Ik ben er helaas al klaar meequote:Op woensdag 18 december 2024 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Onopgelost is leuk
Ben er bijna klaar mee
Oogappels, dertigers vind ik ook leuk maar zijn weer heel anders dan onopgelostquote:Op woensdag 18 december 2024 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stiekem ben ik dol op dat soort Nederlandse series...
Die zeker ook! Fan van al die Nederlandse series.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oogappels, dertigers vind ik ook leuk maar zijn weer heel anders dan onopgelost
Awsquote:Op woensdag 18 december 2024 19:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ben er helaas al klaar meeKijkt lekker weg he
Niet zeggen dat je een slechte smaak hebt!quote:Op woensdag 18 december 2024 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die zeker ook! Fan van al die Nederlandse series.
En ik weet een slechte smaak te hebben. Kan het niet helpen
Ow weet je hoe die heet?quote:Op woensdag 18 december 2024 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws
Je hebt nog een goede Nederlandse serie op videoland. Beetje penoza-achtig
Haha oke!quote:Op woensdag 18 december 2024 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet zeggen dat je een slechte smaak hebt!![]()
Ik kijk die meuk ook![]()
[..]
Ow weet je hoe die heet?
ja ik snap wel wat je bedoeld.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:52 schreef Firuze60 het volgende:
best wel grappig, bij britse moordseries of onopgeloste zaken of zoiets kan ik er helemaal in meeleven, want ken de taal en uitspraak niet goed genoeg (en daardoor ook de intonatie). In het nederlands hoor ik direct of het gelezen wordt vanuit een script of dat de tekst bij de acteur past. Daarom vind ik Oogappels ook zo goed. Het script zit dan heel goed geschreven dichtbij de acteur en helaas vind ik dat op Onopgelost niet.
Dank je!quote:Op woensdag 18 december 2024 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha oke!
Even gezocht ; sleepers
Ik wilde het woordje authentiek even niet noemenquote:Op woensdag 18 december 2024 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ik snap wel wat je bedoeld.
Oogappels is heel natuurlijk.. qua acteerwerk.
Toch gedaan nuquote:Op woensdag 18 december 2024 19:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik wilde het woordje authentiek even niet noemen
Heb hier helemaal geen last van eerlijk gezegdquote:Op woensdag 18 december 2024 19:52 schreef Firuze60 het volgende:
best wel grappig, bij britse moordseries of onopgeloste zaken of zoiets kan ik er helemaal in meeleven, want ken de taal en uitspraak niet goed genoeg (en daardoor ook de intonatie). In het nederlands hoor ik direct of het gelezen wordt vanuit een script of dat de tekst bij de acteur past. Daarom vind ik Oogappels ook zo goed. Het script zit dan heel goed geschreven dichtbij de acteur en helaas vind ik dat op Onopgelost niet.
Ah hier ook de bondgenotenquote:Op woensdag 18 december 2024 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je!ga ik naar kijken straks. Nu bondgenoten aan het kijken.
quote:Op woensdag 18 december 2024 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah hier ook de bondgenoten
En daarna weer verder met de the seven little johnsons
Even de avond uitzitten tot bedtijd
Jaquote:Op woensdag 18 december 2024 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Op tijd erin.
gister ook gedaan, was wel lekker eigenlijk.
Nu afleiding hier en op tv......quote:Op woensdag 18 december 2024 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Was bij een borrel
Slecht plan
Maar goed...om half elf naar boven en lezen en slapen
Ja is zeker lekkerquote:Op woensdag 18 december 2024 20:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nu afleiding hier en op tv......![]()
ging gister nog eerder naar boven.. lag tegen 22 uur al te slapen. Soms wel eens lekker.
Oh nee ik bedoelde jijquote:Op woensdag 18 december 2024 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja is zeker lekker
Wat ga je straks kijken na de bondgenoten?
Waarom heb je afleiding nodig![]()
Misschien ga ik een halfuurtje eerdermaar meer dan een halfuur schuiven in mijn ritme mag ik niet van mijn begeleiders
Maar nu lig ik lekker te broeien onder een dekentje. Slechte televisie en dan is het zo bedtijd
Oh haha! Gelukkig maarquote:Op woensdag 18 december 2024 20:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde jijgaat lekker met ons
![]()
Dat jij nu afleiding hier hebt en op tv.. na de borrel wat niet zo'n goed plan was![]()
Na bondgenoten ga ik eens kijken naar die serie en wil nog even kijken naar serieus request dat is ook begonnen.
keuzes keuzesvolgens komt ik vertrek er ook nog op
ja te veel schuiven met je slaapritme wordt vaker afgeraden zeker als je daar gevoelig voor bent.
Handjes in de lucht en rondjes rennen terwijl je waaaaaaah roeptquote:Op woensdag 18 december 2024 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
Geheimen van het museum dat komt er zo op. whaa er is te veel om te kijken weer.
Nu wat meer rust hier.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh haha! Gelukkig maar
Vond het al sneu voor je
Haha liever teveel keus dan te weinig
Ik ben begonnen aan Handen aan de Couveuse.
Knuffelquote:Op woensdag 18 december 2024 20:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nu wat meer rust hier.![]()
Waar kun je dat nu zien? of stream je dat?
Knuff terugquote:Op woensdag 18 december 2024 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel
Ik kijk op NLziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |