abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 november 2024 @ 11:31:17 #151
3542 Gia
User under construction
pi_215623369
Wat ik me afvraag: Moeten de deelnemers aan de productie een lijstje doorgeven met hun 'inner circle'? Want de productie moet iemand kiezen die de informatie krijgt. Toch? En krijgen de hunters die informatie ook? Ik vind namelijk dat die best veel weten. Die zijn neef, die zijn collega enz.....

Is het dan niet slim om van tevoren op zoek te gaan naar een persoon buiten je 'inner circle' met wie je afspreekt dat iedereen van je 'inner circle' die iets krijgt, dit naar die persoon brengt. Met die persoon kun je makkelijk contact opnemen, zonder dat het verdacht is. Die is namelijk niet in beeld.

Of mag dat niet??
pi_215623506
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 11:31 schreef Gia het volgende:
Wat ik me afvraag: Moeten de deelnemers aan de productie een lijstje doorgeven met hun 'inner circle'? Want de productie moet iemand kiezen die de informatie krijgt. Toch? En krijgen de hunters die informatie ook? Ik vind namelijk dat die best veel weten. Die zijn neef, die zijn collega enz.....

Is het dan niet slim om van tevoren op zoek te gaan naar een persoon buiten je 'inner circle' met wie je afspreekt dat iedereen van je 'inner circle' die iets krijgt, dit naar die persoon brengt. Met die persoon kun je makkelijk contact opnemen, zonder dat het verdacht is. Die is namelijk niet in beeld.

Of mag dat niet??
Nee, wij krijgen die lijstjes niet en je mag opschrijven wie je wil. Als zullen ze bij productie wel even checken wie ze zelf willen kiezen.
  dinsdag 19 november 2024 @ 12:10:50 #153
136 V.
Like tears in rain...
pi_215623605
quote:
81s.gif Op maandag 18 november 2024 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de gevel staat in het groot hoe het restaurant heet, maar op de shirtjes werd het geblurred. :')
Dat heeft ws te maken met 'stapeling'.
Je mag bij de publieke omroep alleen merken/bedrijfsnamen in beeld brengen op een natuurlijke manier, zonder het te overdrijven. Dus, als het niet nodig is mag het Journaal bijvoorbeeld niet iemand interviewen voor de gevel van een bedrijf. Maar als het langskomt in beeld, of je gaat dat bedrijf in omdat dat bij het onderwerp hoort, no problemo. Maar dan ook nog diverse malen op kleding, zal waarschijnlijk geblurd zijn om een boete te voorkomen van het Commissariaat voor de Media.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_215623804
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 12:10 schreef V. het volgende:

[..]
Dat heeft ws te maken met 'stapeling'.
Je mag bij de publieke omroep alleen merken/bedrijfsnamen in beeld brengen op een natuurlijke manier, zonder het te overdrijven. Dus, als het niet nodig is mag het Journaal bijvoorbeeld niet iemand interviewen voor de gevel van een bedrijf. Maar als het langskomt in beeld, of je gaat dat bedrijf in omdat dat bij het onderwerp hoort, no problemo. Maar dan ook nog diverse malen op kleding, zal waarschijnlijk geblurd zijn om een boete te voorkomen van het Commissariaat voor de Media.
Yep, wij hebben ook heel lang moeten zeuren om gewoon “Tesla” te mogen zeggen ipv “Amerikaanse elektrische luxe sportauto”
pi_215635622
Dat stem klonen vond ik wel een leuke toevoeging. Verder verrassend dat die Sjors Tukker de Hunters compleet lijkt te hebben afgeschud, verbaasde me dat ze erin trapten dat hij puur over die envelop begon om ze zogenaamd te misleiden.
pi_215635689
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 16:27 schreef ThijsTH het volgende:
Dat stem klonen vond ik wel een leuke toevoeging. Verder verrassend dat die Sjors Tukker de Hunters compleet lijkt te hebben afgeschud, verbaasde me dat ze erin trapten dat hij puur over die envelop begon om ze zogenaamd te misleiden.
Daarin was de actie van die jongens om nog wat loze telefoontjes naar vrienden/familie te plegen nadat ze bij de eerste al raak zaten ook wel belangrijk denk ik.
pi_215636313
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 16:27 schreef ThijsTH het volgende:
Dat kwam omdat wij de voice-clone ook niet zo heel goed vonden 🤣
  zondag 24 november 2024 @ 00:33:18 #158
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_215666617
Je hoort een hunter tijdens een ondervraging wel eens iets zeggen in de trant van: ''vertel de waarheid, of anders nemen we jouw telefoon en laptop in beslag, en we nemen jou ook mee''

Dit is toch pure bluf? Of hebben die mensen er vooraf voor getekend dat ze echt met de hunters mee moeten gaan als die dat zeggen? Want uiteindelijk is het natuurlijk een TV-programma, en is dit niet de werkelijkheid. De hunters doen het natuurlijk heel goed door dit op een hele overtuigende toon te zeggen, maar ik blijf het toch altijd gek vinden dat mensen weten dat dit gewoon een TV-programma is, maar zich toch bang laten maken en alles al stotterend gaan vertellen. Ze kunnen toch gewoon blijven weigeren, en dan druipen de hunters vanzelf af (?)

En in het geval dat een kandidaat echt geen slaapplek weet te vinden, wat dan? Als ze echt alleen buiten kunnen slapen, zonder dat ze iets hebben. Dan is er altijd een auto van de crew in de buurt die een tentje mee heeft die ze ergens op kunnen zetten? Of regelen ze dan een hotel kamertje voor die nacht? Ik ga er niet vanuit ze ergens op een bankje moeten gaan slapen (al zou ik dat wel realistischer vinden ^^)
  zondag 24 november 2024 @ 00:39:17 #159
179002 GwaiLow
pi_215666642
En is Marcel van der Ven ermee gestopt?
pi_215667653
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 00:39 schreef GwaiLow het volgende:
Het was me nog niet opgevallen, maar heb hem zeker niet gemist.
sig verwijderd door FA
  Moderator zondag 24 november 2024 @ 09:40:23 #161
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_215669489
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 00:39 schreef GwaiLow het volgende:
:Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator zondag 24 november 2024 @ 09:42:15 #162
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_215669502
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 00:33 schreef GwaiLow het volgende:
Je hoort een hunter tijdens een ondervraging wel eens iets zeggen in de trant van: ''vertel de waarheid, of anders nemen we jouw telefoon en laptop in beslag, en we nemen jou ook mee''

Dit is toch pure bluf? Of hebben die mensen er vooraf voor getekend dat ze echt met de hunters mee moeten gaan als die dat zeggen? Want uiteindelijk is het natuurlijk een TV-programma, en is dit niet de werkelijkheid. De hunters doen het natuurlijk heel goed door dit op een hele overtuigende toon te zeggen, maar ik blijf het toch altijd gek vinden dat mensen weten dat dit gewoon een TV-programma is, maar zich toch bang laten maken en alles al stotterend gaan vertellen. Ze kunnen toch gewoon blijven weigeren, en dan druipen de hunters vanzelf af (?)

En in het geval dat een kandidaat echt geen slaapplek weet te vinden, wat dan? Als ze echt alleen buiten kunnen slapen, zonder dat ze iets hebben. Dan is er altijd een auto van de crew in de buurt die een tentje mee heeft die ze ergens op kunnen zetten? Of regelen ze dan een hotel kamertje voor die nacht? Ik ga er niet vanuit ze ergens op een bankje moeten gaan slapen (al zou ik dat wel realistischer vinden ^^)
Volgens mij moeten ze wel met het eea akkoord gaan als ze de huntees in huis nemen. Ik herinner me iig een paar seizoenen geleden een vrouw die een paar dagen gegijzeld werd in haar eigen huis omdat ze daar een aanwijzing verwachtten, en dus ook nog contact met de voortvluchtigen.

Zelfde met dat doorzoeken etc.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_215670789
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2024 09:42 schreef Meke het volgende:

[..]
Volgens mij moeten ze wel met het eea akkoord gaan als ze de huntees in huis nemen. Ik herinner me iig een paar seizoenen geleden een vrouw die een paar dagen gegijzeld werd in haar eigen huis omdat ze daar een aanwijzing verwachtten, en dus ook nog contact met de voortvluchtigen.

Zelfde met dat doorzoeken etc.
Daar wordt een balans in gezocht en gaat altijd in overleg met productie
pi_215670850
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2024 12:15 schreef Selmar het volgende:

[..]
Daar wordt een balans in gezocht en gaat altijd in overleg met productie
Ik werk bijvoorbeeld thuis en heb dus een werklaptop staan, zonder die kan ik mijn werk niet doen en er staat ook veel gevoelige bedrijfsinformatie op. Ik neem aan dat zoiets niet meegenomen of gecontroleerd zal worden?
  zondag 24 november 2024 @ 15:07:46 #165
179002 GwaiLow
pi_215672231
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2024 12:24 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ik werk bijvoorbeeld thuis en heb dus een werklaptop staan, zonder die kan ik mijn werk niet doen en er staat ook veel gevoelige bedrijfsinformatie op. Ik neem aan dat zoiets niet meegenomen of gecontroleerd zal worden?
Denk dat ze dit wel kunnen doen, dus jij zou er verstandig aan doen geen contract te tekenen en dus ook geen voortvluchtigen te helpen ^^
pi_215672808
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2024 12:24 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Als die niet is gebruikt door of voor de voortvluchtigen, dan mag je je gewoon zeggen dat die enkel voor werk is.
pi_215683442
Nou, ben benieuwd of er vandaag weer een duo gepakt gaat worden!
  maandag 25 november 2024 @ 20:46:37 #168
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215683586
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 20:28 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, ben benieuwd of er vandaag weer een duo gepakt gaat worden!
Wie denk je?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_215683596
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Wie denk je?
Ik geef je binnen een uur het antwoord :D

Wel leuk dat er een team zo in Zuid-Nederland zit. Daar gaan ze nooit alle hunters naar toe sturen.
  maandag 25 november 2024 @ 20:48:04 #170
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215683600
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 20:47 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ik geef je binnen een uur het antwoord :D

Wel leuk dat er een team zo in Zuid-Nederland zit. Daar gaan ze nooit alle hunters naar toe sturen.
Nee, dat is veel te ver weg. :P
Fuck the EBU.
pi_215683617
Die andere jongens zijn wel slim dat ze Lisa, zonder duidelijke profielfoto, als laatste bellen. Nu gaan de hunters daar onnodig heen. Top!
  maandag 25 november 2024 @ 20:49:58 #172
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215683621
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 20:49 schreef BillDauterive het volgende:
Die andere jongens zijn wel slim dat ze Lisa, zonder duidelijke profielfoto, als laatste bellen. Nu gaan de hunters daar onnodig heen. Top!
Ja, dat is wel slim van ze.
Fuck the EBU.
  maandag 25 november 2024 @ 20:50:27 #173
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_215683624
:D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_215683638
Zouden die Luc en Pim al jaren geleden tegen hun oma hebben gezegd dat ze mee wilden doen met Hunted? En dat die oma toen zei: "Ach kind, dan kom je toch wel even een keer langs bij mij toch?". Ze houden zich wel aan hun belofte :D
  maandag 25 november 2024 @ 20:52:48 #175
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215683644
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 20:51 schreef BillDauterive het volgende:
Zouden die Luc en Pim al jaren geleden tegen hun oma hebben gezegd dat ze mee wilden doen met Hunted? En dat die oma toen zei: "Ach kind, dan kom je toch wel even een keer langs bij mij toch?". Ze houden zich wel aan hun belofte :D
_O-
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')