Ze refereren meestal aan de mol met hij/ zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:18 schreef golfer het volgende:
Rick werd op Radio2 geïnterviewd. Hij vertelde dat er nog een extra item aan WIDM gaat worden toegevoegd dit jaar. Dus niet alleen de jacht op de mol, maar nog iets anders erbij.
En, ik weet niet of het een verspreking was, maar hij zei: "Deze nieuwe toevoeging maakt het lastiger voor de mol om z'n opdracht uit te voeren".
Z'n...de mol is een man?
De opdracht van de mol is zoveel mogelijk geld uit de pot spelen. Mijn vermoeden is dus dat ze de verdubbelaar uit de Vlaamse versie hebben overgenomen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:18 schreef golfer het volgende:
Rick werd op Radio2 geïnterviewd. Hij vertelde dat er nog een extra item aan WIDM gaat worden toegevoegd dit jaar. Dus niet alleen de jacht op de mol, maar nog iets anders erbij.
En, ik weet niet of het een verspreking was, maar hij zei: "Deze nieuwe toevoeging maakt het lastiger voor de mol om z'n opdracht uit te voeren".
Z'n...de mol is een man?
Bron: nu.nlquote:"Dit hebben we nog nooit gedaan", zegt Van de Westelaken in de promotiebeelden van dit nieuwe seizoen dat zich afspeelt in Cambodja. Voor fans van het programma hét startschot allerlei theorieën uit te wisselen.
"Dat is best lastig: er wordt ook gezegd 'dit wordt echt nog groter dan de vijf landen-opening van 2018.'", vertelt de presentator aan NU.nl. "Alsof we dan nu in tien landen zitten ofzo. Die mensen ga ik echt teleurstellen."
"Maar we doen wel iets wat nog nooit eerder gedaan is en wat een tweede raadsel toevoegt aan dit seizoen. Een eigenaardige twist, die voor veel mensen verwarrend zal zijn. Maar die uiteindelijk in elk geval aan het einde van het seizoen heel duidelijk is. Dit raadsel maakte het voor ons als makers en voor de Mol in elk geval zenuwslopend."
…
"De taak van de Mol is wat ingewikkelder geworden, ja. Wij proberen natuurlijk elk jaar iets te bedenken waardoor het seizoen anders is. We willen niet elk jaar hetzelfde doen. Dat zit hem de ene keer in een hele gave opening en de andere keer in een andere troef. En wat we nu bedacht hebben: ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook dacht het helemaal niet kon."
"Het kan namelijk niet zonder dat we ons allergrootste geheim meteen blootleggen: wie de Mol is. De redactie heeft er best lang over nagedacht iets te verzinnen waardoor het wel kan en toch niet meteen overduidelijk is. Het is fascinerend dat proces van de zijlijn te zien. Dan zie ik ook hoe goed mijn collega's zijn in het bedenken van dit soort complotten en twisten."
...
Merkt de kijker dat er een nieuwe regisseur is?
"We zeggen al jaren dat het programma in evolutie moet zijn, geen revolutie. Dus alle veranderingen die we doorvoeren moeten subtiel. Ik denk dat de gemiddelde kijker misschien niet eens zo heel veel merkt, ik ben wel benieuwd. Er zijn dingetjes die anders zijn: sommige hebben te maken met mijn rol, maar ook met hoe de opdrachten in beeld zijn gebracht."
Nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:09 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga het op tafel leggen. Zouden er toch 2 mollen zijn?
9 mollen, 1 kandidaat.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:09 schreef NailQueen het volgende:
Wist je ook wie de mol was?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vannacht over WidM gedroomd. Ik deed mee en hielp de eerste afvaller om terug het spel in te komen.
Kennelijk heb ik toch wel zin in het nieuwe seizoen
Neehee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:09 schreef NailQueen het volgende:
Misschien een widm meets expeditie robinson. Ze worden gedumpt op een eiland en 1 iemand moet stiekem het eten weggooien en de slaapzakken doorknippenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Neehee.Maar ik hoop op een crossover met de Vlaamse de Mol, is wat ook helemaal niet gaat gebeuren natuurlijk.
Dan wel weer een vrouw, Angelaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:03 schreef roos94 het volgende:
Beter gaan Nadia en Wildebras er snel uit. Voor de rest vind ik het goed.
Roos win
Bridget mol
Verliezer Teun
Wordt het ook weer eens niet tijd voor een nieuwe presentator..
Heb wel weer zin an
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |