Ik zou niet weten waarom je je schamen moet. Niet doen hoor.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee zeker niet, alleen schaam me een beetje voor mijn smaak
Zit nu Sisterwives te bingen
Schilderles gaat misschien niet door... zoveel moeite gedaan voor wakker worden en dan lees je dat... duimen maar dat het doorgaat
Het gaat toch wel doorquote:Op donderdag 14 november 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je je schamen moet. Niet doen hoor.
Jammer dat het niet doorgaat
O fijn, geniet er van. Tot latersquote:Op donderdag 14 november 2024 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het gaat toch wel door![]()
Misverstand in de app
dus over tien minuten schoenen aan en gaan
hey Praadjequote:
Minus Pointer ga ik denk ik met jou meedoenquote:Op donderdag 14 november 2024 10:32 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Mijn opneem en kijklijstje voor vandaag;
- Overtreders
- De bondgenoten
- De augurkenkoning
- Bij ons op de Wallen
- Meester Frank Visser
- Pointer
Maak er een mooie dag van
Ik moet er ook nog aan beginnenquote:Op donderdag 14 november 2024 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Minus Pointer ga ik denk ik met jou meedoen
Dat van die Wallen moet ik nog aan beginnen. Lijkt me boeiend
Hier nog éénquote:Op donderdag 14 november 2024 17:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog aan beginnen
Klopt, zit geen spraakmakende deelnemer tussen op het moment. Had meer leuke televisie verwacht met Morrie maar die is maar rustig vergeleken met toen ze in de loods zat.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Merk dat mijn interesse in de bondgenoten weer wat afneemt...
De huidige deelnemers spreken mij minder aan of zo
Ja... morrie wordt of eruit geknipt of ze heeft haar intree gedaan en gaat nu op standje lui. Wat we eigenlijk wel van haar kennenquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Klopt, zit geen spraakmakende deelnemer tussen op het moment. Had meer leuke televisie verwacht met Morrie maar die is maar rustig vergeleken met toen ze in de loods zat.
An Annet vind ik mega irritant met haar nep psychologie en alles beter weten.
Dankjewel lieverdquote:Op donderdag 21 november 2024 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi!
Je hebt weer een mooie lijst gemaakt @:praadje
Die donkere dagen voor kerst zijn zo gezellig en fijn en veel leuke televisie
Morgen ben ik lekker een dagje vrij. Vandaag vergaderen met vrijwilligerswerk en de schilderclub
Straks videobellen met een vriendin
Leuke doch pittige dag
Dank jequote:Op donderdag 21 november 2024 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Dankjewel lieverdInderdaad een pittige dag maar gelukkig alleen maar leuke dingen. Pas goed op jezelf meissie (ik lees je weleens in je hobbytopic)
Dankjewel Cremetjequote:Op donderdag 21 november 2024 20:24 schreef potjecreme het volgende:
Dit weekend is het weer zover!
[ afbeelding ]
Morguhquote:Op maandag 25 november 2024 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Zeeman! Leuk! Hunted! Leuk!
Ben nu bezig met twee weken geen tv aan het inhalen. Haken en gaan
Oooh die moet ik idd ook nog kijkenquote:Op maandag 25 november 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MorguhIk heb gisteren Alone toch gekeken.
Vond het wel leuk om te kijken
Prime heeft soms best wel leuke dingenquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:03 schreef potjecreme het volgende:
Ik kijk Columbo tegenwoordig. Het is te zien op Prime.
Ik durf niet te kijken. Ben bang dat ik mij teveel ga ergeren aan hun gedrag.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Prime heeft soms best wel leuke dingen
(al heb ik het voornamelijk voor Hayu)
Dames in de Dop ben ik net mee begonnen. Zo pijnlijk gênant
Het is verschrikkelijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 13:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken. Ben bang dat ik mij teveel ga ergeren aan hun gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |