SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hahahaha........quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:29 schreef maily het volgende:
@:mario390
Rosetta are you better are you well well wellIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
GeorgieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn ochtendcock wijst altijd richting het oosten. Dat is waar mijn hoofdeinde van het bed nou eenmaal op gericht is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn enige analoge klok staat nog steeds zomertijdLach met een schone bips![]()
Het klokje in mijn auto liet ik altijd maar. Gepriegel gedoe.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn enige analoge klok staat nog steeds zomertijdIedereen is een kutlultrut
![]()
R.I.P DTS.![]()
En nieuw dekbed en kussens besteld vanavond. Weet nu al dat ik er spijt van ga krijgen. Maar testen is ook niet verkeerd.Lach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Het klokje in mijn auto liet ik altijd maar. Gepriegel gedoe.
♡♡♡♡![]()
Und wir lieben dichquote:
R.I.P DTS.![]()
Waarom spijtquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nieuw dekbed en kussens besteld vanavond. Weet nu al dat ik er spijt van ga krijgen. Maar testen is ook niet verkeerd.♡♡♡♡![]()
Doe ik met mijn cockje net zo in de ochtend in koude kamer, dat gepriegelquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Het klokje in mijn auto liet ik altijd maar. Gepriegel gedoe.
Lach met een schone bips![]()
Mario weet er wel raad mee.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe ik met mijn cockje net zo in de ochtend in koude kamer, dat gepriegelIedereen is een kutlultrut
en als je niet islamitisch bent maar je ochtendcock wel wijst die zeker naar mekkaquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn ochtendcock wijst altijd richting het oosten. Dat is waar mijn hoofdeinde van het bed nou eenmaal op gericht is.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik ruil meestal mijn auto in voor eentje die wel goed staatquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Het klokje in mijn auto liet ik altijd maar. Gepriegel gedoe.Uw ADH vitamine Worst
Van die aanbevolen shizzle waar ik normaal onder dons slaap in de winter, en ook gewoon dons kussens..quote:
Happy bed afstelbaar dekbed besteld. en Visco geheugenschuim zacht kussen.
Ik laat me verrassenCollega zei dekbedden zijn wel fijn. Kussen nooit iemand iets over gehoord.
Af#telbaar?quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Van die aanbevolen shizzle waar ik normaal onder dons slaap in de winter, en ook gewoon dons kussens..
Ik laat me verrassenCollega zei dekbedden zijn wel fijn. Kussen nooit iemand iets over gehoord.
♡♡♡♡![]()
Na vandaag weer middag vrij. Vrijdagmiddag gebed. Wel fijn dat mijn werkgever me voor geloofsovertuiging me gewoon vrije uren geeft.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en als je niet islamitisch bent maar je ochtendcock wel wijst die zeker naar mekka
Heb ook eigen kamer met matje waar ik mag biddenIk ben wel blij.
Oh nou gooi je ouwe nog maar niet weg.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Van die aanbevolen shizzle waar ik normaal onder dons slaap in de winter, en ook gewoon dons kussens..
30 dagen proefslapen en anders weer terug, ik heb er ook geen goed gevoel bijquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nou gooi je ouwe nog maar niet weg.
Ohhhquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Afstelbaar als in 2 lagen aan elkaar klikken.
Welke heb je?♡♡♡♡![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Heeft ie in ieder geval een wijzer die het oosten op staat in de ochtend ;Pquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:45 schreef maily het volgende:
[..]
Met het cockje van @:loveyoulongtime ?Lach met een schone bips![]()
4 seizoenen dekbed.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Afstelbaar als in 2 lagen aan elkaar klikken.![]()
Laat ik ons magazijn het net zo simpel in een doos pleuren en er een label op plakken en gaat het retourquote:
Hou ons op de hoogtequote:Op dinsdag 12 november 2024 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat ik ons magazijn het net zo simpel in een doos pleuren en er een label op plakken en gaat het retour♡♡♡♡![]()
Ben ook wel benieuwd hoor, want wel erg goedkoop voor een goede dekenquote:Maar collega zei dat is prima dus we gaan testen
Misschien had ik gewoon pechquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoor, want wel erg goedkoop voor een goede dekenMaar collega zei dat is prima dus we gaan testen
♡♡♡♡![]()
Ik wil ook niet veel meer uitgeven, voor hetzelfde geld ben ik in Januari al weg hiero uit Nederland. Ik weet het niet. Maar nu weer 100'en euros uitguiven voor dekens en shit? Ook niet veel zin in meer. Blijft zonde geld.quote:Lach met een schone bips![]()
Las er wel meer over in de reviewsquote:Op woensdag 13 november 2024 00:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien had ik gewoon pechMaar het hoeft maar 1 winter mee te gaan. Is het wel comfortabel spul?
ik vond het focking koud alweer ff zo uurtje in de wind met 8 graden, kan niet wachten op lenteDo what you love, love what you do!![]()
Trustequote:Op woensdag 13 november 2024 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga maar slapen, te laat al eigenlijk. ;0
Is niet echt lekker beetje te humpen in de duinen nu lijkt me.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:03 schreef kree het volgende:
ik vond het focking koud alweer ff zo uurtje in de wind met 8 graden, kan niet wachten op lenteLach met een schone bips![]()
truste allemaal hoewel ik zo nog ff door wil kletsen, maarja wekker hequote:Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon uitzettenquote:Op woensdag 13 november 2024 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
truste allemaal hoewel ik zo nog ff door wil kletsen, maarja wekker he
vrij kil enzo ja. maar kan ook binnen he dus tis niet alleen al ellende maar uurtje in de wind buiten vond ik t koud enzo wel. brrrrrrquote:Op woensdag 13 november 2024 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is niet echt lekker beetje te humpen in de duinen nu lijkt me.Do what you love, love what you do!![]()
Ook weer thuisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Brrr, dan heb ik al snel winterpikkie hoor na ff buiten.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
vrij kil enzo ja. maar kan ook binnen he dus tis niet alleen al ellende maar uurtje in de wind buiten vond ik t koud enzo wel. brrrrrrLach met een schone bips![]()
jullie onderschatten de duinen, zal nog wel wat foto's maken als ik ff tijd hebquote:Do what you love, love what you do!![]()
Nou ja, ik weet wel hoe duinen eruit zien hoor.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
jullie onderschatten de duinen, zal nog wel wat foto's maken als ik ff tijd hebLach met een schone bips![]()
In het frikandellen bos.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deelsquote:Op woensdag 13 november 2024 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Las er wel meer over in de reviewsMaar het hoeft maar 1 winter mee te gaan. Is het wel comfortabel spul?
♡♡♡♡![]()
mooiste stukjes zijn de wandelpaden niet enzo moet ik wel zeggen. viel me ook pas op toen ik daar kwam trouwens. want oke kom me hele leven in duinen.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet wel hoe duinen eruit zien hoor.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Point takenquote:Op woensdag 13 november 2024 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
mooiste stukjes zijn de wandelpaden niet enzo moet ik wel zeggen. viel me ook pas op toen ik daar kwam trouwens. want oke kom me hele leven in duinen.
Ik heb ooit wel een kortstondig avontuurtje gehad in de duinen van Terschelling.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zie welquote:Komt morgen of overmorgen die shit. Dan gewoon maar proberen
Gaan jullie susamenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Do und dir happy madchenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow je bedoelt HC en ik. I wish maat. Ik scoor best wel aardig maar die is een paar stapjes boven mijn level.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow je bedoelt HC en ik. I wish maat. Ik scoor best wel aardig maar die is een paar stapjes boven mijn level.
♡♡♡♡![]()
Ik was de hele dag wat moe ofzo, mijn ogen deden het niet meer goed. En dan laat op de avond heb ik er geen last meer van. Godver.......quote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op woensdag 13 november 2024 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow je bedoelt HC en ik. I wish maat. Ik scoor best wel aardig maar die is een paar stapjes boven mijn level.
R.I.P DTS.![]()
Naar hequote:Op woensdag 13 november 2024 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was de hele dag wat moe ofzo, mijn ogen deden het niet meer goed. En dan laat op de avond heb ik er geen last meer van. Godver.......♡♡♡♡![]()
Herkenbaar heb hele dag met hoofdpijn gelopen toen bij vriendin maar een uurtje geslapen nu gaat het wel.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was de hele dag wat moe ofzo, mijn ogen deden het niet meer goed. En dan laat op de avond heb ik er geen last meer van. Godver.......They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ja ik trap niet in die valkuil en ga slapen.quote:
Filmpje?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
doe ff de foto wel want kon hem vinden na lang zoeken.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]Kree filmpjes altijd broek naar benee
Do what you love, love what you do!![]()
Uhhhmmmquote:Op woensdag 13 november 2024 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
doe ff de foto wel want kon hem vinden na lang zoeken.Lach met een schone bips![]()
![]()
foto vinden op internet
niet zo slecht denken he? ik had daar een momentje van 1 met natuur enzo en zat daar even alleen zonder alle gezeur om me heen. en toen dacht ik dit is natuur.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb er paartje waarbij ik wat uitleg, maar vind mezelf dan altijd zo stom overkomen op film. dus sjah, verder is het mss nog wel leuk om te bekijken, maarja denkt niet dat iemand het boeit.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooie foto welquote:Op woensdag 13 november 2024 00:25 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
foto vinden op internet
niet zo slecht denken he? ik had daar een momentje van 1 met natuur enzo en zat daar even alleen zonder alle gezeur om me heen. en toen dacht ik dit is natuur.Maar toen je zei "ik moest lang zoeken om hem te vinden" dacht ik aan wat anders. Sorry.
Oorpijnquote:Op woensdag 13 november 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow waarvoor? Heb misschien wat gemist.♡♡♡♡![]()
Maar leuk watertje wel om ook een keer een hengeltje uit te werpenquote:Op woensdag 13 november 2024 00:25 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
foto vinden op internet
niet zo slecht denken he? ik had daar een momentje van 1 met natuur enzo en zat daar even alleen zonder alle gezeur om me heen. en toen dacht ik dit is natuur.
Trustenquote:Op woensdag 13 november 2024 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik trap niet in die valkuil en ga slapen.♡♡♡♡![]()
Heb alleen paracetamol..quote:Op woensdag 13 november 2024 00:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Diclofenac erin mikken en 2 paracetamol en morgen good to go
Doet heeeeel pijn als ik mijn neus snuit♡♡♡♡![]()
Ja daar kan ik dan niet veel aan doen, neus niet snuiten misschien?quote:Op woensdag 13 november 2024 00:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb alleen paracetamol..
Doet heeeeel pijn als ik mijn neus snuitLach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja daar kan ik dan niet veel aan doen, neus niet snuiten misschien?
♡♡♡♡![]()
Dat is iets van lang geleden.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooie foto welMaar toen je zei "ik moest lang zoeken om hem te vinden" dacht ik aan wat anders. Sorry.
et te slecht denken he? ben zo anders als jullie denken, maar jullie weten hou wel vam beetje opstoken wel `;pquote:Op woensdag 13 november 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooie foto welMaar toen je zei "ik moest lang zoeken om hem te vinden" dacht ik aan wat anders. Sorry.
![]()
R.I.P DTS.![]()
eueheuh totdat je gezeik kreeg van via via..... jij werkt daar toch ook?quote:Op woensdag 13 november 2024 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar leuk watertje wel om ook een keer een hengeltje uit te werpenDo what you love, love what you do!![]()
Wicca ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
2x herhalen was niet nodig maar, bij 1x lezen ze het ook welquote:Op woensdag 13 november 2024 00:36 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
et te slecht denken he? ben zo anders als jullie denken, maar jullie weten hou wel vam beetje opstoken wel `;p
Alleen op zon en feestdagen om 5 euro per beurt bij te verdienen. Hey geld is geld.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
eueheuh totdat je gezeik kreeg van via via..... jij werkt daar toch ook?Lach met een schone bips![]()
Jammerquote:Op woensdag 13 november 2024 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan ook niet toveren... Vroeger wel.♡♡♡♡![]()
Kloptquote:Op woensdag 13 november 2024 00:38 schreef kree het volgende:
jullie snappen nog steeds niet wat ik bedoel denk en punt?♡♡♡♡![]()
Mijn pad is nog immer niet uitgestippeld.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:38 schreef kree het volgende:
jullie snappen nog steeds niet wat ik bedoel denk en punt?Lach met een schone bips![]()
MartijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het brengt mij in onmogelijke situatie beetje, want ik moet wel regels naleven van bedrijf wat mijn salaris betaald?
,maar andere afdeling ik ga niet over bekeuringen, ik kom daar om aan installaties bij te houden. voor jullie drinkwater van groot deel Randstad. er is wel andere die kan bekeuren enzo, dus meestal waarschuw ik ze ff want snap wel, want kwam daar vroeger altijd ook achter draad en bunkers, maarja moet me beetje houden aan bedrijfs policy.Do what you love, love what you do!![]()
Ahhh, ok. Helder! Helder water dan, voor de rest snap ik er nu ook ff niks van.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:41 schreef kree het volgende:
het brengt mij in onmogelijke situatie beetje, want ik moet wel regels naleven van bedrijf wat mijn salaris betaald?
,maar andere afdeling ik ga niet over bekeuringen, ik kom daar om aan installaties bij te houden. voor jullie drinkwater van groot deel Randstad. er is wel andere die kan bekeuren enzo, dus meestal waarschuw ik ze ff want snap wel, want kwam daar vroeger altijd ook achter draad en bunkers, maarja moet me beetje houden aan bedrijfs policy.Lach met een schone bips![]()
als iemand site weet waar ik ff snel zonder registreren filmpje kan uploaden dan doe ik hem nog,
geen zin om weer op YouTube te doen met Elle lange vragen lijst nl.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
MaarrehGute nacht fruende is ist zeit für mich zo gehen,,,,,,,,,
♡♡♡♡![]()
Ff nog flesje water leegdrinken, dan tandjes poetsen und slapen en zo.quote:Lach met een schone bips![]()
wat ik wil zeggen, ik geef geen bekeuringen hoewel ik natuurlijk door gebeid kom waar eigenlijk "wandelaars of met honden los" niet mogen komen.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ahhh, ok. Helder! Helder water dan, voor de rest snap ik er nu ook ff niks van.
maar zijn twee verschillende? ik over installaties enzo dus mag er komen, andere duinwachters die wel mogen bekeuren en boa zijn.
w
we./ik hebben er ook vergunning voor enzoi en zelfs voor op vluchtstroken (want ja ook daar) etc om bij dingen te komen, ik heb hele lijst uitzonderingen voor mijn ruit liggenDo what you love, love what you do!![]()
Ja wrl.gldd ideequote:Op woensdag 13 november 2024 00:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ff nog flesje water leegdrinken, dan tandjes poetsen und slapen en zo.
Alleen geen water♡♡♡♡![]()
Trustenquote:Op woensdag 13 november 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
MaarrehGute nacht fruende is ist zeit für mich zo gehen,,,,,,,,,
R.I.P DTS.![]()
Ik mag hier overal ook in de natuurgebieden en watergewin gebieden vissenquote:Op woensdag 13 november 2024 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik wil zeggen, ik geef geen bekeuringen hoewel ik natuurlijk door gebeid kom waar eigenlijk "wandelaars of met honden los" niet mogen komen.
maar zijn twee verschillende? ik over installaties enzo dus mag er komen, andere duinwachters die wel mogen bekeuren en boa zijn.Toestemming van de beheerders waaronder Boskalis. Maar heb mijn plezier in vissen al jaren geleden verloren.
Ik drink dan weer met bubbels, maar uit de kraan komt ook water.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja wrl.gldd idee
Alleen geen waterLach met een schone bips![]()
mss mist het "grote" publiek wel het mooiste van wat er toch is heel dicht bij. maarja andere kant is dat is er omdat het publiek er dus niet komt, ben. blij met deze baan.Do what you love, love what you do!![]()
Oh dat is jammer...!quote:Op woensdag 13 november 2024 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik mag hier overal ook in de natuurgebieden en watergewin gebieden vissenToestemming van de beheerders waaronder Boskalis. Maar heb mijn plezier in vissen al jaren geleden verloren.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Gevondenquote:Op woensdag 13 november 2024 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik drink dan weer met bubbels, maar uit de kraan komt ook water.
Ook slapen![]()
♡♡♡♡![]()
hmmmmm dat zal niet hier zijn of je hebt uitzondering?quote:Op woensdag 13 november 2024 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik mag hier overal ook in de natuurgebieden en watergewin gebieden vissenToestemming van de beheerders waaronder Boskalis. Maar heb mijn plezier in vissen al jaren geleden verloren.
Trustenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
snoeken en snoekbaars hoop gevangen hier wel als kind enzo in de duinen en op de loop voor duinwachters. en nu werk ik in hetzelfde bedrijf in hee;l andere richting wel is waar hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
als ik zoveel drink voor het slapen moet ik keihard pissen midden in de nachtquote:Op woensdag 13 november 2024 00:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ff nog flesje water leegdrinken, dan tandjes poetsen und slapen en zo.Uw ADH vitamine Worst
Ik deed dat altijd met een maat, of mijn broer maar meestal ging ik met mijn pa vissen. Sinds die dood is geen hengel meer aangeraaktquote:En prima zo. Als ik op vakantie ben dan vis is wel weer op exotische en echt joekels van vissen. Ben hier mijn interesse een beetje kwijt geraakt.
Denk je dat ik een heel flesje ff leegdrink? Die staat hier al een poos hoorquote:Op woensdag 13 november 2024 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als ik zoveel drink voor het slapen moet ik keihard pissen midden in de nacht
Je zei v welquote:Op woensdag 13 november 2024 00:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk je dat ik een heel flesje ff leegdrink? Die staat hier al een poos hoor
Verkeerde advies gevolgd
♡♡♡♡![]()
Ja omdat ik water met bubbels drinkquote:Op woensdag 13 november 2024 00:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je zei v wel
Verkeerde advies gevolgdUit de kraan is net zo goed. Maar hij is bijna leeg en was al niet meer vol toen ik dat zei
Snel de ogen toe dan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SlaapwelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
wil maar zeggen.... soms is het niet zo goed om altijd achter een computer te zitten enzo. en dan denk ik dat ik me geluk mag prijzen om zo door de natuur te rijden enzo...... heeft ook voor en nadelen. maar tot nu toe beste baan ooit
DeventerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelukig hoef ik niet hele tijd op mijn plaats te zijn achter de computerUw ADH vitamine Worst
GelukkigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SinaasappelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
BroodjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denk ik ook nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hoeft ook niet, eet ik ook nietquote:Op woensdag 13 november 2024 01:39 schreef mario390 het volgende:
ja maar ik kann ook de dunne huid niet eten
of bedoel je echt die stukjes mandarijn met dat vliesje eromheen?Uw ADH vitamine Worst
Morgen visjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
VierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Slaap23”They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JawelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NopeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-11-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2182 / +226 / +0 / 5099 / 5623
2. Dr.Mikey / 605 / +93 / +33 / 709 / 993
3. KillemWieft / 513 / +40 / +0 / 261 / 467
4. AardappelSchotel / 378 / +36 / +0 / 1613 / 1887
5. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
6. Rob / 321 / +62 / +0 / 226 / 301
7. Lovely / 307 / +37 / +0 / 1665 / 1889
8. ToT / 269 / +50 / +0 / 1539 / 1746
9. Pinnenmutske / 247 / +20 / +4 / 840 / 1079
10. mario390 / 236 / +88 / +14 / 117 / 187
11. hemarookworst / 201 / +13 / +10 / 540 / 687
12. loveyoulongtime / 191 / +14 / +7 / 722 / 850
13. devzero / 180 / +7 / +0 / 348 / 443
14. HappyCharly / 177 / +13 / +6 / 481 / 580
15. Bally-b / 171 / +11 / +0 / 38 / 64
16. mascara-klodder / 152 / +0 / +0 / 216 / 296
17. gebrokenglas / 152 / +6 / +0 / 825 / 952
18. sp3c / 129 / +11 / +4 / 232 / 293
19. Fogel / 128 / +32 / +0 / 383 / 490
20. MizzezAmy / 126 / +11 / +0 / 1046 / 1191SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
@Nederlander1234 hier zitten overdag de gewillige chicks.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
PaardThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
koeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee dat kan niet meerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
we gaan niet meer in koeien handelenquote:
gewoon klaar nu, afgelopen,bastaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ok dan welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 13 november 2024 04:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
we gaan niet meer in koeien handelen
gewoon klaar nu, afgelopen,basta
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
alles is voor sp3cOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
is ook typischOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ok slapen
Enjoy!quote:Op woensdag 13 november 2024 04:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Eitje gekookt, toast met avocado en garnalen ook nog sinaasappels uitgeperstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 04:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Enjoy!Lastige eter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn weer flink wat punten bij elkaar gebolkt vannacht.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik check evenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit lijkt niet echt te kloppen.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22Nr user score gisteren vandaag totaal
-- ---------------- ----- -------- ------- ------
1 JustinK 2158 225 0 5623
2 Dr.Mikey 649 92 83 1000
3 KillemWieft 521 40 12 475
4 AardappelSchotel 366 35 0 1887
5 aeque 326 0 0 509
6 Rob 318 62 0 301
7 Lovely 301 37 0 1889
8 ToT 266 49 0 1746
9 mario390 265 88 44 193
10 Pinnenmutske 243 19 4 1079
11 hemarookworst 199 12 10 687
12 loveyoulongtime 187 12 7 850
13 devzero 177 7 0 443
14 HappyCharly 176 13 6 578
15 Bally-b 169 11 0 64
16 mascara-klodder 160 0 9 299
17 gebrokenglas 149 6 0 952
18 sp3c 147 11 22 311
19 Fogel 125 32 0 490
20 MizzezAmy 120 11 0 1191Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, dit is vreemd. Maar nu kan ik mooi over vannacht kijken waar het ergens mis gaat.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als ik je niet alle punten geef valt het misschien niet zo op
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
95% dan maar?quote:Op woensdag 13 november 2024 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik je niet alle punten geef valt het misschien niet zo op![]()
Is ook goed.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-11-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2182 / +226 / +0 / 5099 / 5623
2. Dr.Mikey / 655 / +93 / +83 / 710 / 1000
3. KillemWieft / 573 / +40 / +60 / 266 / 479
4. AardappelSchotel / 388 / +36 / +10 / 1618 / 1896
5. Rob / 345 / +62 / +24 / 231 / 310
6. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
7. Lovely / 307 / +37 / +0 / 1665 / 1889
8. mario390 / 271 / +88 / +49 / 117 / 194
9. ToT / 269 / +50 / +0 / 1539 / 1746
10. Pinnenmutske / 247 / +20 / +4 / 840 / 1079
11. hemarookworst / 201 / +13 / +10 / 540 / 687
12. loveyoulongtime / 191 / +14 / +7 / 722 / 850
13. devzero / 180 / +7 / +0 / 348 / 443
14. HappyCharly / 177 / +13 / +6 / 481 / 580
15. Bally-b / 171 / +11 / +0 / 38 / 64
16. mascara-klodder / 164 / +0 / +12 / 216 / 301
17. gebrokenglas / 156 / +6 / +4 / 830 / 959
18. sp3c / 147 / +11 / +22 / 239 / 304
19. Fogel / 128 / +32 / +0 / 383 / 490
20. MizzezAmy / 126 / +11 / +0 / 1046 / 1191SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lekker bakkie.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:06 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Robquote:
hmmmm ben beetje ziekjes?
echt het is dan altijd gelijk problemen, maarja kunnen regelen wel beetje.Do what you love, love what you do!![]()
Jij ook een fijne dagquote:
Hee Kree. Beterschap. Hoezo gelijk problemen?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:14 schreef kree het volgende:
hmmmm ben beetje ziekjes?
echt het is dan altijd gelijk problemen, maarja kunnen regelen wel beetje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En er is koffie zie ik. Lekker
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Morguh GGquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: