SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Mij te kleurig.quote:Op maandag 11 november 2024 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die van de Lidl ziet er wel gezellig uit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 november 2024 12:14 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Één rode panda om het goed te maken
quote:Op maandag 11 november 2024 12:14 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Één rode panda om het goed te maken
nee maar moet het dan ergens kwijtquote:Op maandag 11 november 2024 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom in mijn dm? Dat is toch niet mijn schuld dan?
Hmm, nou ja, vooruit dan maar.quote:Op maandag 11 november 2024 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar moet het dan ergens kwijt
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 11 november 2024 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld Recs.
Oh.quote:Op maandag 11 november 2024 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n hoogblonde journaliste die nu ook pro-Trump is.
Aha.quote:Op maandag 11 november 2024 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n hoogblonde journaliste die nu ook pro-Trump is.
quote:Op maandag 11 november 2024 12:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[ x ]
Ik dacht dat 35 was ofzo
Haha ze maakt wel een punt.quote:Op maandag 11 november 2024 12:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[ x ]
Ik dacht dat 35 was ofzo
Die oogt wat plastic.quote:
Ik heb laatst wat microplastics laten verwijderen.quote:Op maandag 11 november 2024 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die oogt wat plastic.
En meer dan alleen de standaard microplastics.
Pastaquote:Op maandag 11 november 2024 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
Soep of pasta met zalm voor de lunch?
Jaquote:Op maandag 11 november 2024 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, deze is voor werk. Thuis heeft lichtjes.quote:
Leuke weer @Haagsquote:Op maandag 11 november 2024 13:30 schreef datismijnmening het volgende:
@:bitterbal als je nou een bootje koopt kun je die de Thai Tanic noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why not both?quote:Op maandag 11 november 2024 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
Hier is zelfs regenquote:
Moet je ook wat tegenkomen wat je aanstaat toch? Tis niet alsof je even iets uitzoekt.quote:Op maandag 11 november 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
Mijngod, mijn vader vindt dat ik NU METEEN SNELLER SNELLER SNELELELELELELEEER een huis moet kopen
Laat me met rust
Zijn ze nu in de aanbieding?quote:Op maandag 11 november 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
Mijngod, mijn vader vindt dat ik NU METEEN SNELLER SNELLER SNELELELELELELEEER een huis moet kopen
Laat me met rust
Twee halen, één betalen.quote:Op maandag 11 november 2024 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn ze nu in de aanbieding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |