De kwelling is heulemaal niet voorbij.quote:Op zondag 17 november 2024 15:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De kwelling is voorbij. Schakel allen weer in voor Littler - Anderson@:Wertha @:Kopiko @:Poepz0r @:Immerdebestebob @:Wereldgozer @:Alaphilippe_ @:wimderon @:PowerLoungen @:Rnie @:Bezsen @:Pino112 @:Nober @:GurneyIsBestOke @:Scorpion_17 en iedereen die ik nog vergeet
quote:Op zondag 17 november 2024 16:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
De kwelling is heulemaal niet voorbij.
[ afbeelding ]
Stukje open ruggetjequote:Op zondag 17 november 2024 16:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanavond droom ik over het wakker maken van mijn zoontje in een wereld zonder Trump, Wilders, Kuzu, of escaleerde Palestijnse protesten in A'dam.
We beginnen langzaam in WK-vorm te komen.quote:Op zondag 17 november 2024 16:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanavond droom ik over het wakker maken van mijn zoontje in een wereld zonder Trump, Wilders, Kuzu, of escaleerde Palestijnse protesten in A'dam.
Geen rare teksten van Yannick deze keerquote:Op zondag 17 november 2024 16:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
We beginnen langzaam in WK-vorm te komen.
Inclusief Yannick.
[ x ]
Yannick die zijn post met iets anders begint dan "Ik ben nu woest" of "Ik baal er ontzettend van dat". Dat is wel gewaagd. Net een pijlenwissel.quote:Op zondag 17 november 2024 16:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
We beginnen langzaam in WK-vorm te komen.
Inclusief Yannick.
[ x ]
Dan kun je op de 18 blijven. Hij koos 80 gooien en dan moeten switchen naar 14/de Mensur.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in vredesnaam doen?
Toewerken naar de dubbel 18 is te allen tijden achterlijk. Zeker als er via de 20 en 16 fatsoenlijke routes liggen.quote:Op zondag 17 november 2024 16:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan kun je op de 18 blijven. Hij koos 80 gooien en dan moeten switchen naar 14/de Mensur.
De makkelijkste dubbel om te gooien.quote:Op zondag 17 november 2024 16:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toewerken naar de dubbel 18 is te allen tijden achterlijk. Zeker als er via de 20 en 16 fatsoenlijke routes liggen.
Hoe dieper deze mannen moeten gaan, hoe groter zijn kansen.quote:Op zondag 17 november 2024 17:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lukeman kan toch wel een aardige finale spelen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |