SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Viaplay (de poule-fase)
Ja nieuwe dimicrisis aanstaande.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:58 schreef The_Undertone het volgende:
VDB heeft weer een mental breakdown. Sterk als je van Zjurmain het mentale spelletje verliest.
vVeen is geen domme jongen.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:00 schreef Janneke141 het volgende:
Wat spreekt die van Veen vlot Engels. Oh, en hij heeft ook wel een aardig potje gegooid natuurlijk.
Boeiend is veld opvullingquote:Op donderdag 14 november 2024 22:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als het zo door gaat blijft Barney geen seed op het wk.
Ik heb geen idee, maar hij spreekt in elk geval beter Engels dan Dave Chisnallquote:Op donderdag 14 november 2024 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vVeen is geen domme jongen.
Een stomdove peuter uit Oezbekistan spreekt beter Engels dan Dave Chisnall.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar hij spreekt in elk geval beter Engels dan Dave Chisnall
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 13 november 2024 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Menzies is toch niet zo erg, gewoon een verward meneertje, maar verder is het wel lachen.
Mansell - Wade was nog erger geweest, twee uur emotieloze trage bagger. Wade is alleen leuk tegen goede spelers waar hij zich vast in kan bijten. Mansell is nooit leuk. Dronken steenpuist.
Het blijven eilanders.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het immer onsportieve Britse publiek.
Oezbekistan, daar komt een ontzettend leuke serveerster vandaan die ik op vakantie heb leren kennenquote:Op donderdag 14 november 2024 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een stomdove peuter uit Oezbekistan spreekt beter Engels dan Dave Chisnall.
quote:Op donderdag 14 november 2024 23:03 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Oezbekistan, daar komt een ontzettend leuke serveerster vandaan die ik op vakantie heb leren kennen.
Ja leuk, maar heb je haar ook geneukt?quote:Op donderdag 14 november 2024 23:04 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Sorry voor deze rare How Can I Make This About Me? trouwens, het is gewoon een leuke herinnering.
Nee. Zij mij trouwens ook niet. Ik heb wel Oezbeeks met haar gesproken.quote:Op donderdag 14 november 2024 23:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk, maar heb je haar ook geneukt?
PG is een brave jongen, die laat hem alleen door het vuistje gaanquote:Op donderdag 14 november 2024 23:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik zing over stijve lullen, dus zo braaf ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 23:08 schreef Szura het volgende:
[..]
PG is een brave jongen, die laat hem alleen door het vuistje gaan
Oezbeekse vrouwenquote:Op donderdag 14 november 2024 23:06 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Nee. Zij mij trouwens ook niet. Ik heb wel Oezbeeks met haar gesproken.
Ah, gaan we zo beginnen. Nou, dan ben ik wel weer klaar hier, voordat het weer uit de klauwen loopt. Fijne avond!quote:Op donderdag 14 november 2024 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oezbeekse vrouwenVan die zwarte haren in je bed inclusief knoflooklucht
quote:Op donderdag 14 november 2024 23:11 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Nou, ik zing over stijve lullen, dus zo braaf ben ik nou ook weer niet.
Ja.quote:Op donderdag 14 november 2024 23:12 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Zit je morgen weer in de DEDB Vrijmibo?
Hup Menzies, hup Cross.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:59 schreef Kopiko het volgende:
Vanavond dus twee kwartfinales:
Menzies-Mansell
Lukeman-Cross
@Tagliano eetsquote:Op donderdag 14 november 2024 23:44 schreef wimderon het volgende:
Geen reeks. Enorm broddelwerk van de flopmods.
Alsof het alleen maar om neuken gaat wanneer het om wijven gaatquote:Op donderdag 14 november 2024 23:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
[..]
Ace of Spades of zo.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:21 schreef The_Undertone het volgende:
Had nu echt gedacht dat Mansell met een oude hardrockplaat van AC/DC of zo opkwam, niet met zo'n troep.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof het alleen maar om neuken gaat wanneer het om wijven gaat
Wat een grap. Als ie daarin tegen Lukeman moet ga ik yanickachtige teksten bezigenquote:
Net na een finale Edhouse - Wattimenaquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:56 schreef The_Undertone het volgende:
Lukeman-Mansell, waar hebben we zo iets aan verdiend?
Tegenover van Veen of wattimena?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:56 schreef The_Undertone het volgende:
Lukeman-Mansell, waar hebben we zo iets aan verdiend?
Halloquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat een grap. Als ie daarin tegen Lukeman moet ga ik yanickachtige teksten bezigen
Ik kan t niet eens opbrengen. Wat een armoede is dit najaar bij de PDCquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |