Verhaal het tot op de laatste cent op dit volkquote:Op maandag 11 november 2024 20:30 schreef quo_ het volgende:
[..]
Recentelijk 63 nieuwe trams aangeschaft voor 209 miljoen. Een fikkie van 3,3 miljoen derhalve.
Een volslagen debiel in elk geval. Een amsterdams buurtje dat verwaarloosd is door de "regering".quote:Op maandag 11 november 2024 20:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij maakt een grap in zijn tweet hoop ik?
Bij deze verklaar ik hierbij de Republiek Brabantquote:Op maandag 11 november 2024 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Laat Brabant zich svp afscheiden van die waanzin.
Ik voorspel bij dezen dat er wederom amper arrestaties zullen plaatsvinden en dat degenen die wel worden opgepakt nauwelijks gevolgen gaan ondervinden, omdat onduidelijk zal blijven wat die specifeke individuen wel en niet gedaan hebben.quote:Op maandag 11 november 2024 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verhaal het tot op de laatste cent op dit volk
Misschien was de tram joods?quote:Op maandag 11 november 2024 20:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de rechtvaardigingsgrond van het pallietuig deze keer.
Zal weer een uitstekende reden voor zijn.
Flikker op met je kankertram, ah zemmelquote:Op maandag 11 november 2024 20:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Trams zijn provocerend!
"Dan krijg je dit"quote:Op maandag 11 november 2024 20:33 schreef quo_ het volgende:
[..]
Een volslagen debiel in elk geval. Een amsterdams buurtje dat verwaarloosd is door de "regering".
Gewoon Amsterdam terug geven aan de natuur.quote:Op maandag 11 november 2024 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee, want dan komen ze hierheenquote:Op maandag 11 november 2024 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon Amsterdam terug geven aan de natuur.
Of het had wat met de (niet) betaling van het vervoersbewijs te maken?quote:Op maandag 11 november 2024 20:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Misschien was de tram joods?
Die rijden wat af de laatste paar dagen.quote:" Een andere ooggetuige spreekt van "heel zwaar vuurwerk" en van veel "jongeren op scooters".
Even de dijken en waterkeringen open zetten.quote:Op maandag 11 november 2024 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tsja ik moet wel zeggen (als Amsterdammer ahum) dat we hier aan de andere kant van Amsterdam gewoon net een mooie Sint Maarten optocht hadden met muziek en lichtgevende beelden.quote:Op maandag 11 november 2024 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Men wilt de waarheid maar niet zien. De enige verbinding die werkt bij dat volk is de knuppel en hun achterhoofd.quote:Op maandag 11 november 2024 20:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Minister-president: "We moeten op zoek naar verbinding"
Tram in brand, autos bekogeld.
weetje, gooi heel dat Amsterdam maar gewoon weg.
Ja Limburg ook. En dan grootschalige grenscontroles met carnaval.quote:Op maandag 11 november 2024 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Rondreizend circus Maccabi heeft het er maar druk mee...quote:Op maandag 11 november 2024 20:18 schreef RipCity het volgende:
Tram in brand gestoken en rellen in Amsterdam momenteel
https://www.at5.nl/artike(...)steekt-tram-in-brand
We komen nooit meer van die gasten afquote:Op maandag 11 november 2024 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Rondreizend circus Maccabi heeft het er maar druk mee...
Dit losstaand incident mag best een apart topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |