Haha, ja meestal pas laat in de avond. Dan heb ik echt geen puf meer om een tv gids in elkaar te flansen. En in het nieuwe jaar waarderen jullie mijn werk weer des te meer omdat jullie me zo gemist hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Voor iemand die het te druk heeft om een tv-agenda te pletten volg je wel alles..
Wahahah we waarderen je werk namelijk helemaal nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, ja meestal pas laat in de avond. Dan heb ik echt geen puf meer om een tv gids in elkaar te flansen. En in het nieuwe jaar waarderen jullie mijn werk weer des te meer omdat jullie me zo gemist hebben![]()
#sorrynotsorry
quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Voor iemand die het te druk heeft om een tv-agenda te pletten volg je wel alles..
quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wahahah we waarderen je werk namelijk helemaal niet
Jaaa, die was goed.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:10 schreef potjecreme het volgende:
TV / [NPO1 22:30] Pieter Derks - De oudejaarsconference 2024
Oh op prime? Leuk! Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:22 schreef potjecreme het volgende:
Ik kijk sindskort Law&Order SVU via Prime.
Ehhhh ze behandelen voornamelijk verkrachtingen. En veel zaken worden niet gewonnen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh op prime? Leuk! Bedankt voor de tip!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ehhhh ze behandelen voornamelijk verkrachtingen. En veel zaken worden niet gewonnen.
Geen probleem. Ben blij dat je het zei. Kleine moeite om iemand te waarschuwen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh
Dan verwar ik wat...
Sorry
Ja... daar ga ik minder goed opquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Geen probleem. Ben blij dat je het zei. Kleine moeite om iemand te waarschuwen.
Vroeger wel. Overtredersquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goenavund
Bekijk deze YouTube-video
Wordt hier nog wel eens live wat gekeken samen?
Ik kwam hier vroeger altijd voor de zondagavond. Wegmisbruikers en daarna Alberto Stegeman. Maar toen verhuisde ik naar een plek zonder commerciële tv en ik vond het te duurquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vroeger wel. Overtreders
Alleen dat is heel lang geleden
Begrijp ik ja! Wat jij noemt is ver voor mijn tijdquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kwam hier vroeger altijd voor de zondagavond. Wegmisbruikers en daarna Alberto Stegeman. Maar toen verhuisde ik naar een plek zonder commerciële tv en ik vond het te duur
Ik kijk alleen nog wel eens terug via 1,2,3quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begrijp ik ja! Wat jij noemt is ver voor mijn tijd
Zelf ben ik overgestapt op NLziet
Televisie kijken is te fijn vind ik. Zelfs een abonnement op de tvkrant van mijn moeder gekregen...
Tien jaar geleden zat ik in een levensfase waarin ik geen tijd had voor televisie. Good old times. Twee studies, drie uur sporten op een dag, zingen in een koor en een sociaal levenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog wel eens terug via 1,2,3
Maar heel soms ook live via FoK! bij ESF of de verkiezingsuitslagen op tv. Maar lijkt me ook wel weer leuk om te kijken via TV SC.
Maar ik heb het dus echt over 10+ jaar geleden
@:WcPot zat er toen ook al bij
Zo nu en dan lees ik nog wel eens mee. TVSC zat toen echt op zijn hoogtepunt topics zaten binnen 10 minuten vol. De race wie het eerste een nieuw topic ging open. Koos plaatjes spammen als Koossssssss zijn zegje mocht doen bij Andre. Alberto Stegeman gifjes plaatsen. Camping De Berckt was ook populair. Er waren zelfs geruchten voor een meeting met onze vaste chatters.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog wel eens terug via 1,2,3
Maar heel soms ook live via FoK! bij ESF of de verkiezingsuitslagen op tv. Maar lijkt me ook wel weer leuk om te kijken via TV SC.
Maar ik heb het dus echt over 10+ jaar geleden
@:WcPot zat er toen ook al bij
Aan alles komt een eind maar wel jammer dat het hier nu zo rustig is. Het kwam ook deels door de aangepaste programmering dan niet alles meer te zien was op campingzender SBS 6quote:Hoever wonen de vaste slowchatters vanaf camping de Berckt.
Palomar 294 Km
Van_Poppel 254 Km
WcPot 204 Km
Starm 192 Km
donald_dick 187 Km
Karina 180 Km
Spaghettivreter 152 Km
Studiotje 137 Km
sinterklaaskapoentje 137 Km
AF_ 83 Km
appelen 77 Km
Camping De Berckt was toch wel het hoogtepunt van Red Mijn Vakantiequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo nu en dan lees ik nog wel eens mee. TVSC zat toen echt op zijn hoogtepunt topics zaten binnen 10 minuten vol. De race wie het eerste een nieuw topic ging open. Koos plaatjes spammen als Koossssssss zijn zegje mocht doen bij Andre. Alberto Stegeman gifjes plaatsen. Camping De Berckt was ook populair. Er waren zelfs geruchten voor een meeting met onze vaste chatters.
[..]
Aan alles komt een eind maar wel jammer dat het hier nu zo rustig is. Het kwam ook deels door de aangepaste programmering dan niet alles meer te zien was op campingzender SBS 6
Gouden tijden inderdaad, wat ging het toen hard met de topics. Zondagavond weggebruikers en red mij vakantie. Geniaalquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo nu en dan lees ik nog wel eens mee. TVSC zat toen echt op zijn hoogtepunt topics zaten binnen 10 minuten vol. De race wie het eerste een nieuw topic ging open. Koos plaatjes spammen als Koossssssss zijn zegje mocht doen bij Andre. Alberto Stegeman gifjes plaatsen. Camping De Berckt was ook populair. Er waren zelfs geruchten voor een meeting met onze vaste chatters.
[..]
Aan alles komt een eind maar wel jammer dat het hier nu zo rustig is. Het kwam ook deels door de aangepaste programmering dan niet alles meer te zien was op campingzender SBS 6
Goedemorgen!quote:Op maandag 6 januari 2025 08:59 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen lieve schatjesVoor iedereen een geweldig 2025 met alle goeds en gezondheid en vooral heel veel leuke tv. programma's.
![]()
Hopelijk komen er weer programma's die we gezamenlijk kunnen kijken zoals @:Sinterklaaskapoentje al opperde.
Veel liefs
Ik ben in hoorquote:Op maandag 6 januari 2025 08:59 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen lieve schatjesVoor iedereen een geweldig 2025 met alle goeds en gezondheid en vooral heel veel leuke tv. programma's.
![]()
Hopelijk komen er weer programma's die we gezamenlijk kunnen kijken zoals @:Sinterklaaskapoentje al opperde.
Veel liefs
Tuurlijk. Altijd leuk die aanvullingen.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi !
Dank je wel @:praadje
Leuk weer een lijstje! Ik heb een abo gekregen op de TVkrant, dus als ik daar wat leuks in zie, zal ik dat hier dan ook posten?
quote:Op maandag 6 januari 2025 11:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Altijd leuk die aanvullingen.
Is het ook. Deed ik ook altijd.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om in een krantje te arceren wat leuk is
Fijne dag @praadjequote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:22 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van
![]()
@:ChildoftheStars, veel succes vandaag. Laat je horen
Dank je welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:22 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van
![]()
@:ChildoftheStars, veel succes vandaag. Laat je horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |