SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
tetten?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Bolk!
En eindelijk thuis
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hoe is het?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, goed wel. Deze week weer overleefd, morgen vanuit huis werken en dan is het alweer weekend.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is wel lekker, kan je tussen door nog andere dingen doen..quote:Op donderdag 14 november 2024 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, goed wel. Deze week weer overleefd, morgen vanuit huis werken en dan is het alweer weekend."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is zeker handig. Nu blijft dat tijdens kantoortijd wel beperkt tot wassen (en soms strijken). En tussenmiddag boodschappen.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, kan je tussen door nog andere dingen doen..
's Avonds en in de weekenden alle andere dingen.
Ik moet bekennen dat ik op kantoordagen zoals vandaag, 's avonds nergens zin meer in heb.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Snap ik wel ben je blij dat je kan relaxen en nog even snel wat koken of wat in de pingquote:Op donderdag 14 november 2024 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is zeker handig. Nu blijft dat tijdens kantoortijd wel beperkt tot wassen (en soms strijken). En tussenmiddag boodschappen.
's Avonds en in de weekenden alle andere dingen.
Ik moet bekennen dat ik op kantoordagen zoals vandaag, 's avonds nergens zin meer in heb.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb net 2 broodjes gezond op, tussenmiddag gehaald.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Snap ik wel ben je blij dat je kan relaxen en nog even snel wat koken of wat in de ping
Misschien straks nog even wat in de ping gooien.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker hoorquote:Op donderdag 14 november 2024 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net 2 broodjes gezond op, tussenmiddag gehaald.
Misschien straks nog even wat in de ping gooien.![]()
Zeg eens in het engels '' Ik heb een handige pet''They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, heerlijk zo'n broodje. Niet heel goedkoop maar voor af en toe....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moet kunnen tochquote:Op donderdag 14 november 2024 18:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, heerlijk zo'n broodje. Niet heel goedkoop maar voor af en toe....
Haal soms ook een lekker broodje, alleen die ik laatst had met carpaccio was niet zo
O da's jammer. Carpaccio is doorgaans wel lekker. Vaak in restaurants als voorgerecht iets met carpaccio ...quote:Op donderdag 14 november 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet kunnen toch
Haal soms ook een lekker broodje, alleen die ik laatst had met carpaccio was niet zoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt maar dit keer dus niet.. Misschien zelf maar zo'n broodje makenquote:Op donderdag 14 november 2024 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O da's jammer. Carpaccio is doorgaans wel lekker. Vaak in restaurants als voorgerecht iets met carpaccio ...
Zoals ontiegelijk harde scheten?quote:Op donderdag 14 november 2024 18:35 schreef Rob het volgende:
dat wil niet zeggen dat ik geen geluid maak![]()
![]()
En dan bij @DJMO en @Rob op bezoek gaan zeker?quote:Op donderdag 14 november 2024 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker kilo's ui en bonen en knoflook eten![]()
![]()
paprika erbij.... chili con carnequote:Op donderdag 14 november 2024 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker kilo's ui en bonen en knoflook eten![]()
![]()
Dan gaat het luchtalarm afquote:Op donderdag 14 november 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan bij @:djmo en @:rob op bezoek gaan zeker?Uw ADH vitamine Worst
ik heb hier de batterijen al uit de brand- en koolmonoxide melder gehaaldquote:Op donderdag 14 november 2024 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan gaat het luchtalarm af![]()
Hij is wel lenig, dat lukt mij niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 14 november 2024 18:40 schreef Rob het volgende:
ik heb hier de batterijen al uit de brand- en koolmonoxide melder gehaald![]()
Je merkt vanzelf wel als de ratten kotsend het huis uit rennen?
(En dat terwijl ratten niet eens kunnen kotsen!)
![]()
Geluiden van afkeuring?quote:Op donderdag 14 november 2024 18:35 schreef Rob het volgende:
dat wil niet zeggen dat ik geen geluid maakAutocorrect
(zelfst. naamw.)
twee dagen na de chili gaan ze er weer in (de batterijen)quote:Op donderdag 14 november 2024 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Je merkt vanzelf wel als de ratten kotsend het huis uit rennen?
(En dat terwijl ratten niet eens kunnen kotsen!)
![]()
Waarschijnlijk ben je ook iets ouderquote:Op donderdag 14 november 2024 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij is wel lenig, dat lukt mij niet.
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 14 november 2024 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij is wel lenig, dat lukt mij niet.Probeer het eens!
![]()
![]()
Dat zeker. En ook absoluut niet meer zo lenig als vroeger.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je ook iets ouderAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kon als kind 2 benen tegelijk in m'n nek leggen!quote:Op donderdag 14 november 2024 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zeker. En ook absoluut niet meer zo lenig als vroeger.![]()
![]()
Dan schiet het me in de rugquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat planken in de sportschool gaat me ook altijd goed af. Ik ben een plank
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Genoeg mensen hier die je dan een beterschapskaartje zouden sturen hoor!quote:Op donderdag 14 november 2024 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan schiet het me in de rug![]()
![]()
Zolang het er maar geen 6 stuks gaan worden!quote:Op donderdag 14 november 2024 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat planken in de sportschool gaat me ook altijd goed af. Ik ben een plank![]()
![]()
ik ookquote:Op donderdag 14 november 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kon als kind 2 benen tegelijk in m'n nek leggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Genoeg mensen hier die je dan een beterschapskaartje zouden sturen hoor!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 14 november 2024 18:46 schreef Rob het volgende:
[..]
ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
!!!
![]()
Ik ook, ik kan plat op de grond liggen als een plankquote:Op donderdag 14 november 2024 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat planken in de sportschool gaat me ook altijd goed af. Ik ben een plankUw ADH vitamine Worst
Inderdaad. Nou voorlopig nog niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang het er maar geen 6 stuks gaan worden!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
That's the spirit!quote:Op donderdag 14 november 2024 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Nou voorlopig nog niet.![]()
Ik hoop het helemaal te kunnen ontlopen door als een geit in de bergen van Tibet te gaan zitten grazen!![]()
![]()
haaiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2024 18:58 schreef M_0_0_N het volgende:
Heb n heerlijke pasta pesto gemaaktDat maakt het leven weer een genot!
![]()
ik had spareribes
met patatjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja van die patat word je wel zo viesdik dat je die reserveribben wel nodig hebt om je ingewanden binnen te houden.quote:![]()
![]()
moet je die belgische frieten eens proberenquote:Op donderdag 14 november 2024 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van die patat word je wel zo viesdik dat je die reserveribben wel nodig hebt om je ingewanden binnen te houden.
@loveyoulongtimeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gelukkig heb ik een reserveband om mijn middelquote:Op donderdag 14 november 2024 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van die patat word je wel zo viesdik dat je die reserveribben wel nodig hebt om je ingewanden binnen te houden.
Uw ADH vitamine Worst
Je pakt een aardappel, schilt die, snijdt hem verticaal in 4 stukken, frituurt het ff en je hebt Belgische friet idd!quote:Op donderdag 14 november 2024 19:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet je die belgische frieten eens proberen
@:loveyoulongtime![]()
![]()
Pas jij daar in?quote:Op donderdag 14 november 2024 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een reserveband om mijn middel![]()
![]()
belgen schillen die shit niet eensquote:Op donderdag 14 november 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Je pakt een aardappel, schilt die, snijdt hem verticaal in 4 stukken, frituurt het ff en je hebt Belgische friet idd!
als je mazzel hebt wassen ze het nog wel maar dat was het ook welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zekerquote:Op donderdag 14 november 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]Dat maakt het leven weer een genot!
![]()
![]()
Pieper zo uit de met koeienstront bemeste kleigrond trekken en zo de frituur in flikkeren?quote:Op donderdag 14 november 2024 19:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
belgen schillen die shit niet eens
als je mazzel hebt wassen ze het nog wel maar dat was het ook wel![]()
![]()
zo rollen die vogelsquote:Op donderdag 14 november 2024 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Pieper zo uit de met koeienstront bemeste kleigrond trekken en zo de frituur in flikkeren?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee gewoon vetrolquote:Op donderdag 14 november 2024 19:09 schreef ToT het volgende:
Of bedoel je dat je zoiets hebt als maagband?
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: