Lekker een vrije avond als chauffeur, ja toch.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:34 schreef Gia het volgende:
Die brand in die tram gisteren? Aangestoken door de chauffeur??
Nee. Dat zegt ze niet. Maar het gooit wel olie op het vuur.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:35 schreef Gia het volgende:
De supporters gebruikten verschrikkelijke woorden!
En dat rechtvaardigt dergelijk geweld??
Ze wil er wel mee impliceren dat er begrip moet zijn voor de daden van de mocro's.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Dat zegt ze niet. Maar het gooit wel olie op het vuur.
Ja, precies. De feiten benoemen = olie op het vuur gooienquote:Op dinsdag 12 november 2024 13:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een gleegenheidsargument, nadat de pro-pallies de afgelopen maanden straffeloos oproepen tot geweld konden scanderen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:35 schreef Gia het volgende:
De supporters gebruikten verschrikkelijke woorden!
En dat rechtvaardigt dergelijk geweld??
Ex-BIJ1. Een oude vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jayzie met zijn Pallisjaal in het gemeentedebat
Kunnen Marokkanen ook al Hebreeuws?quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:39 schreef Tjoent het volgende:
En laaangs het tuinpad van haar vader, zag Femke de 'scooterjongeren' staan. Ze was een kind en wist niet beter, dan dat ze de verbinding aan moest blijven gaan
Ik begrijp nu volledig waarom Amsterdam zo'n puinhoop is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:42 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een debielenfreakshow.
En dit moet dan kordaat optreden.
Het is zelfs nog erger gesteld met die mentaal achtergestelde gemeenteraad dan ik dacht. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik begrijp nu volledig waarom Amsterdam zo'n puinhoop is.
Het stadsbestuur en de angstige islamieten verdienen elkaar. Zodat ze zich maar mooi samen kunnen afkeren van de rechts radicaal extreme regering.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik begrijp nu volledig waarom Amsterdam zo'n puinhoop is.
Je bent uiteraard een 'realist'.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:43 schreef Scorpie het volgende:
Op dit moment ben ik voorstander van het volledig af laten sluiten van Amsterdam inclusief gemeenteraad. We missen echt helemaal niks aan die stad en hun walgelijke vertegenwoordigers. Hek eromheen en laat ze het daar uit zoeken in die teringbende.
Republiek Amsterdam! Vrijstaat voor moslims. Laat ze allemaal maar daarheen verhuizen!quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:43 schreef Scorpie het volgende:
Op dit moment ben ik voorstander van het volledig af laten sluiten van Amsterdam inclusief gemeenteraad. We missen echt helemaal niks aan die stad en hun walgelijke vertegenwoordigers. Hek eromheen en laat ze het daar uit zoeken in die teringbende.
Dan kunnen de Joden in elk geval een stuk veiliger leven in welke andere willekeurige plaats in Nederland.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Republiek Amsterdam! Vrijstaat voor moslims. Laat ze allemaal maar daarheen verhuizen!
Het is ook echt een fucking schoolbelquote:
quote:
Dat is om hun basisschoolniveau te benadrukken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is ook echt een fucking schoolbel![]()
![]()
![]()
Ik snap ook wel waarom je daar zoveel subsidie en aandacht opslokkende activistenklupjes hebt. Een groot deel van de gemeenteraad is zelf betrokken bij minstens een handvol van die naieve hippieinitiatieven.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is zelfs nog erger gesteld met die mentaal achtergestelde gemeenteraad dan ik dacht. Ongelooflijk.
Straks bericht het buitenland er ook nog over…quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:48 schreef IntensiveGary het volgende:
Mijn hemel, wat een puinhoop, dit debat. Als één ding duidelijk is, dan is het dat dit stadsbestuur de controle compleet kwijt is.
Wat mij betreft grijpt Den Haag is en stelt de stad onder curatele. Nooit gedacht ik dat nog eens over mn eigen stad zou moeten zeggen. Godsgeklaagd.
De gehele driehoek is de controle kwijt. De stad is in handen gekomen van georganiseerde bendes die vanavond gewoon weer op pad gaan om alles te slopen. Ik zou zeggen: zet het leger in en schiet met scherp.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:48 schreef IntensiveGary het volgende:
Mijn hemel, wat een puinhoop, dit debat. Als één ding duidelijk is, dan is het dat dit stadsbestuur de controle compleet kwijt is.
Wat mij betreft grijpt Den Haag is en stelt de stad onder curatele. Nooit gedacht ik dat nog eens over mn eigen stad zou moeten zeggen. Godsgeklaagd.
Dat is een tikje overkill, alhoewel mijn onderbuik het met je eens is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De gehele driehoek is de controle kwijt. De stad is in handen gekomen van georganiseerde bendes die vanavond gewoon weer op pad gaan om alles te slopen. Ik zou zeggen: zet het leger in en schiet met scherp.
Dat weet elke joodse familie ook al dik tachtig jaar.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:34 schreef xzaz het volgende:
Je zal maar Amsterdammer zijn;
de Familie Frank heeft de verkeerde stad gekozen
Dat lijkt me dan ook deels terecht gezien ze op de vorige persconferentie durfde aan te geven dat dit supporters zijn waar eigenlijk nooit incidenten mee zijn, terwijl ze zelfs in eigen land al bekend staan als racistische extremisten, net iets minder erg dan Beitar.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Straks gaan ze proberen om Halsema af te zetten omdat ze niet hard genoeg optrad tegen de Maccabi-hooligans
Is de ene helft van Vonk. De andere helft is Jazie Veldhuizen. Die kon niet zelf spreken omdat hij te moe is, om meteen te vervolgen met "en bovendien heb ik straks nog andere interviews buiten de deur".quote:
Halsema moet eruit klaarquote:Op dinsdag 12 november 2024 13:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Straks gaan ze proberen om Halsema af te zetten omdat ze niet hard genoeg optrad tegen de Maccabi-hooligans
Misschien wat Jiddisch.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:39 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Kunnen Marokkanen ook al Hebreeuws?
En als het rapport vervolgens niet de gewenste uitkomsten heeft, pleuren we het gewoon in de lade en negeren we het.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:56 schreef Perrin het volgende:
Elke keer zijn ze weer verbaasd wat er gebeurd. Eerst een onderzoek. Eerst een rapport. Nee je mag geen oordeel hebben hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |