Daar gaat de TK niet over.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:54 schreef Bluesdude het volgende:
Ik volg het kamerdebat niet, maar ik neem aan dat men volgens de traditie de olifant in de Kamer niet noemt: de Israelische massamoorden.. het terroriseren van de Palestijnen.
Mwah dat heeft niets te maken met binnenlands olie op het vuur gooien.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Timmermans wil geen olie op het vuur maar wil wel de ambassadeur ontbieden
Tja, Israël heeft openlijk leugens zitten verspreiden. Is wel een dingetje...quote:Op woensdag 13 november 2024 21:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
En terecht. Voor zover de info die we nu hebben.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ja... dat is de bedoeling.... die terreur niet noemen als achtergrond wat er in Amsterdam gebeurdequote:
Gast, bewaar dit voor je stokpaardjes elders.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja... dat is de bedoeling.... die terreur niet noemen als achtergrond wat er in Amsterdam gebeurde
Vingerwijzen naar moslims en onderwijl joodse terroristen blijven steunen: politiek, militair, economisch en heel veel zwijgen.
kan zo op voor lelijkste nieuwe woord van 2024.quote:
Misschien kan van der Plas een motie indienen dat de oorlog in Gaza beëindigd moet worden.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja... dat is de bedoeling.... die terreur niet noemen als achtergrond wat er in Amsterdam gebeurde
Vingerwijzen naar moslims en onderwijl joodse terroristen blijven steunen: politiek, militair, economisch en heel veel zwijgen.
Ik kon het niet lezen.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:00 schreef Klopkoek het volgende:
Graag ook even vragen naar wat de Mossad deed. En welke rol ze hadden in de provocaties
https://www.telegraaf.nl/(...)oor-uitduel-met-ajax
Ik benoem een grote moordpartij, wat leidde tot rellen in Amsterdam.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gast, bewaar dit voor je stokpaardjes elders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |