Dan lukt het nergensquote:
Dat kanquote:Op woensdag 13 november 2024 14:53 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
In het vorige topic kwam al uit dat TS vindt dat het aan iedereen behalve hemzelf ligt
Waar word je precies in dit topic beledigd?quote:Op woensdag 13 november 2024 15:03 schreef Nederlander1234 het volgende:
Grappig dat ik nog geen woord heb gesproken in deel 2 en nu wordt ik al weer beledigd. Deze mensen moeten toch wel echt niks beters te doen hebben? Super triest.
Dat zat ik me inderdaad ook al af te vragen XDquote:Op woensdag 13 november 2024 15:05 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Waar word je precies in dit topic beledigd?
Ja hiero, match made in heaven.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:08 schreef Nederlander1234 het volgende:
Iemand nog tips, zonder dat we weer in drama vervallen?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 15:08 schreef Nederlander1234 het volgende:
Iemand nog tips, zonder dat we weer in drama vervallen?
quote:
Makkelijk te regelenquote:
FTFY.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:55 schreef Document1 het volgende:
Heb je überhaupt vrouwelijke vrienden?
Wil je me Britney? Een lieve man van 30 jaar, die precies doet wat jij wilt en uiteten e.d. voor je wilt betalen?quote:
Heb je toevallig een Dominicaans paspoort (of uiterlijk)? Spreek je Spaans? Kun je een vrouw (plus kids) geven wat ze nodig heeft? 🤩quote:Op woensdag 13 november 2024 16:18 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Wil je me Britney? Een lieve man van 30 jaar, die precies doet wat jij wilt en uiteten e.d. voor je wilt betalen?
En uiteraard... GEEN strafblad!!1!!1!quote:Op woensdag 13 november 2024 16:24 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Heb je toevallig een Dominicaans paspoort (of uiterlijk)? Spreek je Spaans? Kun je een vrouw (plus kids) geven wat ze nodig heeft? 🤩
Mijn tip voor een fwb is kroegquote:Op woensdag 13 november 2024 16:18 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik heb al in deel 1 aangegeven iemand online te zoeken.
Ben je wel universitair opgeleid? Tegenwoordig zoekt Britney een man die universitair opgeleid is.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:18 schreef Nederlander1234 het volgende:
Wil je me Britney? Een lieve man van 30 jaar, die precies doet wat jij wilt en uiteten e.d. voor je wilt betalen?
Nopequote:Op woensdag 13 november 2024 16:31 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Met alle respect maar ben je 20 jaar voorruit gegaan in de tijd en in 2024 beland toevallig?
Waar heb je dat vandaan? Kun jij me helpen aan een leuke meid?quote:Op woensdag 13 november 2024 16:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ben je wel universitair opgeleid? Tegenwoordig zoekt Britney een man die universitair opgeleid is.
Mwah ik vraag me af wat haar 'niveau' isquote:Op woensdag 13 november 2024 16:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ben je wel universitair opgeleid? Tegenwoordig zoekt Britney een man die universitair opgeleid is.
Ik weet niet meer waar ze dat verteld heeft, maar ze heeft dat zelf gezegd in een van haar topics. Inmiddels heeft Britney zelf ook wel door dat ze soms onverstandige keuzes maakt op het gebied van mannen, en zo kwam ze zelf op het idee om voor een man te kiezen die universitair opgeleid is.quote:
Helaas niet. Als ik een leuke meid zou kennen, dan zou ik haar voor mezelf houden. Verder zou ik ook niet zo gauw weten waar je een leuke meid zou kunnen vinden.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:44 schreef Nederlander1234 het volgende:
Kun jij me helpen aan een leuke meid?
Maar goed dat ik haar dus zou krijgen is bullshit en ik zei gelijk al dat ik het niet geloofde.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ze dat verteld heeft, maar ze heeft dat zelf gezegd in een van haar topics. Inmiddels heeft Britney zelf ook wel door dat ze soms onverstandige keuzes maakt op het gebied van mannen, en zo kwam ze zelf op het idee om voor een man te kiezen die universitair opgeleid is.
[..]
Helaas niet. Als ik een leuke meid zou kennen, dan zou ik haar voor mezelf houden. Verder zou ik ook niet zo gauw weten waar je een leuke meid zou kunnen vinden.
zucht weer zo’n “ik-zoek-een-fwb-maar-wel-een-warme-en-oprechte-vriendschap-zonder-commitment-want-relaties-zijn-teveel-gedoe” type die zich afvraagt waarom Tinder geen soulmate-leverancier is.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:14 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik haar dus zou krijgen is bullshit en ik zei gelijk al dat ik het niet geloofde.
Groot gelijk, had ik ook gedaan.
JIJ was uit op informatie.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:47 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Puur uit op wat informatie zonder ook maar enige hoop op een afspraak. Die gast die Scandinavische chicks neukt is zowat de enige die het begrijpt. Ik zal je een ding zeggen: Verdoe een ander zijn tijd,
TS kwam hier in de hoop vrouwen in de DM te ontvangen.quote:
Ik laat me echt niet uitschelden.quote:
De mijne loopt nu overquote:Op woensdag 13 november 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
TS kwam hier in de hoop vrouwen in de DM te ontvangen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Nee, een strafblad heeft juist een pre! (Toch?quote:Op woensdag 13 november 2024 16:25 schreef Sally het volgende:
[..]
En uiteraard... GEEN strafblad!!1!!1!![]()
Straffenblad?quote:Op woensdag 13 november 2024 23:31 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
Nee, een strafblad heeft juist een pre! (Toch?)
Daar had Britney slechte ervaringen mee....quote:Op woensdag 13 november 2024 23:31 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
Nee, een strafblad heeft juist een pre! (Toch?)
Britney zou er goed aan doen om een potentiële partner een VOG te vragen.quote:Op donderdag 14 november 2024 00:32 schreef Sally het volgende:
Daar had Britney slechte ervaringen mee....
Ik heb verreweg de meeste vrouwelijke contacten via de kroeg gehad ook. Alleen nu drink ik niet meer en zie ik het echt niet gebeuren.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nope
Gewoon naar de kroeg, niet klem drinken maar gewoon gezellig meedoen
Komt vanzelf goed
Niet met jou, dat is het verschil. De reden dat ze het zelfs op hun profiel hebben staan is dat ze daar op zich wel genoeg van hebben, maar komt de juiste man voorbij is het geen probleem.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:50 schreef Nederlander1234 het volgende:
Je kent het wel apps als Badoo en Tinder worden misschien wel vaker genoemd voor het vinden van een FWB, maar veel vrouwen hebben al in hun profiel staan geen ONS of FWB te willen. De meeste andere willen het ook niet.
Too little too late dit adviesquote:Op woensdag 20 november 2024 13:12 schreef adder het volgende:
[..]
Niet met jou, dat is het verschil. De reden dat ze het zelfs op hun profiel hebben staan is dat ze daar op zich wel genoeg van hebben, maar komt de juiste man voorbij is het geen probleem.
Als jij geen FWB kan krijgen zegt dat ook wat over je aantrekkelijkheid naar de dames toe. Die is er dus niet, of niet genoeg. Als jij in een kroegsetting kan flirten, dames aanrakerig worden en jou hun nummer geven, is de volgende stap snel gezet.
Heel kort een samenvatting misschien? Zou wel handig zijn die onderaan iemands topicstart te plaatsen haha.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Had je alletwee de topics doorgelezen, dan snap je hoe waar jouw "Niet met jou" is
En dan snap je waarom TS je advies niet meer kan lezen.
Niet per se. Iemand kan aantrekkelijk worden gevonden voor een ONS of een FWB, maar niet als relatiemateriaal gezien worden. En omgekeerd kan iemand aantrekkelijk worden gevonden voor een relatie, maar niet voor een ONS of een FWB.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:12 schreef adder het volgende:
Als jij geen FWB kan krijgen zegt dat ook wat over je aantrekkelijkheid naar de dames toe. Die is er dus niet, of niet genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |