quote:Op vrijdag 10 januari 2025 06:49 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een fijne dag van
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 06:49 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een fijne dag van
Ja... ik ben blij dat hij weg isquote:Op zondag 12 januari 2025 21:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ben blij dat Ratelband op een kamp is achtergebleven.
Zag later dat hij weg is. Heb gelachen om de keuze van hun kluisje.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik ben blij dat hij weg is
Het is wel een leuk seizoenquote:Op zondag 12 januari 2025 22:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zag later dat hij weg is. Heb gelachen om de keuze van hun kluisje.
Waar gaat het over?quote:Op zondag 12 januari 2025 23:21 schreef praadje het volgende:
Kijkt er iemand hier de serie 'woeste grond'? Ik ben er net aan begonnen en eigenlijk vind ik het best een heerlijke simpele serie. Kijkt lekker weg, per aflevering niet te lang en geen ingewikkelde of 'bijzondere' toestanden. (Heb nu een stuk of vijf afleveringen gezien).
Over een boerenfamilie. Het reilen en zeilen op de boerderij, een echtscheiding, boeren die het moeilijk gaan krijgen. Dat is wat ik tot nu toe heb meegekregen.quote:
Oh klinkt wel goed!quote:Op zondag 12 januari 2025 23:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Over een boerenfamilie. Het reilen en zeilen op de boerderij, een echtscheiding, boeren die het moeilijk gaan krijgen. Dat is wat ik tot nu toe heb meegekregen.
Heerlijke Hollandse nuchterheid zullen we maar zeggen. Niet spannend of eng, kijkt gewoon lekker weg.
Kan hem zeker jou nu aanraden als ik je verder lees.
Ja dat las ik. Heel veel sterkte lieverd. Wat krijg je veel goede adviezen. Daar heb ik weinig aan toe te voegen. Maar ik lees je en ik denk aan je. Hou vol meisquote:Op zondag 12 januari 2025 23:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh klinkt wel goed!
Misschien gooi ik hem zo op
Even behoefte aan weinig complexe dingen
Dank je welquote:Op zondag 12 januari 2025 23:30 schreef praadje het volgende:
NPO
[..]
Ja dat las ik. Heel veel sterkte lieverd. Wat krijg je veel goede adviezen. Daar heb ik weinig aan toe te voegen. Maar ik lees je en ik denk aan je. Hou vol meis
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op maandag 13 januari 2025 08:39 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van
Proficiat praadje!quote:Op maandag 13 januari 2025 08:39 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |