SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Mij te kleurig.quote:Op maandag 11 november 2024 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die van de Lidl ziet er wel gezellig uit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 november 2024 12:14 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Één rode panda om het goed te maken
quote:Op maandag 11 november 2024 12:14 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Één rode panda om het goed te maken
nee maar moet het dan ergens kwijtquote:Op maandag 11 november 2024 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom in mijn dm? Dat is toch niet mijn schuld dan?
Hmm, nou ja, vooruit dan maar.quote:Op maandag 11 november 2024 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar moet het dan ergens kwijt
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 11 november 2024 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld Recs.
Oh.quote:Op maandag 11 november 2024 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n hoogblonde journaliste die nu ook pro-Trump is.
Aha.quote:Op maandag 11 november 2024 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n hoogblonde journaliste die nu ook pro-Trump is.
quote:Op maandag 11 november 2024 12:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[ x ]
Ik dacht dat 35 was ofzo
Haha ze maakt wel een punt.quote:Op maandag 11 november 2024 12:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[ x ]
Ik dacht dat 35 was ofzo
Die oogt wat plastic.quote:
Ik heb laatst wat microplastics laten verwijderen.quote:Op maandag 11 november 2024 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die oogt wat plastic.
En meer dan alleen de standaard microplastics.
Pastaquote:Op maandag 11 november 2024 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
Soep of pasta met zalm voor de lunch?
Jaquote:Op maandag 11 november 2024 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, deze is voor werk. Thuis heeft lichtjes.quote:
Leuke weer @Haagsquote:Op maandag 11 november 2024 13:30 schreef datismijnmening het volgende:
@:bitterbal als je nou een bootje koopt kun je die de Thai Tanic noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why not both?quote:Op maandag 11 november 2024 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
Hier is zelfs regenquote:
Moet je ook wat tegenkomen wat je aanstaat toch? Tis niet alsof je even iets uitzoekt.quote:Op maandag 11 november 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
Mijngod, mijn vader vindt dat ik NU METEEN SNELLER SNELLER SNELELELELELELEEER een huis moet kopen
Laat me met rust
Zijn ze nu in de aanbieding?quote:Op maandag 11 november 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
Mijngod, mijn vader vindt dat ik NU METEEN SNELLER SNELLER SNELELELELELELEEER een huis moet kopen
Laat me met rust
Twee halen, één betalen.quote:Op maandag 11 november 2024 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn ze nu in de aanbieding?
quote:Op maandag 11 november 2024 13:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet je ook wat tegenkomen wat je aanstaat toch? Tis niet alsof je even iets uitzoekt.
Zijn beredenatie is heel erg 'inflatie stijgt sneller dan je spaargeld, dus hoe sneller je een huis koopt hoe meer winst je hebt' en dat klopt wel maar daardoor heb ik niets zoiets van 'ik moet zo snel mogelijk!!'. Dat is echt zijn dingquote:Op maandag 11 november 2024 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn ze nu in de aanbieding?
Misschien is het ook wel verstandig samen te gaan wonen met iemand en dan alvast daar een huis voor te kopen! Dus ook even snel een partner vinden, a.u.b. En die maxi cosi's worden ook alleen maar duurder, dus ook al aanschaffen!!quote:Op maandag 11 november 2024 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Zijn beredenatie is heel erg 'inflatie stijgt sneller dan je spaargeld, dus hoe sneller je een huis koopt hoe meer winst je hebt' en dat klopt wel maar daardoor heb ik niets zoiets van 'ik moet zo snel mogelijk!!'. Dat is echt zijn dingIk wacht liever even om dingen te laten bezinken, dan kost me dat maar wat geld
maar als ik dit argument gebruik voor tattoo's, dan hebben ze daar ineens iets op tegenquote:Op maandag 11 november 2024 13:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel verstandig samen te gaan wonen met iemand en dan alvast daar een huis voor te kopen! Dus ook even snel een partner vinden, a.u.b. En die maxi cosi's worden ook alleen maar duurder, dus ook al aanschaffen!!
Tattoo's zijn een investering in jezelf! Ik snap niet dat ze daar niet in mee gaan.quote:Op maandag 11 november 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar als ik dit argument gebruik voor tattoo's, dan hebben ze daar ineens iets op tegen
Je kunt niet overzien wat je daarvan vindt in de toekomst, oh wachtquote:Op maandag 11 november 2024 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Tattoo's zijn een investering in jezelf! Ik snap niet dat ze daar niet in mee gaan.
maar binnen wel xDquote:
Oh, dat is zo irritant.quote:Op maandag 11 november 2024 13:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vandaag zo'n dag dat het hele tijd voelt alsof ik moet niezen maar hij zet niet door
Aaaaah
Strooi wat peper in je gezichtquote:Op maandag 11 november 2024 13:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vandaag zo'n dag dat het hele tijd voelt alsof ik moet niezen maar hij zet niet door
Aaaaah
quote:Op maandag 11 november 2024 13:52 schreef Crack_ het volgende:
Aaaaah
Onwijs irritant, houdt ook niet op ongeacht wat je doetquote:Op maandag 11 november 2024 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat is zo irritant.
Ik leef met je mee.
*sparkle sparklequote:Op maandag 11 november 2024 13:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Strooi wat peper in je gezicht
Gewoon luisteren naar degene die het hardste schreeuwt. Die zal wel gelijk hebben.quote:Op maandag 11 november 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ouders zeiden vroeger altijd 'meerdere wegen naar Rome' en 'als iedereen in de put springt, doe jij dat dan ook?!'
Volgens mij willen ze tegenwoordg graag dat ik dezelfde weg naar Rome neem en mensen achterna spring in de put
Sparkle sparkle in je broekjequote:Op maandag 11 november 2024 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Onwijs irritant, houdt ook niet op ongeacht wat je doet![]()
[..]
*sparkle sparkle
quote:Op maandag 11 november 2024 13:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Strooi wat peper in je gezicht
Gelachen om je thai nic grapquote:Op maandag 11 november 2024 14:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sparkle sparkle in je broekje
quote:Op maandag 11 november 2024 14:23 schreef Crack_ het volgende:
mijn meeting die over vijf min zou beginnen is zojuist gecancelled, OKIDOKI
Ach wij hebben ook op het duurste moment gekocht, maar wel een huis waar we dachten dat we fijn zouden wonen. Dan verlies je maar wat geld, liever dat dan ergens wonen waar je je niet thuis voelt (tenzij je iets koopt om te verhuren uiteraard).quote:Op maandag 11 november 2024 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Zijn beredenatie is heel erg 'inflatie stijgt sneller dan je spaargeld, dus hoe sneller je een huis koopt hoe meer winst je hebt' en dat klopt wel maar daardoor heb ik niets zoiets van 'ik moet zo snel mogelijk!!'. Dat is echt zijn dingIk wacht liever even om dingen te laten bezinken, dan kost me dat maar wat geld
Belangrijkste lijkt me toch je woongenot ja, en zolang de maandlasten geen probleem zijn, eh.quote:Op maandag 11 november 2024 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach wij hebben ook op het duurste moment gekocht, maar wel een huis waar we dachten dat we fijn zouden wonen. Dan verlies je maar wat geld, liever dat dan ergens wonen waar je je niet thuis voelt (tenzij je iets koopt om te verhuren uiteraard).
Wij ook (toen) EN met de hoogste rente.quote:Op maandag 11 november 2024 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach wij hebben ook op het duurste moment gekocht, maar wel een huis waar we dachten dat we fijn zouden wonen. Dan verlies je maar wat geld, liever dat dan ergens wonen waar je je niet thuis voelt (tenzij je iets koopt om te verhuren uiteraard).
ik vind het idee leuk maar eerlijk gezegd vind ik hem niet zo mooi er uit zienquote:Op maandag 11 november 2024 14:28 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Cute.
Pootje kan ook op en neer zoals bij die echte beeldjes.
quote:Op maandag 11 november 2024 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn meer uitgangspunten dan enkel 'waarbij hou ik het meeste geld over'quote:Op maandag 11 november 2024 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Belangrijkste lijkt me toch je woongenot ja, en zolang de maandlasten geen probleem zijn, eh.
Dat magquote:Op maandag 11 november 2024 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind het idee leuk maar eerlijk gezegd vind ik hem niet zo mooi er uit zien
Oh nice, dit is wel een goed uitgangspunt denk ik. Halen jullie dit?quote:Spaar maandelijks minimaal tien procent van je inkomen om een een buffer op te bouwen en minder snel in de geldproblemen te komen.
Ik kan heel goed lezenquote:Op maandag 11 november 2024 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. je zit er boven maar je haalt 10 procent niet? Juist ja
schijnbaar niet begrijpend lezenquote:Op maandag 11 november 2024 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan heel goed lezen
Maar ik zit echt op 50% ofzo.
Ik spaar gemiddeld een derde ongeveer denk ik.quote:Op maandag 11 november 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh nice, dit is wel een goed uitgangspunt denk ik. Halen jullie dit?
Kan ik wel, maar dan moet ik wel daadwerkelijk begrijpend lezenquote:Op maandag 11 november 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
schijnbaar niet begrijpend lezenmaar lekker!
Je snapt "minimaal"?quote:Op maandag 11 november 2024 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan heel goed lezen
Maar ik zit echt op 50% ofzo.
Haal jij het?quote:Op maandag 11 november 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh nice, dit is wel een goed uitgangspunt denk ik. Halen jullie dit?
Je moet ook wel een beetje leven hèquote:Op maandag 11 november 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
En ik ben nog aan het kijken of ik weer net zo zuinig kan gaan leven als toen ik op spaargeld moest leven als voornemen voor 2025
Hier gaat het vanaf een uur of 6 vanavond ook regenen. En vanaf 1000m sneeuwenquote:Op maandag 11 november 2024 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het regent weer eend. Lang geleden.
Niet gemist.
Deed dat eerder ook, maar ben gestopt met naar m'n spaarrekening overmaken, want moet een boete betalen als ik er in 1x een te groot bedrag vanaf wil halenquote:Op maandag 11 november 2024 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit automatisch op zo'n 20% direct richting spaar en aan het eind van de maand gaat wat er "over" is ook richting spaar.
Die sneeuw mag je lekker bij je houden. Stuur maar plaatjes ervan.quote:Op maandag 11 november 2024 15:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier gaat het vanaf een uur of 6 vanavond ook regenen. En vanaf 1000m sneeuwen
Hoe werkt een muis met automagische dubbelklik? Dat klik je 1x op een knop en dan dubbelklikt ie vanzelf ofzo?quote:Op maandag 11 november 2024 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, verademing, zo'n muis zonder automagische dubbelklik.
Je moet ook nog beetje genieten; en als je straks aan het daten bent dan krijg je er ook weer een kostenpost bij.quote:Op maandag 11 november 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
En ik ben nog aan het kijken of ik weer net zo zuinig kan gaan leven als toen ik op spaargeld moest leven als voornemen voor 2025
Oh meh, irritant.quote:Op maandag 11 november 2024 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deed dat eerder ook, maar ben gestopt met naar m'n spaarrekening overmaken, want moet een boete betalen als ik er in 1x een te groot bedrag vanaf wil halenDus nu loopt de betaalrekening al jaren op en zie ik eigenlijk niet meer hoeveel ik spaar in een maand.
Gare muisknop.quote:Op maandag 11 november 2024 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe werkt een muis met automagische dubbelklik? Dat klik je 1x op een knop en dan dubbelklikt ie vanzelf ofzo?
Ohquote:Op maandag 11 november 2024 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh meh, irritant.
[..]
Gare muisknop.Was m'n werkmuis, die had er na een jaar of 8 geen zin meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |