De Sousa is nog steeds de favoriet op de Tour Card Qualifier.quote:Op zondag 17 november 2024 10:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We zijn dit wk al aardig aan het opruimen, zo zonder De Sousa, Van de Voort, Lewis, Whitlock, King, Beaton.
Al zie ik King wel door de TCH Q komen.
Aanwezig.quote:Op zondag 17 november 2024 13:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Mensen die vrijwillig naar Mansell - Lukeman gaan kijken moeten we in de gaten houden @:aivd
Snelle 16-0 voor Lukeman en daarna broekje op de enkels voor Littler - Andersonquote:Op zondag 17 november 2024 13:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Mensen die vrijwillig naar Mansell - Lukeman gaan kijken moeten we in de gaten houden @:aivd
Niemand kijkt naar deze Aldi troep grand Slamquote:Op zondag 17 november 2024 14:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Geen Nederlandse studiosessie met de halve finale. Crisis bij Viaplay
Ik kijk naar de MotoGP finale.quote:Op zondag 17 november 2024 13:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik hou echter wel het scorebord bij en zie een ernstig vervelende voorsprong ontstaan voor ene Mickey.quote:
Paniek om niks allen.quote:Op zondag 17 november 2024 14:30 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik hou echter wel het scorebord bij en zie een ernstig vervelende voorsprong ontstaan voor ene Mickey.
Jorge Martin kampioen MotoGP genot.quote:
Gelukkig.quote:Op zondag 17 november 2024 15:51 schreef Kopiko het volgende:
Lukeman slaagt erin puspuist Mansell uit te knijpen.
Geen Nederlanders dus wij kijken nietquote:Op zondag 17 november 2024 15:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De kwelling is voorbij. Schakel allen weer in voor Littler - Anderson@:Wertha @:Kopiko @:Poepz0r @:Immerdebestebob @:Wereldgozer @:Alaphilippe_ @:wimderon @:PowerLoungen @:Rnie @:Bezsen @:Pino112 @:Nober @:GurneyIsBestOke @:Scorpion_17 en iedereen die ik nog vergeet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |