SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Mij te kleurig.quote:Op maandag 11 november 2024 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die van de Lidl ziet er wel gezellig uit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 november 2024 12:14 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Één rode panda om het goed te maken
quote:Op maandag 11 november 2024 12:14 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Één rode panda om het goed te maken
nee maar moet het dan ergens kwijtquote:Op maandag 11 november 2024 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom in mijn dm? Dat is toch niet mijn schuld dan?
Hmm, nou ja, vooruit dan maar.quote:Op maandag 11 november 2024 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar moet het dan ergens kwijt
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 11 november 2024 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld Recs.
Oh.quote:Op maandag 11 november 2024 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n hoogblonde journaliste die nu ook pro-Trump is.
Aha.quote:Op maandag 11 november 2024 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n hoogblonde journaliste die nu ook pro-Trump is.
quote:Op maandag 11 november 2024 12:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[ x ]
Ik dacht dat 35 was ofzo
Haha ze maakt wel een punt.quote:Op maandag 11 november 2024 12:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[ x ]
Ik dacht dat 35 was ofzo
Die oogt wat plastic.quote:
Ik heb laatst wat microplastics laten verwijderen.quote:Op maandag 11 november 2024 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die oogt wat plastic.
En meer dan alleen de standaard microplastics.
Pastaquote:Op maandag 11 november 2024 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
Soep of pasta met zalm voor de lunch?
Jaquote:Op maandag 11 november 2024 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, deze is voor werk. Thuis heeft lichtjes.quote:
Leuke weer @Haagsquote:Op maandag 11 november 2024 13:30 schreef datismijnmening het volgende:
@:bitterbal als je nou een bootje koopt kun je die de Thai Tanic noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why not both?quote:Op maandag 11 november 2024 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
Hier is zelfs regenquote:
Moet je ook wat tegenkomen wat je aanstaat toch? Tis niet alsof je even iets uitzoekt.quote:Op maandag 11 november 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
Mijngod, mijn vader vindt dat ik NU METEEN SNELLER SNELLER SNELELELELELELEEER een huis moet kopen
Laat me met rust
Zijn ze nu in de aanbieding?quote:Op maandag 11 november 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
Mijngod, mijn vader vindt dat ik NU METEEN SNELLER SNELLER SNELELELELELELEEER een huis moet kopen
Laat me met rust
Twee halen, één betalen.quote:Op maandag 11 november 2024 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn ze nu in de aanbieding?
quote:Op maandag 11 november 2024 13:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet je ook wat tegenkomen wat je aanstaat toch? Tis niet alsof je even iets uitzoekt.
Zijn beredenatie is heel erg 'inflatie stijgt sneller dan je spaargeld, dus hoe sneller je een huis koopt hoe meer winst je hebt' en dat klopt wel maar daardoor heb ik niets zoiets van 'ik moet zo snel mogelijk!!'. Dat is echt zijn dingquote:Op maandag 11 november 2024 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn ze nu in de aanbieding?
Misschien is het ook wel verstandig samen te gaan wonen met iemand en dan alvast daar een huis voor te kopen! Dus ook even snel een partner vinden, a.u.b. En die maxi cosi's worden ook alleen maar duurder, dus ook al aanschaffen!!quote:Op maandag 11 november 2024 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Zijn beredenatie is heel erg 'inflatie stijgt sneller dan je spaargeld, dus hoe sneller je een huis koopt hoe meer winst je hebt' en dat klopt wel maar daardoor heb ik niets zoiets van 'ik moet zo snel mogelijk!!'. Dat is echt zijn dingIk wacht liever even om dingen te laten bezinken, dan kost me dat maar wat geld
maar als ik dit argument gebruik voor tattoo's, dan hebben ze daar ineens iets op tegenquote:Op maandag 11 november 2024 13:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel verstandig samen te gaan wonen met iemand en dan alvast daar een huis voor te kopen! Dus ook even snel een partner vinden, a.u.b. En die maxi cosi's worden ook alleen maar duurder, dus ook al aanschaffen!!
Tattoo's zijn een investering in jezelf! Ik snap niet dat ze daar niet in mee gaan.quote:Op maandag 11 november 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar als ik dit argument gebruik voor tattoo's, dan hebben ze daar ineens iets op tegen
Je kunt niet overzien wat je daarvan vindt in de toekomst, oh wachtquote:Op maandag 11 november 2024 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Tattoo's zijn een investering in jezelf! Ik snap niet dat ze daar niet in mee gaan.
maar binnen wel xDquote:
Oh, dat is zo irritant.quote:Op maandag 11 november 2024 13:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vandaag zo'n dag dat het hele tijd voelt alsof ik moet niezen maar hij zet niet door
Aaaaah
Strooi wat peper in je gezichtquote:Op maandag 11 november 2024 13:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vandaag zo'n dag dat het hele tijd voelt alsof ik moet niezen maar hij zet niet door
Aaaaah
quote:Op maandag 11 november 2024 13:52 schreef Crack_ het volgende:
Aaaaah
Onwijs irritant, houdt ook niet op ongeacht wat je doetquote:Op maandag 11 november 2024 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat is zo irritant.
Ik leef met je mee.
*sparkle sparklequote:Op maandag 11 november 2024 13:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Strooi wat peper in je gezicht
Gewoon luisteren naar degene die het hardste schreeuwt. Die zal wel gelijk hebben.quote:Op maandag 11 november 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ouders zeiden vroeger altijd 'meerdere wegen naar Rome' en 'als iedereen in de put springt, doe jij dat dan ook?!'
Volgens mij willen ze tegenwoordg graag dat ik dezelfde weg naar Rome neem en mensen achterna spring in de put
Sparkle sparkle in je broekjequote:Op maandag 11 november 2024 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Onwijs irritant, houdt ook niet op ongeacht wat je doet![]()
[..]
*sparkle sparkle
quote:Op maandag 11 november 2024 13:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Strooi wat peper in je gezicht
Gelachen om je thai nic grapquote:Op maandag 11 november 2024 14:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sparkle sparkle in je broekje
quote:Op maandag 11 november 2024 14:23 schreef Crack_ het volgende:
mijn meeting die over vijf min zou beginnen is zojuist gecancelled, OKIDOKI
Ach wij hebben ook op het duurste moment gekocht, maar wel een huis waar we dachten dat we fijn zouden wonen. Dan verlies je maar wat geld, liever dat dan ergens wonen waar je je niet thuis voelt (tenzij je iets koopt om te verhuren uiteraard).quote:Op maandag 11 november 2024 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Zijn beredenatie is heel erg 'inflatie stijgt sneller dan je spaargeld, dus hoe sneller je een huis koopt hoe meer winst je hebt' en dat klopt wel maar daardoor heb ik niets zoiets van 'ik moet zo snel mogelijk!!'. Dat is echt zijn dingIk wacht liever even om dingen te laten bezinken, dan kost me dat maar wat geld
Belangrijkste lijkt me toch je woongenot ja, en zolang de maandlasten geen probleem zijn, eh.quote:Op maandag 11 november 2024 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach wij hebben ook op het duurste moment gekocht, maar wel een huis waar we dachten dat we fijn zouden wonen. Dan verlies je maar wat geld, liever dat dan ergens wonen waar je je niet thuis voelt (tenzij je iets koopt om te verhuren uiteraard).
Wij ook (toen) EN met de hoogste rente.quote:Op maandag 11 november 2024 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach wij hebben ook op het duurste moment gekocht, maar wel een huis waar we dachten dat we fijn zouden wonen. Dan verlies je maar wat geld, liever dat dan ergens wonen waar je je niet thuis voelt (tenzij je iets koopt om te verhuren uiteraard).
ik vind het idee leuk maar eerlijk gezegd vind ik hem niet zo mooi er uit zienquote:Op maandag 11 november 2024 14:28 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Cute.
Pootje kan ook op en neer zoals bij die echte beeldjes.
quote:Op maandag 11 november 2024 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn meer uitgangspunten dan enkel 'waarbij hou ik het meeste geld over'quote:Op maandag 11 november 2024 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Belangrijkste lijkt me toch je woongenot ja, en zolang de maandlasten geen probleem zijn, eh.
Dat magquote:Op maandag 11 november 2024 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind het idee leuk maar eerlijk gezegd vind ik hem niet zo mooi er uit zien
Oh nice, dit is wel een goed uitgangspunt denk ik. Halen jullie dit?quote:Spaar maandelijks minimaal tien procent van je inkomen om een een buffer op te bouwen en minder snel in de geldproblemen te komen.
Ik kan heel goed lezenquote:Op maandag 11 november 2024 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. je zit er boven maar je haalt 10 procent niet? Juist ja
schijnbaar niet begrijpend lezenquote:Op maandag 11 november 2024 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan heel goed lezen
Maar ik zit echt op 50% ofzo.
Ik spaar gemiddeld een derde ongeveer denk ik.quote:Op maandag 11 november 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh nice, dit is wel een goed uitgangspunt denk ik. Halen jullie dit?
Kan ik wel, maar dan moet ik wel daadwerkelijk begrijpend lezenquote:Op maandag 11 november 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
schijnbaar niet begrijpend lezenmaar lekker!
Je snapt "minimaal"?quote:Op maandag 11 november 2024 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan heel goed lezen
Maar ik zit echt op 50% ofzo.
Haal jij het?quote:Op maandag 11 november 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet ook wel een beetje leven hèquote:Op maandag 11 november 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
En ik ben nog aan het kijken of ik weer net zo zuinig kan gaan leven als toen ik op spaargeld moest leven als voornemen voor 2025
Hier gaat het vanaf een uur of 6 vanavond ook regenen. En vanaf 1000m sneeuwenquote:Op maandag 11 november 2024 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het regent weer eend. Lang geleden.
Niet gemist.
Deed dat eerder ook, maar ben gestopt met naar m'n spaarrekening overmaken, want moet een boete betalen als ik er in 1x een te groot bedrag vanaf wil halenquote:Op maandag 11 november 2024 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit automatisch op zo'n 20% direct richting spaar en aan het eind van de maand gaat wat er "over" is ook richting spaar.
Die sneeuw mag je lekker bij je houden. Stuur maar plaatjes ervan.quote:Op maandag 11 november 2024 15:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier gaat het vanaf een uur of 6 vanavond ook regenen. En vanaf 1000m sneeuwen
Hoe werkt een muis met automagische dubbelklik? Dat klik je 1x op een knop en dan dubbelklikt ie vanzelf ofzo?quote:Op maandag 11 november 2024 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, verademing, zo'n muis zonder automagische dubbelklik.
Je moet ook nog beetje genieten; en als je straks aan het daten bent dan krijg je er ook weer een kostenpost bij.quote:Op maandag 11 november 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
En ik ben nog aan het kijken of ik weer net zo zuinig kan gaan leven als toen ik op spaargeld moest leven als voornemen voor 2025
Oh meh, irritant.quote:Op maandag 11 november 2024 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deed dat eerder ook, maar ben gestopt met naar m'n spaarrekening overmaken, want moet een boete betalen als ik er in 1x een te groot bedrag vanaf wil halenDus nu loopt de betaalrekening al jaren op en zie ik eigenlijk niet meer hoeveel ik spaar in een maand.
Gare muisknop.quote:Op maandag 11 november 2024 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe werkt een muis met automagische dubbelklik? Dat klik je 1x op een knop en dan dubbelklikt ie vanzelf ofzo?
Ohquote:Op maandag 11 november 2024 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh meh, irritant.
[..]
Gare muisknop.Was m'n werkmuis, die had er na een jaar of 8 geen zin meer in.
10 jaar sparen en een beetje instabiel vrouwtje maakt alles binnen een maandje weer opquote:Op maandag 11 november 2024 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ook nog beetje genieten; en als je straks aan het daten bent dan krijg je er ook weer een kostenpost bij.
Succesjes mogen gevierd worden!quote:Op maandag 11 november 2024 14:23 schreef Crack_ het volgende:
mijn meeting die over vijf min zou beginnen is zojuist gecancelled, OKIDOKI
Das hard werken hè?quote:Op maandag 11 november 2024 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
10 jaar sparen en een beetje instabiel vrouwtje maakt alles binnen een maandje weer op
Er is wel iets wat je in windows kan instellen dat dingen openen met een enkele klik, maar dit was vooral irritant.quote:
Een maand maar? Rookie numbers.quote:Op maandag 11 november 2024 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
10 jaar sparen en een beetje instabiel vrouwtje maakt alles binnen een maandje weer op
Krijg je met al die Gucci riemen hierquote:Op maandag 11 november 2024 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk vindt ie een dame die in ieder geval de helft van alle dates betaaltquote:Op maandag 11 november 2024 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ook nog beetje genieten; en als je straks aan het daten bent dan krijg je er ook weer een kostenpost bij.
Ergens lijkt het me voor de klaagposts wel grappig als dat niet zo is.quote:Op maandag 11 november 2024 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk vindt ie een dame die in ieder geval de helft van alle dates betaalt
Anders moet je weer teveel belasting betalen.quote:Op maandag 11 november 2024 15:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Sparen ben ik slecht in.
Een half jaartje en dan staat er een nieuwe auto/fiets/motor/andere shit.
O ja, ik neem het terugquote:Op maandag 11 november 2024 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens lijkt het me voor de klaagposts wel grappig als dat niet zo is.
Ik ga zeker nog wat plannen. Waarschijnlijk alleen op reis, mogelijk in combinatie met F1. Het gaat alleen niet meer zo erg uit de hand lopen als dit jaarquote:Op maandag 11 november 2024 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
gelukkigquote:
Ik kijk elke maand wat we hebben uitgegeven van onze eigen rekeningen (we hebben alleen een gezamelijke voor het huis), deel dan alles door twee, en dan maak ik het missende bedrag naar gergi over of andersom. Zo klopt alles 50/50 wel ongeveerquote:Op maandag 11 november 2024 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik doe het nu gewoon anders, ik koop de tickets en kerel betaalt ter plaatse.
Is wel zo.quote:Op maandag 11 november 2024 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders moet je weer teveel belasting betalen.
Ook niet hier in het F1 subforum? Wel leuk om met iemand te gaan die de sport net zo leuk vindt.quote:Op maandag 11 november 2024 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga zeker nog wat plannen. Waarschijnlijk alleen op reis, mogelijk in combinatie met F1. Het gaat alleen niet meer zo erg uit de hand lopen als dit jaar
Wilde sowieso naar F1, maar kan niemand vinden die mee wil/kan
Eigenlijk vind ik het normaal als je gewoon allebei betaalt.quote:Op maandag 11 november 2024 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk vindt ie een dame die in ieder geval de helft van alle dates betaalt
Op de lopende rekening laten is ook niet interessant.quote:Op maandag 11 november 2024 15:24 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon zorgen dat je zoveel centjes binnen harkt dat je helemaal niet aan sparen hoeft te denken
Dan spaar je toch alsnog als je niet alles uitgeeft?quote:Op maandag 11 november 2024 15:24 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon zorgen dat je zoveel centjes binnen harkt dat je helemaal niet aan sparen hoeft te denken
Ik ook, maar was daar hier best een uitzondering in als ik op de 1e date wilde meebetalenquote:Op maandag 11 november 2024 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het normaal als je gewoon allebei betaalt.
Heb ik wel ooit een gids voor Spa vandaan gehaaldquote:Op maandag 11 november 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook niet hier in het F1 subforum? Wel leuk om met iemand te gaan die de sport net zo leuk vindt.
Winkelpandjes kopenquote:Op maandag 11 november 2024 15:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op de lopende rekening laten is ook niet interessant.
Mijn vriendin investeert in schoenen bv, schijnt heel lucratief te zijn.
Zie het ook vaak genoeg bij first dates dat de man moet betalen of betaalt.quote:Op maandag 11 november 2024 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar was daar hier best een uitzondering in als ik op de 1e date wilde meebetalen
jaquote:Op maandag 11 november 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb bij m'n eerste date met kerel geprobeerd mee te betalen, was niet zo succesvol.quote:Op maandag 11 november 2024 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar was daar hier best een uitzondering in als ik op de 1e date wilde meebetalen
Nopesquote:Op maandag 11 november 2024 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die staan allemaal leeg.
Hier wel.quote:
Ja valt me ook altijd op, ook dat sommige vrouwen dat ook gewoon echt verwachten. Emancipatie geldt niet alleen als het je uitkomt denk ik danquote:Op maandag 11 november 2024 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zie het ook vaak genoeg bij first dates dat de man moet betalen of betaalt.
Tegenvallen vergeleken met je andere maanden? Of ben je ergens hard voor aan het sparen?quote:Op maandag 11 november 2024 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ik wel, maar dan moet ik wel daadwerkelijk begrijpend lezen
Afgelopen maand 38% van m'n loon overgehouden. Dat is in een maand dat de kwartaalrekening voor de auto kwam, een half jaar aan contributie voor de waterpolo en een kerstcadeau voor beide ouders. Vond het zelf tegenvallen toen ik het uitrekende, maar ik snap hem nu
quote:Op maandag 11 november 2024 15:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik spaar gemiddeld een derde ongeveer denk ik.
Lekker zegquote:
is interessant om te weten hoe men hun financiënquote:Op maandag 11 november 2024 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit automatisch op zo'n 20% direct richting spaar en aan het eind van de maand gaat wat er "over" is ook richting spaar.
quote:Op maandag 11 november 2024 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb bij m'n eerste date met kerel geprobeerd mee te betalen, was niet zo succesvol.
Scheelt natuurlijk ook hoeveel dat netto is en hoe groot de kans is dat dat langzamerhand weer omhoog gaat.quote:Op maandag 11 november 2024 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tegenvallen vergeleken met je andere maanden? Of ben je ergens hard voor aan het sparen?
En geef je denk je weinig uit en/of zijn je vaste lasten laag?
[..]
[..]
Lekker zegIk hou ongeveer 35% over maar is voornamelijk omdat ik in het huis woonde waar ik ook woonde toen ik nog studeerde. Met huis kopen zou ik 15% overhouden en dat voelt even heel eng
maar is denk ik dus prima.
[..]
is interessant om te weten hoe men hun financiënde een doet aan de potjes en de ander niet etc
vredelievend ookquote:Op maandag 11 november 2024 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Wat een vriendelijke jongeman
Dat je ook zo dom bent om dit op tv te zeggenquote:Op maandag 11 november 2024 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Wat een vriendelijke jongeman
Dates heb ik altijd wel betaald. Maar wat me op een gegeven moment opviel was dat vrouwen gewoon niet willen betalen in de kroeg/disco, heb ze weleens verplicht een zak munten te halen omdat ze na de 3e drankje nog niks terughaalden.quote:Op maandag 11 november 2024 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja valt me ook altijd op, ook dat sommige vrouwen dat ook gewoon echt verwachten. Emancipatie geldt niet alleen als het je uitkomt denk ik dan
Doen ze expres, dan zou de vergadering voor vieren stoppen en dat klinkt beterquote:Op maandag 11 november 2024 15:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Succesjes mogen gevierd worden!
Wel raar dat die meeting om 14:28 had moeten beginnen.
ERG BIZAR!
Netto is meer geld, hypotheekrenteaftrek heb ik niet meegerekend. En als het goed is ga ik meer geld verdienen met de jarenquote:Op maandag 11 november 2024 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk ook hoeveel dat netto is en hoe groot de kans is dat dat langzamerhand weer omhoog gaat.
Die troep willen we hier nietquote:Op maandag 11 november 2024 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier wel.
Ja, of er zitten van die witwastelecomzaakjes in.
In de ochtend toen het laken vacuüm zoog ging die helemaal los in de groepsapp?quote:Op maandag 11 november 2024 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik had een keer een date waarbij ik het 2e rondje drinken ging halen. Hij was daar zo verbaast over dat ie z'n vrienden ging appenHij moest even melden dat nederlandse vrouwen perfecte dates waren. Nou heb wel reclame gemaakt voor nederlanders
Wij hebben één gezamenlijke rekening waar we elke maand een bedrag opzetten voor de gemeenschappelijke kosten en uitgaven en verder ook gewoon eigen rekeningenquote:Op maandag 11 november 2024 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kijk elke maand wat we hebben uitgegeven van onze eigen rekeningen (we hebben alleen een gezamelijke voor het huis), deel dan alles door twee, en dan maak ik het missende bedrag naar gergi over of andersom. Zo klopt alles 50/50 wel ongeveer
ik vrees dat hij niet eens door heeft hoe hij over komt op anderenquote:Op maandag 11 november 2024 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je ook zo dom bent om dit op tv te zeggen
Ik herken het wel hoor, het idee van elders wonen (aka hogere maandlasten) vind ik daarom ook een béétje een drempel, ook al zou het op zich prima kunnen met onze normale inkomens.quote:Op maandag 11 november 2024 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doen ze expres, dan zou de vergadering voor vieren stoppen en dat klinkt beter
[..]
Netto is meer geld, hypotheekrenteaftrek heb ik niet meegerekend. En als het goed is ga ik meer geld verdienen met de jaren![]()
is meer dat je nu gewend bent aan iets, ook al gebruik ik dat geld nu nietja stom hoe dat werkt
Gewoon golddigger worden danquote:Op maandag 11 november 2024 15:36 schreef Crack_ het volgende:
Maarja, wie weet raak je arbeidsongeschikt oid. Alle pret voorbijlijkt me zo erg
Heb die man gewoon netjes gedag gezegd na de datequote:Op maandag 11 november 2024 15:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de ochtend toen het laken vacuüm zoog ging die helemaal los in de groepsapp?
Ze willen wel geëmancipeerd zijn, maar dan alleen de lusten en niet de lasten.quote:Op maandag 11 november 2024 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja valt me ook altijd op, ook dat sommige vrouwen dat ook gewoon echt verwachten. Emancipatie geldt niet alleen als het je uitkomt denk ik dan
Oké.quote:Op maandag 11 november 2024 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb die man gewoon netjes gedag gezegd na de date
Is dat een beroep tegenwoordig?quote:Op maandag 11 november 2024 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon golddigger worden dan
Weinig vrouwen in de bouw en vuilophaal iddquote:Op maandag 11 november 2024 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze willen wel geëmancipeerd zijn, maar dan alleen de lusten en niet de lasten.
Nou beroep zou ik het niet willen noemen maar je moet natuurlijk wel fit blijvenquote:Op maandag 11 november 2024 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat een beroep tegenwoordig?Hoewel, als influencer een beroep is kan dit ook wel
En 24/7 je ogen en oren open houden voor potentiële gold mines.quote:Op maandag 11 november 2024 15:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou beroep zou ik het niet willen noemen maar je moet natuurlijk wel fit blijven
Ohhhjohquote:Op maandag 11 november 2024 15:39 schreef kwiwi het volgende:
Zat net eens te kijken en spaar meer dan de helft van m'n inkomen zie ik nu. Vroeger hield ik alles netjes bij in een excelNu is het een zootje.
Dat is toch irritant veel werk? Of exporteer je het uit bankappquote:Op maandag 11 november 2024 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhjoh!
Ik hou alles nog bij in excel. Heeerlijkheb 9 categorieën binnen vaste uitgaven en 18 categorieën bij incidenteel, lekker specifiek
Denk dat het ook best gebruikelijk isquote:Op maandag 11 november 2024 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor, het idee van elders wonen (aka hogere maandlasten) vind ik daarom ook een béétje een drempel, ook al zou het op zich prima kunnen met onze normale inkomens.
ohja, gewoonquote:Op maandag 11 november 2024 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh, 1x per maand even voor zitten. Was nog geen uurtje werk toen ik dat nog deed.quote:Op maandag 11 november 2024 15:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is toch irritant veel werk? Of exporteer je het uit bankapp
Dat was ik, maar ik heb ergens wat fout gedaan.quote:Op maandag 11 november 2024 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee in powerpoint, met bijbehorende afbeelding. Voor het jaarlijkse Foqueville feest op het dorpsplein.quote:
Ik vind het niet veel werk maar het kost wel wat tijd jaquote:Op maandag 11 november 2024 15:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is toch irritant veel werk? Of exporteer je het uit bankapp
quote:Op maandag 11 november 2024 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hield het eerst ook altijd per maand bij, maar daar op een gegeven moment mee gestopt door tijdgebrek en toen liep ik zo ver achter dat ik het ook niet meer zag zitten om er weer mee te beginnen. Maar zou ik eigenlijk wel weer moeten doen.
Goed bezig.quote:Op maandag 11 november 2024 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet veel werk maar het kost wel wat tijd jaIk voer het handmatig in vanuit mn bankapp. Als het iets bij de action was met eten + huishoudelijk spul dan pak ik de kassabon er ook nog bij
Vanaf 1 januari weer mee beginnen.quote:Op maandag 11 november 2024 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]herkenbaar, heb hier ook een gat van een paar jaar om die reden
quote:Op maandag 11 november 2024 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanaf 1 januari weer mee beginnen.
Goede voornemen, dit dat.
Ik had mijn pinpas bij de eerste date al ingeleverdquote:Op maandag 11 november 2024 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb bij m'n eerste date met kerel geprobeerd mee te betalen, was niet zo succesvol.
Vaak is het ook best stabiel, je balans tussen in- en uitgaven. Als je geen grotere veranderingen in je leven hebt tenminstequote:Op maandag 11 november 2024 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang ik maar weet waar het ongeveer heen is gegaan, vind ik het goed genoeg.
Grootste voordeel van "genoeg" verdienen is imo juist dat ik niet iedere euro in de smiezen wil houden.
quote:Op maandag 11 november 2024 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had mijn pinpas bij de eerste date al ingeleverd
RIPquote:Op maandag 11 november 2024 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het gezin gaat voor allesquote:Op maandag 11 november 2024 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik bewaar bonnetjes niet eens als het niet van iets groots is of gedeclareerd moet wordenquote:Op maandag 11 november 2024 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet veel werk maar het kost wel wat tijd jaIk voer het handmatig in vanuit mn bankapp. Als het iets bij de action was met eten + huishoudelijk spul dan pak ik de kassabon er ook nog bij
begin van het jaar zit bij mij de grote kostenpost (zorgverzekering in 1 keer voldoen) en de rest van het jaar loop ik dat bedrag weer in, afgelopen twee jaar was dat in augustus gelukt. Dit jaar eind september.quote:Op maandag 11 november 2024 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vaak is het ook best stabiel, je balans tussen in- en uitgaven. Als je geen grotere veranderingen in je leven hebt tenminste
Ik gooi bijna alle bonnetjes meteen weg, garantie boeit me totaal niet want tegen de tijd dat iets stuk gaat wil ik toch weer wat andersquote:Op maandag 11 november 2024 15:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bewaar bonnetjes niet eens als het niet van iets groots is of gedeclareerd moet worden
Is zo.quote:Op maandag 11 november 2024 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vaak is het ook best stabiel, je balans tussen in- en uitgaven. Als je geen grotere veranderingen in je leven hebt tenminste
De Aarde is van onze kinderen, wij hebben hem slechts in pacht voor hulliequote:Op maandag 11 november 2024 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeksteen van de samenleving.
Oh, ik wel. Ga niet m'n eigen geld wegflikkeren als iets niet deugt.quote:Op maandag 11 november 2024 15:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bewaar bonnetjes niet eens als het niet van iets groots is of gedeclareerd moet worden
quote:Op maandag 11 november 2024 15:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet meer roken scheelt wel echt heeeeeeel veelquote:Op maandag 11 november 2024 15:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
begin van het jaar zit bij mij de grote kostenpost (zorgverzekering in 1 keer voldoen) en de rest van het jaar loop ik dat bedrag weer in, afgelopen twee jaar was dat in augustus gelukt. Dit jaar eind september.
Grootste verschil tussen voorgaande jaren en huidig jaar is de uitgaven aan boodschappen ondanks dat ik toen rookte en nu niet meer sinds april
En dan valt dat vaak in het grotere plaatje ook wel weer meequote:Op maandag 11 november 2024 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is zo.
En vaak heb ik toch ook dat ik "grotere" uitgaven even een tijdje laat sudderen of het mezelf als een beloning voor iets stel.
Lage vaste lasten vooral. En grote uitgaven haal ik van een alternatieve rekening waar een kleine erfenis op staat, dus dat scheelt ook.quote:Op maandag 11 november 2024 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Tegenvallen vergeleken met je andere maanden? Of ben je ergens hard voor aan het sparen?
En geef je denk je weinig uit en/of zijn je vaste lasten laag?
yup,quote:Op maandag 11 november 2024 15:59 schreef Crack_ het volgende:
Niet meer roken scheelt wel echt heeeeeeel veel naast dat het gewoon veel beter is voor je gezondheid
Dat is wel een genot ja.quote:Op maandag 11 november 2024 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang ik maar weet waar het ongeveer heen is gegaan, vind ik het goed genoeg.
Grootste voordeel van "genoeg" verdienen is imo juist dat ik niet iedere euro in de smiezen wil houden.
Klopt.quote:Op maandag 11 november 2024 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan valt dat vaak in het grotere plaatje ook wel weer meeJe moet het niet iedere maand doen inderdaad, dan ga je het wel merken
Chillquote:Op maandag 11 november 2024 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lage vaste lasten vooral. En grote uitgaven haal ik van een alternatieve rekening waar een kleine erfenis op staat, dus dat scheelt ook.
Ook belangrijkquote:Op maandag 11 november 2024 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup,
heb mezelf er een kadootje van gegeven. anders was ik er idd al sneller geweest denk ik
Je raakt er ook aan gewend als je dat wel doetquote:Op maandag 11 november 2024 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt.Daarom mag ik niet alles NUNUNUNU, gewoon om het niet te normaal te maken dat ik alles direct uitgeef.
Ok, en tegenwoordig zit er ook een "heb ik hier überhaupt tijd voor en is de waarde ok voor me" ij.
Ja voor de grote dingen dus. Maar als ik boodschappen ga doen dan vraag ik meestal niet eens de bon. Ik ga toch niet terug met ietsquote:Op maandag 11 november 2024 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]ook niet voor de garantie?
[..]
Niet meer roken scheelt wel echt heeeeeeel veelnaast dat het gewoon veel beter is voor je gezondheid
Op het begin van het jaar meteen een grote kostenpost is niet zo chill, maar heb je het hopelijk wel gehad. Ik had dit jaar ook te veel, dat ik dacht 'oke, en nu klaar pls'800 euro endodontoloog, 1700 belasting, 1000 auto, eigen risico 2x want had in dec kosten gemaakt en in jan
maar zo is er ieder jaar eigenlijk wel iets en dat balanceert zich hier ook prima uit
Nu moet ik weer denken aan de liedjes die ik tijdens mijn communie zong; kreeg ik wel een mooie fiets cadeau. En had de hele familie een goede reden om feestje te vieren.quote:Op maandag 11 november 2024 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Aarde is van onze kinderen, wij hebben hem slechts in pacht voor hullie
Moest hierdoor ineens ook weer denken aan m'n communiequote:Op maandag 11 november 2024 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan de liedjes die ik tijdens mijn communie zong; kreeg ik wel een mooie fiets cadeau. En had de hele familie een goede reden om feestje te vieren.
wat vervelend voor jequote:Op maandag 11 november 2024 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Echt... ik heb een collega die gewoon weigert om z'n zooi te testen. Ben al voorbij het subtiel hinten dat dat vervelend begint te worden en nu heb ik het weer.
Doodvermoeiend.
Had ook wel een mooi jaren 90 pakje aan.quote:Op maandag 11 november 2024 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest hierdoor ineens ook weer denken aan m'n communieLeuke dag was dat, en mooie fiets gekregen ook
Gewoon voor de bus gooien.quote:Op maandag 11 november 2024 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Echt... ik heb een collega die gewoon weigert om z'n zooi te testen. Ben al voorbij het subtiel hinten dat dat vervelend begint te worden en nu heb ik het weer.
Doodvermoeiend.
gebeurde dat op 12 december dat je dat te horen kreeg?quote:Op maandag 11 november 2024 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
en in de musical van groep 8 mocht ik jozef spelen omdat ik zo ongeveer de enige was die meer tekst kon onthouden. Mijn broer was 2 jaar daarna een steen.
quote:Op maandag 11 november 2024 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
en in de musical van groep 8 mocht ik jozef spelen omdat ik zo ongeveer de enige was die meer tekst kon onthouden. Mijn broer was 2 jaar daarna een steen.
Ja, zat even te overwegen om die simpele fix door te voeren zodat die hele release gewoon klaar en afgerond is vandaag, maar hij mag het zelf lekker doen als ie er morgen weer is.quote:Op maandag 11 november 2024 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon voor de bus gooien.
quote:Op maandag 11 november 2024 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een steenquote:Op maandag 11 november 2024 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
ja er lag een hunebed voor de herbergquote:
Ik was Meneer Lekkermanquote:Op maandag 11 november 2024 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
* Nizno zwaait terugquote:
Foto's willen we zien.quote:Op maandag 11 november 2024 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ook wel een mooi jaren 90 pakje aan.
Verstandigquote:Op maandag 11 november 2024 17:11 schreef CherryLips het volgende:
We wilden naar de Intratuin in Duiven. Alleen België had vandaag ook vrij.
Dus dan maar niet
mn ouders zus en neefje zijn zaterdag heen geweest.quote:Op maandag 11 november 2024 17:11 schreef CherryLips het volgende:
We wilden naar de Intratuin in Duiven. Alleen België had vandaag ook vrij.
Dus dan maar niet
Sowieso. Het bezoeken van de Intratuin in de periode okt-dec getuigt van een grote mate van zelfmasochisme. Dat doe je jezelf niet vrijwillig aan.quote:
Mijn moeder en tante zijn daar vorige week heen geweestquote:Op maandag 11 november 2024 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
mn ouders zus en neefje zijn zaterdag heen geweest.
Keileuk voor ze.quote:Op maandag 11 november 2024 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
mn ouders zus en neefje zijn zaterdag heen geweest.
scheen ook niet rustig te zijn geweest dus ben blij dat ik geen zin hadquote:
morgen nieuwe kansquote:Op maandag 11 november 2024 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Denk je op maandagochtend te gaan, nope.
dan neem je morgen vrijquote:
Knop onder stroom zetten.quote:Op maandag 11 november 2024 17:27 schreef essnhills het volgende:
Lol
Slimme voordeurbel
Het is natuurlijk Sint Maarten
Ik heb morgen vrij?quote:
neuj. ik ga niet naar Duivenquote:
dan kun je lekker naar Duivenquote:
Ohquote:Op maandag 11 november 2024 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was ook geen reactie op jou
quote:
quote:
Zou eerder naar De Boet gaan ja.quote:
wat niet kan is nog nooit gebeurdquote:Op maandag 11 november 2024 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je wel vrij nemen. Wat let je?
nou dag hoorquote:
Users verjagen lijkt me geen onderdeel van het mod-takenpakket.quote:
Zijn sommige mods anders best goed in.quote:Op maandag 11 november 2024 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Users verjagen lijkt me geen onderdeel van het mod-takenpakket.
als ik geen dag terug zeg dan krijg ik moppers dat ik niet goed opgevoed benquote:Op maandag 11 november 2024 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Users verjagen lijkt me geen onderdeel van het mod-takenpakket.
Je zit te zuigen.quote:Op maandag 11 november 2024 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik geen dag terug zeg dan krijg ik moppers dat ik niet goed opgevoed ben
Ja hoor.quote:Op maandag 11 november 2024 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik geen dag terug zeg dan krijg ik moppers dat ik niet goed opgevoed ben
Wel een handige vaardigheid om te hebbenquote:Op maandag 11 november 2024 17:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Zijn sommige mods anders best goed in.
nee te snoepen van de sint maarten snoepquote:
Doen we dat normaal niet?quote:Op maandag 11 november 2024 17:40 schreef Ama het volgende:
Alsof we hier altijd allemaal maar doei zeggen als iemand gaat.
Ohw, dus je hebt wel een poging gedaan?quote:Op maandag 11 november 2024 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We konden geen parkeerplek vinden
quote:Op maandag 11 november 2024 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee te snoepen van de sint maarten snoep
Die is ook leuk, en een stuk dichterbijquote:Op maandag 11 november 2024 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou eerder naar De Boet gaan ja.
had vorig jaar 0 kids aan de deur... vanavond regent het volgens buienalarm de hele tijd... dus ik verwacht niet dat ze aan de deur komenquote:
Daaromquote:Op maandag 11 november 2024 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is ook leuk, en een stuk dichterbij
Blijf liever in het mekka aan de Maasquote:Op maandag 11 november 2024 14:57 schreef Haags het volgende:
Zoek je een nieuwe vakantiebestemming? @:Wereldgozer @:franticdj
HamasPalomas op Gran Canaria.
er lopen hier wel kinderen maar ze bellen alleen aan bij mensen met een pamflet op de deurquote:Op maandag 11 november 2024 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
had vorig jaar 0 kids aan de deur... vanavond regent het volgens buienalarm de hele tijd... dus ik verwacht niet dat ze aan de deur komen
hier doen ze niet aan pamflettenquote:Op maandag 11 november 2024 17:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
er lopen hier wel kinderen maar ze bellen alleen aan bij mensen met een pamflet op de deur
twix, mars, snickers.. en in geval van nood nog een zak Lionsquote:
dan staan ze volgend jaar weer voor de deurquote:Op maandag 11 november 2024 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
twix, mars, snickers.. en in geval van nood nog een zak Lions
als dat de voorwaarde is dan krijg ik idd geen aan de deur na 0 vorig jaarquote:Op maandag 11 november 2024 17:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan staan ze volgend jaar weer voor de deur
dan zag ze je auto toch als verlengstuk van je persoonlijkheidquote:Op maandag 11 november 2024 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou. Mijn achterlichten werken gewoon. Dus geen idee waarom die mevrouw mijn aandacht wilde trekken vanmorgen.
Ze wilde een knipperlichtrelatie met je aangaan?quote:Op maandag 11 november 2024 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou. Mijn achterlichten werken gewoon. Dus geen idee waarom die mevrouw mijn aandacht wilde trekken vanmorgen.
ze werd in elk geval niet geremd in haar enthousiasmequote:Op maandag 11 november 2024 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze wilde een knipperlichtrelatie met je aangaan?
Heb hier ook een kom met zulke dingen staan, voor het geval dat.quote:Op maandag 11 november 2024 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Komen daar normaal veel kinderen langs met Sint Maarten?quote:Op maandag 11 november 2024 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb hier ook een kom met zulke dingen staan, voor het geval dat.
Geen idee, we waren de laatste twee jaar niet thuis die avond en daarvoor woonden we hier nog niet.quote:Op maandag 11 november 2024 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Komen daar normaal veel kinderen langs met Sint Maarten?
Ohquote:Op maandag 11 november 2024 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, we waren de laatste twee jaar niet thuis die avond en daarvoor woonden we hier nog niet.
Lionsquote:Op maandag 11 november 2024 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 november 2024 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, heb jij die regen meegenomen?
Ok, vooruit.quote:Op maandag 11 november 2024 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen vandaag? Morgen weer mooi weer
Gelukkig ben je thuis en kun je lekker droge sokken aandoenquote:Op maandag 11 november 2024 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanaf de parkeerplek naar huis door een plas water gelopen. Sok nat.
uhhu daarom ook alleen in geval van noodquote:
Gelukkig naar huis en niet van huisquote:Op maandag 11 november 2024 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanaf de parkeerplek naar huis door een plas water gelopen. Sok nat.
En droge broek ook.quote:Op maandag 11 november 2024 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig ben je thuis en kun je lekker droge sokken aandoen
Eens.quote:Op maandag 11 november 2024 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig naar huis en niet van huis
Ik had vorige week Lion brownie want ik zag dat liggen in Duitsland. Was prima te eten.quote:
Waarom denk je dat Luctor niet zindelijk is?quote:Op maandag 11 november 2024 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh van diezelfde plas? In eerste instantie dacht ik dat je in je broek geplast had![]()
Mijn oppasbrein dacht gewoon bij natte broek direct aan in de broek geplastquote:Op maandag 11 november 2024 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Luctor niet zindelijk is?
Ja, ik vermoed wel van diezelfde plas. De pijpen waren ook nat. (had ik pas door toen ik mijn sokken uit ging trekken).quote:Op maandag 11 november 2024 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh van diezelfde plas? In eerste instantie dacht ik dat je in je broek geplast had![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |