Ik zou niet weten waarom je je schamen moet. Niet doen hoor.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee zeker niet, alleen schaam me een beetje voor mijn smaak
Zit nu Sisterwives te bingen
Schilderles gaat misschien niet door... zoveel moeite gedaan voor wakker worden en dan lees je dat... duimen maar dat het doorgaat
Het gaat toch wel doorquote:Op donderdag 14 november 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je je schamen moet. Niet doen hoor.
Jammer dat het niet doorgaat
O fijn, geniet er van. Tot latersquote:Op donderdag 14 november 2024 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het gaat toch wel door![]()
Misverstand in de app
dus over tien minuten schoenen aan en gaan
hey Praadjequote:
Minus Pointer ga ik denk ik met jou meedoenquote:Op donderdag 14 november 2024 10:32 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Mijn opneem en kijklijstje voor vandaag;
- Overtreders
- De bondgenoten
- De augurkenkoning
- Bij ons op de Wallen
- Meester Frank Visser
- Pointer
Maak er een mooie dag van
Ik moet er ook nog aan beginnenquote:Op donderdag 14 november 2024 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Minus Pointer ga ik denk ik met jou meedoen
Dat van die Wallen moet ik nog aan beginnen. Lijkt me boeiend
Hier nog éénquote:Op donderdag 14 november 2024 17:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog aan beginnen
Klopt, zit geen spraakmakende deelnemer tussen op het moment. Had meer leuke televisie verwacht met Morrie maar die is maar rustig vergeleken met toen ze in de loods zat.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Merk dat mijn interesse in de bondgenoten weer wat afneemt...
De huidige deelnemers spreken mij minder aan of zo
Ja... morrie wordt of eruit geknipt of ze heeft haar intree gedaan en gaat nu op standje lui. Wat we eigenlijk wel van haar kennenquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Klopt, zit geen spraakmakende deelnemer tussen op het moment. Had meer leuke televisie verwacht met Morrie maar die is maar rustig vergeleken met toen ze in de loods zat.
An Annet vind ik mega irritant met haar nep psychologie en alles beter weten.
Dankjewel lieverdquote:Op donderdag 21 november 2024 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi!
Je hebt weer een mooie lijst gemaakt @:praadje
Die donkere dagen voor kerst zijn zo gezellig en fijn en veel leuke televisie
Morgen ben ik lekker een dagje vrij. Vandaag vergaderen met vrijwilligerswerk en de schilderclub
Straks videobellen met een vriendin
Leuke doch pittige dag
Dank jequote:Op donderdag 21 november 2024 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Dankjewel lieverdInderdaad een pittige dag maar gelukkig alleen maar leuke dingen. Pas goed op jezelf meissie (ik lees je weleens in je hobbytopic)
Dankjewel Cremetjequote:Op donderdag 21 november 2024 20:24 schreef potjecreme het volgende:
Dit weekend is het weer zover!
[ afbeelding ]
Morguhquote:Op maandag 25 november 2024 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Zeeman! Leuk! Hunted! Leuk!
Ben nu bezig met twee weken geen tv aan het inhalen. Haken en gaan
Oooh die moet ik idd ook nog kijkenquote:Op maandag 25 november 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MorguhIk heb gisteren Alone toch gekeken.
Vond het wel leuk om te kijken
Prime heeft soms best wel leuke dingenquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:03 schreef potjecreme het volgende:
Ik kijk Columbo tegenwoordig. Het is te zien op Prime.
Ik durf niet te kijken. Ben bang dat ik mij teveel ga ergeren aan hun gedrag.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Prime heeft soms best wel leuke dingen
(al heb ik het voornamelijk voor Hayu)
Dames in de Dop ben ik net mee begonnen. Zo pijnlijk gênant
Het is verschrikkelijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 13:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken. Ben bang dat ik mij teveel ga ergeren aan hun gedrag.
Even een groot compliment voor jou. Je hebt zoveel aan je hoofd maar blijft altijd vrolijk en vriendelijk en lief voor iedereen. Dat vind ik grote klassequote:Op vrijdag 15 november 2024 14:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi allemaal!
Televisie is weer helemaal leuk
Net terug van de psycholoog. Nu even bijkomen
Ja, wat een geweldige serie is dat he? Genieten.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:36 schreef Firuze60 het volgende:
ik was vroeger een enorme kijkfan van James Herriot. De serie is opnieuw gemaakt. In het begin enorm moeten wennen aan de nieuwe acteurs, Want tja, de nieuwe Tristan haalde het niet bij de oude etc. Inmiddels gewend aan ze en verslind de nieuwe (inmiddels de vierde al) serie als een malle. Sfeer (jaren'30 '40) wordt weer zo goed neergezet en Yorkshire is sowieso prachtig.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Even een groot compliment voor jou. Je hebt zoveel aan je hoofd maar blijft altijd vrolijk en vriendelijk en lief voor iedereen. Dat vind ik grote klasse![]()
Je verdient het gewoonquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Lief! Dank je wel
Doe mijn best
Muscles and Brains moet ik nog steeds in de gids opnemen, sorryquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Vanavond Bureau Maastricht, De Bondgenoten en Muscles and Brains
En vandaag pepernoten bakken en films kijken met een vriendin
Zie nu je tips van gister, 'In het hart van de zaak' terug aan het kijken. Bedankt voor de tip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:06 schreef Kissingbird het volgende:
Graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie nu je tips van gister, 'In het hart van de zaak' terug aan het kijken. Bedankt voor de tip.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:06 schreef Kissingbird het volgende:
Kissingbird, als je wil zet ik je in de lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie nu je tips van gister, 'In het hart van de zaak' terug aan het kijken. Bedankt voor de tip.
Ja dat is wel fijnquote:Op donderdag 5 december 2024 10:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Kissingbird, als je wil zet ik je in de lijst.
Gedaan. Welkom in de tv.sc.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijnIk zoek nu iedere keer je post even op dat hoef ik dan niet meer te doen
Lief en leuk dat je dit doetStaan leuke tips tussen!
Dank je wel meidquote:Op vrijdag 6 december 2024 06:46 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van en tot maandag
Fijn weekend
quote:Op vrijdag 6 december 2024 07:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel meid
Geniet van je weekend
Dankjewel weer lieve Cremequote:Op vrijdag 6 december 2024 08:52 schreef potjecreme het volgende:
Laatste F1 weekend van het jaar.
[ afbeelding ]
Oei lees je bericht nu.quote:Op maandag 9 december 2024 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel @:praadje .
Hier Zeeman en Hunted.
En mocht ik me willen ergeren uitstel van executie
Iedereen heeft dingen die irritatie triggelen en dat is er een![]()
Kan er echt weinig aan doen vrees ik
Net bij mijn moeder geweest. Ze doet het helaas slecht... maak me erg zorgen
Dank je welquote:Op maandag 9 december 2024 16:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei lees je bericht nu.
dikke knuff voor jou![]()
Dank je welquote:Op maandag 9 december 2024 22:08 schreef praadje het volgende:
Hou je goed @:ChildoftheStars . En heel veel sterkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 december 2024 12:01 schreef Kissingbird het volgende:
Graag gedaan lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dankjewel weer
![]()
Ik vind die man altijd "zo stoer doen". Moet erom lachen, want ik vind hem niet stoer. Hij is wel sympathiek. Alleen bij stoer denk ik aan Kees of Alberto. Dat zijn stoere, enge mannen...quote:
Alberto is ook niet stoer.quote:Op maandag 16 december 2024 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind die man altijd "zo stoer doen". Moet erom lachen, want ik vind hem niet stoer. Hij is wel sympathiek. Alleen bij stoer denk ik aan Kees of Alberto. Dat zijn stoere, enge mannen...
Zeeman is haast schattig daardoor
Weet je, als ik naar gemoed ga luisteren en de hele dag achter de laptop hangen, wordt het enkel erger. Het is even mezelf schoppen, maar dan voel ik me wel beterquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:18 schreef Kissingbird het volgende:
Leuk en bedankt weer @:praadje![]()
Hele dikke virtuele knuff voor jou @:childofthestars![]()
![]()
Goed dat het je wel lukt om je hobby's te blijven doen
Dat is balenquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:21 schreef Kissingbird het volgende:
Had de 4delige docu willen zien die vandaag te zien is over semenbank Rijnstate. Zie nu dat dat alleen wordt uitgezonden bij NPO start.
Ja maar wel goed dat je dit doet en dat het je lukt om jezelf te motiveren om dit te blijven doen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet je, als ik naar gemoed ga luisteren en de hele dag achter de laptop hangen, wordt het enkel erger. Het is even mezelf schoppen, maar dan voel ik me wel beter
Dank je wel
ja!quote:
Dank je welquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar wel goed dat je dit doet en dat het je lukt om jezelf te motiveren om dit te blijven doen.![]()
Ik weet dat je het leuk vind om te hobby'n, stukje afleiding, even uit je hoofd.
[..]
ja!
Nee nog niet aan toegekomen eigenlijk. Ik zal morgen kijken of ik even tijd kan maken daarvoor. Ben morgen vrijquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:37 schreef praadje het volgende:
@:StephanL, ben je al begonnen met het terugkijken van 'bij ons op de Wallen? Ik heb vandaag de eerste twee afleveringen gezien. Echt leuk zo'n inkijkje.
Ik heb geen tv en dus ook geen tv-abonnement, maar al heel lang NPO-plus voor 2,99 p/m. Een ijsje is duurder.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:21 schreef Kissingbird het volgende:
Had de 4delige docu willen zien die vandaag te zien is over semenbank Rijnstate. Zie nu dat dat alleen wordt uitgezonden bij NPO start.
je kunt het zelfs zonder abo kijkenquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik heb geen tv en dus ook geen tv-abonnement, maar al heel lang NPO-plus voor 2,99 p/m. Een ijsje is duurder.
Ha, ik ontdekte het ook net op de npo-site. Maar jemig, niet zoveel zin in trieste documentaires nu. Sinds vandaag 'Kopen of Slopen' op Videoland ontdekt en dat stemt toch wat vrolijker.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je kunt het zelfs zonder abo kijken![]()
alle afleveringen gezien.. vond het wel een interessante maar trieste docu.
Dat programma ken ik nietquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ha, ik ontdekte het ook net op de npo-site. Maar jemig, niet zoveel zin in trieste documentaires nu. Sinds vandaag 'Kopen of Slopen' op Videoland ontdekt en dat stemt toch wat vrolijker.
Ook aan begonnen, toch afgehaakt, Georgina vind ik een goede actrice, maar het overacteren als kortdoordebochte inspecteur past niet bij haar (kan aan het script liggen, hoor).quote:Op woensdag 18 december 2024 12:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat programma ken ik nietStraks eens kijken. Nu op videoland de serie 'onopgelost' ontdekt. Kijkt lekker weg.
Stoorde me daar even aan.. maar kon me er wel overheen zetten. Voor een Nederlandse serie vond ik het wel leuk gemaakt:Dquote:Op woensdag 18 december 2024 17:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ook aan begonnen, toch afgehaakt, Georgina vind ik een goede actrice, maar het overacteren als kortdoordebochte inspecteur past niet bij haar (kan aan het script liggen, hoor).
Onopgelost is leukquote:Op woensdag 18 december 2024 12:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat programma ken ik nietStraks eens kijken. Nu op videoland de serie 'onopgelost' ontdekt. Kijkt lekker weg.
Ik ben er helaas al klaar meequote:Op woensdag 18 december 2024 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Onopgelost is leuk
Ben er bijna klaar mee
Oogappels, dertigers vind ik ook leuk maar zijn weer heel anders dan onopgelostquote:Op woensdag 18 december 2024 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stiekem ben ik dol op dat soort Nederlandse series...
Die zeker ook! Fan van al die Nederlandse series.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oogappels, dertigers vind ik ook leuk maar zijn weer heel anders dan onopgelost
Awsquote:Op woensdag 18 december 2024 19:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ben er helaas al klaar meeKijkt lekker weg he
Niet zeggen dat je een slechte smaak hebt!quote:Op woensdag 18 december 2024 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die zeker ook! Fan van al die Nederlandse series.
En ik weet een slechte smaak te hebben. Kan het niet helpen
Ow weet je hoe die heet?quote:Op woensdag 18 december 2024 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws
Je hebt nog een goede Nederlandse serie op videoland. Beetje penoza-achtig
Haha oke!quote:Op woensdag 18 december 2024 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet zeggen dat je een slechte smaak hebt!![]()
Ik kijk die meuk ook![]()
[..]
Ow weet je hoe die heet?
ja ik snap wel wat je bedoeld.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:52 schreef Firuze60 het volgende:
best wel grappig, bij britse moordseries of onopgeloste zaken of zoiets kan ik er helemaal in meeleven, want ken de taal en uitspraak niet goed genoeg (en daardoor ook de intonatie). In het nederlands hoor ik direct of het gelezen wordt vanuit een script of dat de tekst bij de acteur past. Daarom vind ik Oogappels ook zo goed. Het script zit dan heel goed geschreven dichtbij de acteur en helaas vind ik dat op Onopgelost niet.
Dank je!quote:Op woensdag 18 december 2024 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha oke!
Even gezocht ; sleepers
Ik wilde het woordje authentiek even niet noemenquote:Op woensdag 18 december 2024 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ik snap wel wat je bedoeld.
Oogappels is heel natuurlijk.. qua acteerwerk.
Toch gedaan nuquote:Op woensdag 18 december 2024 19:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik wilde het woordje authentiek even niet noemen
Heb hier helemaal geen last van eerlijk gezegdquote:Op woensdag 18 december 2024 19:52 schreef Firuze60 het volgende:
best wel grappig, bij britse moordseries of onopgeloste zaken of zoiets kan ik er helemaal in meeleven, want ken de taal en uitspraak niet goed genoeg (en daardoor ook de intonatie). In het nederlands hoor ik direct of het gelezen wordt vanuit een script of dat de tekst bij de acteur past. Daarom vind ik Oogappels ook zo goed. Het script zit dan heel goed geschreven dichtbij de acteur en helaas vind ik dat op Onopgelost niet.
Ah hier ook de bondgenotenquote:Op woensdag 18 december 2024 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je!ga ik naar kijken straks. Nu bondgenoten aan het kijken.
quote:Op woensdag 18 december 2024 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah hier ook de bondgenoten
En daarna weer verder met de the seven little johnsons
Even de avond uitzitten tot bedtijd
Jaquote:Op woensdag 18 december 2024 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Op tijd erin.
gister ook gedaan, was wel lekker eigenlijk.
Nu afleiding hier en op tv......quote:Op woensdag 18 december 2024 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Was bij een borrel
Slecht plan
Maar goed...om half elf naar boven en lezen en slapen
Ja is zeker lekkerquote:Op woensdag 18 december 2024 20:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nu afleiding hier en op tv......![]()
ging gister nog eerder naar boven.. lag tegen 22 uur al te slapen. Soms wel eens lekker.
Oh nee ik bedoelde jijquote:Op woensdag 18 december 2024 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja is zeker lekker
Wat ga je straks kijken na de bondgenoten?
Waarom heb je afleiding nodig![]()
Misschien ga ik een halfuurtje eerdermaar meer dan een halfuur schuiven in mijn ritme mag ik niet van mijn begeleiders
Maar nu lig ik lekker te broeien onder een dekentje. Slechte televisie en dan is het zo bedtijd
Oh haha! Gelukkig maarquote:Op woensdag 18 december 2024 20:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde jijgaat lekker met ons
![]()
Dat jij nu afleiding hier hebt en op tv.. na de borrel wat niet zo'n goed plan was![]()
Na bondgenoten ga ik eens kijken naar die serie en wil nog even kijken naar serieus request dat is ook begonnen.
keuzes keuzesvolgens komt ik vertrek er ook nog op
ja te veel schuiven met je slaapritme wordt vaker afgeraden zeker als je daar gevoelig voor bent.
Handjes in de lucht en rondjes rennen terwijl je waaaaaaah roeptquote:Op woensdag 18 december 2024 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
Geheimen van het museum dat komt er zo op. whaa er is te veel om te kijken weer.
Nu wat meer rust hier.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh haha! Gelukkig maar
Vond het al sneu voor je
Haha liever teveel keus dan te weinig
Ik ben begonnen aan Handen aan de Couveuse.
Knuffelquote:Op woensdag 18 december 2024 20:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nu wat meer rust hier.![]()
Waar kun je dat nu zien? of stream je dat?
Knuff terugquote:Op woensdag 18 december 2024 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel
Ik kijk op NLziet
Uhm... ze leeft nogquote:Op donderdag 19 december 2024 15:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan lieverdHoe is het met je moedertje?
Ach schatje toch. Je moeder weet heus wel hoe het met je gaat, dat weten moeders gewoon. Laat dat 'perfecte dochter zijn' maar los. Goed is goed genoeg, echt waar.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... ze leeft nog
Ze zit soms op een plateau, maar beter wordt het niet
Het is echt super verdrietig
En ik ben god zo dankbaar dat we dit jaar samen kerst vieren. Dat is nogal spannend geweest
Heb alleen een enorme "perfecte dochter"-stress. Het gaat niet goed en ik wil niet dat zij zich daar zorgen om maakt. Ze heeft al genoeg aan zichzelf en ik maak het haar gemakkelijker als ik niet moeilijk doe
Dus tja...
Dank je welquote:Op donderdag 19 december 2024 20:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach schatje toch. Je moeder weet heus wel hoe het met je gaat, dat weten moeders gewoon. Laat dat 'perfecte dochter zijn' maar los. Goed is goed genoeg, echt waar.
En echt heel fijn dat jullie samen kerst kunnen vieren, dat is nog even heel spannend geweest. Geniet ervan lieverd![]()
Dankjewel lieverd!quote:Op vrijdag 20 december 2024 06:51 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een fijne dag van
Nav deze post is dat voor mij nooit te laat om te kijken. Net uitgekeken, triest en op de een of andere manier ook erg ontroerend en zelfs hoopvol. Familieliefde op een aparte manier. Aangrijpend ook. Vorig jaar mijn moeder verloren, ze had ook zoiets van, haar moeder, mijn oma, is 96 jaar geworden en dat wilde ze ergens toch wel halen, ze werd 92 jaar. Mijn vader is 62 jaar geworden en mijn broer (nu 65 jaar) heeft dat ook gehad. Wat volgens mij universeel is en voor mij uit deze doc naar voren kwam is niet de angst om te sterven, maar de manier waarop. En dat is herkenbaar, schitterende doc.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:17 schreef praadje het volgende:
22.20: NPO doc: Paul en Paultje NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/npo-doc-paul-en-paultje
Deze neem ik zeker op. Te laat om te kijken maar lijkt me een ingrijpende maar ook indrukwekkende documentaire.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nav deze post is dat voor mij nooit te laat om te kijken. Net uitgekeken, triest en op de een of andere manier ook erg ontroerend en zelfs hoopvol. Familieliefde op een aparte manier. Aangrijpend ook. Vorig jaar mijn moeder verloren, ze had ook zoiets van, haar moeder, mijn oma, is 96 jaar geworden en dat wilde ze ergens toch wel halen, ze werd 92 jaar. Mijn vader is 62 jaar geworden en mijn broer (nu 65 jaar) heeft dat ook gehad. Wat volgens mij universeel is en voor mij uit deze doc naar voren kwam is niet de angst om te sterven, maar de manier waarop. En dat is herkenbaar, schitterende doc.
Wat een leuke review. Ik kijk hem morgen denk ik. Ik ben nu nog nieuwgieriger geworden. Wat mooi dat het herkenbaar voor je was.
En Childofstars, sterkte met jouw moeder, ik begrijp je volkomen.![]()
![]()
Groot gelijk heb jequote:Op zondag 22 december 2024 13:30 schreef praadje het volgende:
Goedemiddag schatjes,
Ivm. mijn drukke agenda zal er de komende twee weken geen tvgids online komen. Ik wens jullie hele fijne feestdagen
https://www.tvgids.nl/nie(...)rsteditie-max-npo1-tquote:De vijfde editie van Scrooge LIVE, de muzikale bewerking van Charles Dickens A Christmas Carol, vindt op deze zondag 22 december vanaf 20:25 uur plaats vanuit Slot Loevestein in Zaltbommel. Arjan Ederveen speelt Ebenezer Scrooge, de vrekkige zakenman die tot inkeer komt. 22 december 2024 vanaf 20:25 bij MAX op NPO 1.
Arjan Ederveen is wel een ideale Scrooge.quote:Op zondag 22 december 2024 13:36 schreef potjecreme het volgende:
Vanavond op tv.
[..]
https://www.tvgids.nl/nie(...)rsteditie-max-npo1-t
Ik heb hem vanmiddag gekeken. Wat een schrijnende maar toch oh zo liefdevolle docu zeg. En de troosteloosheid werd nog eens extra benadrukt omdat het in zwart/grijs/wit is opgenomen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nav deze post is dat voor mij nooit te laat om te kijken. Net uitgekeken, triest en op de een of andere manier ook erg ontroerend en zelfs hoopvol. Familieliefde op een aparte manier. Aangrijpend ook. Vorig jaar mijn moeder verloren, ze had ook zoiets van, haar moeder, mijn oma, is 96 jaar geworden en dat wilde ze ergens toch wel halen, ze werd 92 jaar. Mijn vader is 62 jaar geworden en mijn broer (nu 65 jaar) heeft dat ook gehad. Wat volgens mij universeel is en voor mij uit deze doc naar voren kwam is niet de angst om te sterven, maar de manier waarop. En dat is herkenbaar, schitterende doc.
En Childofstars, sterkte met jouw moeder, ik begrijp je volkomen.![]()
![]()
Haha, ja meestal pas laat in de avond. Dan heb ik echt geen puf meer om een tv gids in elkaar te flansen. En in het nieuwe jaar waarderen jullie mijn werk weer des te meer omdat jullie me zo gemist hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Voor iemand die het te druk heeft om een tv-agenda te pletten volg je wel alles..
Wahahah we waarderen je werk namelijk helemaal nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, ja meestal pas laat in de avond. Dan heb ik echt geen puf meer om een tv gids in elkaar te flansen. En in het nieuwe jaar waarderen jullie mijn werk weer des te meer omdat jullie me zo gemist hebben![]()
#sorrynotsorry
quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Voor iemand die het te druk heeft om een tv-agenda te pletten volg je wel alles..
quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wahahah we waarderen je werk namelijk helemaal niet
Jaaa, die was goed.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:10 schreef potjecreme het volgende:
TV / [NPO1 22:30] Pieter Derks - De oudejaarsconference 2024
Oh op prime? Leuk! Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:22 schreef potjecreme het volgende:
Ik kijk sindskort Law&Order SVU via Prime.
Ehhhh ze behandelen voornamelijk verkrachtingen. En veel zaken worden niet gewonnen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh op prime? Leuk! Bedankt voor de tip!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ehhhh ze behandelen voornamelijk verkrachtingen. En veel zaken worden niet gewonnen.
Geen probleem. Ben blij dat je het zei. Kleine moeite om iemand te waarschuwen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh
Dan verwar ik wat...
Sorry
Ja... daar ga ik minder goed opquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Geen probleem. Ben blij dat je het zei. Kleine moeite om iemand te waarschuwen.
Vroeger wel. Overtredersquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goenavund
Bekijk deze YouTube-video
Wordt hier nog wel eens live wat gekeken samen?
Ik kwam hier vroeger altijd voor de zondagavond. Wegmisbruikers en daarna Alberto Stegeman. Maar toen verhuisde ik naar een plek zonder commerciële tv en ik vond het te duurquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vroeger wel. Overtreders
Alleen dat is heel lang geleden
Begrijp ik ja! Wat jij noemt is ver voor mijn tijdquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kwam hier vroeger altijd voor de zondagavond. Wegmisbruikers en daarna Alberto Stegeman. Maar toen verhuisde ik naar een plek zonder commerciële tv en ik vond het te duur
Ik kijk alleen nog wel eens terug via 1,2,3quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begrijp ik ja! Wat jij noemt is ver voor mijn tijd
Zelf ben ik overgestapt op NLziet
Televisie kijken is te fijn vind ik. Zelfs een abonnement op de tvkrant van mijn moeder gekregen...
Tien jaar geleden zat ik in een levensfase waarin ik geen tijd had voor televisie. Good old times. Twee studies, drie uur sporten op een dag, zingen in een koor en een sociaal levenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog wel eens terug via 1,2,3
Maar heel soms ook live via FoK! bij ESF of de verkiezingsuitslagen op tv. Maar lijkt me ook wel weer leuk om te kijken via TV SC.
Maar ik heb het dus echt over 10+ jaar geleden
@:WcPot zat er toen ook al bij
Zo nu en dan lees ik nog wel eens mee. TVSC zat toen echt op zijn hoogtepunt topics zaten binnen 10 minuten vol. De race wie het eerste een nieuw topic ging open. Koos plaatjes spammen als Koossssssss zijn zegje mocht doen bij Andre. Alberto Stegeman gifjes plaatsen. Camping De Berckt was ook populair. Er waren zelfs geruchten voor een meeting met onze vaste chatters.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog wel eens terug via 1,2,3
Maar heel soms ook live via FoK! bij ESF of de verkiezingsuitslagen op tv. Maar lijkt me ook wel weer leuk om te kijken via TV SC.
Maar ik heb het dus echt over 10+ jaar geleden
@:WcPot zat er toen ook al bij
Aan alles komt een eind maar wel jammer dat het hier nu zo rustig is. Het kwam ook deels door de aangepaste programmering dan niet alles meer te zien was op campingzender SBS 6quote:Hoever wonen de vaste slowchatters vanaf camping de Berckt.
Palomar 294 Km
Van_Poppel 254 Km
WcPot 204 Km
Starm 192 Km
donald_dick 187 Km
Karina 180 Km
Spaghettivreter 152 Km
Studiotje 137 Km
sinterklaaskapoentje 137 Km
AF_ 83 Km
appelen 77 Km
Camping De Berckt was toch wel het hoogtepunt van Red Mijn Vakantiequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo nu en dan lees ik nog wel eens mee. TVSC zat toen echt op zijn hoogtepunt topics zaten binnen 10 minuten vol. De race wie het eerste een nieuw topic ging open. Koos plaatjes spammen als Koossssssss zijn zegje mocht doen bij Andre. Alberto Stegeman gifjes plaatsen. Camping De Berckt was ook populair. Er waren zelfs geruchten voor een meeting met onze vaste chatters.
[..]
Aan alles komt een eind maar wel jammer dat het hier nu zo rustig is. Het kwam ook deels door de aangepaste programmering dan niet alles meer te zien was op campingzender SBS 6
Gouden tijden inderdaad, wat ging het toen hard met de topics. Zondagavond weggebruikers en red mij vakantie. Geniaalquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo nu en dan lees ik nog wel eens mee. TVSC zat toen echt op zijn hoogtepunt topics zaten binnen 10 minuten vol. De race wie het eerste een nieuw topic ging open. Koos plaatjes spammen als Koossssssss zijn zegje mocht doen bij Andre. Alberto Stegeman gifjes plaatsen. Camping De Berckt was ook populair. Er waren zelfs geruchten voor een meeting met onze vaste chatters.
[..]
Aan alles komt een eind maar wel jammer dat het hier nu zo rustig is. Het kwam ook deels door de aangepaste programmering dan niet alles meer te zien was op campingzender SBS 6
Goedemorgen!quote:Op maandag 6 januari 2025 08:59 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen lieve schatjesVoor iedereen een geweldig 2025 met alle goeds en gezondheid en vooral heel veel leuke tv. programma's.
![]()
Hopelijk komen er weer programma's die we gezamenlijk kunnen kijken zoals @:Sinterklaaskapoentje al opperde.
Veel liefs
Ik ben in hoorquote:Op maandag 6 januari 2025 08:59 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen lieve schatjesVoor iedereen een geweldig 2025 met alle goeds en gezondheid en vooral heel veel leuke tv. programma's.
![]()
Hopelijk komen er weer programma's die we gezamenlijk kunnen kijken zoals @:Sinterklaaskapoentje al opperde.
Veel liefs
Tuurlijk. Altijd leuk die aanvullingen.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi !
Dank je wel @:praadje
Leuk weer een lijstje! Ik heb een abo gekregen op de TVkrant, dus als ik daar wat leuks in zie, zal ik dat hier dan ook posten?
quote:Op maandag 6 januari 2025 11:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Altijd leuk die aanvullingen.
Is het ook. Deed ik ook altijd.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om in een krantje te arceren wat leuk is
Fijne dag @praadjequote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:22 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van
![]()
@:ChildoftheStars, veel succes vandaag. Laat je horen
Dank je welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:22 schreef praadje het volgende:
![]()
@:ChildoftheStars, veel succes vandaag. Laat je horen
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 06:49 schreef praadje het volgende:
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 06:49 schreef praadje het volgende:
Ja... ik ben blij dat hij weg isquote:Op zondag 12 januari 2025 21:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ben blij dat Ratelband op een kamp is achtergebleven.
Zag later dat hij weg is. Heb gelachen om de keuze van hun kluisje.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik ben blij dat hij weg is
Het is wel een leuk seizoenquote:Op zondag 12 januari 2025 22:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zag later dat hij weg is. Heb gelachen om de keuze van hun kluisje.
Waar gaat het over?quote:Op zondag 12 januari 2025 23:21 schreef praadje het volgende:
Kijkt er iemand hier de serie 'woeste grond'? Ik ben er net aan begonnen en eigenlijk vind ik het best een heerlijke simpele serie. Kijkt lekker weg, per aflevering niet te lang en geen ingewikkelde of 'bijzondere' toestanden. (Heb nu een stuk of vijf afleveringen gezien).
Over een boerenfamilie. Het reilen en zeilen op de boerderij, een echtscheiding, boeren die het moeilijk gaan krijgen. Dat is wat ik tot nu toe heb meegekregen.quote:
Oh klinkt wel goed!quote:Op zondag 12 januari 2025 23:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Over een boerenfamilie. Het reilen en zeilen op de boerderij, een echtscheiding, boeren die het moeilijk gaan krijgen. Dat is wat ik tot nu toe heb meegekregen.
Heerlijke Hollandse nuchterheid zullen we maar zeggen. Niet spannend of eng, kijkt gewoon lekker weg.
Kan hem zeker jou nu aanraden als ik je verder lees.
Ja dat las ik. Heel veel sterkte lieverd. Wat krijg je veel goede adviezen. Daar heb ik weinig aan toe te voegen. Maar ik lees je en ik denk aan je. Hou vol meisquote:Op zondag 12 januari 2025 23:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh klinkt wel goed!
Misschien gooi ik hem zo op
Even behoefte aan weinig complexe dingen
Dank je welquote:Op zondag 12 januari 2025 23:30 schreef praadje het volgende:
NPO
[..]
Ja dat las ik. Heel veel sterkte lieverd. Wat krijg je veel goede adviezen. Daar heb ik weinig aan toe te voegen. Maar ik lees je en ik denk aan je. Hou vol meis
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op maandag 13 januari 2025 08:39 schreef praadje het volgende:
Proficiat praadje!quote:Op maandag 13 januari 2025 08:39 schreef praadje het volgende:
Wederzijdsquote:
Dankjewel schatquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
Beetje te laat @:praadje maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag
Ja die vrouw is echt leukquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:25 schreef praadje het volgende:
Ja, leuk inkijkje. Ik heb al de eerdere afleveringen gezien. Die agente op Urk is zo'n lieverd
Joh; hoef je geen sorry voor te zeggen gekkiequote:Op donderdag 16 januari 2025 11:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja die vrouw is echt leuk
Goede ontdekking dat programma. Sorry voor het dubbele melden
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Joh; hoef je geen sorry voor te zeggen gekkie
is dat het huidige seizoen? dat wil ik ook wel zienquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:14 schreef tong80 het volgende:
Voor mij iedere dag De Slimste Mens in de herhaling. Keek nooit, maar deze editie met oud-winnaars en finalisten is smullen.
Moet je echt doen. Ik vind het geniet. 9 van de 10 deelnemers zijn goed. En sommigen grappig.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:42 schreef Infinitism het volgende:
[..]
is dat het huidige seizoen? dat wil ik ook wel zien
Goedemorgen. Topic is bijna volquote:Op vrijdag 17 januari 2025 06:46 schreef praadje het volgende:
Dat is leuk alvast een fijne avond.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het gaat weer goed genoeg voor mijn hobbykamer
Vanavond op RTL Z een documentaire over de Harry Potter-films, aldus mijn tvkrantje. Dat ga ik denk ik kijken als ik fut en zin heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |