SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Was ik eerst behoorlijk op tegen, maar nu zo onderhand zou het me weer minder boeien. Tijden veranderen.quote:Op zondag 10 november 2024 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan prima!![]()
Maar een donkere James Bond daarbij denk ik dan weer, gaat dat passen?![]()
Samequote:Op zondag 10 november 2024 21:31 schreef devzero het volgende:
Ik had bijna gekaapt, zo lang duurde het![]()
Not my x-menquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 21:31 schreef devzero het volgende:
Ik had bijna gekaapt, zo lang duurde hetIk kaap, jij kaapt, wij kapenquote:
James Bond is onderhand meer een schuilnaam voor een erg goede geheim agent i.p.v. een specifiek personage.
Lieten ze hem trouwens ook echt dood gaan in 1 van de laatste films? Ik had zoiets meegekregen.![]()
James Bond never diesquote:Op zondag 10 november 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
James Bond is onderhand meer een schuilnaam voor een erg goede geheim agent i.p.v. een specifiek personage.
Lieten ze hem trouwens ook echt dood gaan in 1 van de laatste films? Ik had zoiets meegekregen.
Lach met een schone bips![]()
Ja ach, die jongere X-Men zie ik ook totaal los van de originele figuren.quote:
Veel daarvan zijn erg goede acteurs die de rol erg goed kunnen spelen, maar het heeft niets te maken met wat er in de eerdere films allemaal gebeurde (dus later in de tijdlijn), in mijn ogen.![]()
Moet wel dan weer zeggen dat "the boys" en ook "Gen Z" best wel goed geslaagde series zijn daarop doorgegaan.quote:Op zondag 10 november 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, die jongere X-Men zie ik ook totaal los van de originele figuren.
Veel daarvan zijn erg goede acteurs die de rol erg goed kunnen spelen, maar het heeft niets te maken met wat er in de eerdere films allemaal gebeurde (dus later in de tijdlijn), in mijn ogen.Lach met een schone bips![]()
Volgens mij is dat wel de Lore in de film serie, dat de naam en nummer van James Bond word overgegeven van agent tot agent en meer een titel is dan een specifiek persoon.quote:Op zondag 10 november 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
Lieten ze hem trouwens ook echt dood gaan in 1 van de laatste films? Ik had zoiets meegekregen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoor ik idd wel vaker!quote:Op zondag 10 november 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet wel dan weer zeggen dat "the boys" en ook "Gen Z" best wel goed geslaagde series zijn daarop doorgegaan.Misschien ook maar een keer kijken dan.
![]()
Het is lomp, en daarom weet ik nu al dat jij dat gaat waarderen. Net als the peacemaker. Dat zijn wel echt jouw dingenquote:Op zondag 10 november 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoor ik idd wel vaker!Misschien ook maar een keer kijken dan.
Ik heb ooit een auto gereden een paar jaar die een nummerplaat had die begon met JB-002 wat ik altijd las als James Bond 002. Weet niet eens meer de laatste letter van dat kenteken
Whehehe!quote:Op zondag 10 november 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is lomp, en daarom weet ik nu al dat jij dat gaat waarderen. Net als the peacemaker. Dat zijn wel echt jouw dingen![]()
![]()
Q?quote:Op zondag 10 november 2024 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb ooit een auto gereden een paar jaar die een nummerplaat had die begon met JB-002 wat ik altijd las als James Bond 002. Weet niet eens meer de laatste letter van dat kentekenLach met een schone bips![]()
Ben al bang voor de x-men in de mcu na wat ze de laatste jaren in de comics allemaal doen is eigenlijk te laat gebeurd. ice-man zijn we sowieso kwijt aan de rainbow als hij in de reboot zit. De nieuwe origin van Nightcrawler zie ik ook al wel gebeuren etc.quote:Op zondag 10 november 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, die jongere X-Men zie ik ook totaal los van de originele figuren.
Veel daarvan zijn erg goede acteurs die de rol erg goed kunnen spelen, maar het heeft niets te maken met wat er in de eerdere films allemaal gebeurde (dus later in de tijdlijn), in mijn ogen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach, we hebben Gambit eindelijk!quote:Op zondag 10 november 2024 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben al bang voor de x-men in de mcu na wat ze de laatste jaren in de comics allemaal doen is eigenlijk te laat gebeurd. ice-man zijn we sowieso kwijt aan de rainbow als hij in de reboot zit. De nieuwe origin van Nightcrawler zie ik ook al wel gebeuren etc.
Met z'n dikke plofkop!![]()
![]()
Sean Connery en ook David Craig zijn in mijn ogen wel de beste James geweest.quote:Op zondag 10 november 2024 21:41 schreef ToT het volgende:
[ [url=https://resizing.flixster.com/u_5hP4rBbeXyKowtdQJIylBWljo=/fit-in/705x460/v2/https://resizing.flixster(...)h9_ai.jpg]afbeelding[/url] ]
Voor velen is dit ook echt een James Bond film, gezien de historie van deze personage.Lach met een schone bips![]()
It is Rock, The Rock!quote:Op zondag 10 november 2024 21:41 schreef ToT het volgende:
[ [url=https://resizing.flixster.com/u_5hP4rBbeXyKowtdQJIylBWljo=/fit-in/705x460/v2/https://resizing.flixster(...)h9_ai.jpg]afbeelding[/url] ]
Voor velen is dit ook echt een James Bond film, gezien de historie van deze personage.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hehe hoop op een andere Gambit niet tatum Gambit maar in deze tijden zou hij in de films wel als een loops hondje achter Rogue aanlopen de comic schrijvers van nú begrijpen dat personage al totaal niet.quote:Op zondag 10 november 2024 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, we hebben Gambit eindelijk!
Met z'n dikke plofkop!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
David Craig?quote:Op zondag 10 november 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Niemand over mijn geplande naam faal? Jammer![]()
![]()
Sorry, ik had Da viir al te veel Craig gerooktquote:Op zondag 10 november 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Niemand over mijn geplande naam faal? Jammer
Sean Connery heeft in iets van 60 films gespeeld, daarvan waren er 7 bond films. Ik ga echt niet bij de andere 53 films denken dat ze een bond film zijn.quote:Op zondag 10 november 2024 21:41 schreef ToT het volgende:
Voor velen is dit ook echt een James Bond film, gezien de historie van deze personage.![]()
Net als die Captain America dat moest persee die Falcon zijn die toevallig donker is maar geen super serium heeft gehad zoals Steve Rogers in De Thunderbolts film lopen er straks drie betere kandidaten rond die het serum wel gehad hebben.
R.I.P DTS.![]()
Het zou niemand opvallen als je ineens loveyoulongtime360 heet.quote:Op zondag 10 november 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Niemand over mijn geplande naam faal? Jammer![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 10 november 2024 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Sean Connery heeft in iets van 60 films gespeeld, daarvan waren er 7 bond films. Ik ga echt niet bij de andere 53 films denken dat ze een bond film zijn.![]()
Highlander zelfs nog.quote:Op zondag 10 november 2024 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Sean Connery heeft in iets van 60 films gespeeld, daarvan waren er 7 bond films. Ik ga echt niet bij de andere 53 films denken dat ze een bond film zijn.
Maar Daniel Craig was dan weer echt top in Munich
Ga ik morgen testenquote:Op zondag 10 november 2024 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zou niemand opvallen als je ineens loveyoulongtime360 heet.
Ben benieuwd wat voor services ze allemaal biedt!quote:Op zondag 10 november 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat naamkaartje ook"service"
![]()
![]()
Zal wel schoorsteen duty zijnquote:Op zondag 10 november 2024 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor services ze allemaal biedt!Lach met een schone bips![]()
Russische hackers! pas op man.quote:Op zondag 10 november 2024 21:55 schreef devzero het volgende:
Ik weet alleen nog steeds niet wie er achter @:devzero360 zitLach met een schone bips![]()
Wel benieuwd naar die keramische radiatoren, zouden kleine ruimte snel moeten kunnen verwarmen. Als dat klopt dan verwarm ik dus het hele huis zonder gas
Maar die dingen zijn snel 2 kilowatt.quote:Op zondag 10 november 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wel benieuwd naar die keramische radiatoren, zouden kleine ruimte snel moeten kunnen verwarmen. Als dat klopt dan verwarm ik dus het hele huis zonder gas
Een infraroodpaneel voor een kleine ruimte hoeft maar iets van 600 watt te zijn.
Maar goed; kans is groot dat je ze in kleine ruimtes ook maar heel kort aan te hebben he? (Badkamer enzo.)![]()
Ben ook beetje aan testen, die 2 die morgen komen zijn voor computer kamer en voor de hal. Gewoon benieuwd, beide wel 2000W max vermogen.quote:Op zondag 10 november 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar die dingen zijn snel 2 kilowatt.
Een infraroodpaneel voor een kleine ruimte hoeft maar iets van 600 watt te zijn.
Maar goed; kans is groot dat je ze in kleine ruimtes ook maar heel kort aan te hebben he? (Badkamer enzo.)Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Russische hackers! pas op man.Dat is 16 jaar en bijna 7 maanden geleden. Iemand heeft dat account aangemaakt en daarna nooit meer ingelogd. Maar ik heb echt geen flauw idee wie dat zou zijn geweest. Ik nietquote:geregistreerd op: zondag 27 april 2008 @ 15:34
laatste bezoek: 6041 dagen, 7 uur geleden.![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)cm/9300000168995382/quote:Op zondag 10 november 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben ook beetje aan testen, die 2 die morgen komen zijn voor computer kamer en voor de hal. Gewoon benieuwd, beide wel 2000W max vermogen.
Ik heb deze op de slaapkamer.
De slaapkamer is flink groot (weet de exacte afmetingen niet), maar die wordt er prima warm mee!![]()
![]()
Gewoon iemand die toevallig zelfde naam heeftquote:Op zondag 10 november 2024 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Dat is 16 jaar en bijna 7 maanden geleden. Iemand heeft dat account aangemaakt en daarna nooit meer ingelogd. Maar ik heb echt geen flauw idee wie dat zou zijn geweest. Ik niet
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oeh, en daarom hebben we James Bond nodigquote:Op zondag 10 november 2024 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Dat is 16 jaar en bijna 7 maanden geleden. Iemand heeft dat account aangemaakt en daarna nooit meer ingelogd. Maar ik heb echt geen flauw idee wie dat zou zijn geweest. Ik niet![]()
Wel vaag jaLach met een schone bips![]()
Die kans zit er in. Ik gok dat die kans ongeveer 0.0001% isquote:Op zondag 10 november 2024 22:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon iemand die toevallig zelfde naam heeft![]()
![]()
So you're telling me there is a chancequote:Op zondag 10 november 2024 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Die kans zit er in. Ik gok dat die kans ongeveer 0.0001% is![]()
Uhu..quote:Op zondag 10 november 2024 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Die kans zit er in. Ik gok dat die kans ongeveer 0.0001% is
Heb voor die 2 kleine kamers deze besteld: https://www.bol.com/nl/nl(...)5e-a9a5-2d8d17c2b27fquote:Op zondag 10 november 2024 22:04 schreef ToT het volgende:
In het vorige huis hadden we dit in de hal:
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Top, ik dm je het nummer van mijn werk zoquote:Op zondag 10 november 2024 22:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Volgens mij was ik weer aan de beurt♡♡♡♡![]()
Ok, komt in ordequote:Op zondag 10 november 2024 22:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Top, ik dm je het nummer van mijn werk zo![]()
![]()
Ja voordeel van die dingen is dat de verwarming afslaat als het op temperatuur is, maar ze blijven door het verwarmde keramische element wel lang warme lucht blazen als de verwarming ervan uitgeschakeld is.quote:Op zondag 10 november 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb voor die 2 kleine kamers deze besteld: https://www.bol.com/nl/nl(...)5e-a9a5-2d8d17c2b27f![]()
Links van bol kom ik alleen maar op hoofdpagina uit hierUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ben wel benieuwd, zijn de eerste als deze in huis. Maar zullen ook niet vaak gebruikt gaan worden.quote:Op zondag 10 november 2024 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja voordeel van die dingen is dat de verwarming afslaat als het op temperatuur is, maar ze blijven door het verwarmde keramische element wel lang warme lucht blazen als de verwarming ervan uitgeschakeld is.Lach met een schone bips![]()
Van die dienstverlening wil ik wel gebruikt makenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ow raar, maar het is deze:quote:Op zondag 10 november 2024 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
Links van bol kom ik alleen maar op hoofdpagina uit hier
En ik heb een nog wat kleinere.![]()
Sluit maar aan in de rijquote:Op zondag 10 november 2024 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van die dienstverlening wil ik wel gebruikt maken
![]()
R.I.P DTS.![]()
Doet de deur lekker niet openquote:Op zondag 10 november 2024 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klop klop op je deur, ik sta vooraan nu
Pizzaquote:Op zondag 10 november 2024 22:11 schreef mario390 het volgende:
pizza diavolo is in backrohr, nog niks gegeten vandaag
gesch... heb ik wel![]()
![]()
Diavolo is wel hete scheissquote:Op zondag 10 november 2024 22:11 schreef mario390 het volgende:
pizza diavolo is in backrohr, nog niks gegeten vandaag
gesch... heb ik welUw ADH vitamine Worst
Maar die warmte komt niet uit de lucht gevallen, dus als dat ding aangaat, dan duurt het even om alles op temperatuur te brengen. Dus ik zou verwachten dat die keramische minder snel opwarmen dan "gewone" verwarmingen.quote:Op zondag 10 november 2024 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja voordeel van die dingen is dat de verwarming afslaat als het op temperatuur is, maar ze blijven door het verwarmde keramische element wel lang warme lucht blazen als de verwarming ervan uitgeschakeld is.
Maar ik heb er nooit een gehad.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Het meeste wat die kerel zit te verkondigen is behoorlijk basale kennis!
Toch wel interessant verder.![]()
![]()
Ja dat bedacht ik me ook, maar toch schijnt het wel energie-zuiniger te zijn, net als houtkachels met keramische wanden.quote:Op zondag 10 november 2024 22:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar die warmte komt niet uit de lucht gevallen, dus als dat ding aangaat, dan duurt het even om alles op temperatuur te brengen. Dus ik zou verwachten dat die keramische minder snel opwarmen dan "gewone" verwarmingen.
Maar ik heb er nooit een gehad.![]()
Ik heb ook geen idee, gewoon proberen dus. Ben wel benieuwdquote:Op zondag 10 november 2024 22:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar die warmte komt niet uit de lucht gevallen, dus als dat ding aangaat, dan duurt het even om alles op temperatuur te brengen. Dus ik zou verwachten dat die keramische minder snel opwarmen dan "gewone" verwarmingen.
Maar ik heb er nooit een gehad.Als het niet goed werkt verzin ik wel wat anders.
Niet echt goed om hele dag niks te eten en nu pas @mario390Uw ADH vitamine Worst
Benee heb ik houtkachel, lekker wel. Alleen moeilijk sturen qua hitte. Is vaak snel te warm.quote:Op zondag 10 november 2024 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook, maar toch schijnt het wel energie-zuiniger te zijn, net als houtkachels met keramische wanden.Lach met een schone bips![]()
Heb je geen klep in de afvoer?quote:Op zondag 10 november 2024 22:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Benee heb ik houtkachel, lekker wel. Alleen moeilijk sturen qua hitte. Is vaak snel te warm.![]()
Gemiddeld genomen zal het vast efficiënter zijn, maar ik zou verwachten dat het even duurt om op te warmen. Dus goed voor een kamer waar je een paar uur in zit, maar niet om "even snel" een badkamer te verwarmen.quote:Op zondag 10 november 2024 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook, maar toch schijnt het wel energie-zuiniger te zijn, net als houtkachels met keramische wanden.![]()
Zo lang duurt het niet om die dingen op temperatuur te krijgen hoor!quote:Op zondag 10 november 2024 22:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen zal het vast efficiënter zijn, maar ik zou verwachten dat het even duurt om op te warmen. Dus goed voor een kamer waar je een paar uur in zit, maar niet om "even snel" een badkamer te verwarmen.![]()
![]()
Als dat ding fikt, dan finkt ie ook goed. En kan lucht toevoer wel dicht knijpen maar alsnog blijft ie heter dan Jenna Jameson in haar heetste jarenquote:
Ik zou het niet weten, ik heb zo'n ding niet. Maar ik verwacht, hoe meer massa, hoe meer die warmte vast houdt (en vrijgeeft als je het uitzet), hoe langer het duurt om op te warmen. Tenzij je in het begin enorm veel stroom verbruikt om dat te compenseren.quote:Op zondag 10 november 2024 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo lang duurt het niet om die dingen op temperatuur te krijgen hoor!![]()
Ik heb er eentje gehad in een groot, vrij oud huis.quote:Op zondag 10 november 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als dat ding fikt, dan finkt ie ook goed. En kan lucht toevoer wel dicht knijpen maar alsnog blijft ie heter dan Jenna Jameson in haar heetste jaren
Heerlijke warmte, maar als het me te veel werd, kon ik het behoorlijk snel weer koel krijgen. (Deur van de aanbouw open zetten zodat de koelte van de schuur de kamer in kwam.)
De klep in de afvoer hielp ook goed, en sowieso eerst licht hout er in gooien en dan zwaarder hout of briketten.![]()
![]()
Je zou denken dat ze wel kunnen blijven drijven op die opblaasballenquote:Op zondag 10 november 2024 22:21 schreef ToT het volgende:
https://nypost.com/2024/1(...)hinder-tanning-cops/
Ach gossie toch...Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 10 november 2024 22:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze wel kunnen blijven drijven op die opblaasballenEcht he!
![]()
Ik stook heel ouderwets met gewoon mix houtquote:Op zondag 10 november 2024 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gehad in een groot, vrij oud huis.
Heerlijke warmte, maar als het me te veel werd, kon ik het behoorlijk snel weer koel krijgen. (Deur van de aanbouw open zetten zodat de koelte van de schuur de kamer in kwam.)
De klep in de afvoer hielp ook goed, en sowieso eerst licht hout er in gooien en dan zwaarder hout of briketten.![]()
Maar wel benieuwd naar die 2 kacheltjes, zouden morgen moeten komen
Ow ik had een kettingzaag en scharrelde her en der wat gratis of goedkoop hout.quote:Op zondag 10 november 2024 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik stook heel ouderwets met gewoon mix hout![]()
Maar wel benieuwd naar die 2 kacheltjes, zouden morgen moeten komen![]()
![]()
Ik heb 2 houthokken vol met houtquote:Op zondag 10 november 2024 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik had een kettingzaag en scharrelde her en der wat gratis of goedkoop hout.Geen winter die mij het koud gaat maken
Beter!quote:Op zondag 10 november 2024 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb 2 houthokken vol met houtGeen winter die mij het koud gaat maken
Bij mij waren de schoorsteenvegers altijd enorm verbaasd hoeveel troep er in zat, maar ook dat het zo enorm verpulverd was door de hitte!![]()
![]()
De meningen verschillen daarover. Je hebt ook dat OMAD (one meal a day) dieet. Ik zou het niet kunnenquote:Op zondag 10 november 2024 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
Niet echt goed om hele dag niks te eten en nu pas @:mario390
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Schijnt heel slecht te zijn voor je hart.quote:Op zondag 10 november 2024 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De meningen verschillen daarover. Je hebt ook dat OMAD (one meal a day) dieet. Ik zou het niet kunnen![]()
Ik heb vorig jaar nieuwe pijp laten plaatsen en stook dus alleen gemixt houd en met weinig teer. Schoorsteenveger zegt altijd "makkelijk geld verdienen hier"quote:Op zondag 10 november 2024 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!
Bij mij waren de schoorsteenvegers altijd enorm verbaasd hoeveel troep er in zat, maar ook dat het zo enorm verpulverd was door de hitte!
Doe niet zo gek. Ik ben AardappelSchotelGod niet! (tenminste als ik @loveyoulongtime moet gelovenquote:)
Hoi
Ik krijg geen enkele DM, wat ik ook maar postquote:Op zondag 10 november 2024 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Doe niet zo gek. Ik ben AardappelSchotelGod niet! (tenminste als ik @:loveyoulongtime moet geloven)
Hoi![]()
![]()
I know nossingquote:Op zondag 10 november 2024 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Doe niet zo gek. Ik ben AardappelSchotelGod niet! (tenminste als ik @:loveyoulongtime moet geloven)
HoiLach met een schone bips![]()
Ik wil een batch bier in de fles doen, maar ik heb helemaal geen "priming" sugar op voorraad(dat zorgt voor een 2de fermentatie in de fles zodat je CO2 krijgt in je bier).
Nu moet ik nog gaan omrekenen hoeveel gewone suiker ik moet gebruiken![]()
Ah mooi, dan ga ik gewoon voor de 2 tot 10 maaltijden per dagquote:Op zondag 10 november 2024 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijnt heel slecht te zijn voor je hart.
Ocherm. Ik zal je een cadeautje sturenquote:Op zondag 10 november 2024 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg geen enkele DM, wat ik ook maar post
Vandaag helemaal community day vergeten
Net eentje gestuurd. Sinds wanneer ben jij level 40?quote:Op zondag 10 november 2024 22:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ocherm. Ik zal je een cadeautje sturen
Vandaag helemaal community day vergetenGefeliciteerd.
En ach, geen idee wat je met mankey moet doen. Het is niet dat ik mijn annihilape vaak gebruik en een betere charged move maakt ook niet veel uit.![]()
ZerroukiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Normaal snap ik dingen nog wel laat... nuquote:Op zondag 10 november 2024 22:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Net eentje gestuurd. Sinds wanneer ben jij level 40?Gefeliciteerd.
En ach, geen idee wat je met mankey moet doen. Het is niet dat ik mijn annihilape vaak gebruik en een betere charged move maakt ook niet veel uit.
Pokemon Goquote:Op zondag 10 november 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Normaal snap ik dingen nog wel laat... nu![]()
![]()
Je moet mankey/primeape als je buddy zetten en er dan 20 fighting types mee verslaanquote:Op zondag 10 november 2024 22:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ocherm. Ik zal je een cadeautje sturen
Vandaag helemaal community day vergetenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Whehe, maf ze kerel!quote:Op zondag 10 november 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
I'm off.... deze pokebowl hanky panky snap ik niet. Trustehhh![]()
![]()
Zo leuk dat ik geen idee heb wat hier staatquote:Op zondag 10 november 2024 22:39 schreef devzero het volgende:
[..]
En ach, geen idee wat je met mankey moet doen. Het is niet dat ik mijn annihilape vaak gebruik en een betere charged move maakt ook niet veel uit.♡♡♡♡![]()
Sinds een paar weken. Maar denk dat het nu heeeeeel lang gaat duren voor ik weer een level omhoog kanquote:Op zondag 10 november 2024 22:39 schreef devzero het volgende:
[..]
En ach, geen idee wat je met mankey moet doen. Het is niet dat ik mijn annihilape vaak gebruik en een betere charged move maakt ook niet veel uit.
Iets met Pikachu, geloof ik.quote:Op zondag 10 november 2024 22:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo leuk dat ik geen idee heb wat hier staat![]()
Ja, maar ik heb nu geen shiny, dat vind ik altijd het leukste van de communityday.quote:Op zondag 10 november 2024 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet mankey/primeape als je buddy zetten en er dan 20 fighting types mee verslaanCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik had een shiny als Manky ziet die er echt uniek uit als Primeape totaal nietquote:Op zondag 10 november 2024 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu geen shiny, dat vind ik altijd het leukste van de communityday.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik heb al een redelijke tijd voldoende XP om naar level 44 te gaan. Bijna voldoende voor level 45. Maar ik moet eerst nog een hoop vechten en ik heb daar geen zin inquote:Op zondag 10 november 2024 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sinds een paar weken. Maar denk dat het nu heeeeeel lang gaat duren voor ik weer een level omhoog kan![]()
![]()
Die is licht groen. Ik had hem al eerder, dus vandaag ook niet mee gedaan aan de community dayquote:Op zondag 10 november 2024 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu geen shiny, dat vind ik altijd het leukste van de communityday.![]()
![]()
Dat valt me toch een beetje tegenquote:Op zondag 10 november 2024 22:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo leuk dat ik geen idee heb wat hier staat![]()
![]()
Denk dat mario dat niet doet omdat die zo bewust is van gezondheidquote:Op zondag 10 november 2024 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De meningen verschillen daarover. Je hebt ook dat OMAD (one meal a day) dieet. Ik zou het niet kunnen
Uw ADH vitamine Worst
KlusheldenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die eet 1 maaltijd (diepvriespizza) als mutti niet voor hem kooktquote:Op zondag 10 november 2024 23:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Denk dat mario dat niet doet omdat die zo bewust is van gezondheid![]()
Die kan vast goed koken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Daar heb ik eigenlijk ook niet eens afscheid van genomenquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ineens was ie voorbij.quote:Op zondag 10 november 2024 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk ook niet eens afscheid van genomen![]()
Ene weekend nog lunchen op terras op het strand, volgend weekend spoelde half NL wegquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ene weekend nog lunchen op terras op het strand, volgend weekend spoelde half NL wegKoentje
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ene weekend nog op het terras, volgende weekend in je trui en dikke winterjas naar werk.quote:Op zondag 10 november 2024 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ene weekend nog lunchen op terras op het strand, volgend weekend spoelde half NL weg![]()
Ik zal blij zijn als het vrijdag is, want dan gaat de temperatuur voor het eerst in een hele lange tijd eens onder de 10 graden celciusquote:Vanmiddag nog lekker buiten gezeten met een pilsje
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
ZekerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ImmersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heel soms, maar meestal niet. Ik heb ooit meer punten dan posts gehaald door handig gebruik te maken van een vakantie in Canadaquote:
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Het is deze herfst niet zo gruwelijk nat als vorig jaar, dat scheelt welUw ADH vitamine Worst
Verrassend droog is het nog.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Harry plotterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Harry Stotter
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik ben helemaal niet wild.quote:Hooguit gewild.
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dat zekerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op een bordjequote:Op maandag 11 november 2024 00:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet wild.Hooguit gewild.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
17 liter bier is in halveliterflessen verdwenen. Over een paar weken eens proeven.
Bierbrouwen is leuk, maar dat opruimen is een stuk minder. Helaas wel uitermate belangrijk
[ Bericht 0% gewijzigd door devzero op 11-11-2024 00:12:41 ]![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:
Linke soep. Zitten er geen scherpe randjes aan? Je had dat bier veel beter in halveliterflessen kunnen doenquote:Op maandag 11 november 2024 00:05 schreef devzero het volgende:
17 liter bier is in halve liter flessen verdwenen. Over een paar weken eens proeven.
Bierbrouwen is leuk, maar dat opruimen is een stuk minder. Helaas wel uitermate belangrijk
Wortelbolkquote:
Groetjes
Lekker slapen rustig aan jullie
quote:Op maandag 11 november 2024 00:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Linke soep. Zitten er geen scherpe randjes aan? Je had dat bier veel beter in halveliterflessen kunnen doenscherp
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 00:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Linke soep. Zitten er geen scherpe randjes aan? Je had dat bier veel beter in halveliterflessen kunnen doen![]()
![]()
Ik ben lid van een wandelgroepje en we gaan die avond een "full moon hike" doen. Hopelijk is het niet bewolktquote:![]()
![]()
Oo, jij doet dingen jij leeftquote:Op maandag 11 november 2024 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben lid van een wandelgroepje en we gaan die avond een "full moon hike" doen. Hopelijk is het niet bewolktgrappig wel. Of is het een hele serieuze aangelegenheid?
Je anti weerwolf medicatie ingenomenquote:Op maandag 11 november 2024 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben lid van een wandelgroepje en we gaan die avond een "full moon hike" doen. Hopelijk is het niet bewolkt![]()
![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
Gewoon wandelen bij maanlicht. Die groep is onderdeel van de Florida Trail Association (die verzorgen oa veel wandelpaden in Florida), maar zo serieus ben ik niet. Ik wandel gewoon voor mijn plezier.quote:Op maandag 11 november 2024 00:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oo, jij doet dingen jij leeftgrappig wel. Of is het een hele serieuze aangelegenheid?
![]()
Meestal zetten ze bordjes bij het begin van het pad dat weerwolven niet zijn toegestaan. Werkt zover ik weet bijna altijd.quote:![]()
Dat klinkt leukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hopen maar dat het niet bewolkt is vrijdag. Voorspelling is nu licht bewolkt, maar dat is voor de hele dag.quote:![]()
Wij hebben toevallig vanavond knoflooksoep gegeten, zou preventief tegen weerwolf werken voor je wandeling..quote:Op maandag 11 november 2024 00:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Meestal zetten ze bordjes bij het begin van het pad dat weerwolven niet zijn toegestaan. Werkt zover ik weet bijna altijd.
Ik denk dat ik vier dagen lang knoflook windjes en boertjes ga laten![]()
![]()
Als het bevolkt is kan je nog Pokémon gaan vangen.quote:Op maandag 11 november 2024 00:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Hopen maar dat het niet bewolkt is vrijdag. Voorspelling is nu licht bewolkt, maar dat is voor de hele dag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik speel alleen niet zo heel veel meer. Dat hele dynamax gedoe kan me ook gestolen worden.quote:Op maandag 11 november 2024 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als het bevolkt is kan je nog Pokémon gaan vangen.![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben lid van een wandelgroepje en we gaan die avond een "full moon hike" doen. Hopelijk is het niet bewolkt
Ha dat snap ik wel ik heb toevallig een gym voor mijn nieuwe woning en af en toe duiken die dynamax plekken dicht genoeg op dat ik ze vanuit huis kan doen maar erg leuk is het allemaal niet.quote:Op maandag 11 november 2024 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik speel alleen niet zo heel veel meer. Dat hele dynamax gedoe kan me ook gestolen worden.
Denk dat Pokémon go het bij mega evolutie had moeten laten ipv van elke gimmick van de main games erin te doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan heb je komende dagen lol met collega'squote:Op maandag 11 november 2024 00:26 schreef Rob het volgende:
[..]
Wij hebben toevallig vanavond knoflooksoep gegeten, zou preventief tegen weerwolf werken voor je wandeling..
Ik denk dat ik vier dagen lang knoflook windjes en boertjes ga laten
Uw ADH vitamine Worst
Oké, dan maak ik wel een kersverse:quote:Op maandag 11 november 2024 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Nostalgiepaint met al die oude UIs
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
er is nog geen geuren Teamsquote:Op maandag 11 november 2024 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan heb je komende dagen lol met collega's![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Creepy die popThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ha jaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind dat leuk. Leuk dat jij dat doet.quote:Op maandag 11 november 2024 00:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon wandelen bij maanlicht. Die groep is onderdeel van de Florida Trail Association (die verzorgen oa veel wandelpaden in Florida), maar zo serieus ben ik niet. Ik wandel gewoon voor mijn plezier.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Mark de Ajaxfan staat er ook op ❤quote:Op maandag 11 november 2024 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Nostalgiepaint met al die oude UIs'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
GlorioThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PanzyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou drinkenquote:Op maandag 11 november 2024 00:36 schreef Homijn het volgende:
[..]
Oké, dan maak ik wel een kersverse:
[ afbeelding ]
![]()
Die 1-sterren dynamax kun je makkelijk alleen doen. Een 3-sterren is bijna niet te doen in je eentje. Bij een 5-sterren heb je een man of 10 nodig. Lokaal, want remote kan nietquote:Op maandag 11 november 2024 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha dat snap ik wel ik heb toevallig een gym voor mijn nieuwe woning en af en toe duiken die dynamax plekken dicht genoeg op dat ik ze vanuit huis kan doen maar erg leuk is het allemaal niet.
Denk dat Pokémon go het bij mega evolutie had moeten laten ipv van elke gimmick van de main games erin te doen.![]()
2024 was een goed jaar voor mij. Hoop leuke dingen gedaan en nieuwe mensen ontmoet.quote:Op maandag 11 november 2024 00:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vind dat leuk. Leuk dat jij dat doet.![]()
Smakelijkquote:Op maandag 11 november 2024 01:09 schreef devzero het volgende:
Maar goed, mijn nasi is klaar, dus ik ga eten♡♡♡♡![]()
Eet smakelijkquote:Op maandag 11 november 2024 01:09 schreef devzero het volgende:
Maar goed, mijn nasi is klaar, dus ik ga eten
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
!
R.I.P DTS.![]()
Voor hem niet
R.I.P DTS.![]()
Zo ook slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NeeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
OchThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou nou. Wat een vieze taalquote:Op maandag 11 november 2024 01:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bolkje slaap kak pling boempetat![]()
![]()
BoempetatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uiteindelijk toch gewoon gewonnen killem met een dronken trauner in de basis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja en ik heb niet eens gekeken. Alleen de samenvatting gezien.quote:Op maandag 11 november 2024 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Uiteindelijk toch gewoon gewonnen killem met een dronken trauner in de basis.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Op de 1 of andere manier hou ik van die KillemWieft
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2024 02:22:35 ]![]()
Je mag m’n laatste stuk cheesecake hebben.quote:Op maandag 11 november 2024 02:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Op de 1 of andere manier hou ik van die KillemWieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 02:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je mag m’n laatste stuk cheesecake hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-11-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1724 / +170 / +0 / 4497 / 4899
2. KillemWieft / 445 / +22 / +11 / 253 / 438
3. Dr.Mikey / 443 / +78 / +37 / 570 / 784
4. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
5. AardappelSchotel / 307 / +7 / +0 / 1464 / 1683
6. Rob / 259 / +53 / +12 / 210 / 273
7. Lovely / 236 / +27 / +0 / 1457 / 1629
8. Pinnenmutske / 214 / +19 / +13 / 781 / 998
9. ToT / 187 / +48 / +0 / 1299 / 1460
10. hemarookworst / 173 / +18 / +0 / 486 / 618
11. loveyoulongtime / 166 / +23 / +0 / 631 / 731
12. Bally-b / 160 / +41 / +0 / 37 / 57
13. HappyCharly / 153 / +11 / +9 / 414 / 492
14. mascara-klodder / 143 / +49 / +0 / 211 / 288
15. devzero / 136 / +7 / +6 / 322 / 411
16. mario390 / 132 / +0 / +0 / 88 / 144
17. gebrokenglas / 126 / +8 / +0 / 665 / 771
18. sp3c / 110 / +0 / +0 / 222 / 270
19. kree / 100 / +0 / +0 / 34 / 75
20. MizzezAmy / 96 / +7 / +0 / 942 / 1064SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wat niet?quote:Op maandag 11 november 2024 02:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Niemand gelooft dat natuurlijk.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: