 17 november 2024 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
Dark horsecock dit wk
Plaisier
Nijman
Einde bericht
Is er nog ergens een overzicht met al de nog beschikbare plekken en mogelijkheden om te qualificeren?quote:
Leonard Gatesquote:Op zondag 17 november 2024 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
Dark horsecock dit wk
Plaisier
Nijman
Einde bericht
https://en.wikipedia.org/wiki/2025_PDC_World_Darts_Championshipquote:Op zondag 17 november 2024 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is er nog ergens een overzicht met al de nog beschikbare plekken en mogelijkheden om te qualificeren?
Schandelijke winnaarquote:Op zondag 17 november 2024 21:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooie winnaar maar teringsaaie kwartfinale en finale van littler. Gelukkig hadden we ando nog
Benieuwd tegen wie Noppert zijn jaarlijks vroege waterloo vindt.quote:Op zondag 17 november 2024 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verwacht dit jaar sowieso een recordaantal ‘niet-seeds’ door. Hoop Pro Tour Qualifiers in bloedvorm, en weinig seeds in bloedvorm. Die onderkant van het schema kan letterlijk iedereen een finaleplek halen.
Raymond ook weer derde ronde eruit. Veld opvulling genotquote:Op zondag 17 november 2024 21:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Benieuwd tegen wie Noppert zijn jaarlijks vroege waterloo vindt.
Gelukkig dit jaar geen Ben Robb.quote:Op zondag 17 november 2024 21:27 schreef Szura het volgende:
Wat zou de nieuwste Zjak-hype worden die er niks van bakt?
Hij kan Ratajski nog inhalen op de OoM om op plek 31 te komen, en van deze M Smith kan iedereen winnen.quote:Op zondag 17 november 2024 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Raymond ook weer derde ronde eruit. Veld opvulling genot
Hij profiteert van t publiek, maar daar kan ie zelf vrij weinig aan doen toch?quote:
Raymond kan juist van iedereen verliezen. Raymond wordt behoorlijk overschatquote:Op zondag 17 november 2024 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij kan Ratajski nog inhalen op de OoM om op plek 31 te komen, en van deze M Smith kan iedereen winnen.
Sowieso doet kale Karel mee. Daar krijgt zjak ook n natte bips vanquote:Op zondag 17 november 2024 21:27 schreef Szura het volgende:
Kan NZ nou echt niks beters leveren?quote:Op zondag 17 november 2024 21:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oh toch wel dit jaar Ben Robb.
Sorry, jongens. Dat wordt weer gieren en brullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 november 2024 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het virtuele brekket met nog één toernooi te gaan tot het WK.
https://www.dartsrankings.com/wchJeetje, staat Dolan nog top 32SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Dat denk ik dan weer bij Gilding.quote:
Won een vloertoernooi, haalde vorig jaar uiteraard de kwartfinale van het WK. Dat is het vooral.quote:
Momenteel ook Michael Smith en Dimitri niet geplaatst voor de Matchplay. Price in de gevarenzone.quote:Op zondag 17 november 2024 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Won een vloertoernooi, haalde vorig jaar uiteraard de kwartfinale van het WK. Dat is het vooral.
In 2025 moet hij weer hard aan de bak. De structuur van het prijzengeld is veranderd en loopt al 20k achter voor de Matchplay.
Scutt en Taylor ook.quote:Op zondag 17 november 2024 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
Dark horsecock dit wk
Plaisier
Nijman
Einde bericht
Ik teken Scutt, mits n beetje gunstige loting, in voor de kwartfinalesquote:
Softtiplegende Krcmar (maar die moet zich nog wel kwalificerenquote:Op zondag 17 november 2024 21:27 schreef Szura het volgende:
Heeft UK Open overwinning van vorig jaar nog.quote:Op zondag 17 november 2024 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat denk ik dan weer bij Gilding.
Dirkie ondanks een iets beter jaar ook gewoon 25 geplaatst pas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |