Het is denk ik eerder dat er maar wat gespeculeerd wordt. Ajax supporters organiseren gewoon gezellige reisjes naar Israël omdat ze zich verwant voelen. Die hebben geen enkele reden om rellen met maccabi supporters. Al jaren niet. Lijkt mij een logischere verklaring dan aan te nemen dat Ajax supporters het allemaal wisten en lieten gebeuren. Daarmee impliceren dat echt iedereen het wist behalve de driehoek.quote:Op zondag 10 november 2024 22:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan moet de NCTV toch echt ergens steken hebben laten vallen? Als hele gemeenschappen dit wisten...
George van Houts zelfverklaard complotdenker.quote:Op zondag 10 november 2024 22:47 schreef Werkperd het volgende:
Gelukkig hebben we nog Nederlanders zoals George van Houts:
[ x ]
Ja, echt heel leuk hoor. Als jij de gebeurtenissen van afgelopen donderdag als iets Nederlands wilt kwalificeren, ga je gang hoor. Misschien had je die hyena's eens moeten vragen hoe Nederlands ze zich voelen en of ze dit doen vanuit hun Nederlandse waarden. Wat denk je dat je daarop voor antwoord had gekregen?quote:Op zondag 10 november 2024 22:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe wij in NL omgaan en omgingen met onze Joodse minderheid is typisch Nederlands ja.
Vind je dat vreemd om te lezen?
Alles wat moslims overkomt is altijd 3x erger natuurlijk.quote:Op zondag 10 november 2024 22:40 schreef groenen het volgende:
Wel leuk die ophef over een vlag. Alsof een Israëlische vlag bij het Rokin lang zou blijven hangen.
Dat zegt niemandquote:Op zondag 10 november 2024 23:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alles wat moslims overkomt is altijd 3x erger natuurlijk.
Joden hebben eeuwenlang in Nederland een relatief vrij en veilig woonoord gevonden. Discriminatie was er zeker, maar het is nooit de Nederlandse bevolking danwel overheid geweest die aanstuurde op totale vernietiging.quote:Op zondag 10 november 2024 22:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe wij in NL omgaan en omgingen met onze Joodse minderheid is typisch Nederlands ja.
Vind je dat vreemd om te lezen?
Premium artikel?quote:Op zondag 10 november 2024 22:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Palestijnse vlag op balkon in Amsterdam in brand gestoken: ‘Voelt alsof ik met de dood bedreigd ben’
https://www.ad.nl/binnenl(...)dreigd-ben~afdf0a63/
dat is generaliseren, er zijn veel nederlandse linkse wappies die palestina steunen en de straten op gaanquote:Op zondag 10 november 2024 22:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Grap is natuurlijk dat hier geen enkele Nederlander aan te pas is gekomen.
Want voor vorige week gingen we altijd zeer beschermend om met deze groep, kregen ze zo hun roofkunst terug, en hoefde ze geen scholen te sluiten vanwege terreur. Want Nederland beschermde deze groep. Het was altijd een genot om met je keppeltje over straat te lopen.quote:Op zondag 10 november 2024 22:59 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, echt heel leuk hoor. Als jij de gebeurtenissen van afgelopen donderdag als iets Nederlands wilt kwalificeren, ga je gang hoor. Misschien had je die hyena's eens moeten vragen hoe Nederlands ze zich voelen en of ze dit doen vanuit hun Nederlandse waarden. Wat denk je dat je daarop voor antwoord had gekregen?
Weer eens te diep in het glaasje gekeken?quote:Op zondag 10 november 2024 22:43 schreef Werkperd het volgende:
Nog een vraag. Hooligans hebben hier de lokale bevolking bedreigd, fysiek en verbaal aangevallen. Ruiten ingegooid, vlaggen van huizen afgetrokken, taxichauffeurs en hun auto's aangevallen. Waarom zijn deze mensen met buitenlandse paspoorten niet massaal gearresteerd? WIE GEEFT OPDRACHT AAN DE AMSTERDAMSE POLITIE?!!!
Nederland nog wel soeverein?
je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 10 november 2024 22:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zonder de Duitse bezetter was er geen Jodenvervolging geweest, en zonder geimporteerde islamitische rotjochies had de jacht van afgelopen vrijdag niet plaatsgevonden.
Janken om het janken dit.quote:Op zondag 10 november 2024 22:48 schreef quo_ het volgende:
[..]
Mij staan de tweets van Jazzie Veldhuizen en Asha ten Broeke niet aan. Zijn extreem linkse en antisemitische figuren.
Maar laat maar mooi staan want als iedereen gaat lopen bedelen om de hem/haar ongevallige bijdragen weg te laten halen wordt het wel een erg dun forumpje.
je moet je er niet in vast bijten, dit is 'n palestijns/israelisch probleem.quote:Op zondag 10 november 2024 23:10 schreef Red_85 het volgende:
Dat sommige lieden hier nog steeds mogen posten.
Niet echt, de buitenlandse werknemers zijn nooit vertrokken. En de nakomelingen vinden het fijn om vlaggen op te hangen en een oorlog na te spelen.quote:Op zondag 10 november 2024 23:08 schreef sturmpie het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk.
dit is hoort bij 't importeren van buitenlandse werknemers, we hebben te maken met de buitenlandse cultuur in ons land.
daar moet je niet te moeilijk over willen doen, het is als de conjunctuur, 't komt en gaat met golven.
Inderdaad, en nu ook tussen mensen in Amsterdam onderling.quote:Op zondag 10 november 2024 23:11 schreef sturmpie het volgende:
[..]
je moet je er niet in vast bijten, dit is 'n palestijns/israelisch probleem.
Die ene user Geert van vanmiddag heeft in ieder geval al een ban te pakken zag ik in zijn profiel.quote:Op zondag 10 november 2024 23:10 schreef Red_85 het volgende:
Knap.
Puur antisemitisme en discriminatie. Onbegrijpelijk. En die Jippie maar de hele dag bezig.
Als dat zo is en komt boven, is halsema een aantoonbare leugenaar. Tijdens de persco waren 'er geen berichten' volgens die muts.quote:Op zondag 10 november 2024 22:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die wisten dat ook, zelfs de lokale driehoek van te voren. Er is altijd een normale marokkaan die even de politie tipt. Durf zelf wel te stellen dat ze tientallen tips hebben gekregen van normale marokkanen.
Alleen toen kwamen er blijkbaar scooters ipv groepen ofzo.
[..]
Engeland, Frankrijk.
Alleen de meeste joden zijn daar al vertrokken.
ik heb 10 minuten gekeken naar AT5 vandaag, ik zag alleen maar linkse mensen met neusringen.quote:Op zondag 10 november 2024 23:12 schreef groenen het volgende:
[..]
Niet echt, de buitenlandse werknemers zijn nooit vertrokken. En de nakomelingen vinden het fijn om vlaggen op te hangen en een oorlog na te spelen.
Ik heb lang niet alles gezien vandaag, maar als ik dan weer eens kijk zie ik de hele pagina vol mensen die klagen over antisemitisme en goedpraten, zonder dat ik nou van die gekke antisemitische berichten zie of goedkeuring voor de knokploegen.quote:Op zondag 10 november 2024 23:10 schreef Red_85 het volgende:
Knap.
Puur antisemitisme en discriminatie. Onbegrijpelijk. En die Jippie maar de hele dag bezig.
quote:Op zondag 10 november 2024 23:11 schreef sturmpie het volgende:
[..]
je moet je er niet in vast bijten, dit is 'n palestijns/israelisch probleem.
Och tja, je kan je ook afvragen; bij wie, die niet zelf al voor lul staat, staan we voor lul? De Amerikanen, Duitsers, Israëli, Chinezen, Zweden,...?quote:Op zondag 10 november 2024 23:18 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
We staan internationaal voor lul dankzij het radicaal-linkse stadsbestuur. Bedankt Halsema.
Beter kijken.quote:Op zondag 10 november 2024 23:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb lang niet alles gezien vandaag, maar als ik dan weer eens kijk zie ik de hele pagina vol mensen die klagen over antisemitisme en goedpraten, zonder dat ik nou van die gekke antisemitische berichten zie of goedkeuring voor de knokploegen.
Ik zag hem ook.quote:Op zondag 10 november 2024 23:20 schreef Glazenmaker het volgende:
Heel bijzonder om al de hele dag van die geweldsfantasieën over een in Nederland moordende Mossad te lezen. Je ziet de posts soms verdwijnen waar je bijstaat. Buitenrechtelijke moorden in je land willen uitgevoerd door buitenlanders die het afgelopen jaar nogal wat foutjes gemaakt hebben ook. Jullie zijn niet goed bij jullie paasei.
quote:Op zondag 10 november 2024 22:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Palestijnse vlag op balkon in Amsterdam in brand gestoken: ‘Voelt alsof ik met de dood bedreigd ben’
https://www.ad.nl/binnenl(...)dreigd-ben~afdf0a63/
Mensen die Israël een terreurstaat noemen hebben een flinke klap van de molen gehad. Vermoedelijk dezelfde klap als de pro Palestina demonstranten gehad hebben. Zolang Hamas de dienst uitmaakt in Gaza spreek je met je deelname aan pro Palestina demonstraties gewoon je steun uit aan een terroristische organisatie. Dat zou op geen enkele wijze gefaciliteerd moeten worden.quote:Op zondag 10 november 2024 22:47 schreef Werkperd het volgende:
Gelukkig hebben we nog Nederlanders zoals George van Houts:
[ x ]
Dit. Ook maar gelijk noahide laws?quote:Op zondag 10 november 2024 23:20 schreef Glazenmaker het volgende:
Heel bijzonder om al de hele dag van die geweldsfantasieën over een in Nederland moordende Mossad te lezen. Je ziet de posts soms verdwijnen waar je bijstaat. Buitenrechtelijke moorden in je land willen uitgevoerd door buitenlanders die het afgelopen jaar nogal wat foutjes gemaakt hebben ook. Jullie zijn niet goed bij jullie paasei.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 10 november 2024 23:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dit. Ook maar gelijk noahide laws?
quote:Op zondag 10 november 2024 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Vertel eens in welke Europese landen dit nog meer gebeurd is dan?
Beter kijken.quote:Op zondag 10 november 2024 23:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb lang niet alles gezien vandaag, maar als ik dan weer eens kijk zie ik de hele pagina vol mensen die klagen over antisemitisme en goedpraten, zonder dat ik nou van die gekke antisemitische berichten zie of goedkeuring voor de knokploegen.
Al langer hoor. Nu mag zij wel de hete piepers uit het vet halen.quote:Op zondag 10 november 2024 23:18 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
We staan internationaal voor lul dankzij het radicaal-linkse stadsbestuur. Bedankt Halsema.
Hou nou toch op. Je wilt dit huidige antisemtisme dus echt als een voortvloeisel van de Nederlandse geschiedenis/maatschappij kwalificeren? Alsof de joodse Nederlanders na WOII dat gevoel van onveiligheid altijd hebben gehouden?quote:Op zondag 10 november 2024 23:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Want voor vorige week gingen we altijd zeer beschermend om met deze groep, kregen ze zo hun roofkunst terug, en hoefde ze geen scholen te sluiten vanwege terreur. Want Nederland beschermde deze groep. Het was altijd een genot om met je keppeltje over straat te lopen.
En werd er al helemaal niet al decennia lang 'hamas hamas, alle joden aan het gas' bij iedere wedstrijd van Ajax geroepen?
Laat me niet lachen. Open je ogen alsjeblieft.
Ach, des te meer werk voor de Mossad. Die vinden het ook leuk om te doen, denk ik!quote:Op zondag 10 november 2024 23:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
[ x ]
Als dit de nieuwe tendens voor de komende maanden kunnen we onze lol op.
Even kijken of er voetbal was deze avond.
Zodra het hem uitkomt is hij beledigd idd.quote:Hahaha wat kan jij je lekker selectief druk maken.
Uiteindelijk is het heel simpel: onze eigen politie kan de burger blijkbaar al heel lang niet meer afdoende beschermen tegen de islamofascisten. Dan wordt het toch echt tijd om hulp van buitenaf in te schakelen.
De burger heeft gewoon recht op deze bescherming heh. Dit staat in de grondwet
Respect voor Jippie.quote:Op zondag 10 november 2024 23:10 schreef Red_85 het volgende:
Knap.
Hopen moet je niet doen. Dooddoener.quote:Op zondag 10 november 2024 23:30 schreef capricia het volgende:
Nou welterusten allemaal. Morgen weer vroeg dag.
Hopelijk een rustige nacht in onze hoofdstad en elders in den lande.
Noem het maar oproerquote:Op zondag 10 november 2024 23:24 schreef Kowloon het volgende:
Wat zinloos om hier zeventien topics over vol te schrijven. Laat de politie eerst eens de feiten inventariseren, ordenen en analyseren en daarover een rapport publiceren. Zo’n rapport zal vermoedelijk een stuk genuanceerder beeld schetsen van dit oproer. Vooralsnog heeft het er immers alle schijn van dat beide groeperingen het nodige bijgedragen hebben aan het ontstaan van het oproer.
Dat is geen bewering. Zolang ik vanuit Nederlandse autoriteiten geen tegenspraak hoor, dan geldt voor mij de uitspraken die gemaakt zijn in Israël over Nederlandse instanties. Ze hebben verder een delegatie naar Nederland gestuurd die op de vingers komt tikken. Daarnaast schakelen zij hun apparaat CIDI en zetten zij druk op de politiek en rechtsorde. Zij eisen dat de daders getraceerd, vervolgd en veroordeeld worden voor terrorisme.quote:Op zondag 10 november 2024 22:53 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Of Israel gaat helpen eigen burgers te identificeren die zich hebben schuldig gemaakt aan strafbare feiten. Dat zou een logischere aanname zijn.
Beweren dat Israël zich gaat bemoeien met opsporing en strafmaat in Nederland is misleiding.
Je kan het ook anders zien. Mensen zijn medeplichtig aan de genocide in Gaza door te ontkennen dat Israël daarmee bezig is.quote:Op zondag 10 november 2024 23:25 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Mensen die Israël een terreurstaat noemen hebben een flinke klap van de molen gehad. Vermoedelijk dezelfde klap als de pro Palestina demonstranten gehad hebben. Zolang Hamas de dienst uitmaakt in Gaza spreek je met je deelname aan pro Palestina demonstraties gewoon je steun uit aan een terroristische organisatie. Dat zou op geen enkele wijze gefaciliteerd moeten worden.
Begin je hem al een beetje te knijpen?quote:Op zondag 10 november 2024 23:48 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is geen bewering. Zolang ik vanuit Nederlandse autoriteiten geen tegenspraak hoor, dan geldt voor mij de uitspraken die gemaakt zijn in Israël over Nederlandse instanties. Ze hebben verder een delegatie naar Nederland gestuurd die op de vingers komt tikken. Daarnaast schakelen zij hun apparaat CIDI en zetten zij druk op de politiek en rechtsorde. Zij eisen dat de daders getraceerd, vervolgd en veroordeeld worden voor terrorisme.
Dus als een willekeurig land iets beweert, ga jij er vanuit dat het waar is tenzij de autoriteiten datgene tegenspreken?quote:Op zondag 10 november 2024 23:48 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is geen bewering. Zolang ik vanuit Nederlandse autoriteiten geen tegenspraak hoor, dan geldt voor mij de uitspraken die gemaakt zijn in Israël over Nederlandse instanties. Ze hebben verder een delegatie naar Nederland gestuurd die op de vingers komt tikken. Daarnaast schakelen zij hun apparaat CIDI en zetten zij druk op de politiek en rechtsorde. Zij eisen dat de daders getraceerd, vervolgd en veroordeeld worden voor terrorisme.
Israël is geen willekeurig land voor Nederland. Autoriteiten horen dat inderdaad tegen te spreken en delegatie vanuit Israël te weren. Al helemaal terwijl alle gebeurtenissen nog erg recent en vers zijn.quote:Op zondag 10 november 2024 23:54 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Dus als een willekeurig land iets beweert, ga jij er vanuit dat het waar is tenzij de autoriteiten datgene tegenspreken?
Israël, CIDI en de gehele Israëlische lobby kan beweren wat zij willen. De Nederlandse opsporingsdiensten zijn gebonden aan strikte protocollen. Het OM is afhankelijk van haar eigen richtlijnen voor strafbepalingen. Denk jij dat de verdachten hun recht op advocaat ook wordt geweigerd? Of dat die advocaten niet in hoger beroep zullen gaan als zij onregelmatigheden constateren?
Er is geen sprake van genocide. Dat is ook zo'n terugkerend stokpaardje, vermoedelijk ontstaan vanuit diezelfde klap van de molen die men gehad heeft.quote:Op zondag 10 november 2024 23:51 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien. Mensen zijn medeplichtig aan de genocide in Gaza door te ontkennen dat Israël daarmee bezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |