De trams waren waarschijnlijk blauw/wit...quote:Op maandag 11 november 2024 20:42 schreef Tekaschi het volgende:
Rellen in Amsterdam? Zijn ze weer boos omdat een Jood achter de boekenkast vandaan durfde te komen?
Deze klonk vast beter in je hoofdquote:Op maandag 11 november 2024 20:42 schreef Tekaschi het volgende:
Rellen in Amsterdam? Zijn ze weer boos omdat een Jood achter de boekenkast vandaan durfde te komen?
Aan het bedenken hoe ze dit weer kunnen gaslighten.quote:
Het ging niet om de filmpjes maar om de persoonlijke aanval op een user in het bijschrift.quote:Op maandag 11 november 2024 20:04 schreef SpaceOddity het volgende:
Och gutjes.
Doe ik moeite om een post te maken waarin je islamitische jodenhaat ziet (dus lekker met de filmpjes zelf erbij, o.a. filmpjes die nederland op tv zijn uitgezonden), word het weg gehaald.
Men wil dus het ook gewoon echt niet zien, en men vind ook dat anderen het niet mogen zien.
Fuck de joden die hieronder moeten lijden, waag het niet om die kant op te wijzen waar de jodenhaat met de paplepel wordt ingegoten blijkbaar?
Nou, fuck de politieke correcte mod(s} die hier schuldig aan is/zijn.
Filmpjes;
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Bekijk deze YouTube-video
p.s. Ik heb deze hele zooi gekopieerd en kan met een druk op een knop dit bericht opnieuw plaatsen. Iets wat ik ook zal blijven doen als het weer weg word gehaald, of een mod (of de mod in kwestie) kan mij overtuigen waarom dit niet te plaatsen.
Zionistische tram natuurlijkquote:Op maandag 11 november 2024 20:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Deze tram is wit-blauw. Welke vlag is ook wit-blauw? Inderdaad. Deze jongens zijn gewoon bewust geprovoceerd.
[ afbeelding ]
Gewoon weer met tanks de straat op, nu kan het weerquote:Op maandag 11 november 2024 20:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Minister-president: "We moeten op zoek naar verbinding"
Tram in brand, autos bekogeld.
weetje, gooi heel dat Amsterdam maar gewoon weg.
Dus omdat tijdens de vorige rellen een onjuist/eenzijdig beeld is geschets gaan ze nu nog meer rellen om het tegendeel te bewijzen ofzo???quote:
Give me some of that copium.quote:Op maandag 11 november 2024 20:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja ik moet wel zeggen (als Amsterdammer ahum) dat we hier aan de andere kant van Amsterdam gewoon net een mooie Sint Maarten optocht hadden met muziek en lichtgevende beelden.
Zit veel verschil in de wijken. Ooit was de Bijlmer kut, toen Noord, maar die gebieden zijn allemaal gegentrificeerd. Nu zit al het tuig in (nieuw)West.
Ja. Ze willen hiermee aantonen dat ze niet geweldadig zijn. Ofzo.quote:Op maandag 11 november 2024 20:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dus omdat tijdens de vorige rellen een onjuist/eenzijdig beeld is geschets gaan ze nu nog meer rellen om het tegendeel te bewijzen ofzo???
Ook al is het wat vroeg, ik moest wel lachen.quote:
Gezellig weer, die moslimjongeren. Er staat vast morgen wel weer een leuk artikel op Joop of de NRC, waarbij Islamofobie en racisme als oorzaak worden aangewezen en deze jongeren dus niets te verwijten valt.quote:
Vrijstaat Amsterdam.quote:Op maandag 11 november 2024 20:46 schreef Red_85 het volgende:
Die gasten weten toch dat ze nooit aangepakt zullen worden.
Ze hebben nagenoeg vrij spel idd.quote:Op maandag 11 november 2024 20:46 schreef Red_85 het volgende:
Die gasten weten toch dat ze nooit aangepakt zullen worden.
maak je geen zorgen, morgen en overmorgen gaat het vast opnieuw zo.quote:Op maandag 11 november 2024 20:46 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Kreeg net een push-bericht op NOS, ik heb gelijk Uber Eats besteld.
Ftfyquote:Op maandag 11 november 2024 20:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dus omdat ze vinden dat tijdens de door hun georganiseerde Jodenjacht en de daarbijbehorende vorige rellen een onjuist/eenzijdig beeld is geschets gaan ze nu nog meer rellen om het tegendeel te bewijzen ofzo???
Vond 'm ook leuk.quote:Op maandag 11 november 2024 20:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook al is het wat vroeg, ik moest wel lachen.
Heeft die ook sterwielen?quote:Op maandag 11 november 2024 20:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Deze tram is wit-blauw. Welke vlag is ook wit-blauw? Inderdaad. Deze jongens zijn gewoon bewust geprovoceerd.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |