Lekker een vrije avond als chauffeur, ja toch.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:34 schreef Gia het volgende:
Die brand in die tram gisteren? Aangestoken door de chauffeur??
Nee. Dat zegt ze niet. Maar het gooit wel olie op het vuur.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:35 schreef Gia het volgende:
De supporters gebruikten verschrikkelijke woorden!
En dat rechtvaardigt dergelijk geweld??
Ze wil er wel mee impliceren dat er begrip moet zijn voor de daden van de mocro's.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Dat zegt ze niet. Maar het gooit wel olie op het vuur.
Ja, precies. De feiten benoemen = olie op het vuur gooienquote:Op dinsdag 12 november 2024 13:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een gleegenheidsargument, nadat de pro-pallies de afgelopen maanden straffeloos oproepen tot geweld konden scanderen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:35 schreef Gia het volgende:
De supporters gebruikten verschrikkelijke woorden!
En dat rechtvaardigt dergelijk geweld??
Ex-BIJ1. Een oude vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jayzie met zijn Pallisjaal in het gemeentedebat
Kunnen Marokkanen ook al Hebreeuws?quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:39 schreef Tjoent het volgende:
En laaangs het tuinpad van haar vader, zag Femke de 'scooterjongeren' staan. Ze was een kind en wist niet beter, dan dat ze de verbinding aan moest blijven gaan
Ik begrijp nu volledig waarom Amsterdam zo'n puinhoop is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:42 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een debielenfreakshow.
En dit moet dan kordaat optreden.
Het is zelfs nog erger gesteld met die mentaal achtergestelde gemeenteraad dan ik dacht. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik begrijp nu volledig waarom Amsterdam zo'n puinhoop is.
Het stadsbestuur en de angstige islamieten verdienen elkaar. Zodat ze zich maar mooi samen kunnen afkeren van de rechts radicaal extreme regering.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik begrijp nu volledig waarom Amsterdam zo'n puinhoop is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |