SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
tetten?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Bolk!
En eindelijk thuis
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hoe is het?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, goed wel. Deze week weer overleefd, morgen vanuit huis werken en dan is het alweer weekend.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is wel lekker, kan je tussen door nog andere dingen doen..quote:Op donderdag 14 november 2024 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, goed wel. Deze week weer overleefd, morgen vanuit huis werken en dan is het alweer weekend."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is zeker handig. Nu blijft dat tijdens kantoortijd wel beperkt tot wassen (en soms strijken). En tussenmiddag boodschappen.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, kan je tussen door nog andere dingen doen..
's Avonds en in de weekenden alle andere dingen.
Ik moet bekennen dat ik op kantoordagen zoals vandaag, 's avonds nergens zin meer in heb.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Snap ik wel ben je blij dat je kan relaxen en nog even snel wat koken of wat in de pingquote:Op donderdag 14 november 2024 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is zeker handig. Nu blijft dat tijdens kantoortijd wel beperkt tot wassen (en soms strijken). En tussenmiddag boodschappen.
's Avonds en in de weekenden alle andere dingen.
Ik moet bekennen dat ik op kantoordagen zoals vandaag, 's avonds nergens zin meer in heb.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb net 2 broodjes gezond op, tussenmiddag gehaald.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Snap ik wel ben je blij dat je kan relaxen en nog even snel wat koken of wat in de ping
Misschien straks nog even wat in de ping gooien.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker hoorquote:Op donderdag 14 november 2024 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net 2 broodjes gezond op, tussenmiddag gehaald.
Misschien straks nog even wat in de ping gooien.![]()
Zeg eens in het engels '' Ik heb een handige pet''They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, heerlijk zo'n broodje. Niet heel goedkoop maar voor af en toe....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moet kunnen tochquote:Op donderdag 14 november 2024 18:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, heerlijk zo'n broodje. Niet heel goedkoop maar voor af en toe....
Haal soms ook een lekker broodje, alleen die ik laatst had met carpaccio was niet zo
O da's jammer. Carpaccio is doorgaans wel lekker. Vaak in restaurants als voorgerecht iets met carpaccio ...quote:Op donderdag 14 november 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet kunnen toch
Haal soms ook een lekker broodje, alleen die ik laatst had met carpaccio was niet zoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt maar dit keer dus niet.. Misschien zelf maar zo'n broodje makenquote:Op donderdag 14 november 2024 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O da's jammer. Carpaccio is doorgaans wel lekker. Vaak in restaurants als voorgerecht iets met carpaccio ...
Zoals ontiegelijk harde scheten?quote:Op donderdag 14 november 2024 18:35 schreef Rob het volgende:
dat wil niet zeggen dat ik geen geluid maak![]()
![]()
En dan bij @DJMO en @Rob op bezoek gaan zeker?quote:Op donderdag 14 november 2024 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker kilo's ui en bonen en knoflook eten![]()
![]()
paprika erbij.... chili con carnequote:Op donderdag 14 november 2024 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker kilo's ui en bonen en knoflook eten![]()
![]()
Dan gaat het luchtalarm afquote:Op donderdag 14 november 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan bij @:djmo en @:rob op bezoek gaan zeker?Uw ADH vitamine Worst
ik heb hier de batterijen al uit de brand- en koolmonoxide melder gehaaldquote:Op donderdag 14 november 2024 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan gaat het luchtalarm af![]()
Hij is wel lenig, dat lukt mij niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 14 november 2024 18:40 schreef Rob het volgende:
ik heb hier de batterijen al uit de brand- en koolmonoxide melder gehaald![]()
Je merkt vanzelf wel als de ratten kotsend het huis uit rennen?
(En dat terwijl ratten niet eens kunnen kotsen!)
![]()
Geluiden van afkeuring?quote:Op donderdag 14 november 2024 18:35 schreef Rob het volgende:
dat wil niet zeggen dat ik geen geluid maakAutocorrect
(zelfst. naamw.)
twee dagen na de chili gaan ze er weer in (de batterijen)quote:Op donderdag 14 november 2024 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Je merkt vanzelf wel als de ratten kotsend het huis uit rennen?
(En dat terwijl ratten niet eens kunnen kotsen!)
![]()
Waarschijnlijk ben je ook iets ouderquote:Op donderdag 14 november 2024 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij is wel lenig, dat lukt mij niet.
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 14 november 2024 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij is wel lenig, dat lukt mij niet.Probeer het eens!
![]()
![]()
Dat zeker. En ook absoluut niet meer zo lenig als vroeger.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je ook iets ouderAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kon als kind 2 benen tegelijk in m'n nek leggen!quote:Op donderdag 14 november 2024 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zeker. En ook absoluut niet meer zo lenig als vroeger.![]()
![]()
Dan schiet het me in de rugquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat planken in de sportschool gaat me ook altijd goed af. Ik ben een plank
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Genoeg mensen hier die je dan een beterschapskaartje zouden sturen hoor!quote:Op donderdag 14 november 2024 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan schiet het me in de rug![]()
![]()
Zolang het er maar geen 6 stuks gaan worden!quote:Op donderdag 14 november 2024 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat planken in de sportschool gaat me ook altijd goed af. Ik ben een plank![]()
![]()
ik ookquote:Op donderdag 14 november 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kon als kind 2 benen tegelijk in m'n nek leggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Genoeg mensen hier die je dan een beterschapskaartje zouden sturen hoor!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 14 november 2024 18:46 schreef Rob het volgende:
[..]
ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
!!!
![]()
Ik ook, ik kan plat op de grond liggen als een plankquote:Op donderdag 14 november 2024 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat planken in de sportschool gaat me ook altijd goed af. Ik ben een plankUw ADH vitamine Worst
Inderdaad. Nou voorlopig nog niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang het er maar geen 6 stuks gaan worden!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
That's the spirit!quote:Op donderdag 14 november 2024 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Nou voorlopig nog niet.![]()
Ik hoop het helemaal te kunnen ontlopen door als een geit in de bergen van Tibet te gaan zitten grazen!![]()
![]()
haaiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2024 18:58 schreef M_0_0_N het volgende:
Heb n heerlijke pasta pesto gemaaktDat maakt het leven weer een genot!
![]()
ik had spareribes
met patatjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja van die patat word je wel zo viesdik dat je die reserveribben wel nodig hebt om je ingewanden binnen te houden.quote:![]()
![]()
moet je die belgische frieten eens proberenquote:Op donderdag 14 november 2024 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van die patat word je wel zo viesdik dat je die reserveribben wel nodig hebt om je ingewanden binnen te houden.
@loveyoulongtimeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gelukkig heb ik een reserveband om mijn middelquote:Op donderdag 14 november 2024 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van die patat word je wel zo viesdik dat je die reserveribben wel nodig hebt om je ingewanden binnen te houden.
Uw ADH vitamine Worst
Je pakt een aardappel, schilt die, snijdt hem verticaal in 4 stukken, frituurt het ff en je hebt Belgische friet idd!quote:Op donderdag 14 november 2024 19:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet je die belgische frieten eens proberen
@:loveyoulongtime![]()
![]()
Pas jij daar in?quote:Op donderdag 14 november 2024 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een reserveband om mijn middel![]()
![]()
belgen schillen die shit niet eensquote:Op donderdag 14 november 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Je pakt een aardappel, schilt die, snijdt hem verticaal in 4 stukken, frituurt het ff en je hebt Belgische friet idd!
als je mazzel hebt wassen ze het nog wel maar dat was het ook welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zekerquote:Op donderdag 14 november 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]Dat maakt het leven weer een genot!
![]()
![]()
Pieper zo uit de met koeienstront bemeste kleigrond trekken en zo de frituur in flikkeren?quote:Op donderdag 14 november 2024 19:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
belgen schillen die shit niet eens
als je mazzel hebt wassen ze het nog wel maar dat was het ook wel![]()
![]()
zo rollen die vogelsquote:Op donderdag 14 november 2024 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Pieper zo uit de met koeienstront bemeste kleigrond trekken en zo de frituur in flikkeren?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee gewoon vetrolquote:Op donderdag 14 november 2024 19:09 schreef ToT het volgende:
Of bedoel je dat je zoiets hebt als maagband?
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Nou ja, als die maar ter grootte van een autoband is ben je nog steeds een heel stuk slanker dan de gemiddelde FOK!ker!![]()
![]()
Laatst in België gegeten, maar die zijn lang niet zo dik zoals we hier Vlaamse friet noemen, is denk ik een Nederlands bedenkselquote:Op donderdag 14 november 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Je pakt een aardappel, schilt die, snijdt hem verticaal in 4 stukken, frituurt het ff en je hebt Belgische friet idd!Uw ADH vitamine Worst
Net over de grens langs de snelweg heb je wel van die frietkotten staan met die belachelijk dikke dingen; ik denk dat ze slim inspelen op de verwachtingen van die zotte Hollanders.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laatst in België gegeten, maar die zijn lang niet zo dik zoals we hier Vlaamse friet noemen, is denk ik een Nederlands bedenksel![]()
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
Wel even wennen die aloa hier![]()
Truth!quote:Op donderdag 14 november 2024 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
Wel even wennen die aloa hier![]()
![]()
Onlangs in Antwerpen geweest bij bekende frituur, was normale diktequote:Op donderdag 14 november 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Net over de grens langs de snelweg heb je wel van die frietkotten staan met die belachelijk dikke dingen; ik denk dat ze slim inspelen op de verwachtingen van die zotte Hollanders.Uw ADH vitamine Worst
Ik weet nog dat iemand jaren geleden me helemaal in vervoering zat te vertellen hoe ongelooflijk geweldig lekker Vlaamse friet was vergeleken met Nederlandse patat.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Onlangs in Antwerpen geweest bij bekende frituur, was normale dikte
Dude....het zijn in hete olie gebakken aardappelstukjes. Get over it.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus is het even wennen je te zien hier!![]()
![]()
Stem PVVquote:Op donderdag 14 november 2024 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Terug naar traditionele normen en waarden!![]()
Zoals het hoortquote:Op donderdag 14 november 2024 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Terug naar traditionele normen en waarden!
Aardappels schillen als je patat gaat makenquote:Op donderdag 14 november 2024 19:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
belgen schillen die shit niet eens
als je mazzel hebt wassen ze het nog wel maar dat was het ook wel
Een aardappel in 4 stukken snijden en dat frituren is een beetje overdreven, maar van die hele dunnen dingen hoef ik ook niet.![]()
Gewoon naar de patatzaak.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Aardappels schillen als je patat gaat maken
Een aardappel in 4 stukken snijden en dat frituren is een beetje overdreven, maar van die hele dunnen dingen hoef ik ook niet.![]()
Steppegrasquote:Op donderdag 14 november 2024 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Een aardappel in 4 stukken snijden en dat frituren is een beetje overdreven, maar van die hele dunnen dingen hoef ik ook niet.Uw ADH vitamine Worst
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ben je hier nu aan het thinshamen?quote:Op donderdag 14 november 2024 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik had komkommer in dressing gemaakt voor bij de rollade.
Normaal eet @Rob zo'n beetje de hele bak leeg, dit keer heeft hij geluk dat er nog een beetje over is
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Amyquote:Op donderdag 14 november 2024 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je hier nu aan het thinshamen?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
Ow, je bent slank?!?
Zeeeeeg, je was toch nog single he?![]()
![]()
Ik ken wel Los Angus.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het telefoonboek van Berlijn zo niet ff bij de hand...Ik heb er één en ik ben er trots op
Als je ooit een keer in noord Holland moet zijn, moet je daar echt gaan eten. De ossenhaas is oprecht goddelijk lekkerquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je ooit een keer in noord Holland moet zijn, moet je daar echt gaan eten. De ossenhaas is oprecht goddelijk lekkerKlinkt goed!
![]()
![]()
Emmertje koffie dan maar?quote:Op donderdag 14 november 2024 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
Slaperig maar te vroeg om te slapen![]()
![]()
Een goed idee. Nu weet ik eigenlijk niet of Hema wel zo'n koffieleut is.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is nog iets dat mist als aantekening in mijn schriftje
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Anders misschien een pijp en een pannenkoek?quote:Op donderdag 14 november 2024 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een goed idee. Nu weet ik eigenlijk niet of Hema wel zo'n koffieleut is.![]()
![]()
Nee genoeg op overdag, als ik nu drink spuug ik het uitquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee genoeg op overdag, als ik nu drink spuug ik het uit!
![]()
Snel bijwerken zoquote:Op donderdag 14 november 2024 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is nog iets dat mist als aantekening in mijn schriftje![]()
![]()
Nee tuurlijk ben ik niet slank, ik ben gewoon viesdik, zoals het hoortquote:Op donderdag 14 november 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]Ow, je bent slank?!?
Zeeeeeg, je was toch nog single he?
En daarom nog single
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee tuurlijk ben ik niet slank, ik ben gewoon viesdik, zoals het hoort
En daarom nog single![]()
![]()
![]()
Aantekening gemaakt. 📙quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik geniet enorm van koffie maar na 2-3 koppen heb ik echt wel genoegquote:Op donderdag 14 november 2024 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een goed idee. Nu weet ik eigenlijk niet of Hema wel zo'n koffieleut is.Uw ADH vitamine Worst
Jammer. Het maakt mij niet uit hoe je eruit ziet.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En daarom nog singleAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja! Geen geraamte patatjes hier!quote:Op donderdag 14 november 2024 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik hou er niet vanquote:Op donderdag 14 november 2024 19:57 schreef maily het volgende:
[..]
Was heerlijk!
[..]
Just1nk![]()
Dank je
Gerookte haring of makreel vind ik wel lekker
Gewoon meer om van te houden!quote:Op donderdag 14 november 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En daarom nog single![]()
Weet niet eens of ik honger heb of doordat ik beetje moe ben, had twee uur geleden een whopper opUw ADH vitamine Worst
Eentje maar?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
Weet niet eens of ik honger heb of doordat ik beetje moe ben, had twee uur geleden een whopper op
Geen wonder, dat is als voorafje bedoeld!![]()
![]()
#viesdikquote:Op donderdag 14 november 2024 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
Weet niet eens of ik honger heb of doordat ik beetje moe ben, had twee uur geleden een whopper op![]()
En had daarvoor al bijna hele middag niks gegetenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Eentje maar?
Geen wonder, dat is als voorafje bedoeld!Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben thuis, geen BK in de buurt![]()
![]()
O dat is altijd wel lekker.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:06 schreef Lovely het volgende:
Gewoon een noodle soepje maken of zo
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh heb focaccia die ik als pizza kan beleggen
Eerst de energie bij elkaar rapen wel
Uw ADH vitamine Worst
Eet het eigenlijk bijna nooit.. meestal alleen uit van die kant en klare bekersquote:Op donderdag 14 november 2024 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat is altijd wel lekker.
Frisse douche nemen?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
Oh heb focaccia die ik als pizza kan beleggen
Eerst de energie bij elkaar rapen wel
Ik heb geen idee.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Aha. Oo, maar dat is ook prima.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je in ieder geval 2 uur later niet weer hongerquote:Op donderdag 14 november 2024 20:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ligt dat niet zwaar op de maag?
[ afbeelding ]![]()
Daar is het ook naar vernoemd tochquote:Op donderdag 14 november 2024 20:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ligt dat niet zwaar op de maag?
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Wel een gat in je maagquote:Op donderdag 14 november 2024 20:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval 2 uur later niet weer honger![]()
Magnum?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
Anders ff een pakkie roomboter opvreten?![]()
![]()
A la bakvetpedo?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
Anders ff een pakkie roomboter opvreten?
Gewoon, tegen de ergste trek nu ff?Uw ADH vitamine Worst
quote:dat heb ik volgens mij twee jaar geleden met kerst voor het laatst gehad. Misschien dit jaar weer.
Het gaat dan ook om het innerlijk!quote:Op donderdag 14 november 2024 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jammer. Het maakt mij niet uit hoe je eruit ziet.
Was zo'n figuur op youtube die een stuk gevroren croma op een stokje ging etenquote:Uw ADH vitamine Worst
Dikke trui aan doen, verwarming aan of thee makenquote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt dingen die brrrr doen en je warm maken
Of bij Lovely in bed kruipenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dikke trui aan doen, verwarming aan of thee maken![]()
![]()
Ook lekkerquote:Op donderdag 14 november 2024 20:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik hou er niet van
Gerookte haring of makreel vind ik wel lekker
en smaken verschillen![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:22 schreef Lovely het volgende:
Heb een teddystof huispak aan, en die is warm..![]()
![]()
Dat gevoel zou je na een volkoren boterham met kaas niet hebbenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
Weet niet eens of ik honger heb of doordat ik beetje moe ben, had twee uur geleden een whopper op![]()
![]()
Die ken ik nietquote:Op donderdag 14 november 2024 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt dingen die brrrr doen en je warm maken♡♡♡♡![]()
Goed idee..quote:Op donderdag 14 november 2024 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dikke trui aan doen, verwarming aan of thee maken
Alledrie nog niet gedaan♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goed idee..
Alledrie nog niet gedaan
2 minutenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
In de zomer sneller dan in de winter
@JustinK![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
een bolk in drieënAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
quote:paar rondjes om de tafel rennenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dikke trui aan doen, verwarming aan of thee maken![]()
![]()
wat wel?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goed idee..
Alledrie nog niet gedaan![]()
Hey Lovelyquote:
Wordt ze duizeligquote:Op donderdag 14 november 2024 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
paar rondjes om de tafel rennen
Euhhhquote:Op donderdag 14 november 2024 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt dingen die brrrr doen en je warm maken
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Beter van nietquote:
Ik denk dat mijn tips al heel veel helpen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: