SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
het maakt mij ook niet echt onwijs uit wat jullie denken van wat ik doe met bandjes enzo. Weet dat het altijd bedoelt is uit goed hart van meerdere en van mezelf en alles ten gunste van
nouja mss sommige vinden de muziek ook nog leuk.
Uiteindelijk is er wel soort van 10.000 opgehaald en dat is helemaal naar mensen in Ukraine maar ook in Nepal enzo.Do what you love, love what you do!![]()
hahaha weet nog ik had toen kut monitor geluid, maar werkte ok uit in de na mix van live opnamen.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
ik heb btw nog losse sporen opnamen, mocht hier een audio mix file zijn die er beter poging over wil wagen ?Do what you love, love what you do!![]()
tja ik vind het gewoon leuk ook om te doen en help beetje,. hoe rest erover denkt. tja boeit me niet zoquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Zo is dat.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:20 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik vind het gewoon leuk ook om te doen en help beetje,. hoe rest erover denkt. tja boeit me niet zo![]()
wat ik belangrijk vind enzo. is accepteer elkaar gewoon zoals je bent?
ik zie er niet zo problemen in hoor?Do what you love, love what you do!![]()
Eenschquote:Op woensdag 13 november 2024 10:26 schreef kree het volgende:
wat ik belangrijk vind enzo. is accepteer elkaar gewoon zoals je bent?
ik zie er niet zo problemen in hoor?![]()
Is het ook zeker in deze tijd van internet, ze kunnen alles opzoekenquote:Op woensdag 13 november 2024 10:08 schreef kree het volgende:
[..]
ik zat nog ff te denken, mss zit hier een ander bedoel of levensles achter?
Maar eigenlijk is het niet meer als normaal?
Maar ik zat wel met verbazing te luisteren knaapje van 10 jaar he
Hier was je wel goed in beeldquote:Op woensdag 13 november 2024 10:10 schreef kree het volgende:
deze vond ik dan lekker ff omdat keyboard 2 natuurlijk met orgels
Bekijk deze YouTube-video
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh Amy
Hey Justin![]()
dat filmpje is nog iet zo lang terug natuurlijk want 2 jaar.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook zeker in deze tijd van internet, ze kunnen alles opzoeken
[..]
Hier was je wel goed in beeld
dus nou tegen 30n toen i werd gemaakt.
Maarja boeit mij het? ik doe het omdat ik goed doel vind en plezier heb ermee ook
Do what you love, love what you do!![]()
Het goede doelquote:Op woensdag 13 november 2024 11:02 schreef kree het volgende:
[..]
dat filmpje is nog iet zo lang terug natuurlijk want 2 jaar.
dus nou tegen 30n toen i werd gemaakt.
Maarja boeit mij het? ik doe het omdat ik goed doel vind en plezier heb ermee ook![]()
ik geloof in de montage dat iig keyboard 1 er wel in beeld was terwijl ik op key 2 het hele effect maakte. hahahaha maarja edit foutje. LIOLquote:Op woensdag 13 november 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook zeker in deze tijd van internet, ze kunnen alles opzoeken
[..]
Hier was je wel goed in beeldDo what you love, love what you do!![]()
Morguh Lovelyquote:
Dat is minderquote:Op woensdag 13 november 2024 11:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Met mij niet.
Maar met jou wel gelukkig
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Aloa
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey goed dat je er bentThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja. Of ik voor 15 november even bijna 1500 euro wil aftikken om beslaglegging te voorkomen.
Leuk geprobeerd maar a) ik sta al tig jaar onder beschermingsbewind, ik kan dus geen schulden makenb) die email is gestuurd naar een mailadres dat ik al 10 jaar niet meer gebruik (binnengekomen op catch all) en c) als ik bij de kvk zoek op dat bedrijf komen er nul zoekresultaten naar voren.
Geloof dat ik'n poen maar in m'n zak hou en aangifte doe van poging tot oplichting
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jouw rekeningnummer zeker?quote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op woensdag 13 november 2024 03:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:nederlander1234 hier zitten overdag de gewillige chicks.Overdag? 's Nachts bedoel je
En dan reageer jij zelf niet ook ff in het topic waar je blijkbaar meelurkt (of... de topics....?)![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Als ik een whois doe op dat domein :Ik twijfelde heel even aan mezelf of ik jaren geleden misschien een schuldeiser over het hoofd had gezien, maar ben blij dat ik toch iets beter oplet dan een gemiddelde Nederlanderquote:Updated Date: 2024-11-08T12:00:35.828411Z
Creation Date: 2024-10-31T09:29:32Z
Krijgt mario als hij gezellig een cocktailtje on the rocks drinkt samen met een kerel met een snor en een leren jasje en bijpassende leren pet.quote:![]()
![]()
gewillige chicksquote:Op woensdag 13 november 2024 11:23 schreef Sally het volgende:
[..]Overdag? 's Nachts bedoel je
En dan reageer jij zelf niet ook ff in het topic waar je blijkbaar meelurkt (of... de topics....?)![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 11:17 schreef DJMO het volgende:
Klinkt als een schoonmaakbedrijf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja. Of ik voor 15 november even bijna 1500 euro wil aftikken om beslaglegging te voorkomen.
Leuk geprobeerd maar a) ik sta al tig jaar onder beschermingsbewind, ik kan dus geen schulden makenb) die email is gestuurd naar een mailadres dat ik al 10 jaar niet meer gebruik (binnengekomen op catch all) en c) als ik bij de kvk zoek op dat bedrijf komen er nul zoekresultaten naar voren.
Geloof dat ik'n poen maar in m'n zak hou en aangifte doe van poging tot oplichting![]()
![]()
Ja Dot zegt hij ook nogquote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijgt mario als hij gezellig een cocktailtje on the rocks drinkt samen met een kerel met een snor en een leren jasje en bijpassende leren pet.
quote:Op woensdag 13 november 2024 11:17 schreef DJMO het volgende:
Jemig, ppfffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja. Of ik voor 15 november even bijna 1500 euro wil aftikken om beslaglegging te voorkomen.
Geloof dat ik'n poen maar in m'n zak hou en aangifte doe van poging tot oplichting
Maar goed als je weet dat het niet zo is dan hoef je je ook geen zorgen te maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had eergisteren weer iemand van m'n bank aan de telefoon.
De vorige keer was het een lijpe Mocro die duidelijk ongeïnteresseerd een scriptje zat te lezen en me vroeg of ik voor een bepaald bedrag aan cryptocoins had geprobeerd te kopen en of ik wel vaker in crypto coins handel. (Hij belde na sluitingstijd en de poging tot betaling zou vroeg in de ochtend gedaan zijn, maar zij hadden het tegengehouden hoor! Op mijn telefoon stond knalrood "MOGELIJK SPAM!")
Deze keer was het een keurige heer met een beschaafd accent die vroeg of ik een bepaald bedrijf machtiging had gegeven om betalingen van mijn rekening te doen. (Ook deze keer werd er na sluitingstijd gebeld, met een afgeschermd nummer.)
Beide keren opgehangen en de bank ingelicht.![]()
Dat had ik netquote:Op woensdag 13 november 2024 11:35 schreef ToT het volgende:
De vorige keer was het een lijpe Mocro die duidelijk ongeïnteresseerd een scriptje zat te lezen en me vroeg of ik voor een bepaald bedrag aan cryptocoins had geprobeerd te kopen en of ik wel vaker in crypto coins handel. (Hij belde na sluitingstijd en de poging tot betaling zou vroeg in de ochtend gedaan zijn, maar zij hadden het tegengehouden hoor! Op mijn telefoon stond knalrood "MOGELIJK SPAM!")
Deze keer was het een keurige heer met een beschaafd accent die vroeg of ik een bepaald bedrijf machtiging had gegeven om betalingen van mijn rekening te doen. (Ook deze keer werd er na sluitingstijd gebeld, met een afgeschermd nummer.)
![]()
Nou dat met die besnorde kerel verzin ik er bij, maar hij krijgt dus een opgezwollen anus als hij iets drinkt met ijsblokjes er in!quote:![]()
![]()
Gewoon niet opnemenquote:Op woensdag 13 november 2024 11:35 schreef ToT het volgende:
![]()
Héyyyy - niet mijn uitspraak hèquote:![]()
![]()
Heb recent dat r&p weer een beetje herontdekt komen grappige topics voorbij de laatste dagen.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:23 schreef Sally het volgende:
[..]Overdag? 's Nachts bedoel je
En dan reageer jij zelf niet ook ff in het topic waar je blijkbaar meelurkt (of... de topics....?)
R.I.P DTS.![]()
quote:Okee dan!
Ja ik weet dat diverse winkel-websites gehackt zijn waar ik accounts op heb, dus hebben ze mijn naam en mijn bankrekeningnummer.
"Goedendag, spreek ik met de heer ToT, en eindigt uw bankrekeningnummer op 450? Echt fantastisch!"![]()
Is dat de bedoeling?quote:Op woensdag 13 november 2024 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb recent dat r&p weer een beetje herontdekt komen grappige topics voorbij de laatste dagen.![]()
Niet opgenomen. Beste optie.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Ja ik weet dat diverse winkel-websites gehackt zijn waar ik accounts op heb, dus hebben ze mijn naam en mijn bankrekeningnummer.
"Goedendag, spreek ik met de heer ToT, en eindigt uw bankrekeningnummer op 450? Echt fantastisch!"![]()
Er bellen wel meer mensen met een afgeschermd nummer, en bij het eerste telefoontje was het nummer wel te zien, en die blijkt dus echt van mijn bank te zijn, maar dat doen ze met één of andere nummergenerator; de bank zelf belt nooit vanaf dat nummer.quote:![]()
R&P?!quote:Op woensdag 13 november 2024 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb recent dat r&p weer een beetje herontdekt komen grappige topics voorbij de laatste dagen.
Naaaahhhhhh ventje - dit was NIET R&P![]()
Dit was het andere deurtje
Ik doe geen eens moeite om aangifte te doen.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, ppfff
Maar goed als je weet dat het niet zo is dan hoef je je ook geen zorgen te maken.
Heb de politie en kvk op de hoogte gesteld en ze zien maar wat ze ermee doen
.Ik heb er één en ik ben er trots op
Anoniem neem ik nooit op.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Er bellen wel meer mensen met een afgeschermd nummer, en bij het eerste telefoontje was het nummer wel te zien, en die blijkt dus echt van mijn bank te zijn, maar dat doen ze met één of andere nummergenerator; de bank zelf belt nooit vanaf dat nummer.
Of het moet het uwv zijn.![]()
Ja maar als er staat MOGELIJK SPAM, dan neem ik echt niet op hoorquote:Op woensdag 13 november 2024 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Er bellen wel meer mensen met een afgeschermd nummer, en bij het eerste telefoontje was het nummer wel te zien, en die blijkt dus echt van mijn bank te zijn, maar dat doen ze met één of andere nummergenerator; de bank zelf belt nooit vanaf dat nummer.![]()
Niet als er staat dat het Spam is.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms moet je je telefoon wel eens opnemen als er gebeld wordt.![]()
Ik neem altijd op, pas 2x gehad in de afgelopen jaren dat het om een scammer ging.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Anoniem neem ik nooit op.
Of het moet het uwv zijn.
Meer instanties bellen anoniem.
Maar ik neem al jarenlang alleen op met alleen mijn voornaam te noemen; geef mensen niet onnodig extra informatie.![]()
Dat kreeg ik pas te zien nadat ik opnam.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar als er staat MOGELIJK SPAM, dan neem ik echt niet op hoor![]()
Als ze me echt nodig hebben dan spreken ze de voice mail maar in.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem altijd op, pas 2x gehad in de afgelopen jaren dat het om een scammer ging.
Meer instanties bellen anoniem.
Maar ik neem al jarenlang alleen op met alleen mijn voornaam te noemen; geef mensen niet onnodig extra informatie.![]()
O ja woensdagmiddag vrij natuurlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inmiddels ligt de kookplaat alweer een week bij coolblueThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Groot gelijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik doe geen eens moeite om aangifte te doen.
Heb de politie en kvk op de hoogte gesteld en ze zien maar wat ze ermee doen
.
[ x ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ja dan heb ik niet goed opgelet.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:38 schreef Sally het volgende:
[..]
R&P?!
Naaaahhhhhh ventje - dit was NIET R&P![]()
Dit was het andere deurtje
Al wel gisteren twee keer moeten lachen om r&p
Om die britneycheers en een nieuwe user die zo vanaf de 24 uurs zorg een heel bericht had getypt over haar ex maar inmiddels een week later zelf ook alweer een andere vriend had.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed op de datums letten van haar topics, maar je hebt gelijk; zij verslijt er ook heel watquote:Op woensdag 13 november 2024 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh ja dan heb ik niet goed opgelet.
Al wel gisteren twee keer moeten lachen om r&p
Om die britneycheers en een nieuwe user die zo vanaf de 24 uurs zorg een heel bericht had getypt over haar ex maar inmiddels een week later zelf ook alweer een andere vriend had.
quote:quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
PolkaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Justinbolk. Gewoon keihard gebolkt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Inmiddels ligt die kookplaat alweer een week bij cool blueThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan je nu ook niet koken dan?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inmiddels ligt die kookplaat alweer een week bij cool blueWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je zou het bijna gaan gelovenquote:
Nope en de eerste keer dat ik hem opstuurde was op 24 september.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even naar de Blokker.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja als je nog wat moet hebben en garantie boeit niet ....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Hopelijk in deze dagen berichtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
* gebrokenglas bolkt aardappelquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O dat is flink balen dan. Duurt wel erg langquote:Op woensdag 13 november 2024 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nope en de eerste keer dat ik hem opstuurde was op 24 september.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar zullen ze wel iets voor regelen lijkt mij zeker met bepaalde apparatuurquote:Op woensdag 13 november 2024 12:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja als je nog wat moet hebben en garantie boeit niet ...."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou..... Daar zou ik maar niet teveel van uitgaan.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel iets voor regelen lijkt mij zeker met bepaalde apparatuurAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou..... Daar zou ik maar niet teveel van uitgaan.
Nou, ik weet het niet.quote:quote:Hoe zit het met garanties op mijn product?
Garanties die worden gegarandeerd door een fabrikant lopen door. Overige garanties, of garantie op Blokker eigen merkproducten zijn helaas niet meer van toepassing.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik doe mee
bolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Boem isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Al vier ik geen carnaval echtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook niet echtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ooit wel eens in het oosten des lands ergens in zo een tent gestaan maar dat is gewoon zuipen met een gek pakkie aan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met slechte muziekquote:Op woensdag 13 november 2024 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ooit wel eens in het oosten des lands ergens in zo een tent gestaan maar dat is gewoon zuipen met een gek pakkie aan.![]()
quote:Van ellende toen maar een joint opgestoken achter de tent werd je nog bijna weggestuurd ook.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die oosterlingen hebben altijd wel een reden om veel bier te zuipen in een weiland in een tent met voornamelijk slechte muziek die hebben dat carnaval niet eens nodig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die oosterlingen hebben altijd wel een reden om veel bier te zuipen in een weiland in een tent met voornamelijk slechte muziek die hebben dat carnaval niet eens nodig.![]()
![]()
Ja rally hier zomerfeest dorpsfeest of schutters feestje daar.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: