https://www.tubantia.nl/p(...)sema-werkt~a42c8115/quote:Op woensdag 13 november 2024 18:53 schreef Szura het volgende:
Maar gelukkig heeft de kenau weer een nieuwe woordvoerder om haar permanente gefaal goed te praten
lolquote:Op woensdag 13 november 2024 19:09 schreef Falco het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/p(...)sema-werkt~a42c8115/
Woordvoerder werkt ook voor Halsema haha
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is één grote beschamende aanfluiting. En het gros van de kiezers gaat het niet eens afstraffen. Kennelijk geeft een groot deel van Nederland niet om onze grondwet of verdragen.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:27 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik wel "humor" vind is dat Wilders en Van der Plas nog steeds als oppositieleden staan te ratelen terwijl ze ook gewoon zaken kunnen regelen
Het maakt niet uit, men zal door blijven gaan met de druk verhogen en bij elke gebeurtenis de 'zie je wel'-kaart spelen. Misschien plan juist volgen en strenger aanpassen. Een ieder die discrimineert krijgt stokslagen van meerdere aangewezen personen. Dat is stoer en leuk tot dat ze bij Wilders langskomen.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:45 schreef tizitl2 het volgende:
Ah we hebben weer een onderbuikdebat
Uiteraard met conclusies voordat de analyse of ook maar het feitenrelaas zijn afgerond. We weten niet eens hoeveel relschoppers er waren, maar de hele integratie wordt alvast mislukt verklaard.
Zou het niet heel handig zijn eens de relevante informatie te verzamelen alvorens te debatteren of vol op het orgel te gaan? Echt wat een niveau
Ja mooi he, allemaal plannen, maar nul uitwerking of rationele gedachtengang. En de supporters maar juichen.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:34 schreef xpompompomx het volgende:
Vanaf volgende maand grenscontroles, maar de grensgemeentes weten nog van niets, hoorde ik net. Lekker gewerkt weer Fabel!
Ik begin er eigenlijk steeds meer voor te vrezen dat een aanzienlijk deel van het electoraat graag grof geweld gebruikt ziet worden tegen "de ander". Ook hier op ons mooie Fok! wordt er bv stevig gefantaseerd over hoe Amsterdam "schoongeveegd" zou moeten worden.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is één grote beschamende aanfluiting. En het gros van de kiezers gaat het niet eens afstraffen. Kennelijk geeft een groot deel van Nederland niet om onze grondwet of verdragen.
Nog erger, gewoon een externe die al jaren daar rondloopt.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:09 schreef Falco het volgende:
[..]
niet zomaar tegen "de ander" , wel tegen reltuig dat de samenleving kapot wilt maken.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik begin er eigenlijk steeds meer voor te vrezen dat een aanzienlijk deel van het electoraat graag grof geweld gebruikt ziet worden tegen "de ander". Ook hier op ons mooie Fok! wordt er bv stevig gefantaseerd over hoe Amsterdam "schoongeveegd" zou moeten worden.
En veel daarvan denken ook nog dat dat allemaal prima is, omdat 'vul hier allerlei redenen neer om geweld goed te keuren'. Hard aanpakken, grof geweld, het leger, alles zie je voorbij komen waar je tijdens lessen op de basisschool al voor was getraind om het te herkennen. Het heeft iets met een gevoel van voldaanheid te maken als ze weten dat mensen die de wet overtreden tegen allerlei verdragen in worden behandeld, behalve als het om henzelf gaat want dan moet je 'boeven gaan vangen'.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik begin er eigenlijk steeds meer voor te vrezen dat een aanzienlijk deel van het electoraat graag grof geweld gebruikt ziet worden tegen "de ander". Ook hier op ons mooie Fok! wordt er bv stevig gefantaseerd over hoe Amsterdam "schoongeveegd" zou moeten worden.
En wat zegt de wet daarover?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
niet zomaar tegen "de ander" , wel tegen reltuig dat de samenleving kapot wilt maken.
Wat zeg je hier over de Macabihooligans?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
niet zomaar tegen "de ander" , wel tegen reltuig dat de samenleving kapot wilt maken.
Kortom, daar hebben we al voldoende wetgeving voor.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat zeg je hier over de Macabihooligans?
Sowieso is het verbieden van harde reltuigkernen en flinke boetes in het voetbal prima.
geen idee, maar het thee drinken is wel een keertje klaar lijkt me. Een dubbel paspoort afpakken gaat natuurlijk nergens over, maar harder aanpakken lijkt me prima.quote:
maccabi hoolies zorgen niet voor dag in dag uit gezeik in NL dus erg irrelevant in dit verhaal. Tenzij je een jodenjacht wilt goedpraten natuurlijk. Maar daar is een ander topic voor dacht ikquote:Op woensdag 13 november 2024 20:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat zeg je hier over de Macabihooligans?
Sowieso is het verbieden van harde reltuigkernen en flinke boetes in het voetbal prima.
Het livetopic is idd veel geschikter.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wáárom gaat het in 2 topics over het huidige debat in de TK?
Het ontplofte zomaar toevallig natuurlijk. Heeft niets met Maccabi te maken, gewoon zomaar random ontplofte het!quote:Op woensdag 13 november 2024 20:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
geen idee, maar het thee drinken is wel een keertje klaar lijkt me. Een dubbel paspoort afpakken gaat natuurlijk nergens over, maar harder aanpakken lijkt me prima.
[..]
maccabi hoolies zorgen niet voor dag in dag uit gezeik in NL dus erg irrelevant in dit verhaal. Tenzij je een jodenjacht wilt goedpraten natuurlijk. Maar daar is een ander topic voor dacht ik
Joden- en moslimjagen keur ik af.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
geen idee, maar het thee drinken is wel een keertje klaar lijkt me. Een dubbel paspoort afpakken gaat natuurlijk nergens over, maar harder aanpakken lijkt me prima.
[..]
maccabi hoolies zorgen niet voor dag in dag uit gezeik in NL dus erg irrelevant in dit verhaal. Tenzij je een jodenjacht wilt goedpraten natuurlijk. Maar daar is een ander topic voor dacht ik
Sinds 7 oktober zijn er wel meer maskers afgegaan.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En veel daarvan denken ook nog dat dat allemaal prima is, omdat 'vul hier allerlei redenen neer om geweld goed te keuren'. Hard aanpakken, grof geweld, het leger, alles zie je voorbij komen waar je tijdens lessen op de basisschool al voor was getraind om het te herkennen. Het heeft iets met een gevoel van voldaanheid te maken als ze weten dat mensen die de wet overtreden tegen allerlei verdragen in worden behandeld, behalve als het om henzelf gaat want dan moet je 'boeven gaan vangen'.
Sowieso gaan de maskers steeds meer af, waar het vaak eerst gaat over asielzoekers, maar puntje bij paaltje gaan bij veel mensen de plannen veel verder dan de migrantenstroom stopzetten. Bijvoorbeeld bij die domme gebeurtenissen bij de Media Markt wordt er gesuggereerd dat het de migranten zijn van de migrantenstroom, terwijl het vaak mensen zijn die hier geboren zijn, ouders hebben die hier ook geboren zijn.
Ik ruik de wijnlucht door het scherm heen als Baudet spreekt.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:51 schreef Beathoven het volgende:
Baudetski ziet de bui al hangen met internetplatforms doorscannen.
Als ze dat doen dan kunnen een aantal subfora hier ook sluiten.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:51 schreef Beathoven het volgende:
Zei die minister nu dat je straks vervolgd kan worden voor je online scheldpartijen op dezelfde gronden als offline.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:51 schreef Beathoven het volgende:
Meer dat de inlichtingendiensten berichten eenzijdig gaan filteren op basis van wat de PVV niet leuk vindt.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zei die minister nu dat je straks vervolgd kan worden voor je online scheldpartijen op dezelfde gronden als offline.
Hoe moet ik dat zien.
Als ik iemand een jattende pedofiel noem kan een andere user mij voor de rechter brengen voor smaad
het was een ideale kans om de diepgewortelde jodenhaat vorm te geven. Dus nee niks randoms aanquote:Op woensdag 13 november 2024 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het ontplofte zomaar toevallig natuurlijk. Heeft niets met Maccabi te maken, gewoon zomaar random ontplofte het!
En de kans van de Israëliërs om vrijelijk hun Arabierenhaat te spuien en vorm te geven. En... stilte...quote:Op woensdag 13 november 2024 21:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het was een ideale kans om de diepgewortelde jodenhaat vorm te geven. Dus nee niks randoms aan
Die zijn hier in het land nauwelijks een probleem, de andere groepering zorgt al tientallen jaren voor problemen. Klein verschilletje maarquote:Op woensdag 13 november 2024 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En de kans van de Israëliërs om vrijelijk hun Arabierenhaat te spuien en vorm te geven. En... stilte...
Daar zit dan ook waarschijnlijk het probleem.quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral voor jezelf moet spreken, want ik kan mij niet vinden in je stukje framing richting 'de islamitische cultuur'. Laat dat 'we' dus vooral achterwege. Multiculturele samenleving is een feit en veruit het grootste deel van de moslims is volledig geïntegreerd. Ondanks het feit dat hun ouders met 10-0 achterstand zijn begonnen. Overal om mij heen zie ik zeer hoog opgeleide succesvolle moslims die uit 'diezelfde cultuur' komen. Tenzij je met niet geïntegreerd doelt op: ze hebben niet dezelfde mening over Israel. Of, ze eten halal en hebben een moskee ipv kerk. Of, ze dragen een hoofddoek eeuw. Dan zijn we inderdaad klaar met het gesprek, want dan hebben we een totaal andere definitie van integreren.
Oh, dat geloof ik best, alleen een beetje vreemde reactie op wat ik stel. Het een maakt het ander nog niet goed natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sinds 7 oktober zijn er wel meer maskers afgegaan.
Bron?quote:Op woensdag 13 november 2024 17:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De situatie om de Oeigoeren werd door verschillende Nederlandse politieke partijen en internationale mensenrechten organisaties al op de agenda gezet jaren voordat Trump zich zelfs maar kandidaat stelde voor het presidentschap.
Inderdaad die van een hoop mensen in het westen die beweren fucks te geven om mensenrechten.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sinds 7 oktober zijn er wel meer maskers afgegaan.
Hier de SP in 2011: https://www.sp.nl/nieuws/(...)te-volkeren-in-chinaquote:
Als u dat zo interpreteert, meneer Wilders, dat is absoluut niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:46 schreef Szura het volgende:
Nog even over dat flutdebat , daar had Van Vroonhoven kennelijk een motie paraat en later weer teruggetrokken omdat die in strijd was met haar eigen rechtsstaatverklaring (dat vod van de corrupte Plasterk). En het was nota bene Wilders die haar dat mede aan haar verstand moest brengen . Wat een treinramp is die vrouw.
[ x ]
Zou wel mooi symbolisch zijn als ze nog op een zetel staan in de peilingen op het moment dat Pietertje terugkomt in Den Haag. Dat deze regering zon gebeurtenis met een paar voetbalfans die klappen hebben gehad zo probeert te gebruiken om racisme te vergoeilijken is wel een nieuw level van hypocrisie dat ze bereikt hebben.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:46 schreef Szura het volgende:
Nog even over dat flutdebat , daar had Van Vroonhoven kennelijk een motie paraat en later weer teruggetrokken omdat die in strijd was met haar eigen rechtsstaatverklaring (dat vod van de corrupte Plasterk). En het was nota bene Wilders die haar dat mede aan haar verstand moest brengen . Wat een treinramp is die vrouw.
[ x ]
Willen we Pieter Omtzigt of Nicolien van Vroonhoven. Ik weet het niet. Ik kan niet kiezen.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:46 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Is daar wel een motie voor nodig? Is dat niet gewoon al geborgd in geloofsvrijheid?quote:Op donderdag 14 november 2024 09:56 schreef Szura het volgende:
Gaat over deze denk ik: https://www.tweedekamer.n(...)18389&did=2024D43912
Natuurlijk. En in de vrijheid van meningsuiting, en in gezond verstand.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is daar wel een motie voor nodig? Is dat niet gewoon al geborgd in geloofsvrijheid?
Misschien kunnen we in de grondwet opnemen dat bands als Kane en Blof niet meer mogen worden opgericht. Lijkt mij essentieel onderdeel van bestaanszekerheid en brede welvaart.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Natuurlijk. En in de vrijheid van meningsuiting, en in gezond verstand.
En zo niet, dan wil ik graag ook het recht in de grondwet om niet van Coldplay te houden.
Yupsquote:Op donderdag 14 november 2024 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is daar wel een motie voor nodig? Is dat niet gewoon al geborgd in geloofsvrijheid?
Ik ook niet, het voordeel aan Nicolien is dat ze de capaciteit niet heeft om twee gezichten te laten zien.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Willen we Pieter Omtzigt of Nicolien van Vroonhoven. Ik weet het niet. Ik kan niet kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |