Want? Je kan prima met elkaar in gesprek gaan zonder het met elkaar eens te zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn zegen zou het hebben.
Ja maar PvdA, D66, ChristenUnie, brug stond open, hond heeft mijn motie opgegeten.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Yesilgöz over de VVD die "al heel lang ergens van af wil". Alsof ze niet >10 jaar achtereenvolgens hebben geregeerd en nóg meeregeren
Dat ze het uit haar strot krijgt. Genant gewoon..quote:Op woensdag 13 november 2024 21:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja maar PvdA, D66, ChristenUnie, brug stond open, hond heeft mijn motie opgegeten.
Gesprek waarover?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want? Je kan prima met elkaar in gesprek gaan zonder het met elkaar eens te zijn.
Zo hebben onze 150 Kamerleden toch weer enorm veel waarde toegevoegd vandaag.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Bewust laat ik deze hele poppenkast langs me heen gaan, toch kon ik het even niet laten een liveblog te bekijken. En ik begrijp dat de uitkomst van dit alles het mogelijk, misschien verbieden van een Insta pagina is?
We zijn als land ten dode opgeschreven.
Ja en? En dan hoef je niet meer met ze te praten? Of zijn dat de enige onderwerpen waar je het over kan hebben. Als we het doortrekken dan zou de Nederlandse staat ook geen gesprekken moeten aangaan met Israël, gezien de huidig zittende macht uiterst conservatief / religieus is.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gesprek waarover?
Het vrouwen-, homo-, abortus- en euthanasiestandpunt van de mannenbroeders van de SGP kennen we.
Dat wordt veel verwijzen naar de Bijbel. De Heidelbergse Catechismus. De Dordse leerregels.
Ja...
En dan?
Leuk om een rekensommetje te maken: Wat heeft dit stukje toneel ons gekost vandaag?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zo hebben onze 150 Kamerleden toch weer enorm veel waarde toegevoegd vandaag.
Praten mag altijd. Dat het volstrekt nutteloos is, lijkt me evident.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja en? En dan hoef je niet meer met ze te praten? Of zijn dat de enige onderwerpen waar je het over kan hebben. Als we het doortrekken dan zou de Nederlandse staat ook geen gesprekken moeten aangaan met Israël, gezien de huidig zittende macht uiterst conservatief / religieus is.
Je kan ook Saoedie Arabie erbij slepen, maar het gaat mij om de achterlijkheid van het voorstel. Zeker nu het gaat om iemand die dan weer onvoorwaardelijk achter een dergelijk oerconservatieve regering gaat staan. Beetje hypocriet he.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Praten mag altijd. Dat het volstrekt nutteloos is, lijkt me evident.
"Dus u grondvest uw ideeën, die u ook graag maatschappelijk zou implementeren, waarbij deze ideeën ook anderen dan uzelf raken, op eeuwenoude teksten verzameld in een eeuwenoud boek waarvan u stelt dat het de onfeilbare goddelijke waarheid betreft waar niet over gediscussieerd kan worden?"
Dan maar over het weer hebben, inderdaad.
Dat je Israël erbij sleept... ach ja.
Dat zijn landen. Naties. Met regeringen. Zitten daar partijen tussen die zich net als de SGP 100% grondvesten op het idee dat hun boek onfeilbaar is, dan lijkt me praten daarmee inderdaad volstrekt nutteloos.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan ook Saoedie Arabie erbij slepen, maar het gaat mij om de achterlijkheid van het voorstel. Zeker nu het gaat om iemand die dan weer onvoorwaardelijk achter een dergelijk oerconservatieve regering gaat staan. Beetje hypocriet he.
Verder lijkt het me nooit nutteloos om een gesprek met elkaar te hebben. Al is het maar om elkaars standpunten beter te begrijpen (en nee, begrijpen betekent niet dat je het ermee eens moet zijn). Maar ook om de raakvlakken te zoeken, die er in eerste instantie ogenschijnlijk niet lijken zijn.
Gebroken klok enzoquote:Op woensdag 13 november 2024 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Van Baarle heeft hier zowaar gewoon gelijk
Daar gaat de TK niet over.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:54 schreef Bluesdude het volgende:
Ik volg het kamerdebat niet, maar ik neem aan dat men volgens de traditie de olifant in de Kamer niet noemt: de Israelische massamoorden.. het terroriseren van de Palestijnen.
Mwah dat heeft niets te maken met binnenlands olie op het vuur gooien.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Timmermans wil geen olie op het vuur maar wil wel de ambassadeur ontbieden
Tja, Israël heeft openlijk leugens zitten verspreiden. Is wel een dingetje...quote:Op woensdag 13 november 2024 21:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
En terecht. Voor zover de info die we nu hebben.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ja... dat is de bedoeling.... die terreur niet noemen als achtergrond wat er in Amsterdam gebeurdequote:
Gast, bewaar dit voor je stokpaardjes elders.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja... dat is de bedoeling.... die terreur niet noemen als achtergrond wat er in Amsterdam gebeurde
Vingerwijzen naar moslims en onderwijl joodse terroristen blijven steunen: politiek, militair, economisch en heel veel zwijgen.
kan zo op voor lelijkste nieuwe woord van 2024.quote:
Misschien kan van der Plas een motie indienen dat de oorlog in Gaza beëindigd moet worden.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja... dat is de bedoeling.... die terreur niet noemen als achtergrond wat er in Amsterdam gebeurde
Vingerwijzen naar moslims en onderwijl joodse terroristen blijven steunen: politiek, militair, economisch en heel veel zwijgen.
Ik kon het niet lezen.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:00 schreef Klopkoek het volgende:
Graag ook even vragen naar wat de Mossad deed. En welke rol ze hadden in de provocaties
https://www.telegraaf.nl/(...)oor-uitduel-met-ajax
Ik benoem een grote moordpartij, wat leidde tot rellen in Amsterdam.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gast, bewaar dit voor je stokpaardjes elders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |